Poslao mail, niko mi nije odgovorio... Pozvao 790 kako su par vas savetovali ovde, i dobijem neku zensku koja mi samo salje genericke odgovore da mogu da biram isto sto i novi korisnici!! Pitao sam inace zasto ja kao stari korisnik ne bih mogao da dobijem neku pogodnost za to sto sam od Marta-Aprila 2003. njihov korisnik, znaci 10 i po GODINA, otkad su se hvalili da imaju 40 000 korisnika cak, odgovor je bio "imate na sajtu ponudu, to i vama nudimo"!
Dok finansije nisu bile problem bio sam na Bel 400 i placao racune koji nisu spadali ispod 2000 a isli su skoro pa redovno do 3000, i preko cak, u zadnje vreme kako je malo kriza sam presao na Mix 1000 (i oni je odmah ukinu, ali mi nisu mogli nista), sa racunima koji se vrte oko 1500 dinara.
Sve to je njima dovoljno samo da mi kazu da nemaju NIKAKVU ponudu za mene, ni kad sam pomenuo da sam informisan da su korisnicima koje prebacuju sa mreze na mrezu, kod sebe, davali recimo pogodnosti tipa telefon od 6600 na poklon, nije je pokolebalo i hladno je rekla da NISTA ne moze da mi ponudi!!!!
Inace sam ja vec pokusao prebacivanje na VIP, na sajtu je pisalo da su mi svi racuni izmireni, otisao do VIP-a, mislio da sam preneo i da samo cekam da mi jave, medjutim posle 5 dana cutanja pozovem ja, i saznam da sam isti dan bio odbijen, od MTS-a!!
Em sto mi niko nije javio iz MTS-a, em iz VIP-a, em mi nisu rekli zasto, pa sam cimao korisnicki servis, i oni kazu zasto sto nam dugujete 3,07 DINARA koje morate da nam platite pre prelaska!!
Razumem ja da je to kompjuterizovano i da mora biti na nuli, ali oni su meni na 3G OTIMACINU, koju mi nisu rekli da ne moram da imam posle isteka ugovora, prethodne 2 od 3 godine uzeli 3 HILjADE dinara, a sad su me opteretili za 3 dinara!! I nije mi jasno kako se uopste i moze stampani racun platiti 3 dinara manje od onog sto pise!?
Naravno otisao sam da platim, uz 45 dinara provizije normalno, iz korisnickog servisa mi rekli da ako hocu da se odmah proknjizi odem u filijalu da podnesem racun, otisao sam, cekao u redu, samo da bi mi rekli da sam badava donosio jer im to ne znaci nista!?
Sacekao sam malo i podneo opet zahtev u VIP, racunam kompjuterske uplate treba za 24h da prodju, ne nosi je golub pismonosa (i on bi stigao za 24h iz NI u BG), ali ne lezi vraze, opet odbijen i opet zbog iste stvari, nije prosla uplata!
Sad sam zvao korisnicki servis i ispade da mi je zenska pre par dana, Martina ili tako nesto, dala POGRESAN poziv na broj, a rekla mi je da samo sklonim 0 ispred svog broja, i dala mi neki racun na koji sam uplatio, i cekam 2 dana, i ispade da me prave budalom opet!!
Sa MTS-a sam inace resio da odem jer za 10 i po GODINA koriscenja istog nisam dobio nikakvu pogodnost, sem te da mi uzimaju pare za 3G iako NISAM imao mogucnosti (tehnicke) da ga koristim, i da mi stizu fantomski troskovi kojih nema to 3-5 dana pre kraja meseca a onda odjednom stigne, kao onomad 125 dinara!
Imao sam jos besplatnih minuta i poruka inace, ne placam parking SMS-om i tome slicno, ako je neko i bio u romingu kad sam pozvao rekao mi je (drug sa kojim sam pricao pola minuta), tako da je ovo ko zna sta i ko zna zasto...
P.S. Najnoviji info, konacno mi KS nije rekao "svi operateri zauzeti, pozovite kasnije", a onda mi neka zenska kaze da JOS nije legla uplata, iako je vec radni dan pri kraju, i da je zbog toga sto sam svoj broj telefona stavio kao poziv na broj!
Rekoh znam to vec, receno mi je jutros da je to greska i da treba da reklamiram vama na 789, kaze nije greska u smislu da uplata nece proci, samo posto nisam stavio broj koji ide bas uz moj racun, ova uplata ce proci sporije, trebace nekoliko dana!!!
Sacuvaj boze ko sve tamo radi, niko ne prica istu pricu nego svako tera neku svoju...