Šta je novo?

Programiranje USB

  • Začetnik teme Ratko
  • Datum pokretanja
R

Ratko

Guest
Potrebna mi je pomoc za programiranje u visual C++. Aplikacija treba da uzima podatke sa USB porta. Zanima me neka adresa gde mogu naci pomoc.
 
Ratko je napisao(la):
Potrebna mi je pomoc za programiranje u visual C++. Aplikacija treba da uzima podatke sa USB porta. Zanima me neka adresa gde mogu naci pomoc.


probaj na google-u pa se malo iscimaj stvarno ima svega
 
Za rad sa USB-om bih ti preporucio (ako mozes da nadjes) knjigu "USB Complete", koju je napisao Jan Axelson u izdanju Lakeview Researcha. Informacije o knjizi mozes vise da pogledas na adresi www.lvr.com, a samu knjigu bih preporucio developerima svih vrsta, jer je i meni pomogla dosta.

Da se razumemo, knjiga ne predstavlja "vodic programiranja USB-a", nego (kao sto i naslov kaze) kompletan vodic za USB. Dakle, hardverske sheme, opisi registara USB kontrolera, firmware, opis protokola, signalizacije, paketa, itd. Uglavnom, ima i nesto malo primera radjenih u VB-u, ali uz ostatak teorije, sema i tabela koje se prikazuju u knjizi, sve ispada vrlo jasno i primenjivo za bilo koji jezik. Globalno ocenjujuci knjigu, namenjena je firmi koja napravi svoj periferal i odluci se za povezivanje preko USB-a. Kako da se naprave interfejsi, drajveri, pomocni programcici i ostalo.

Uglavnom, sve moze da se odradi preko Win32 API-ja i podseca na na SCSI programiranje. Kako kod SCSI-ja popunis i dispachujes SRB (SCSI-2 Request Block) koji se dalje obraca ASPI ju, tako i ovde mozes da odradis posao saljuci request drajveru (nikakve dodatne biblioteke nisu potrebne). Na osnovu toga mozes da napravis svoje komponente za komunikaciju USB-om i eto te na konju :)
 
E. Silver, nevezano da li postoji neshto slichno sto se grafichog HWa tiche. Znachi ne samo DirectX i OGL vec sam HW
 
Graficki hw se vec toliko razlikuje po resenjima, da je standard kao sto su DirectX ili OpenGL, Glide, Rave, itd jednostavno postali NEOPHODNI kao dodatni "gornji sloj", da bi omogucili jedan univerzalniji nacin programiranja grafickog hardvera. Ako hoces bas HW da vidis, nema tako univerzalnog primera - moraces da pogledas dokumentaciju posebno za NV, za ATI, Matrox, Kyro, itd - ako vec hoces da ides ispod grafickih API-ja.

Za neke osnove ili teoriju, pogledaj neku dokumentaciju vezanu za VGA kontrolere sa pocetka devedesetih. Imao je tu i Peter Norton solidnu knjigu, mislim da sam je cak video u CETu.
 
silverglider je napisao(la):
Graficki hw se vec toliko razlikuje po resenjima, da je standard kao sto su DirectX ili OpenGL, Glide, Rave, itd jednostavno postali NEOPHODNI kao dodatni "gornji sloj", da bi omogucili jedan univerzalniji nacin programiranja grafickog hardvera. Ako hoces bas HW da vidis, nema tako univerzalnog primera - moraces da pogledas dokumentaciju posebno za NV, za ATI, Matrox, Kyro, itd - ako vec hoces da ides ispod grafickih API-ja.

Za neke osnove ili teoriju, pogledaj neku dokumentaciju vezanu za VGA kontrolere sa pocetka devedesetih. Imao je tu i Peter Norton solidnu knjigu, mislim da sam je cak video u CETu.

Hvala, a da li je to neko starije izdanje ili da li sluchajno znash naziv knjige
 
Hugh, ne secam se tacnog naziva knjige, ali mislim da je bilo nesto u stilu "Peter Nortons Complete Guide to ... trt-mrt graphics". Pazi, postoji i serijal "Peter Nortons Guide to ..." o hardveru, ali u naslovu serije fali rec *complete* - ova serija je za totalne pocetnike. Mozda ti je najlakse da prosetas do CET-a, recimo, i prolistas te knjige u originalu, pa pogledas sadrzaj da vidis da li ti literatura odgovara. Niko te ne sprecava da onda potrazis doticni naslov na netu u pdf formi.

Pitao si za procesore u drugom threadu, a ja da se ne rasipam, pogledaj ovde
 
Ne znam koliko puta sam ti do sada rekao hvala:D
 
Nazad
Vrh Dno