Šta je novo?

[PS4] Bloodborne (Project Beast), by From Software

Pojavice ti se posle amelije item na stepenistu kod lutke "eye of the blood-drunk hunter".

Fajlovi iz dlc postoje u vanila igri. Nista dodatno se ne skida. Kupovina dlc-a samo "unlockuje" taj kontent.

Ljudi su online davali taj item u ng+ (jer je tad vec otkljucano i uzaludan je) i omogucavali ljudima da dobiju dlc potpuno dzabe.
Ne znam da li je to jos moguce. :)
 
Ajd' da pitam da ne lutam...
Igram već desetak dana koliko vreme dozvoljava, fino ide, super je igra, bolja nego što sam očekivao...

Opredelio sam se da mi Saw spear bude primarno, a Ludwig Holy Blade sekundarno oružje (koje koristim baš baš situaciono, pre svega u formi velikog mača).

E sad ono što mi je nejasno kako gem-ovi različitih karakteristika skaliraju kad se dodaju u oružje?
Npr. na saw spear-u imam mogućnost dodavanja tri gema, ako dodam dva physical gema i treći elemental gem, da li svaki gem skalira sa skilom koji mu je primaran (physical gem-ovi sa STR i SKILL a elemental sa arcane) ili elemental gem "poništava" dejstvo physical gem-ova?

Ukratko, da li gemovi različitog tipa mogu da se kombinuju a da ne "poništavaju" dejstva jedni drugih, ili bolje da se držim istog tipa gemo-va?

Od odgovra zavisi šta ću raditi, jer ako gem-ovi različitog tipa "poništavaju" dejstva jedni drugih, napraviću jedno oružje sa physical gem-ovima (npr. saw spear) drugo (LHB) sa elemental gem-ovima, pa ću situaciono menjati i kombinovati oružja.
 
Da, poništavaju.

Ukoliko staviš bolt ili fire gem, gube se svojstva physical gemova (ne obrnuto).
I onda oružje skalira sa ARC a ne sa STR i SKL.

Dobri fire i bolt gemovi su veoma retki i moraju da se farmuju (recimo fishing hamlet i loran dungeoni).
Ukupno, i na ~60+ ARC daju prilično slabiji DMG nego physical oružje,
plus - beast blood pellet ne deluje na fire i bolt oružjima, bestiality efekt uopšte.
dobitak je, recimo, što efekt bolt i fire deluje neprekidno, a time i bonus dmg na određene neprijatelje.

Ukoliko hoćeš da maxuješ dmg, physical + paper + beast blood pellet is D way 2 go.
I to je preferable staza sa prvih (par) prelaženja igre (a pod prelaženjem podrazumevam platinum run).

Nakon toga kreneš sa ARC only buildom, gde ne ulažeš u STR i SKL, nego samo u ARC.
I ideš na elemental melee + range magic.

Bloodtinge build zahteva najveće poznavanje perkova igre, i njega treba ostaviti kao finiš.
 
Ja, na zalost, odustajem od ove igre. Igra je predobra, fantasticna, brutalna, fenomenalna...ali je jako preteska. Mislim da je ovo moglo malo lakse da se napravi. Evo vec mesec dana ne mogu da ubijem onog bossa Cold Blood Beast (mislim da se tako zove) iz par pokusaja dnevno. I oni ostali neprijatelji su teski, ali ajde, prodju se nekako. I onaj ocajni save sistem... Ovo je moje licno misljenje i svaka cast ljudima koji su presli igru.
 
Blood-Starved Beast !?

Nisi se pripremio kako treba - baci mu bocu krvi u neko ćoše,
1668726376769.png
pa udri 2-3-4 puta, pa sve ponovi još 3-4 puta i gotov je :)
 
Blood-Starved Beast !?

Nisi se pripremio kako treba - baci mu bocu krvi u neko ćoše,
Pogledajte prilog 364340
pa udri 2-3-4 puta, pa sve ponovi još 3-4 puta i gotov je :)
Ovo ne radi još od nezm kog peča (na poslednjem sigurno ne radi), na prvi udarac beast prestaje da bude omamljena i zabotovana u uglu... Beast je pomalo problematična u drugoj fazi kad ima onu otrovnu auru, ali je to sve trivijalno.

@donrile86 Ne odustaj, bosovi su razočaravajuće trivijalni kad pohvataš par stvari...

Prvo pravilo, ako je bos viši od tebe ne "lock on-uj".
Drugo, zalepi se za njega i kreći se u smeru u kom se on kreće kako bi mu uvek držao leđa ili bok (malo je bosova koji imaju neki brzi napad iz kontra-okreta ili neki AOD koji nije telefonirajuće najavljen, čekaj povoljan momenat i udri.
Treće, za većinu velikih bosova je kombo Oil urn+Bone marrow Ash+Flamesprayer jako efikasan ne toliko zbog štete koje nanosi već ih za par sekundi stunlockuje (jer se svaki plamičak računa kao udarac, a oni su ogromni pa im izblizine saspeš brdo "plamenih udaraca" u sekundi), pa možeš da im odradiš visceral napad.

Kad je bos tvoje visine, kombo R1+R1+R1+Augur of Ebrietas koji stunlockuje svakog, pa ponovo isti kombo, rešava sve bez primljenog udarca...
Vodi računa da kod nižih bosova po pravilu treba koristiti brže oružje (Saw spear, cleaver, Holy blade u prvom obliku i sl...)

Mene je više puta ubio pad iz lifta u Mid Nightmare of Mensis pri pokušajima da uskočim u onaj razbijeni prozor zamka, nego svi bosovi zajedno... Tu mi je otišlo jedno 300k echo, lagano... :)
 
@Čika_Kure

Vidis, ja jos uvek nisam istrazio malo bolje ovo upgrade-ovanje oruzja. Mozda je tu moj problem. Uglavnom koristim onu sekiru i ona mi je super, ali verovatno mogu malo da je nabudzim. Sakupio sam svasta nesto u inventory, ali moram malo da se pozabavim sa time kako to da iskoristim :)
 
@Čika_Kure

Vidis, ja jos uvek nisam istrazio malo bolje ovo upgrade-ovanje oruzja. Mozda je tu moj problem. Uglavnom koristim onu sekiru i ona mi je super, ali verovatno mogu malo da je nabudzim. Sakupio sam svasta nesto u inventory, ali moram malo da se pozabavim sa time kako to da iskoristim :)
Vidi ja sam noob.
Mene je @lepi kokan pre jedno godinu dana i ohrabrio da igram souls igre (od tada prešao DS1, DS3 i Bloodborne bez DLC) i iskreno sa svakom narednom igrom sve je nekako prirodnije i lakše.

Što se tiče Bloodborne moraš uvek imati bar dva oružja na koja ozbiljno računaš i koristiti ih situaciono, po pravilu jedno brzo i jedno "sporo" oružje, jer nema mnogo vremena za eksperimentisanje.

Ja uvek u ruci imam:
  1. Saw Spear za zevri (sa serated bonusom i dodatnim gemom uvećanje štete protiv zverina), i
  2. druga opcija Ludwig's Holy Blade (sa kin bonusom i dodatnim kin gemom) za kin protivnike...
Te dve opcije pokrivaju 90% svih protivnika, a za one koje ne znam šta su po rasi, koristim saw spear jer ipak ima mnogo jači stager od LHB u prvom obliku tankog mača, a tu su po brzini. LHB u obliku ogromnog mača mi je više situaciono oružje za neke baš spore kin neprijatelje (ili one kojima ne smeš dozvoliti da ti priđu) i jako spore (Rom) i/ili jako viskoke bosove (tipa Amigdala) jer tu dosta pomaže njegov dohvat i visoki vertikalni udarac (za to tebi može koristiti sekira jer su slična oružja).

Inače nadogradnja oružja je baš trivijalna, nema tu mnogo istraživanja jedino ograničenje su resursi, kojih ima "neograničeno" da se sva oružja koja koristiš nabudže na +6, ali preko toga moraš odlučivati kojim oružjima daješ prednost (a u toj fazi igre ćeš već videti šta ti leži, ali pravilo je kombinacija brzog i sporijeg oružja).
Osnovno pravilo je da prvo budžiš oružja koja su ti primarni nanosioci štete i to na +6, onda kreneš paralelno da budžiš sekundarna oružja (druga ruka - pištolj i flamesprayer) na +6, a uporedno sa tim "draže" i više korišćeno primarno oružje nastaviš da budžiš preko 6-tog nivoa (logika je da se prvo budži oružje protiv zveri jer su u prvoj polovini igre svi protivnici (osim huntera) isključivo zveri).
Posle toga nadograđuješ drugo po redu primarno oružje na preko 6. nivoa.
Sekundarna oružja ostavi zauvek na +6 jer realno u prvom prelasku nema dovoljno resursa da bi sve nabudžio.

U prvom prelasku možeš da nabudžiš dva primarna oružja na +10 (maksimum), možda još treće primarno (neko sa elemental dmg npr. Tonitrus) na +8 ili baš ako nađeš sve resurse i sve insight knowleadge da možeš da kupiš resurse +9, i to je to jer nema trećeg Blood rock resursa da bi i to oružje moglo na+10, ali ni potrebe za tim.

EDIT: Ja sam sinoć krenuo da igram DLC (hvala The Healing Church-u što sam imao podešen Auto update sejvova - inače ne bih ni mogao da odigram DLC jer nigde jbno ne piše da moraš odigrati DLC PRE Gehrmana i da posle toga automatski kreće new game. U DS igrama je bar iskakalo upozorenje na to da posle neke radnje krećeš ka new game bez mogućnosti povratka u osnovni svet, baš da se neko ne bi "zajebao" i prešao igru bez mogućnosti da odigra i DLC sadržaj.
Stvarno se i dalje iznenadim koliko Fromsoft boli patak da igraču bilo šta objasni.
 
Hvala ti na ovako opsirnom i detaljnom odogovru. Ipak sam poceo malo cesce da posecujem Hunters Dream i tek sada vidim tamo neke zanimljive stvari :) Doduse, imam i ja dva oruzja, ali sad malo bolje kontam kako da ih nabudzim. Jedino sto jos ne kapiram kako se otkljucavaju 2 i 3 slot za one gemove?
 
Hvala ti na ovako opsirnom i detaljnom odogovru. Ipak sam poceo malo cesce da posecujem Hunters Dream i tek sada vidim tamo neke zanimljive stvari :) Doduse, imam i ja dva oruzja, ali sad malo bolje kontam kako da ih nabudzim. Jedino sto jos ne kapiram kako se otkljucavaju 2 i 3 slot za one gemove?
Kako nadograđuješ oružje slotovi se otključavaju.

Mislim da su na oružjima +6 otključana sva tri, a od +6 do +10 samo se pojačavaju karakteristike oružja i skaliranje oružja sa skilovima.
 
Poslednja izmena:
Mislim da sam malo nabudzio sekiru i sad igra ide malo lakse :) Ipak nastavljam :)
Imam sad jos jedno pitanje. Do sada sam sakupio brdo nekih stvarcica (neki flame paper, neku lobanju, neku flasu...) pa me zanima da li i ove stvarcice mogu da se dodaju na oruzja ili se na oruzja dodaju samo oni gemovi?
 
Heh, konačno sinoć pređoh Bloodborne.
Nema se vremena, igrao bukvalno po par sati nedeljno, pa je trajalo skoro dva meseca.

Utisci su vrlo pozitivni.

Sa aspekta priče i radnje ovo je po meni "nazaokruženiji" Fromsoft naslov koji sam ja igrao (igrao još DS1 i DS3).
Priča nema rupa i nelogičnosti. Svet je fantastično osmišljen i u dobrom delu isto tako realizovan.

Što se tiče vizuelnog dizajna nivoa, opreme, oružja, neprijatelja i sl. ni tu nemam nekih velikih primedbi, tj. baš suprotno velika većina pomenutog je sjajno dizajnirano. Ima par lazy otaljavanja (vrana sa glavom psa i pas sa glavom vrane i sl.), ali sve u svemu vrhunski. Bukvalno svaki deo stajlinga je super dizajniran, uklopljen i odlično izgleda, od rita, preko viktorijanskih nošnji i pancirnih oklopa, do haljina i frakova sa vlasuljama.

E sad konceptualni dizajn (arhitektura) nivoa, posebno njihova međusobna povezanost je za dva koplja ispod DS1, gde su svi predeli Anor Londo bili fantastično uklopljeni u celinu. Ovde to i nije slučaj, ima dosta "grubih" prelaza, podosta liftova, koji predstavjaju "lenjo" rešenje progresije iz jednog predela u drugi.
Isto je prisutno, ali u znatno manjoj meri u internoj arhitekturi samog nivoa, pa to mogu reći da je dobro ili vrlo-dobro urađeno.
One chalice dungeons su još jedan pokušaj developera da na lenj i nekreativan način produže igru, i posle prve dve pređene više se nisam ni trudio da ih posećujem.

Najveća promena u odnosu na prethodne naslove koje sam odigrao bila je borba, jer za razliku od DS1 (pogotovo) i DS3 u Bloodbornu ne postoje oklop i štit koji bi mogli kompenzovati udarac protivnika (doduše postoje dva štita ali nemaju nikakvu zaštitu od fizičke štete) tj. ne favorizuje se pasivan, već agresivan, stil igranja.
Ovo mi je u početku bilo baš prepreka, dok nisam "prebacio" i krenuo aktivnije da igram, sa više pravovremenog dodge, pogotovo što je kao kompenzacija uveden rally sistem koji omogućava da kratko vreme nakon što te je protivnik ugario možeš povratiti izgubljen health tako što ti zadaješ udarce njemu.
Takođe promena (ovog puta maestralna) je što svako oružje ima dva moda i potpuno mi je nejasno zašto su ovaj koncept nisu primenili u DS naslovima, jer značajno daje na raznovrsnosti i taktičkom delu.
Pariranje (kojem ranije u DS nisam poklanjao pažnju jer nije bilo potrebe pored štita i oklopa) je takođe odlično urađeno, a sistem visceral napada sa leđa je genijalno urađen, jer za razliku od DS gde je bilo dovoljno da protivniku samo priđeš sa leđa i pritisneš R1, ovde moraš da mu priđeš, oboriš ga najačim udarcem (puna skala R2) pa zatim R1.

Što se tiče protivnika imao sam one koje mrzim jer varaju (kao i u svakom FS naslovu) i prvi na toj listi su oni brainsuckers, koji prilikom pravoliniskog kretanja imaju gličeve u animaciji i "prolaze" kroz oružja koja nemaju dobar trust napad što je iritantno jer te nakon toga 99% hvataju i sisaju health i insight.
Pored njih pomalo sam mrzeo one shark giants, ali oni su, na sreću malobrojni, ali ne i potpuno nepravedni protivnici, samo izuzetno jaki.
Sve vrste kerova me, za divno čudo, u ovoj FS igri nisu nervirali.

E sad, iako dizajnerski sjajno urađeni, nedostatak je što oružja imaju niske skill preduslove za korišćenje, pa se bukvalno nitijednog ne moraš "odreći" tj. svako možeš koristiti iako si npr. isključivo orjentisan na potpuno druge skillove od onih koje oružje preferira. Sa oklopima je situacija još gora jer tu uopšte nema preduslova za korišćenje (ok ovo i nije novina, tako je i u DS1 i DS3), ali ovde čak nema ni ograničenja u pogledu težine pa je a tog aspekta igra izgubila i logički i taktički u odnosu na DS.

E sad, najveće razočarenje, kao i u dosadašnjim FS igrama su mi bili boss-ovi. Ne sa dizajnerskog aspekta ili sa aspekta uklapanja u radnju i priču, jer tu nemam primedbe, već sa aspekta da uopšte ne moraš uložiti napor da naučiš njihove kretnje da bi ih pobedio, što je destimulišuće.

Dakle kod 90% boss-ova dovoljno je da se držiš opštih "pravila borbe" FS igara:
1. Ako je boss viši od tebe:
  • ne lockuj,
  • priđi mu,
  • u kretnji rotiraj od one ruke kojom napada, a
  • rolluj u ruku koju napada,
  • gledaj da mu uhvatiš leđa i udri sa oružjem ojačanim elementom na koji misliš da je lab (ovde je to lako jer sve što ima krzno je beast i slab je na vatru, a sve goluždravo je kin i slab je na munju),
  • ne budi halav u udaranju i sačuvaj staminu za uzmak,
  • leči se po potrebi uvek dok ti je boss u vidnom polju...
2. Ako je boss visine humanoida:
  • lockuj,
  • priđi mu,
  • u kretnji rotiraj od one ruke kojom napada, a
  • rolluj u ruku koju napada,
  • radi parry kad god možeš, i to pištoljem kad ti je okrenut licem (jer je brži) a augursom kad mu uhvatiš leđa jer onda ide automatski visceral,
  • čak i kad ne možeš da mu uhvatiš leđa kombinacija R1, R1, pa augurs u lice, pa ponovo, bukvalno melje ove niže bossove,
  • ne budi halav u udaranju i sačuvaj staminu za uzmak,
  • leči se po potrebi uvek dok ti je boss u vidnom polju...

Da stvar bude gora priličan broj boss-ova su gimmick bossovi koji i nisu stvarna pretnja.

Iskreno, sve bosso-ve sam pobedio iz prve, osim Pearl beast (gde sam prvi put zabasao prerano), Amygdalu, Ebrietas i Moon presence za koje mi je trebalo dva puta i Kos-a kojeg sam pobedio iz četvrtog puta, i koji je suštinski jedini boss koji zahteva da koliko-toliko naučiš njegove pokrete i da ostaneš hladnokrvan u drugoj fazi kad berzerkuje po celoj mapi, dok kod svih ostalih opšta pravila rade savršeno.

Ponavljam da DS3 ima po meni mnogo teže bossove i od BB i od DS1.

Konačna ocena bi bila 8,5 od 10, najviše zbog bossova, uz napomenu da ću je možda ponovo igrati kad izađe remaster za PC pod uslovom da reše onaj grozni chrome aberation efekat.



____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Mislim da sam malo nabudzio sekiru i sad igra ide malo lakse :) Ipak nastavljam :)
Imam sad jos jedno pitanje. Do sada sam sakupio brdo nekih stvarcica (neki flame paper, neku lobanju, neku flasu...) pa me zanima da li i ove stvarcice mogu da se dodaju na oruzja ili se na oruzja dodaju samo oni gemovi?
Lobanja je insight, koji ti "otvara" neke aspekte igre.
Npr. vidiš nešto što sa niskim insight ne bi video, čuješ zvuke (bebin plač i sl).
A služi i kao moneta za kupovinu nekih predmeta.

Fire i bolt paper su ti must have ojačanja za oružja...
 
Poslednja izmena:
Mašala :)
Bloodborne je jedina igra zbog koje sam ljubomoran na konzole...daće Bog da dođe na PC jednog dana. Poželjno na više od 20 fps.

Beastblood Pellet je veoma jak item, pod uslovom da možeš da udaraš bossove bez većih prekida. Temelj speedrunova.

E sad, iako dizajnerski sjajno urađeni, nedostatak je što oružja imaju niske skill preduslove za korišćenje, pa se bukvalno nitijednog ne moraš "odreći" tj. svako možeš koristiti iako si npr. isključivo orjentisan na potpuno druge skillove od onih koje oružje preferira. Sa oklopima je situacija još gora jer tu uopšte nema preduslova za korišćenje (ok ovo i nije novina, tako je i u DS1 i DS3), ali ovde čak nema ni ograničenja u pogledu težine pa je a tog aspekta igra izgubila i logički i taktički u odnosu na DS

Ja i jedno i drugo vidim kao pozitivnu stvar.
Postigli su da više nisi zatrpan oružjima i armorima kao u Souls igrama a istovremeno sva oružja imaju svoj identitet i playstyle, i sva su veoma upotrebljiva.
Što se odeće tiče (praktično nema oklopa), možeš odmah da počneš da koristiš to šta ti se sviđa, nisi ograničen njima, imaju i vizuelne razlike (moda nije žrtovana) i funkcionalne u vidu različitih nivoa otpornosti na razne stvari.

Hteli su da ne posvetiš pola igre opremi već da uzmeš to šta hoćeš i da se odmah baciš u akciju. Jednostavno, drugačiji fokus u poređenju sa Souls igrama i u duhu Bloodborne-a koji favorizuje akciju i agresivnost. Što može da "izludi" ljude koji su navikli na Souls, je li :)
 
Poslednja izmena:
beast pellet i pizza cutter :D ali bas bilo uzasno igrati ovo na 30fps + chromatic aberration i motion blur, nadamo se remasteru ili barem zvanicnom 60fps patchu.
inace na jailbreak verziji ps4 konzole vec postoji patch za 60fps, bukvalno su 2 linije koda u pitanju...
 
Čudi me da nije izašao neki 60fps patch ili remaster. Mislim da bi finansijki super prošli. Ima li neko informacija ili neku teoriju zavere koji li je razlog?
 
Čika Qure:
"One chalice dungeons su još jedan pokušaj developera da na lenj i nekreativan način produže igru, i posle prve dve pređene više se nisam ni trudio da ih posećujem."

Veliki propust. Kako misliš da ukokaš Yharnam, pthumerian queen, ako ne siđeš u dungeone.
A šta je sa epskim borbama sa Watchdog of the old lords u Cursed defiled, pa sa Pthumerian "Oomph!" descendant ? Pa Headless bloodleting beast?
A gde da pronadješ Lost, Uncanny varijante oružja ? A Beast claw ?

Mnogi bossovi su unikatni samo u Chalice dungeonima, i to što su prve dve prelake, uopšte ne znači da su depth 5 za potcenjivanje. Naprotiv.

Dungeoni su ključni za razumevanje deep lore-a i level dizajna.
Ko je prvi pronašao Dungeone? Ko je organizovao prvu i drugu ekspediciju, koja je izazvala šizmu u crkvi?
Ko je pronašao Old Blood, i čemu ona služi. Koja je uloga Cainhursta i njihove Tainted Blood? Ko su Pthumeru ? Gde je Loran i odakle su Isz ?
Koja je veza Ithyla i Marsejskog Tarota i Hazarske civilizacije?

Chalice dungeoni su prava "endless replay" value u igri. Takodje, fixed dungeoni su obavezni za platinum run. Pod obavezno probaj.
 
Poslednja izmena:
Jel ima neko savet kako da ubijem boss-a Vicar Ameliu (valjda se tako zove)? Ja svakog boss-a ubijam po mesec dana i izgubim tonu zivaca i vremena... Kao sto sam ranije rekao igra je fenomenalna, ali je preteska.
 
Vicar Amelia je relativno lagan boss. Spremi par komada "fire paper" i udri od pozadi. Ima veoma lagan patern, moraš malo i da se izmičeš. Gledaj da si uvek iza leđa boss-u.

Rekao bih da ti zapravo nisi levelovan kako treba.
 
Koristi fire paper kao sto kaze kolega, takodje koristi i Numbing Mist, to joj sprecava heal i najvaznije nemoj da koristis lock on ovde, jer samo odmaze.
Preporucen level ti je 30+
 
Da se pohvalim i da vam se zahvalim :)
Level mi je 33 i to je OK. Imam i Fire Paper i Numbing Mist, to sve znam. Fora je u tome sto sam do sada uglavnom koristio onu Hunter Axe. Medjutim, nabudzio sam ono nazubljeno oruzje, mislim da se zove Saw Cleaver, i bukvalno iz prve izmasakrirao Vicar Ameliu :)
 
Cisto da napisem nesto...
Tako dobra igra, tako fenomenalna, ali po mom misljenju glupa jer je preteska...
 
Cisto da napisem nesto...
Tako dobra igra, tako fenomenalna, ali po mom misljenju glupa jer je preteska...
Ali da je laka ne bi bila fenomenalna ;)
Fora je što ćeš boss fighove pamiti i za 5 godina što se retko za koju igru može reći.
 
Pamticu ih vecno. Sanjacu ih. Oko 20 dana mi treba od bossa do bossa :)
 
Igracu sve jer sigurno ce mi sve ostalo biti lakse. Ovo je ludilo.
 
Sekiro je posebna priča. Mnogi ga smatraju najtežom Souls igrom.
 
Čudi me da nije izašao neki 60fps patch ili remaster. Mislim da bi finansijki super prošli. Ima li neko informacija ili neku teoriju zavere koji li je razlog?
Mator post ali da odgovorim...

60 fps patch postoji, nezvaničan naravno (by Lance McDonald), i zahteva specifičnu verziju firmvera konzole.
Vaati je juče u jednom videu pomenuo da je pričao s likom koji je napravio taj patch i on, uz još neke, tvrdi da je zvanični 60fps patch nezgodno napraviti jer zahteva poveću promenu koda igre plus potencijalno Sony mora da napravi novi ugovor sa From Softom da se to odradi, i Sony verovatno ne želi da se mlati s tim.

Takođe, mnogi (uključujući i mene) su poprilično sigurni da Sony sprema remaster, što bi bio još veći razlog da se ne mlate sa starom verzijom...
 
Nazad
Vrh Dno