Šta je novo?

Project Offset...Novi Oblivion Samo Bolje!!!

  • Začetnik teme AD33MA
  • Datum pokretanja
A

AD33MA

Guest
Evo nama nove "ZVERKE"..morate da vidite in game trailer koji se nalazi ovde..
http://www.nzone.com/object/nzone_projectoffset_videos.html

da bi znali kako je to neverovatno ali evo malo i in game screenova.igra ima sve naj novije tehnike pa DX10 I SM 4.0.next gen gaming.igra je epic fantasy prva svoje vrste a da je fps.:wall: salji te mi update ako saznate nesto..ja sam fan morrowinda. i obliviona...:smash:..i naravno optimizacija za nvida kartice..
 

Prilozi

  • bloom.jpg
    bloom.jpg
    42.2 KB · Pregleda: 162
  • dragon_gdc_thmb.jpg
    dragon_gdc_thmb.jpg
    29.8 KB · Pregleda: 108
  • peek2_thmb.jpg
    peek2_thmb.jpg
    26.5 KB · Pregleda: 91
  • wizard_source_thumbnail.jpg
    wizard_source_thumbnail.jpg
    34.6 KB · Pregleda: 103
  • troll_tech.jpg
    troll_tech.jpg
    44.7 KB · Pregleda: 114
Poslednja izmena:
Ne može nikako imati DX10 kad isti još uvek ne postoji.
 
Project Offset...Novi Oblivion Samo Bolje
Pazi kako se izražavaš.

Project Offset ima sjajne predispozicije, ali to neće biti rpg iz prvog lica, već klasična analogija fps-a u medieval okruženju.

Voodoo, igra se pravi za dx10 i SM 4.0, postoje developer kitovi, a naravno da se neće pojaviti pre nego što Vista donese pomenute stvari. Igra će, naravno, imati fantastičnu grafiku. Bili su trejleri po netu, gledao sam jedan od njih. Sjajna stvar.
 
Postoje developer kitovi ali još uvek ne postoje SM 4.0 kartice. Tako da ovo na screen shotovima može biti samo featuresi koje podržava DirectX 9, bez obzira da li je korišćen DX9 ili DX10 API.
 
Ne mora da znaci, moze i softverski da se odrenda sve iz SDK, a opet moze da se desi da odredjena kolicina dx 10 hardvera vec postoji.
 
ljudi, ja skino one trejlere ... :zgran:
pa ono nije normalno kako izgleda.... u jednom trenutku prikazuju na zilione particle efekata...to klizi kao podmazano... da ne koriste agei-u :p
 
izem ti next gen igre kada se next gen odnosi samo na grafiku...
 
Mare je napisao(la):
Ne mora da znaci, moze i softverski da se odrenda sve iz SDK
Mogu samo da se "nuliraju" nepostojeće instrukcije, za softversko crtanje bi imali jedan frejm u 20 sekundi (što fino pokazuje 3dmark 05)...
 
voodoo_nbgd je napisao(la):
Mogu samo da se "nuliraju" nepostojeće instrukcije, za softversko crtanje bi imali jedan frejm u 20 sekundi (što fino pokazuje 3dmark 05)...
Nisam video da je u pitanju trejler, mada opet moze da se odradi off line render...
 
Voodoo, jesi li ti čuo za semplove, ili si to pročitao neku dokumentaciju na netu pa sada prosipaš pamet? :d Dobro, ti si u pravu, ono što smo videli nije nikakav ingame demo, štaviše nikada nije postojao ni ingame demo svih igara koje su rađene sa podrškom za ps sledeće generacije. Štaviše, verovatno ne postoji ni demo Crysisa. Pretera ga, bre. Po tome bi ispalo - šta? Da oni renderuju ovo sve kao filmić u 3d studiju? Mislim, daj...

G!!!, a kakvu bi ti još nextgen primenu hteo? Gde? Jedino još vidim npr. u fizici, koju opet sada kad bi napumpali dobili bismo 1 frejm na 10 sekundi u ingame situacijama. Fizika i grafika, šta drugo? Ovi aspekti igara traže bolji hardver, zato ih smatraju next gen, drugo ne traži i moguće je odmah ih realizovati - ne traže ideje ili priča da budu next gen već mogu odmah da se naprave, nema potrebe za next genom kod njih :) Inače, poboljšana fizika i grafika će omogućiti nove izazove i mogućnosti, a posebno zagonetke. Ipak, postavlja se pitanje isplativosti i rizičnosti ulaska u tako nešto, pošto je to sve veliki posao.

BTW ja sam ljut što igre globalno jako sporo prate trendove, posebno kada je grafika u pitanju. Ne kažem da mi je grafika toliko bitna, naprotiv, ali me nervira što je veoma mali broj igara koji u nekoj osetnijoj meri koriste današnje mogućnosti hardvera. Mogu misliti koliko malo će ih koristiti u budućnosti, kako grafiku tako i fiziku, koja će tek biti malo korišćena zbog neiskustva brojnih razvojnih timova.
 
filipenko je napisao(la):
Voodoo, jesi li ti čuo za semplove, ili si to pročitao neku dokumentaciju na netu pa sada prosipaš pamet? :d Dobro, ti si u pravu, ono što smo videli nije nikakav ingame demo, štaviše nikada nije postojao ni ingame demo svih igara koje su rađene sa podrškom za ps sledeće generacije. Štaviše, verovatno ne postoji ni demo Crysisa. Pretera ga, bre. Po tome bi ispalo - šta? Da oni renderuju ovo sve kao filmić u 3d studiju? Mislim, daj...
Brate mili, drugo je PS3 a drugo pisanje igara u API-ju koji nije završen, za hardver koji ne postoji. Oni mogu sad da nagruvaju maksimalno za shader model 3.0 i posle da udare poliranje za DX10 karte kad se iste pojave, ali da je ovo na slikama nešto što DX9 ne može da nacrta - nije.
 
Kakav bre ps3? Semplovi dx10 hardvera postoje. To na slikama dx9 moze da nacrta, i otprilike da ostane na takvoj slici, sa 0,017 fps u sekundi. Gubiš se pomalo :d Gledali smo ingame demo (barem ja, a pretpostavljam, imajući u vidu nivo izlaganja i Toxic) i to jednostavno oduzima dah, a radi i u ogromnom broju frejmova. DX10, uz problemčić što je u pitanju ipak kompresovani video, pa se malo gubi na detaljnosti. Puno uzimaš za ozbiljno to što si odnedavno DX9c kompatibilan. Šteta što je u pitanju integrisana 6150 grafika :D :d
Daj mi samo stručno mišljenje da li je i Far Cry demo bio bez pixel shader 2.0 efekata? :d I da li je Crysis, prikazan još pre par meseci u vidu techdemoa (kao i ovaj Project Offset) takođe DX9 igra?
 
Fil'pe ba, Far Cry demo je rađen prvobitno kao tech demo za FX karte, prema tome za DX9 od početka. DX9 je postojao ohoho dok se nisu omasovile PS2 igre. I Crysis može koristiti samo DX9 feature, jer DX10 hardver ne postoji.
 
Aman, ne postoji u slobodnoj prodaji, semplovi postoje, kao i specijalan hardver koji je dostavljen developerima.
 
MA SM 4.0 I DX 10 Postoje vec godinu ipo dana..

DX 10 Je Napracljen pre nego sto je vista ,odnosno longhorn bio najavljen i sm4.0 je postojao pre najavljivanja 7800.ali su u fazi optimizacije i dok se nerasprodaju G7 cipovi.Tada izlazi unified shader arhitecture.tj.G80 Sa svim svojim carima quad-SLI,SM 4.0 DX 10.ko playstation 3 sto poseduje DVE G80-tice.al nece da priznaju da je to unutra.a ima unfiied shadere.:smash: .
a project offset je radjen na toj platformi sa athlon FX.i nvidi-nom toolsu.zato ih ona sponzorise i zato im daje sve.grafika ce biti mnogo bolja u finalu...dok oblivion ima benchmark engine za renderovanje drveca.ovaj ima large scale render.u traileru svaka ona cestica baca svoj softshadow na sve povrsine..i bloom bice zamenjen HD-HDR-om tj.high definition HDR.:bottle: .
 
secate se kad je najavljena 6800 sli americka vojska je pokazala karticu sa 4 6800 ultra cipa na njoj rekli su da je za vojne potrebe i nije za prodaju...tako da ima sm 4.0 kartica u nvidi na njihovom pcb-u.
 
G!!!, a kakvu bi ti još nextgen primenu hteo? Gde? Jedino još vidim npr. u fizici, koju opet sada kad bi napumpali dobili bismo 1 frejm na 10 sekundi u ingame situacijama. Fizika i grafika, šta drugo? Ovi aspekti igara traže bolji hardver, zato ih smatraju next gen, drugo ne traži i moguće je odmah ih realizovati - ne traže ideje ili priča da budu next gen već mogu odmah da se naprave, nema potrebe za next genom kod njih Inače, poboljšana fizika i grafika će omogućiti nove izazove i mogućnosti, a posebno zagonetke. Ipak, postavlja se pitanje isplativosti i rizičnosti ulaska u tako nešto, pošto je to sve veliki posao.

a sta mislis da se malo poradi na sadrzaju igara... na originalnosti... na angazovanju nekih pravih scenarista... i danas imamo situaciju da grafulje ne mogu konkretno da se iskoriste, ili su igre totalno neoptimizovane da ni sa sli kombinacijama ne rade kako treba... izem ti igre kad im je se sustina svodi sve vise na vizuelan dozivljaj... sta ok lepo je,sareno je, bloom , ovo ono i sta sad... dosadno je... pifff inventivnost u sadrzaju igara je ravna nuli kako vreme promice... svaka chast te ce biti sve vise nezavisnih developera koji ce preko neta prodavati nesto vredno paznje... cisto da se razjasnimo ovde pricam o igrama, ne o igricama gde se intelektualna aktivnost svodi na refleksne reakcije.... one su druga prica, ali mene licno ne interesuju...
 
Opet pevaš istu pesmu. Šta je to u takvoj konstelaciji odnosa next gen? Next gen scenario i next gen priča i next gen nelinearnost? :d To mogu da urade i sada. Nažalost, zbog sve veće komplikovanosti tehničke izrade igara, može samo da se desi suprotan efekat, da sve manje bude igara sa nelinearnošću i solidnom pričom, i to jeste šteta. Ali za dobru priču i dobar scenario ne treba next gen. Koliko se malo pažnje obraća na taj aspekt i od strane najjačih kompanija je prosto porazno, pročitaj moje utiske o tome u topiku o hl2 ekspanziji :(
 
Obavezno skinuti:
http://www.projectoffset.com/media/g4tv.wmv
fajl je tezak ~85MB i trebalo bi da traje 17-tak minute, kazem trebalo bi jer posle 6 minuta (kada je i kraj izlaganja glavnog programera) ide sve crno, tako da nazalost posle toga nema nista a fajl je ogroman !!!!

Any way.....
Pricali su o engine-u, koji su razvijali od pocetka kao nov !!!
Za sada ih u timu ima 3 (trojica :LOLCINA: , nekome za ovakav engine nebi ni vojska programera pomogla) i nemaju publisher-a i igra ce po njegovim recima biti tek za 2 godine :(

Prikazivao je, i ponovo sam se odusevio, particle effects, sa gomilom nekih sitnih polugica koje kao da izviru i to je sve bilo u real-timeu renderovano, mrdao je kameru, zumirao i odaljavao, ukljucivao i iskljucivao softshadows(to je posebno napomenuo, da nije obican shadows vec soft) i neverovatno je kako je to klizilo...pri tome je na komentar voditelja o zahtevnosti hardware-a rekao: "...not pretty much..." :LOL:
Zatim je takodje u real-timeu prikazivao nekog dwarf-a, koji zamane sekirom i tada ga on pauzira... i vidi se blur efekat na sekiri i rukama, bukvalno kao da je vreme stalo... zaista impresivno :eyebrows:
Jos je pricao o neverovatno modelovanoj 3D "patosu", sve 3D cigla do 3D cigle ... zaista je neverovatno kako to sve izgleda a nije zahtevno.....

Ja sam, verovatno jedini ovde, pobornik da je Fantasy svet jedino stvoren za RPG, ali bih zaista zeleo da vidim ovaj projekat zavrsen... zaista bih zeleo da mali tim, od napominjem samo 3 programera uspe u ovome i da nam donese nesto nevidjeno.
 
filipenko je napisao(la):
Opet pevaš istu pesmu. Šta je to u takvoj konstelaciji odnosa next gen? Next gen scenario i next gen priča i next gen nelinearnost? :d To mogu da urade i sada. Nažalost, zbog sve veće komplikovanosti tehničke izrade igara, može samo da se desi suprotan efekat, da sve manje bude igara sa nelinearnošću i solidnom pričom, i to jeste šteta. Ali za dobru priču i dobar scenario ne treba next gen. Koliko se malo pažnje obraća na taj aspekt i od strane najjačih kompanija je prosto porazno, pročitaj moje utiske o tome u topiku o hl2 ekspanziji :(

sta je u mojoj konstataciji next gen? ti i pitas i odgovaras :) naravno da mogu da urade to sve i sada samo sto im ne pada na pamet da to rade... komplikovanost izrade igara? pa nek se tehnicki detalji (proizvoljno lupam) usloznjavaju 10x na sest meseci, oni samo da umesto da deset puta vise trose novca na tehnikalije vec 9x ili 8x (i onako u full nabudzenoj grafici o kojoj svi pricaju moze da uziva oko ~5% gejmera) a da ostalo potrose na nesto novo i inventivno gde bi igrama bio kraj za godinu dve... ovako sve je uvek isto samo sada mozemo da vidimo usne kako se pomeraju i kako likovi trpcu i kako se lari sisice pomeraju savrseno, ili se omgomg pojavi patrik stjuart i pozajmi glas liku koji gine posle 3 minuta gejmpleja, a sam sadrzaj isti ili inferiorniji u odnosu na prethodne naslove ...
 
Poslednja izmena:
filipenko je napisao(la):
Aman, ne postoji u slobodnoj prodaji, semplovi postoje, kao i specijalan hardver koji je dostavljen developerima.

Nema nikakvog posebnog hardvera, osim dev-kita za konzole. Kad je hardver za PC u pitanju, timovi rade na SLI i Crossfire sistemima da bi videli koje ce performanse biti aktuelne u sledecoj generaciji. Naravno da, ako igra treba da izadje za godinu ili dve, i njima sve secka i sve testiraju u manjoj rezoluciji, ali uvek znaju da ce se dosta toga ispeglati, kao i da ce doci noviji i brzi hardver...
 
svi pokusavaju da izmisle toplu vodu, a D3 masina im stoji pred nosom. Kao nije im dobar engine...ccc (ne mislim na project offset, vec na ove ostale igre na brljama od engine-a raznih)

Inace ovo je sjajno ! Nemam reci ! Preterano ! Nadam se da ce naci izdavaca veoma brzo i da ce angazovati neku ispomoc.

PS. Inace ovakav engine vec postoji, zove se unreal 3 i vec je napravljen i razvijan je 3+ godine. Dakle SVE ovo sto oni prave vec postoji, e sad - i kosta $$$ :D
 
Poslednja izmena:
Kakvo je ovo meshanje nextgen igara sa PCem ? :)
 
gx-x je napisao(la):
PS. Inace ovakav engine vec postoji, zove se unreal 3 ....
koliko je zahtevan, ovo ovde nije nesto preterano...bar tako kazu ;)

gx-x je napisao(la):
i vec je napravljen i razvijan je 3+ godine.
ovaj engine se razvija nesto vise od godinu... i po ovome sto se vidi mogu ti reci da me vise odusevljava od U3, gde sam video samo sotke....

e sad i mene plasi da "tim" programera od tri clana ne posrne pod naletima velikih i ne proda ovaj "strasan" engine :S:
 
G!!! je napisao(la):
sta je u mojoj konstataciji next gen? ti i pitas i odgovaras :) naravno da mogu da urade to sve i sada samo sto im ne pada na pamet da to rade...

Ne vredi, brkas pojmove... ja sam prvi koji prica o sve vecem ubogaljivanju igara samo zarad grafike. Pogledaj Oblivion - odlicna grafika, fizika, itd, a prica? - N U L A. Ali, filipenko je u pravu kada kaze da je to next gen (ne i better gen!), dok ovo sto ti pricas ne predstavlja next gen, vec povratak starim dobrim vrednostima.
 
Sve ovo fino izgleda, ali kako ce biti na kraju ostaje da se vidi. Shta mi znachi shto je lik super detaljno uradjen kada mi na ekranu zauzima 5x20 pixela i krece se brzinom svetlosti (kao u unrealu)? A efekti kao shto je motion blur, HDR rendering i bloom postoje vec odavno i nemaju neke posebne veze s DX10... Po meni Crysis na DX9 izgleda odlichno, a kada dodaju josh neke dzidza-bidze iz DX10 bice verovatno jedna od najjachih igara za PC svih vremena.
 
@ToxiC:

imas trailer UT2007 pa pogledaj kako izgleda :D PAzi, U3 engine u UT2007 nije ni do pola iskoriscen, bas kao sto ni D3 engine nije u doom3 i Q4 iskoriscen do kraja, tek megatekstures i QW ce da pokazu sta engine moze, a moze jos mnogo.
 
@gx-x
ne sumnjam... ako si, a jesi, pratio od pocetka razvitak tog engine-a... koliko tu ima utrosenih godina i godina na razvitku, to niko ne spori !!!
A pazi ovih "par" momaka, kakav engine, prvi za njih, od pocetka...od nule...zero, nista nisu imali pre toga... i kako to izgleda spektakularno... a jos nije ni zahtevno...i jos mi nije jasno kako onako dobro radi particle effects + SS :zgran:
 
cekaj cekaj, daleko da ovo sto ovi momci rade ne valja ! Cak naprotiv - odlicno je ! Izgleda kao U3 masina. E sad, pitanje kako i cime teraju tu igru. Verovatno su uradili dobru Dual Core optimizaciju (sigurno jesu) pa CPU odlicno gura, a ne sumnjam da imaju neki SLI setup, sobzirom da ih nVidia sponzorise. Taodje, SLI setup moze i Havoc fiziku da tera, pitanje je kakvu fiziku koriste, mozda i AGEIA ?
 
gx-x je napisao(la):
Verovatno...(sigurno jesu)... a ne sumnjam ... pitanje je ... mozda ...
odgovori na ova "nagadjanja" mogu da daju samo momci iz tog tima, ali ono sto sam odgledao na trejleru kada glavni programer predstavlja engine opovrgava sve sumnje da demo klizi na prosecnoj masini, cak sta vise ... :)
 
Nazad
Vrh Dno