Šta je novo?

Quake IV shots!!!

@Filipenko:

zaista ne znam koliko si ti vremena proveo na quake serijalu, ali ja sam proveo GODINE (kao i mnogi drugi) i ono sto ti mogu odmah i iz prve reci je da ako neko Q4 bude igrao u MP-u (od nas "matorih" quakera) tu odma pada r_gamma 4, r_intensity 3, r_picmip 5 i sudeci po zahtevnosti igre - r_mode 3.

Ono sto je vazno za Quake je: Shotgun, rocket l., rail gun, strafe jump, rocket jump, red armor, yellow armor itd. A to da li neki zombi u single plajeru ima lasersku pusku ili obican uzi je totalno ne bitno. To nek ostave za neki Doom3 ekspansion. Ipak kad pricamo o QUAKE-u, pricamo o MP uglavnom jer je to ono zbog cega su ljudi igrali quake. U ovim screen shotovima ja vidim neke uzane prostorije u kojima nema mesta ni za ispruzene ruke, a kamoli za skakutanje, mrak, sivilo itd. Zapravo vidim KLONCINU doom-a3, a ne Quake4, a u MP mapama za doom3 nisam nasao ama bas nista zanimljivo. Ko voli takav MP moze da bira iz arsenala drugih igara koje su izasle proteklih godina. Quake je quake i nema sta tu mnogo da se mudruje.

Iskreno, mene je doom3 smorio i nisam ga ni presao. Quake3 sam pazario original da mogu da pikam on-line, a ovaj novi koliko vidim je isto sto i doom, uradjen bez ikakvog entuzijazma, namenjen mlacenju para za Bozic. Izvinjavam se, ukusi jesu razliciti ali ne vidim sebe kako sedim ispred racunara i slobodno vreme provodim igrajuci Doom3 MP (ili Q4 MP). Nadam se da gresim sto se Q4 tice i da ce krajnji proizvod biti totalno suprotan od onog koji ocekujem. Nadam se da ce SP biti na frku skleptani doom3, a MP nesto cemu je posveceno MNOGO paznje, rada i truda kako bi se nastavila tradicija.

Setimo se samo izjave iz id softwera u kojoj su rekli da nece vise praviti quake serijal...Imam osecaj da nas nisu lagali i da ovaj quake serijal pravi neko drugi, uz njihovu dozvolu, ne vezano za njihove predjasnje brilijantne prethodnike...
 
byMaX je napisao(la):
... Quake IV je za ljude koji znaju šta valja i ne stide se da "budu detinjasti" u slobodno vreme...
Amen to that !

------------------------------------------------------------------------

SP me preterano ne interesuje ali se nadam da ce biti ok, a MP mora biti vrh, ipak je iza svega ovoga ID koji zna zasto se Q3 igra i danas posle 5 god. Q3 je jedina igra koju konstantno igram od kada je izasla .... Ali razumem sve ljude koji strepe da ce MP podbaciti ...
 
@byMax:
kako mozes to da kazes kad nisi ni video igru ? Ja sam svoje misljenje izneo na osnovu SS, a rekoh, nadam se da nece biti tako.

@pnjaf: Opet ponavljam: id je rekao da nece vise raditi Q serijal, tako da oni 90% nisu iza ovoga, vec neko ko je kupio prava na ime i engine.
 
gx-x je napisao(la):
zaista ne znam koliko si ti vremena proveo na quake serijalu, ali ja sam proveo GODINE (kao i mnogi drugi) i ono sto ti mogu odmah i iz prve reci je da ako neko Q4 bude igrao u MP-u (od nas "matorih" quakera) tu odma pada r_gamma 4, r_intensity 3, r_picmip 5 i sudeci po zahtevnosti igre - r_mode 3.

Ono sto je vazno za Quake je: Shotgun, rocket l., rail gun, strafe jump, rocket jump, red armor, yellow armor itd. A to da li neki zombi u single plajeru ima lasersku pusku ili obican uzi je totalno ne bitno. To nek ostave za neki Doom3 ekspansion. Ipak kad pricamo o QUAKE-u, pricamo o MP uglavnom jer je to ono zbog cega su ljudi igrali quake. U ovim screen shotovima ja vidim neke uzane prostorije u kojima nema mesta ni za ispruzene ruke, a kamoli za skakutanje, mrak, sivilo itd. Zapravo vidim KLONCINU doom-a3, a ne Quake4, a u MP mapama za doom3 nisam nasao ama bas nista zanimljivo. Ko voli takav MP moze da bira iz arsenala drugih igara koje su izasle proteklih godina. Quake je quake i nema sta tu mnogo da se mudruje.

Iskreno, mene je doom3 smorio i nisam ga ni presao. Quake3 sam pazario original da mogu da pikam on-line, a ovaj novi koliko vidim je isto sto i doom, uradjen bez ikakvog entuzijazma, namenjen mlacenju para za Bozic. Izvinjavam se, ukusi jesu razliciti ali ne vidim sebe kako sedim ispred racunara i slobodno vreme provodim igrajuci Doom3 MP (ili Q4 MP). Nadam se da gresim sto se Q4 tice i da ce krajnji proizvod biti totalno suprotan od onog koji ocekujem. Nadam se da ce SP biti na frku skleptani doom3, a MP nesto cemu je posveceno MNOGO paznje, rada i truda kako bi se nastavila tradicija.

Setimo se samo izjave iz id softwera u kojoj su rekli da nece vise praviti quake serijal...Imam osecaj da nas nisu lagali i da ovaj quake serijal pravi neko drugi, uz njihovu dozvolu, ne vezano za njihove predjasnje brilijantne prethodnike...

Pa otkud znas da igra nece posedovati tipican Quake filing? Po skrinovima koji podsecaju na Doom 3? :d
Nisu ni oni valjda toliko blesavi pa da to izostave...
 
gx-x je napisao(la):
@byMax:
kako mozes to da kazes kad nisi ni video igru ? Ja sam svoje misljenje izneo na osnovu SS, a rekoh, nadam se da nece biti tako.

@pnjaf: Opet ponavljam: id je rekao da nece vise raditi Q serijal, tako da oni 90% nisu iza ovoga, vec neko ko je kupio prava na ime i engine.
id je 100% iza ovoga jer je Tim Wilits producent igre!
"vrane" su samo "izvodjaci radova"!
Mislim da svi vi koji sudite prema shotovima ste prepunipredrasuda. A vrhunac je ovaj tvoj recept: "ako neko Q4 bude igrao u MP-u (od nas "matorih" quakera) tu odma pada r_gamma 4, r_intensity 3, r_picmip 5 i sudeci po zahtevnosti igre - r_mode 3."
Pobogu gxxe, pa da li si ti svestan da je rec o potpuno drugacijoj 3D masini u odnosu na to sto si ti kaos tari kvejker igrao???
Ja, licno stvarno se nadam da ce napraviti dobru igricu, mada nesto ne gotivim Raven. Recimo, meni je mnogo bolji Elite Force II koji je radio Ritual, nego prvi deo ove igre koju je radio Raven. Iskreno, mislim da je Raven najlosiji od svih studija sa kojima id radi i kojima ustupa svoje masine! Po meni, najbolju "timoliku" pucacinu su napravili momci iz Gray Matter-a u Call Of Duty: United Offensive! ZNaci to je tako dobro napravljeno da ja nemam reci i mogu samo da prizeljkujem da drugi deo bude barem kao ova mission pack!
BTW
Gray Matter radi na RTCW 2! Trebali su Ravenu dati da radi ovo, a da Q4 radi Gray Matter. Ritual je prekinuo saradnju sa id-om i to jeprava steta jer je rec o sjajnom studiju. Oni ce sad raditi na Sourceu SiN: Episodes.
Splash damage radi Enemy Territory: Quake Wars, a jedino ne znam sta radi Nerve, koji ej radio Mission Pack za Doom3.
 
Poslednja izmena:
@Filipenko: pa ne znam :) U tome i jeste stvar. Da su SS koji su po netu iz MP dela igre znao bih vise o tome, ovako, ti SS SP-a meni barem nista ne znace jer kao sto rekoh, po meni Quake treba da je MP, a ne SP igra - po meni, sto naravno ne znaci da neko nece jedva docekati da odigra SP.

@Nedjo:

Taj moj "vrhunac" nije samo moj, vec "vrhunac" svih koji su Q2/Q3 pikali "za ozbiljno" jer nismo UOPSTE gledali kakve su teksture, lightning itd jer jednostavno nismo imali niti vremena niti volje za to. Gledali smo da nas ne saceka raketa, rail itd. i to je pumpalo adrenalin, a ne zombi sa laserskom puskom LOL :)

Nemoj me pogresno shvatiti, voleo sam da vidim Q3 u punom sjaju - na video beam-u, gutajuci kikiriki i prateci meceve koji se odvijaju u susednoj prostoriji :) I verovao ti ili ne, dan danas kad igram Q3, igram u 800x600 sa svime na minimumu, jer me grafika ne interesuje u toj igri uopste. Vazno mi je da imam dobru zvucnu kartu i dobre slusalice (i da ponesem svog misa) Ocu da kazem da ce MP gameplay biti bitan kakav je, a ne grafika i SP... Ako MP bude shugav taj Q4 se nece igrati duze od Doom3-jke (za koju znamo kolko se dugo igrala, vise se benchovala nego sto se igrala :) )

necu da budem anti-protivan, ali mi je sumnjivo zasto su okacili SP SS-ove umesto MP-SS-ova koje "svi mi" ocekujemo...
 
Ji 4Tze je napisao(la):
Nedjo, ne razumem problem sa Raven-om?
http://www.ravensoft.com/frameset.html
(ne mislim na x-men, naravno)
U odnosu na ono sto su pravili ostali id-ovi "prijatelji" (iskljucujuci zaista losh FAKK2 - doduse to je bila prva igra na Q3 masini), Raven pravi najlosije igrice.
Q4 ce biti squad-based gameplay igra, a najbolju takvu je napravila ekipa koja je radila MP za CoD. Zato mi je krivo sto oni ne rade Q4. Kazem, voleo bih da Q4 bude najbolja Ravenova igra do sada i da u potpunosti rasprsi moje sumnje. Obozavao sam igrati Q2 i oba njegova MP-a (niti jedan nije radio Raven) i zzarko zelim da Q4 buide kickass igrica, ali mislim da Raven nije najsrecniji izbor. S druge stane, razumem id-ov izbor, jer D3 nije ni malo jednostavna masina za razvoj i trebao im je ekstra iskusan tim, a oni imaju najblizu i najbolju saradnju s Ravenom (bukvalno su im komsije, tako da se Raven moze smatrati produzetkom id-a). Opet ponavljam, steta je sto je Ritual digao ruke od saradnje sa id-om jer su oni, pak imali najbolje alate za razvoj igara u id-ovim masinama (pomocu njihovih alata je nastala MOHAA, a "jezgro" MOHHA tima je napravio CoD i bazu od koje je GM napravio United Offensive - opet ponavljam najbolju pucacinu na Q3 masini!)
Na posleetku, jedva cekam obracanje Joce Karmaka na ovogodisnjem QuakeConu i prve informacije o novoj masini (nadam se da nece pricati o MegaTexture™ tehnologiji na kojoj Spash pravi Quake Wars, vec o zaista novoj masini na kojoj ce id praviti svoju sledecu igru)
 
cekaj, nedjo, ne znam ko je s kime na prs' u du*e al kolko vidim na sajtu izbacili su oba Jedi-a + oba SoF-a.
Sta je bolje od toga, CoD, MOH? Nema bolje, sve su vrh, svaka za sebe.
Mislim da su ljudi koji odluchuju o tome kompetenti dovoljno da znaju kome i sta daju da rade, daj da ne prdimo bezveze kad nemamo tri blage sta oni rade i koje su im kombinacije ;)
Naravno, dok ih EA ne pokupuje sve :S:
 
Ma kakav EA!? Raven i ostala id-ova bratija su Activisionov tim i nes me EA da im prismrdi!
Moja poenta i moj licni stav, jeste da su drugi FPS-ovi zasnovanina id-ovim masinama, iz drugih razvojnih timova bolji od Ravenovih!
Primera radi, Xatrixov (danas Gray Matter) KingPin je bio tata za SoF-u (ako pricamo o igrama na Q2 masini.) SoF2 je bila zzasu bagovita igra kojoj je trebala tona zakpa (sto, generalno nije odlika igara baziranih na id-ovoj tehnologiji) i u odnosu na neke druge igre iz tog doba je bio ljabu. Vec sam rekao da je Ritualov Elite Force2 bio konza za Ravenov prvi deo!
Ja imam sve te igre i letos sam ih sve ponovo igrao (pravio sam neke kompilacijei rezao ih na DVD - na jednom disku imam oba EliteForcea, oba Jedia i SOF2 ;)) i to je samo ucvrstilo moj utisak po pitanju Ravena.
just mine 2 cents! ;)
 
Poslednja izmena:
Nedjo je napisao(la):
Ma kakav EA!? Raven i ostala id-ova bratija su Activisionov tim i nes me EA da im prismrdi!
Moja poenta i moj licni stav, jeste da su drugi FPS-ovi zasnovanina id-ovim masinama, iz drugih razvojnih timova bolji od Ravenovih!
Primera radi, Xatrixov (danas Gray Matter) KingPin je bio tata za SoF-u (ako pricamo o igrama na Q2 masini.) SoF2 je bila zzasu bagovita igra kojoj je trebala tona zakpa (sto, generalno nije odlika igara baziranih na id-ovoj tehnologiji) i u odnosu na neke druge igre iz tog doba je bio ljabu. Vec sam rekao da je Ritualov Elite Force2 bio konza za Ravenov prvi deo!
Ja imam sve te igre i letos sam ih sve ponovo igrao (pravio sam neke kompilacijei rezao ih na DVD - na jednom disku imam oba EliteForcea, oba Jedia i SOF2 ;)) i to je samo ucvrstilo moj utisak po pitanju Ravena.
just mine 2 cents! ;)
SoF je najbolji single player FPS ikad napravljen,a sto se tice SoF II kod nas je stigla bagovita beta verzija i nigde nije imala da se kupi full verzija...pre par meseci sam nabavio SoF II Gold Edition koji ima ravno 0 bagova...
a Jedi Outcast je fenomenalna igra za svoje vreme...
ID prakticno nije imao boljeg izbora od Raven-a,obzirom da momci znaju da naprave izvrstan single player ,za razliku od samog ID-a koji se obrukao sa D3 pa nije smeo da rizikuje da sjebe i Q4 pa su dali Ravenu da spasi stvar...
umesto sto ih kudis bolje zahvali bogu sto Raven radi na Q4...
just mine 2 cents! ;)
 
Poslednja izmena:
Kao sto rekoh, zadrzite ta 2 centa svi...:)

Quake 4 DM Impressions - preview
(hx) 07:08 PM EDT - Aug,11 2005 - Post a comment
GameSpot, PC.IGN and Gamecloud have impressions of Quake 4 DM, based on playing the game at QuakeCon 2005:
GameSpot: As far as we can tell, Quake 4's multiplayer does indeed go after the speed and feel of Quake III's multiplayer, and it seems to do a pretty good job of re-creating it. The map that was available for play was a very open-ended one that resembled nothing so much as a smaller version of the classic free-for-all map Q3DM12 (aka "The Dredwerkz"). True to Quake 4's single-player game, the multiplayer map's decor was highly industrial and lined with wall-to-wall rusted metal, while the default player models were all human space marines. In fact, the most cynical critic would have to admit that even if the gameplay seems very similar to that of Quake III's deathmatch, Quake 4 looks great. The texture work on both the rusted metals of the corridors and the uniforms on player models seems highly detailed, and despite that the game was pushing normal-mapped character models and whizzing sparks and gunfire every which way, the game seemed to run at an extremely fast and smooth frame rate (though to be fair, the game was running on an insanely high-end PC).

PC.IGN: Other levels showed off the vehicles. First we saw a marine hovertank making its way through a massive aquaduct. The turret of the tank is armed with a massive cannon and a machine gun. You'll need both weapons to take on the flying enemies who are pelting you from above. The enemies launch two types of missiles at you. Those that have orange trails can usually be dodged; it's the blue-trailed ones that home in on you that you'll really need to worry about. Thankfully, they're announced by a "missile lock" whine. The other vehicle we got to see was the marine walker. Imagine an armed, power suit of the type seen in Aliens. The interface for the walker is great. It shows the protective frame around your head and torso, and a series of system readouts on a computer screen in front of you. Off to your right, you can see the shoulder-mounted machine gun. A missile launcher lies just out of view on your left shoulder. The walker in this case is trying to make its way across a well-guarded bridge.

Gamecloud: First off, people who might be afraid that the DM modes in Quake IV would be a repeat of the slow gameplay of Doom III's deathmatch mode can rest easy. Quake IV deathmatch is fast and furious on the multi-level map we played today with 15 other players. As we said, the visual style of the game is like Quake II; gunmetal Strogg. However, the gameplay is very much Quake III Arena, complete with jump and acceleration pads at certain points on our map. You have two base weapons at the start; a small machine gun and Quake IV's melee weapon; a bloody circular saw. Other weapons include the standards like the shotgun, rocket launcher and Quake II's railgun. There is also a plasma weapon, a lightening gun and a grenade launcher. In summary there are plenty of ways to kill an enemy in Quake IV.



Pih, eto odgovora svim zastupnicima teorije "D3 look = D3 feeling" :smash:
 
Poslednja izmena:
damirbaj je napisao(la):
SoF je najbolji single player FPS ikad napravljen,a sto se tice SoF II kod nas je stigla bagovita beta verzija i nigde nije imala da se kupi full verzija...pre par meseci sam nabavio SoF II Gold Edition koji ima ravno 0 bagova...
a Jedi Outcast je fenomenalna igra za svoje vreme...
ID prakticno nije imao boljeg izbora od Raven-a,obzirom da momci znaju da naprave izvrstan single player ,za razliku od samog ID-a koji se obrukao sa D3 pa nije smeo da rizikuje da sjebe i Q4 pa su dali Ravenu da spasi stvar...
umesto sto ih kudis bolje zahvali bogu sto Raven radi na Q4...
just mine 2 cents! ;)
Ocigledno su nasi postovi potvrda one da o ukusima ne treba raspravljati! Sof2 Golden je dosao sa poslednjim patchom, pa je logicno da nema vise bagova!
Kao sto rekoh ja sam letos sve te pobrojane igre instalirao i igrao (*** nije bilo para za more) i Ravenove su ubedljivo najgore! Najgore u poredjenju sa ostalima. Ne bih se slozio da se id obrukao sa D3 i mislim da teroija "spasioca" ne pije vodu. id je franshizirao Quake zato sto moze da priusti posao na samo jednoj igri i ta jedna je uek zasnovana na poslenjoj Jocinoj tehnologiji, za D3 masina je za njega sada proslost.
P.S
Ako neko nadje direktna linki za skidanje nekog novog filmica neka postuje! ;)
 
da ne quote-ujem do besvesti slazem se sa 99% onoga sto je Nedjo napisao i 101% sa stavom GX-X-a.

@gx-x:
ako igra ispadne ono sto bi mi zeleli imamo par meseci fore da se nastrebamo i da odvaljujemo dr!pca kad se vrati iz vojske :d
naplaticu mu sve one kill-ove iz Q3 i sav dusevni bol koji mi je naneo :D
 
@filipenko:

hvla brate na copy/paste-u, iscitao sam detaljno i svidja mi se sta sam procitao ;)

@Ser_Zile:

To sa dr!pcem nece ici tako lako, ali svakako cemo imati makar prednost :) Ipak je to Dr!paC i skidam mu kapu, jer retko ko moze da igra sa sensitivity 12 i mouse accell 3 i pogadja 99.9999% posto vremena...
 
Nedjo je napisao(la):
Ocigledno su nasi postovi potvrda one da o ukusima ne treba raspravljati! Sof2 Golden je dosao sa poslednjim patchom, pa je logicno da nema vise bagova!
Kao sto rekoh ja sam letos sve te pobrojane igre instalirao i igrao (*** nije bilo para za more) i Ravenove su ubedljivo najgore! Najgore u poredjenju sa ostalima.
ok,aj mi samo reci sta fali SoF-u...prvi deo je savrsen,izvucen maximum iz Quake II engina kakav niko drugi nije uspeo da izvuce,fenomenalna prica,odlicni obrti,nenadmasan i za danasnje pojmove sistem ostecenja na protivniku,max ne cenzurisan i nasilan,fenomenalna oruzja,dugacak,brz,pumpa adrenalin...sta ocekivati vise od single player FPS-a ?

Ne bih se slozio da se id obrukao sa D3 i mislim da teroija "spasioca" ne pije vodu. id je franshizirao Quake zato sto moze da priusti posao na samo jednoj igri i ta jedna je uek zasnovana na poslenjoj Jocinoj tehnologiji, za D3 masina je za njega sada proslost.
ID se obrukao u gameplay elementu D3...prosto je sramota da prastari koncept promovisu kao revoluciju za vreme reklamne kampanje...
ali ok,slazem se......svako ima svoj ukus...
 
SoF 1 je jos ok, ali SoF2 je djubre i to sam cuo od xyz ljudi, krenuo sam da ga igram dosao do one dzungle i smorio se maximalno....(a smarao me je od samog pocetka ali reko ajde da vidim...mozda tu ima nesto....)
 
pa dobar je bio MP u SoF II (kao i sof I), a pritom od pocetka nije bio sa neki bugovima a radio je 2-3 puta brze nego SP :)
za 1v1, 2v2 stvarno je bio odlichan, nazalost bez nekog preteranog odziva :)

Nego bre kakvi su ovo screenshotovi, 4000x3000 rezolucije?!?! :)
 
Kao sto Nedjo rece, o ukusima ne treba raspravljati jer da se ja pitam u potpunosti bih izbacio glupi MP (ima li ista glupljeg od ja tebe ubijem pa 1:0 za mene pa ti mene 1:1 itd. u nedogled...) i vratio bih se pravim korenima Quake serijala tj. dobro osmisljenom SP na temelju ubedljivo najboljeg PRVOG dela ...
 
Moso je napisao(la):
Kao sto Nedjo rece, o ukusima ne treba raspravljati jer da se ja pitam u potpunosti bih izbacio glupi MP (ima li ista glupljeg od ja tebe ubijem pa 1:0 za mene pa ti mene 1:1 itd. u nedogled...) i vratio bih se pravim korenima Quake serijala tj. dobro osmisljenom SP na temelju ubedljivo najboljeg PRVOG dela ...
I meni je Q1 bio legendarna igra!
Secam se da sam svojevremeno bio zzescenapaljen da rekreiram MP nivoe iz Q1 u Q3 masini!
Ova nasa raspravica me je potstakla da intenzivno razmisljam da krenem ponovo sa tim projektom, ali ovog puta u D3 masini i to sa SP mapama! Znaci sve od pocetka, pravljenje i teksturisanje mapa... no poznajuci sebe, nista nece biti od toga.. alilepo je mastati! ;)
Kod sof ame je najvise nervirao debilni AI, dizajn nivoa je bio odvise jednostavan: eksterijeri dosadni, a enterijeri frustrirajuci... Sve u svemu, po menije vrh Q2 masine KingPin! Vidis, mogao bih to ponovo instalirat.. hm...
 
Moso je napisao(la):
Kao sto Nedjo rece, o ukusima ne treba raspravljati jer da se ja pitam u potpunosti bih izbacio glupi MP (ima li ista glupljeg od ja tebe ubijem pa 1:0 za mene pa ti mene 1:1 itd. u nedogled...) i vratio bih se pravim korenima Quake serijala tj. dobro osmisljenom SP na temelju ubedljivo najboljeg PRVOG dela ...
Hm... pa MP je doziveo exploziju bas sa prvim Quake-om. Dosta ljudi ga je igralo i kada se pojavio Q2.
 
Moso je napisao(la):
Kao sto Nedjo rece, o ukusima ne treba raspravljati jer da se ja pitam u potpunosti bih izbacio glupi MP (ima li ista glupljeg od ja tebe ubijem pa 1:0 za mene pa ti mene 1:1 itd. u nedogled...) i vratio bih se pravim korenima Quake serijala tj. dobro osmisljenom SP na temelju ubedljivo najboljeg PRVOG dela ...
ju ju ju strasno :zgran:

Q serijal je sinonim za MP FPS i sad neko bas u njemu hoce da igra SP :trust:

mislim smarati se sa budjavim SP-om i jos gorim AI-em sad kad postoji internet i mreze pa nije mi uopste jasno :wall:
 
Pa bolje je da igra ima dobar SP nego da nabace "kao" neki SP cisto da ga ima pored MP-a.To mi deluje malo neozbiljno jer ima dosta ljudi koji i pored relativno ok net konekcije(kao ja) koji vise uzivaju u dobrom SP nego u MP koji ih nesto narocito i ne zanima.Mada glupo je izbaciti i igru sa losim MP-jem jer ima i dosta igraca koji uzivaju u njemu.
 
Poslednja izmena:
The pocetnik je napisao(la):
Pa bolje je da igra ima dobar SP nego da nabace "kao" neki SP cisto da ga ima pored MP-a.To mi deluje malo neozbiljno jer ima dosta ljudi koji i pored relativno ok net konekcije(kao ja) koji vise uzivaju u dobrom SP nego u MP koji ih nesto narocito i ne zanima.
ma nemam ja nista protiv ni da naprave najbolji SP ikada!
ali kolko znam niko ne prelazi neku igru tri godine kolko se igra dobra MP igra ;)
 
Ser_Zile je napisao(la):
ma nemam ja nista protiv ni da naprave najbolji SP ikada!
ali kolko znam niko ne prelazi neku igru tri godine kolko se igra dobra MP igra ;)

Znam, znam ali igre kao HL sa odlicnim SP-om i gomilom SP modova mogu dosta dugo da se igraju i prelaze se po vise puta samo zato sto je SP odlican.Ali retke su ove igre i apsolutno stoji to sto kazes.Znaci moje misljenje je da izbalansiraju SP i MP tako da mogu biti zadovoljni igraci koji vole i SP i oni koji vole MP a i oni koji vole oba.
 
BTW ionako izlazi Enemy Territory Quake Wars, tako da ce dobrog multija biti na sve strane
 
RTCW je imao odlican i dinamican MP. Pikali smo to kod mene u igraonici i posle se okupljali i pravili ekipe kako bi igrali u lokalima sa vise masina (bar 20). Bilo je malko komplikovano organizovati se ko ce koju ulogu da ima ali kad se to resi i kad se malo navikne...verujete mi, ljudi su prestali da igraju CS na neko vreme zbog ovoga (neki ljudi) :)
 
Vrh Dno