Šta je novo?

PS3 igre

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja josh nigde ni sam ni video da je neko pustio BR kopiju, svi su probali sa PSX igrom i kao radi :) Ajde mozda bi imalo smisla da radi sa PS2 kopijama, ali ko ce da igra sad PSX igre :D
 
Ne u običnom. Za GOTY, koji izlazi za 3 nedelje sa integrisanim svim ekspanzijama ne znam.
 
Mis i tastatura nisu NIGDE podrzani sem u UT3 koji tek dolazi. Jedino resenje za sve igre za sada je Frag FX.
 
Ja bih sachekao neko drugo reshenje. Kazu da FragFX radi, ali izgleda da nije bash najkvalitetnije uradjen. Poshto Logitech ima odlichan odnos sa Sonijem, ja se nadam nekom hardveru na fazonu njihovih misheva i tastatura, mislim da bi to napravilo dzumbus.
 
Poslednja izmena:
Pa bi sigurno - i meni bi to bilo savrseno. Nekako imam osecaj da ce se i desiti :). Kazu da FragFX radi, ali jos uvek ne znamo da li je to stvarno ono sto nam treba (da radi isto kao na PC-u). Ja se iskreno nadam je tako, a onda ce logitech lako da napravi nesto kvalitetnije na istu foru.

Frag bi mogao dobro da radi, vidim da postoje nove verzije firmware-a koje omogucavaju sva ziva podesavanja itd...moguce da je ipak kljuc u tome sto ps3 kao sistem podrzava misa, a fragfx to nekako koristi. Preko simulacije thumbstick-ova sigurno ne bi nista valjao :)
 
Zaboravili ste da nije problem da se napravi hardver. PS3 će raditi i sa Microsoft tastaturom, nebitno šta Logitech napravi. Stvar je u developerima.
 
Maxo, ajde proguglaj FragFX :)
 
Loša vest za Blu-ray:
CNN reports that Paramount is dropping Blu-ray movies completely from its line-up in favor of HD DVD. This includes Paramount Pictures, DreamWorks Pictures, Nickelodeon Movies, MTV Films and DreamWorks Animation. Paramount previously released movies in both formats.

'Part of our vision is to aggressively extend our movies beyond the theater and deliver the quality and features that appeal to our audience,' said Brad Grey, chairman and CEO of Paramount Pictures, a unit of Viacom Inc. (NYSE:VIA) 'I believe HD DVD is not only the affordable high-quality choice for consumers, but also the smart choice for Paramount.' The competition between Blu-ray and HD DVD has kept confused consumers from rushing to buy new DVD players until they can determine which format will dominate the market.
 
Uh, kako me nervira taj besmisleni rat...nikad gluplje, stvarno!
 
Poslednja izmena:
Kakav rat? Pa unapred se zna ko ce pobediti, pre ili kasnije...
 
Kakav rat? Pa unapred se zna ko ce pobediti, pre ili kasnije...

Pa ne bih bas rekao

VHS vs V200
cartrige vs CD (cartridge je bio mnogo napredniji i veci ali je bio izuzetno skup)
Nintendo vs Sega
SNes64 vs PSX vs Dreamcast

U mnogo slucajeva do kraja se nije znalo ko je pobednik, a veliki deo "pobednika" je u stvari bila losija od konkurencije ali uslovi razvijanja i distribucije su nepredvidivi.
 
Zapravo je problem kod kertridža bio upravo kapacitet. Neki od razvojnih timova (da li beše Square Enix) su decidirano izjavili da neće ništa razvijati za Nintendo 64 jer je kapacitet kertridža nedovoljan za sve što nameravaju da ubace.
 
To sa formatima je zacarani krug. Kupci cekaju da izadje dovoljno naslova da bi kupili plejer a proizvodjaci filmova (igara, muzike ...) cekaju da proizvod uzme dovoljno kupaca da bi filmove imali kome da prodaju. A postojanje vise nekompatibilnih formata samo usporava situaciju.
Cijena plejera ima veliku uslugu a i PS3 gura BR prilicno mada ako se za praznike pojavi (planirano je) HD DVD za 200$ trka ce biti potpuno neizvjesna.
Treba samo pogledati Nintendo Wii koga su svi (izmedju ostalih i ja) otpisivali i racunali da je to poslednja Nintendova konzola. Sada se svi uzurbano preorjentisu na izradu igara za njega a bjeze sa broda koji tone PS3 a koji je bio glavni favorit.
 
Ne verujem da PS3 tone (cak naprotiv), iako mnogo vise volim PC kao platformu za igre :) Ali, voleo bih da BlyRay format pobedi jer je realno bolji u skoro svemu. HD-DVD je po meni samo polovican napredak.
 
Treba samo pogledati Nintendo Wii koga su svi (izmedju ostalih i ja) otpisivali i racunali da je to poslednja Nintendova konzola. Sada se svi uzurbano preorjentisu na izradu igara za njega a bjeze sa broda koji tone PS3 a koji je bio glavni favorit.

Sve čekam da kažeš da se šališ ali ništa...:trust:
 
Pa Sony je sa 75% trzista u prosloj generaciji konzola dosao na 16% u aktuelnoj.
Dozivio je veliku migraciju svojih ekskluziva na druge platforme a i to malo multiplatform igara sto izlazi za njega ili izgleda losije ili ima losiji framerate u odnosu na XB360 da ne pominjem da dobar dio igara dolazi sa zakasnjenjem od nekoliko mjeseci na PS3. Evo skoro godinu dana poslije izlaska najbolja je igra Motorstorm i vise nema sto da se igra.

Evo da driver objasni ove ekskluzive za koje je tvrdio na nevidjeno da ce biti nevidjeno iskustvo u igranju. Ja bih dodao nevidjeno i bolno iskustvo.

http://www.n4g.com/ps3/News-61072.aspx
 
Poslednja izmena:
A ova generacija je zavrshena da bi znao koliko Sony ima trzishta ? Ajde dosta bre vishe lupetanja...
 
Dual Shock 3 to be released in October?

The rumble-equipped successor to the lightweight SIXAXIS is almost ready for release. According to the latest issue of Japan's Dengeki PlayStation magazine (quoted over at NeoGAF), the Dual Shock 3 will be compatible with Gran Turismo 5 Prologue.

And looking at the image above, taken from Sony's official Japanese GT5 site, it seems clear that the new controller will become available in Japan at the same time as GT5 Prologue itself: this October. Which is little over two months away.

If the Dual Shock 3 becomes the PS3's standard controller, which it almost certainly will, just imagine the flood of second-hand SIXAXIS pads that will appear. Although there's no official confirmation of the Dual Shock 3's UK release just yet, it might be an idea to hold off from buying spare SIXAXIS controllers...

http://www.pspsps.tv/2007/08/dual_shock_3_to_be_released_in.html
 
Iskreno, nakon iskustva sa force feedback džojistikom, imam krajnje negativno mišljenje o upotrebljivosti te tehnologije. Naime, veoma dugo sam igrao letačke simulacije, pre svega svemirske. FF u suštini služi da da povratnu informaciju o sili, da bi igrač stekao okvirnu predstavu šta se dešava. Međutim, to je po pravilu tolikog intenziteta da kontroler ispada iz ruke, gubi se, sav se drmusa i teško ga je kontrolisati. Tada se osećaj mora smanjiti, ali ukoliko se smanji samo tako da povremeno blago drmusa - čemu onda i to, zar nije bolje to potpuno isključiti i zadržati totalnu kontrolu nad brodom/avionom, bez rizika od pravljenja greške usled drmanja? Na kraju sam u praksi ili isključivao FF ili spuštao na neku mizernu vrednost, između 5 i 10%.

E sad, shvatam da je za vožnje ekstremno bitno dobiti makar bilo kakvu povratnu informaciju, makar okvirnu, potpuno je drugi tip igre. Ne znam, možda tu ima smisla. Opet, sigurno je bolje kupiti volan za PS3 i onda je svejedno da li dualshok ima drmusanje ili ne. Može biti da sam mogao samo da napišem kako meni taj kontroler ništa neće značiti :) ali rekoh da ipak malko više obrazložim...
 
Pod rizikom da me ljubitelji realističnih trka koje se igraju džojpedom linčuju, moram reći da je (meni) motion detekcija bitnija od ff-a. Kad sam igrao Motorstorm sa motion senzorom, oduševio sam se. ff me nervira i redovno gasim u igrama.
 
Bilo koji pad kontroler da sam drzao u rukama u meni je budio samo nervozu kad je ukljuceno drmusanje... Svaka povratna informacija mi je bila kao drmusanje telefona u ruci.
Jedino dobro iskustvo (tj. MF SJAJNO iskustvo) sam imao davno sa M$ ff pro stickom i to u igri StarLancer! Znaci to je bila ludnica. Stavis na najjace i voooooziiiiiii :) Sve osetis, nemas pojma da li je "realno" ali te bas briga posto je bilo mnoooogo dobro :) Tacno se secam da je svaki tip oruzija imao poseban efekat, svaki brod se drugacije kontrolisao, ma milina! To je bila jedina igra u kojoj sam zaista imao osecaj da neko prangija po meni (kad su me prangijali tj. :D obicno sam ja njih :D).
 
Motion kontrola je naravno bitnija i upotrebljivija od FFa, ali FF kakav je na dualshocku, ne onaj iz X360 koji vibrira kao mobilni :) Uz to i developeri moraju da naprave dobru podrshku, jer recimo u GT4 ili MGS3 ona je savrshena, imash odlichnan feedback onoga shto se deshava na ekranu. Videcemo shta ce uraditi, ali sve se bojim da ce napraviti ****** jer baterija ne moze da bude dovoljno jaka za FF kakav ima DualshockII.
 
Nikad, ali nikad nisam podnosio vibriranje kontrolera, uopste mi nije zao sto ga nisu stavili u sixaxis, tako da sto se mene tice, ne moraju ga ni stavljati, i ovako ce uvek biti iskljucen.

Al, neko ipak voli tako da.........
 
Meni deluje da je ovo postalo faktor ne zbog upotrebljivosti tehnologije, već, eto, zato što je nema. Tada isti oni tehno-frikovi koji npr. prate LCD TV tržište, a u životu nisu imali prilike da probaju LCD TV, pa čekaju 10-bitne panele, 1080p televizore, osveženja od 120 Hz i sl. (a takav TV košta 3400 i više dolara) i bajaju čega sve tu ima i čega nema, krenu da zameraju i zakeraju "Kako je moguće da tehnologija X postoji u proizvodu prethodne generacije a sada je nema? :zgran: Strašno!" - i tako smo dobili frku oko vibracija...

Doduše, sigurno će biti opcije da se to isključi, ali svejedno, ko voli do te mere određeni tip igre on će ionako kupiti specijalizovan kontroler.

BTW ne znam da li ste videli, ali Sony je pre par dana demantovao da će novi Sixaxis podržavati FF, već da je samo poboljšan motion sensing...
 
To je igra koju kupujem za ps3 u originalu ne zbog bolje grafike nego zbog dzaba multiplejera :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno