Šta je novo?

PTT adsl

Ja tu muku vise ne mucim, raskinuo sam ugovor i presao na Targo. Dok se ja sa njima ubedim da je do njih problem izgubim i vreme i zivce, rekao sam im dolazim sutra i raskidam ugovor ne saljite terensku ekipu... Posto nakon tih sitnih prekida, internet zvanicno umro i dva tri dana sam bio bez net-a.
 
i ja sam sinoc ostao bez neta, pa se mucio s ocajnim signalom Telenorovog 3G-a ... uglavnom cekam ugovor na 12 meseci s ovim novim ADSL paketima, inace ja nisam imao problema sa PTTom ni kod kuce ni u firmi 16/1 paket je radio ko sat
 
Nocas oko 1 mi je pukao adsl. Danas radi ok i vidim da je nocasnji prekid bio najavljen od strane PTT-a:

Dana 04.11.2012. godine, u periodu od 00:00h do 04:00h, doći će do prekida i otežanog odvijanja internet saobraćaja kod svih korisnika, usled planiranih radova na opremi.

Mozda je odrzavanje imalo veze sa prijavljenim problemima? Obratite paznju ima li promene...


To sto oni obaveste na sajtu nikome ne znaci sem kada ti se vrati net pa odes i vidis kao sto si ti uradio. To da salju na e-mail ptt adresu to bi bilo daleko bolja stvar pa na vreme da budem obavesteni.
 
Već desetak dana mi baguje net i posle ovog zezanja nije ništa bolje, tako da je došlo vreme za rastanak... Samo da napomenem da je do sada bila vrhunska usluga.

Poslao sam im mejl 20.07. sa zahtevom za raskid ugovora koji mi je isticao 26.07. i dobio potvrdan odgovor. E sada da li mogu sada da odem i da vratim opremu, dobijem MIK i ćao ili sam vezan još godinu dana za njih jer nisam vratio opremu do 26.07? Ako može, da li moram da čekam kraj meseca za raskid (ili 26. u mesecu-kada sam potpisao ugovor) ili mogu sada da raskinem sada i da mi naplate ovih 5-10 dana što sam koristio u ovom mesecu?
 
PRAVNO, ako do 26.07. nisi raskinuo ugovor, tvoj ugovor je produzen na jos godinu dana po punoj ceni! Znaci, nema raskida bez penala.

A kako je u praksi.... to mozes da proveris, jer ako budes hteo da raskines ugovor sa njima, oni bi morali da te upozore da ces raskidom pre isteka morati da platis te penale. Recimo, ja kad sam hteo da raskinem ovaj novi ugovor bez ugovorne obaveze, i kad sam preko maila pitao za proceduru, oni meni lepo napisu da sam vezan ugovornom obavezom narednih godinu dana i da cu u tom slucaju morati da platim te penale. Kad sam im objasnio da ja imam novi ugovor bez ugovorne obaveze, uputili me na korisnicki servis, a oni mi trazili da donesem svoj ugovor bez ugovorne obaveze jer je kod njih stajala ta ugovorna obaveza...

Da ne duzim, znaci, mene su preko maila "obavestili" da sam pod ugovornom obavezom, te ocekujem da ce i tebe, ako budes iskazao zainteresovanost za raskid ugovora pre isteka....
 
ja sam ih ispostovao mailom vise od mesec dana pre isteka roka, i dobio nove ugovore, znaci mozda ce ipak trebati na "uvid" da ne bi pravili probleme, nadam se oko novaka nekoj akciji na godinu dana
 
Ptt opet ima radove? Malopre mi nestao link, a sajt preko telenora nedostupan
 
Dana 06.11.2012. godine, u periodu od 01:00h do 06:00h, doći će do prekida internet saobraćaja u sledećim mestima:

Novi Sad
Subotica

otvara se sajt sa mts-a (jer nema verat adsl-a trenutno :p)
 
Sinoc je ADSL pukao meni (Bg, PTT Adsl) i kod kolege koji je na Beotel Adsl-u (van Bg - Vojvodina), u isto vreme.
Bice da su u pitanju radovi na Telekomovoj infrastrukturi.

PTT danas ima dalje informacije o 'planiranim iskljucenjima' ;) na svom sajtu.
 
Pristup njihovom modemu TP-LINK TD 8817 je

192.168.1.1

user: admin
pass: admin

Ako je to ja ne mogu da pristupim.

2012-11-07_1228.png
 
probaj admin i prazan password... mislim da je tako bilo kod mene..
 
Probao i dalje nece. Znam da mi je ranije radilo a sada nece.
 
Da pritisnem onaj mali taster gde pise RESET na poledjini modema? Hoce rastelovati modem? Posto sam otvarao portove za uTorrent, to je sto sam ja radio a da li iz PTT-e podese jos nesto za svaki modem to ne znam.
 
Da... taj taster drži 10-ak sec. To će ti vratiti modem na fabrička podešavanja. Potom,uđeš u Quick Start i kreneš sa podešavanjima(samo klikćeš "Next"). Jedino ćeš morati da ukucaš PTT korisničko ime i šifru(ako ti je broj fiksnog 021/123456 onda je korisničko ime 21123456@pttnet a šifra 21123456).
 
Hvala, pomoglo je ali sam moram ponovo sve da konfigurisem iz upustva za ruter koji sam dobio od PTT-ea.
 
Jer dobio još neko račun za oktobar sa neosnovano obračunatom kamatom? Račun je fakturisan na 1306,7 din. iako bi trebalo 1300. Prethodni račun sam im uplatio 12. 10. 2012. znači nekoiko dana pre roka tako da nema razloga za obračun kamate. Račun ću verovatno da platim tako kako je, jer bi me i da uvaže reklamaciju skuplje izašlo da im platim preko opšte uplatnice, nego ovako sa kamatom. A ovo što su stavili na svom sajtu, kako su navodno uveli novi način za obračun i kako može doći do grešaka prilikom istog, mi deluje kao da su od svakog korisnika hteli da ćape po koji dinar, pa ako prođe prođe. Računaju da će mnogi da odustanu od reklamacije, jer bi ih kao i mene skuplje izašlo plaćanje preko opšte uplatnice. Što je najgore i sledećeg meseca će da mi obračunaju kamatu, jer mi račun stigao danas, a rok za plaćanje istekao juče. Kad sam ih zvao pre neki dan i pitao što nisam dobio račun, rekli su mi da svima kasne i da će rok za plaćanje biti pomeren.
 
Poštovani korisnici, Obaveštavamo Vas da je PTT Net uveo novi sistem za obračun i naplatu internet usluga. I pored detaljnog i opsežnog testiranja novog sistema, očekujemo određena neslaganja iznosa na korisničkim računima i stvarnih obaveza definisanih ugovorom i pruženom uslugom.

Ukoliko postoje eventualna neslaganja Vašeg računa u odnosu na ugovorene obaveze i pružene usluge PTT Net-a, reklamaciju možete dostaviti na sledeću adresu:

[email protected]

U reklamaciji je potrebno dostaviti sledeće podatke:

Ime, prezime i adresu korisnika,


Šifru korisnika ili poziv na broj - sa računa,


Kratak opis problema,


Kontakt mobilni telefon (opciono).
Vašu reklamaciju obradićemo u najkraćem mogućem roku.

Hvala na razumevanju,
Vaš PTT Net.

Ovo stoji na njihovom sajtu (koji izgleda retko ko obilazi :D).. Znaci, ako mislis da se tu nesto ne slaze, OBAVEZNO zovi, tacnije salji mail, i sigurno ce ti ispraviti. Ja sam dugo godina bio kod njih, i do sada se nije desavalo da mi ikada zakinu namerno....
 
Jer dobio još neko račun za oktobar sa neosnovano obračunatom kamatom? Račun je fakturisan na 1306,7 din. iako bi trebalo 1300. Prethodni račun sam im uplatio 12. 10. 2012. znači nekoiko dana pre roka tako da nema razloga za obračun kamate. Račun ću verovatno da platim tako kako je, jer bi me i da uvaže reklamaciju skuplje izašlo da im platim preko opšte uplatnice, nego ovako sa kamatom. A ovo što su stavili na svom sajtu, kako su navodno uveli novi način za obračun i kako može doći do grešaka prilikom istog, mi deluje kao da su od svakog korisnika hteli da ćape po koji dinar, pa ako prođe prođe. Računaju da će mnogi da odustanu od reklamacije, jer bi ih kao i mene skuplje izašlo plaćanje preko opšte uplatnice. Što je najgore i sledećeg meseca će da mi obračunaju kamatu, jer mi račun stigao danas, a rok za plaćanje istekao juče. Kad sam ih zvao pre neki dan i pitao što nisam dobio račun, rekli su mi da svima kasne i da će rok za plaćanje biti pomeren.

Ja sam dobio oko 8 dinara kamate što je u svakom slučaju više nego inače. Obično imam 2-3 dinara kamate jer plaćam kasno u mesecu, mada, mislim da sam zadnja dva računa platio u predviđenom roku tako da kamate sad ne bi trebalo da bude uopšte.
 
kamata

Ja sam skoro svaki mesec imao kamatu tokom ugovora od 12 meseci u iznosu od 1-10 dinara. A svaki račun je plaćen nekoliko dana pre roka. E zbog toga sam i raskinuo ugovor sa njima krajem avgusta. Sad sam ponovo kod Verata pa ću videti šta i kako.:cool:
 
Bio sam njihov korisnik 5-6 godina, i PTT meni nikada nije nista ukrao!? Racun je uvek bio kakav treba da bude. Sto se kamata tice, to ne znam, jer sam za svih 5-6 godina sve racune placao na vreme.....
 
Ovo stoji na njihovom sajtu (koji izgleda retko ko obilazi :D).. Znaci, ako mislis da se tu nesto ne slaze, OBAVEZNO zovi, tacnije salji mail, i sigurno ce ti ispraviti. Ja sam dugo godina bio kod njih, i do sada se nije desavalo da mi ikada zakinu namerno....

Zvao sam ih juče, ali su svi operateri zauzeti, pa sam pisao mail, čisto me interesuje šta će da kažu. Iako slaba vajda od toga i da prihvate reklamaciju, jer ne štampaju novi račun, pa bi me izašlo 1300 + 35 din. provizija. da platim preko opšte uplatnice. Nego u mail-u sam im ih pitao hoće li mi sledeći račun umanjiti za iznos neosnovano obračunate kamate.
I moje drugo pomalo ironično pitanje je bilo hoće li i mi i sledeći račun biti uvećan, jer ovaj sam dobio 16. 10. a rok za plaćanje je istekao 15. 10. Inače mislim da to što je jako teško dobiti njihove operatere ovih dana, upravo veliki broj neosnovano zaračunatih kamata a ne to što mnogi korisnici imaju problema sa njihovim net-om. Valjda su zato i okačili to obaveštenje na sajtu, da ih korisnici manje zivkaju.
 
Iskreno, verujem da ces to srediti sa njima. Ocigledno, kada su presli na taj novi sistem, jos ne mogu da se snadju sa njim, pa su "tete" svasta tamo uradile. Sada treba sve greske ispraviti, a za to ce im trebati sigurno koji mesec.... Ako si im pisao na onaj mail, verujem da ces ubrzo dobiti odgovor, i da neces biti ostecen. A to sa kasnjenjem racuna, i za to bi ih pitao... Ja im jednostavno ne bih dozvolio da mi obracunaju kamatu za zakasnelo placanje jer nije tvoja greska.
 
ako je neko u sličnoj situaciji evo mog odgovora...

poslao sam mejl pred raskid i odgovorili su mi potvrdno. smatrao sam da je to dovoljno, međutim nije. pozvao sam ih juče i rekli su mi da je trebao potpisnik ugovora da dođe i da potpiše da se ugovor raskida pre isteka prve godine, a zatim da se potpiše drugi mesec za mesec.

tako ostadoh ja kod njih do jula 2013. taman će nas dotle možda naseliti neki NLO i uvesti brži ili jeftiniji internet, ovako za sada nisam ništa izgubio - u proseku 975 din mesečno na 2 godine za 1,5 mbit... nije loše gledajući sadašnju adsl ponudu.
 
Ako sam te dobro razumeo, ti si poslao mail, oni ti rekli da je sve OK i da do TOG I TOG dana ili potpises nov ugovor ili ga raskines (to pise u tom mailu), a ti to nisi uradio jer si mislio da ne treba? :) Evo mog maila:

Poštovani,

Primili smo Vašu prijavu za raskid ugovora na akciji.

Ukoliko želite da nastavite da koristite internet usluge PTT Net-a obaveštavamo Vas da možete sklopiti novi ugovor, u periodu od 01.07.2012. godine do 30.09.2012. godine i to po novim promotivnim uslovima - ukoliko zaključite ugovor za ADSL uslugu na 2 godine, u toku prve godine korišćenja ostvarićete 30% popusta u odnosu na cene utvrđene važećim Cenovnikom PTT internet usluga, dok se u toku drugih 12 meseci ugovorne obaveze plaća puna naknada, po važećem cenovniku. Akcija se odnosi na servis pakete počev od 4096/512 Kbps.

Takođe, možete sklopiti standardni ugovor za ADSL uslugu bez ugovorne obaveze.

Ukoliko ne želite više da koristite naše usluge, ugovor možete raskinuti najkasnije na dan kada ističe Vaša ugovorna obaveza. Ugovor možete raskinuti u pošti u Vašem gradu, gde ste preuzeli ADSL uređaj. U ovom slučaju potrebno je da modem, koji ste dobili na korišćenje, vratite u ispravnom stanju, sa svom pratećom opremom (modem, kutija, spliter, usb kabl, mrežni kabl, napajanje, instalacioni disk). Za izgubljen, nefunkcionalan ili uništen modem plaća se naknada u skladu sa važećim Cenovnikom PTT internet usluga.

Takođe, potrebno je da izmirite sve prethodno prispele obaveze. Račun za poslednji mesec korišćenja usluge biće Vam dostavljen naknadno.

Srdačno Vaš,

PTT NET
 
Zvao sam ih juče, ali su svi operateri zauzeti, pa sam pisao mail, čisto me interesuje šta će da kažu. Iako slaba vajda od toga i da prihvate reklamaciju, jer ne štampaju novi račun, pa bi me izašlo 1300 + 35 din. provizija. da platim preko opšte uplatnice. Nego u mail-u sam im ih pitao hoće li mi sledeći račun umanjiti za iznos neosnovano obračunate kamate.
I moje drugo pomalo ironično pitanje je bilo hoće li i mi i sledeći račun biti uvećan, jer ovaj sam dobio 16. 10. a rok za plaćanje je istekao 15. 10. Inače mislim da to što je jako teško dobiti njihove operatere ovih dana, upravo veliki broj neosnovano zaračunatih kamata a ne to što mnogi korisnici imaju problema sa njihovim net-om. Valjda su zato i okačili to obaveštenje na sajtu, da ih korisnici manje zivkaju.
Dobio mail od PTT-a u kome kažu da mi je kamata obračunata zato što sam račun za avgust platio 26. 09.
Tačno je to, ali sam ja taj račun reklamirao 11. 09. a oni mi nisu odgovarali iako sam im ja ostavio mail i broj telefona, pa sam ja njih zvao 25. 09. i tada dobio odgovor da mi je reklamacija uvažena.
Tada su mi još rekli da su se baš spremali da me obaveste o ishodu reklamacije! Kako da ne! Da ih ja nisam zvao ne bi me ni obavestili!
U računu za septembar mi nisu obračunali kamatu.
Naravoučenije je da oni i kad na vreme reklamirate račun, računaju kamatu, pa makar vam i reklamacija i bila uvažena!
Nisu mi odgovorili na pitanje šta sa ovomesečnim računima, koji su kasnili a rok za plaćanje nije pomeren. Siguran sam da će nam svima obračunati kamate koji nismo uplatili do 15-og, iako nije naša krivica!
 
Druze, nemoj da stajes na tome.... Nakon tog maila, napises novi sa svim ovim objasnjenjima... prijavio tada, zvao tada, uvazili ste reklamaciju, i sl., a i zvao bih teh. podrsku. Generalno, oni su vrlo TROMA drzavna firma, ali kad si u pravu, oni to srede. Problem je sto njihove slizbenice nekako bas briga da se cimaju, lakiraju nokte, ogovaraju, i verovatno su zbog ko zna cega nezadovoljne, pa ih bas zabole da se cimaju. Al zato, ti ne dozvoli da taj njihov nerad bude na tvoju stetu!
 
Poslao sam im juče i novi mail sa svim objašnjenjima, ali zasad ne odgovaraju. Ustvari mislim da neće ni da odgovore. Tako je bar moje iskustvo sa njima, uglavnom ignorišu moje mailove. Letos kada nisam imao net par dana, ignorisali su moje zahteve da mi umanje račun.I kad sam tražio da mi kažu koja je max brzina koja moja tel. parica može da podrži, takođe nisu odgovorili.
A telefonom ne mogu da ih dobijem. Uvek su im zauzeti operateri, kad god pozovem ovih dana.
Inače, račun sam im platio, ali sam u mail-u tražio da mi sledeći račun umanje. To se neće desiti, ali sam sada 99% siguran da ću uskoro da promenim provajdera. Samo čekam da vidim hoće li biti neko ubrzanje net-a uskoro, pa da vidim može li moja linija da izvuče upload od 512kb ili ne. Router pokazuje da je max upload 380kb.
 
Nazad
Vrh Dno