Šta je novo?

Quake IV shots!!!

Kao sto rekoh, nikada necu razumeti novopecene klince koji su svoje prvo iskustvo za kompjuterom doziveli u lokalnoj igraonici i kojima je jedina zabava tumaranje i medjusobno tamanjenje po mapama...
 
Da, da, looking back to old days niko ne bi voleo da mu je prvo iskustvo bio grupni seks :d


Enemy Territory: Quake Wars Update - preview
(hx) 06:40 AM EDT - Aug,13 2005 - Post a comment
Gamecloud has posted some new info on Enemy Territory: Quake Wars, the upcoming Doom 3 engine powered sci-fi shooter from Activision and Splash Damage (Wolfenstein: Enemy Territory makers):
So how will Enemy Territory: Quake Wars differ from other games that may have some similar features on the surface. Wedgwood said one big difference is the fact that's its a Quake game with an established universe. Another is the Mega-texture techology that will allow large terrain areas with id's Doom III engine. However, we were most interested in the asymetrical gameplay features that Quake Wars plans to have. The Earth forces have weapons and items that will be more conventional (tanks, rifles) while the Strogg have more sci-fi type weapons. However, asymetrical in this case doesn't mean unbalanced. One example from Wedgewood is the Strogg Goliath, the huge walker like vehicle that was seen in the first trailer to the game. The Goliath is a huge and powerful weapons platform but according to Wedgewood "You can't turn on a dime in a walker' which may give the smaller and less powerful Human tank an edge as it can turn much more quickly in a firefight.
 
@Moso:

Ja ne znam o cemu ti pricas ?! Niti sam ja klinac (daleko sam od toga vec odavno) niti si ti u pravoj temi za pljuvanje MP igara. Quake serijal je neki pocetak MP-a (FPS MP-a) i normalno je da se od svakog nastavka ovog serijala ocekuje jos bolji MP od prethodnog. To sto ti nisi igrao Quake po igraonicama ili na netu (ili si igrao i gubio zivce) nije razlog da nama ostalima solis pamet i da se stavljas na neki nacin iznad nas. Mislim da to nije fer, pogotovo kad se prica o Quake serijalu. SP novog quake-a je nista drugo do remejk dvojke, a MP je ono sto je bitno i nadam se da ce ispasti odlicno !

PS. Ja te klince odlicno razumem, radio sam sa njima godinama. Ne moze tebi niko opisati osecaj neke "pripadnosti" u nekom "timu" ljudi koji su se iz zabave okupili kako bi se medjusobno, kroz smeh i psovanje "razracunali" :) Naravno da ovo sve ima i drugu stranu - kao i recimo fudbal ili bilo koji hobi ili sport.

Ni ja nikada nisam mogao da razumem ljude koji ceo dan pricaju o fudbalu, gledaju utakmice i snimke utakmica i posle izadju na teren kako bi se svadjali, sutirali pljuvali i psovali i posle toga otisli u kladionicu i bacali kintu na tikete i opet gledali - fudbal. Ali NIKADA necu reci da su oni ludi ili tako nesto. Svako ima svoj gust, to sto ja nesto ne razumem ne znaci da to nije normalno....

Poz.
 
Evo jos jednog filmica:

ftp://download.gamershell.com/pub/W...om/potatochips/movie/Quake4_webmoviewithM.zip

Ovaj prikazuje pravi gamplay!
Sve izgleda odlicno sem par "sitnica".
Protivnickii AI je prilicno, hm, pa... naivan i Strogovi e krecu nekako... "samouvereno"!
Nije mi se dopao nacin uklanjanj corpsova. Neodoljivo potseca na uklanjanje corpsova iz EliteForce-a! To mi je bljak. Trebali su da smisle neko, 'bem li ga, samozapaljivanje! I umesto da iza corpsova ostaje zeleni trag, trebali su da stave recimo neke plavicaste plamenove...
OK! Cepidlacim, ali fak ovo je Quake4!
 
...sto bi lesevi uopste nestajali.....nikada to nisam razumeo (znam da je zbog rasterecenja CPU-a) i tako su u tako velikim igrama ucitavanja sekcija na svkih 50 koraka, a purge leseva moze da ide kad se predje na sledecu sekciju....kome igra lose radi moze da ukljuci opciju da mu nestaju lesevi i kraj.
 
Ccc... kada se setim... jos je prvi Wolfenstein 3D imao leseve koji su ostajali, secam se da sam jednom cekao nemce na ulasku u sobu i slagao ih jedno 15 minuta. Posle mi je opasno seckalo kada sam prosao tuda, jer ih je bilo jedno 50-ak :)
Doduse, to su tada bili sprajtitji :D
 
Dandy je napisao(la):
Ccc... kada se setim... jos je prvi Wolfenstein 3D imao leseve koji su ostajali, secam se da sam jednom cekao nemce na ulasku u sobu i slagao ih jedno 15 minuta. Posle mi je opasno seckalo kada sam prosao tuda, jer ih je bilo jedno 50-ak :)
Doduse, to su tada bili sprajtitji :D
to sam i ja radio :d
recimo postal 2 kad ima dosta leseva krene igra malo da secka ,ali ipak te leseve mozes da pomeras kako oces,dok od quake-a to ne ocekujem tako da nema nekog velikog razloga za nestajanje :smash:
 
iscureo demo

*************

sta vise reci...
ako neko ima jako brz net nek se okusa...

edit: fake je bio u pitanju :)
 
Poslednja izmena od urednika:
Mocno, zaista mocno!!!!!
Dum3 Masina rula!
Vredelo je svih 182 MB:

http://www.planetquake3.net/download.php?op=fileid&lid=2210

Jos samo kada corpsovi nebi onako bezveze nestajali...
ali OK, sve ostalo je vrh! Grafika je impresivna!!! Mogu samo da zamislim kako ce Quake Wars sa svojom Mega Techturing masinom da odvali...
Do izlaska Gears Of War na PC-u ovo ostaje ultimativna pucacina!!
 
aj okaci neke shotove iz MP-a (ako ima to u demou). ja sa 56k modemom ne bih bas da skidam 182mb :(
 
@Nedjo
vidim da je bilo podosta novih demoa, i trejlera :)
Da li ce neki ici na DIGITAL!-ov CD :S:
ima "nas" dosta sa dial-up konekcijom
pozdrav i unapred hvala i izvinjenje na off-topic :D
 
Pa zar mislis da bih dopustio da CD ode bez ovoga? ;)
 
Bogami.... Svidja mi se opako :)
Grafika uopste nije nabudzena/sarena, a moci ce i da se ubija (grafika). Onako,prilicno dinamicno :)
Samo oruzja su velika, smetaju (cg_drawgun 0 ce da padne).
Nije lose, uopste nije :)
 
OBAVEZNO ubacite na Digital! CD trejler iz Quake IV!!!

PS: Jel OK, Nedjo? :D
 
Sto se tie MP-a, meni se on bas ne djasvi! U sustini oni su iskoristili Q3 fiziku i D3 rendering masinu i od toga napravili Q4 MP! Po meni je to bezveze! Slazem se sa gx-om da kada je MP u pitanju, u opste mi nije bitna nabudzena grafika. Mi u redakciji (barem ovaj donji dom :)) pikamo samo Q3, a posto su nam masine dovoljno jake za surfanje i pisanje textova, igramo se sa prilicno "opustenim" setovanjima i DO JAJA JE! Q3 je fenomenalan jer proizvodi neverovatnu dozu adrenalina u krvotoku i sama grafika u opste nije bitna. Takodje, totalno je irelevantan broj mapa. Sto se mene tice, id jemogao da napravi samo dve mape za Q3: DM9 i Dm17 i da kompletno zavrsi igricu. sve ostale mape su potpuno nepotrebne!!
 
O da, dm17 je najjača... koliko se sećam, to je bila jedna od tri mape u Q3 demo-u... valjda će biti neki rimejk u četvorci :)
 
@Nedjo:

heheh, prijatno si me iznenadio sa tvojom izjavom :) A sto se mapa tice, to je diskutabilno i takodje mislim da podleze ukusima. Svaka mapa nekom lezi vise, a nekom manje. Recimo ja volim DM6, tourney3, tourney4 i DM13 za 1vs1, a za FFA volim DM7, DM17 i opet DM6...
 
Nedjo, nista ne razumem sta hoces da kazes. Prvo velis da ti se ne dopada sto je MP filing preuzet iz Q3 i to prerenderovano D3 masinom, a 2 reda nize pricas kako je Q3 idealan, fenomenalan i da ste svi u redakciji odusevljeni :sceptic: Ne kapiram jesi li ocekivao nesto vise ili si razocaran zbog zahtevnosti...?
 
filipenko je napisao(la):
Nedjo, nista ne razumem sta hoces da kazes. Prvo velis da ti se ne dopada sto je MP filing preuzet iz Q3 i to prerenderovano D3 masinom, a 2 reda nize pricas kako je Q3 idealan, fenomenalan i da ste svi u redakciji odusevljeni :sceptic: Ne kapiram jesi li ocekivao nesto vise ili si razocaran zbog zahtevnosti...?
Hteo sam da kazem da je besmislen. Mislim Q3 postoji, jos uvek, ako je Q4MP pravljen samo zbog napretka u grafickom smislu, onda je to promasaj. Onaj nivo sto su pikali na QUakeconu mi je bezveze. Previse sarenoliko i skuceno, kao u ostalom i svi nivoi koji su svojevremneno postojali u MP-u Elite Forcea... tacno se vidi Ravenov "touch". Slazem se da sa gameplay stanovista nema razloga za izmisljanjem tople vode posle Q3, ali cisto presvlacenje u novu graficku masinu je besmisleno. Pretpostavljam da bi se dubiozniom posvecenoscu moglo uraditi nesto na poboljsanju gameplaya.. lupam... iskoriscenjem fizickog dela D3 masine ili nesto slicno tome i to bi mozda bilo OK (a opet mozda bi bio promasaj)... ma ko ce ga znati... u svakom slucaju nemam ama bas nikakvo ocekivanje od Q4 MP-a. Za naprzavanje i dalje ostaje Q3, a za pomak u smislu adekvatnog teamplaya ostaje da sacekamo QW:ET!
Eh, da I oruzja su mi nekako za MP zznaru... previse kompleksa, detaljna... mrzim kada se vidi ruka u odgovarajucem FOV setovanju (da, ja ne koristim \cg_draw_Gun 0 ;))
 
Poslednja izmena:
OK, to sam hteo da cujem. U tom slucaju se (delimicno) slazem.
I podjednako se uzdam u ET:QW. Nadam se da ce biti makar podjednako dobra kao Battlefield 2
 
Kako Quake4 izlazi za PC i Xbox360 da li to znači da će biti iste igre.
Odnosno da li ću ja moći sa PCa da igram protiv nekog ko ima Xbox360(I obrnuto).
 
Naravno da ne :)
A ionako ti ne bi mogli nista sa dzojpedima, veci je izazov pucati u zid...
 
Vrh Dno