Šta je novo?

Produzenje postpaid ugovora - nagrada za vernost???

Inace VIP mi je dao ponudu da za produzetak ugovora 5 meseci pre isteka za 4 broja koji nose 50% potrosnje od 35 000 RSD doplatim 55 000 RSD za
1) HTC ONE
2) XPERIA Z
3) XPERIA SP
Ja kad dobijao ovakve ponude, ja sam direktno pitao, ne parafraziram uopste: "Da li ste vi samo bezobrazni, ili ste i glupi? Telefon se za manju cenu moze kupiti bez obaveze."


2 S4 za prelazak i telefon po svakom broju u zavisnosti od tarife. I da zaokruzivanje 60+1.
Uuu, samo prvo pogledaj koja je tarifa! Ako je standardna biznis tarifa, one nemaju mnogo saobracaja ukljucenog! A tarife za fizicka lica vise nemaju 60+1 zaokruzivanje, tako da one nisu sigurno.
 
Pa to mi je izuzetno onda glupo, jer ti mozes da uzmes Mega Net i da dobijes za dinar telefon, ne mogu sad da proveravam, ali to je nekih 5-6 'iljadi pretplata... Zato sam ja to tako izracunao :D
Tako je, makar u teoriji... ali ja ti velim kako je konkretno u praksi :D

Čak sam imao teoriju da im je taj famozni i ultimativni 10. segment - onaj gde je potrošnja 10 soma :D:D:D
Čisto onako da se slože brojke :d
Mada eto da pohvalim MTS, oni bar imaju tu segmentaciju za stare korisnike i one koji imaju vece racune. To nema ni VIP ni Telenor, a evo gosn Hasan se muci sa ovim pavijanima u VIPu, dok ce u MTS-u komotno dobiti 2 komada S4 i jos telefone u zavisnosti od pretplate. Respect, nema sta.
Ovo definitivno stoji. I to sam ja još poodavno pričao, još u vreme kada sam prvi put saznao za to (a ima tome već punih 5 godina, taman negde u ovo vreme), u vreme kada sam ja lično - zamisli - još uvek koristio usluge "no. 1" operatera mobilne telefonije u zemlji, onog kome se naš "omiljeni" stena85 moli svako veče i u to ime žrtvuje po jedan primerak pernate živine (pevac il' kokoška - tu nema biranje, šta mu prvo padne pod ruku :p) tačno u ponoć.
Kod Mobtela/Telenora toga vala nikada nije bilo, ni u najavi - tamo te samo gledaju belo kada im slučajno nešto zatražiš, kao stari i dugogodišnji korisnik (a i tada ti obično ponude poruke i/ili minute u mreži)... dok Vip pak o svemu tome može samo da sanja, i dalje. Al' dobro, neka njih, ipak su oni najkraće na tržištu.

Pa kad već pomenuste loyalty program(e), ja nekako ovo vidim upravo kao to... nagrađivanje dugogodišnjih korisnika kojima je istekao ugovor. Mogućnost da se dobije telefon za dinar samo na konto "stare slave", tj. plaćenih računa.
Naravno, ono sa mt:s (u stvari, tada je još bio MTS :p) klubom je bio klasičan loyalty, ali to propade, zajedno sa gomilom ćaletovih bodova... krastavac, ja čekao da se skupi dovoljno za televizor :d
 
Poštovani,
Dana 25.7. sam se obratio Vašem menadžeru za biznis korisnike sa zahtevom za prebacivanje privatnog broja novozaposlenog radnika u VIP u okviru moje biz grupe, kao i za uslove nabavke Lumia 620 aparata. Tom prilikom sam se takođe obratio zahtevom za ponudom, a u vezi produženja ugovora brojeva koji trenutno vuku cca 46,89% potrošnje.
Moram priznati da sam izuzetno iznenađen Vašem ponudom zato što mi je za prebacivanje broja iz Telekoma i nabavku aparata Lumia 620 ponuđena ponuda koja je čak daleko lošija od one koju moji zaposleni dobija kao fizičko lice kod Vas! Dakle, 12.000,00 RSD za telefon u tarifi BZPP 300 za Vašeg klijenta koji ima 11 (sa novom 12 kartica) i čiji su računi oko 35.000,00 RSD u proseku u poslednjih 12 meseci, dok fizičko lice sa računom od 1180,00 RSD može da dobije aparat za 8.000,00 RSD, tj uslovi za mene su čak 50% skuplji!
Vašem menadžeru sam se obratio zahtevom za prevremeno produženje ugovora za 3 kartice (BZPP 2500, BZPP 1000 i BZPP 300 i jos jedan obični broj za call forwarding) uz nabavku aparata Xperia Z, HTC One i Xperia SP i dobio sam ponudu od 55.000,00 RSD!!! Obratio sam se Telekomu i Telenoru za ponudu za prebacivanje 3 kartice kod njih po sličnim tarifama i od Telekoma sam dobio ponudu koja uključuje 2 Galaxy S4 telefona plus telefon po jasnoj tarifi posebno za svaki broj. Takođe su mi dali 60+1s zaokruživanje.
S obzirom na našu dugogodišnju saradnju smatram da je red da Vas upozorim i ukažem na propust. Nadam se da Vaša ponuda samo izgleda ucenjivački i da je nemarno, sa nehatom i bez zle namere izrađena.
Nadam se da ćete u najkraćem roku odgovoriti na naš zahtev i prevazići naša očekivanja (u pozitivnom smeru, a ne negativnom kao sada) sa Vašom korigovanom ponudom. S tim u vezi Vam u prilogu dostavljam tabelarni prikaz potrošnje po našim karticama u poslednjih 6 meseci, učešće pojedinačnih kartica kao i datume isteka ugovora, te prikaz potrošnje vlasnika kako bi na najbolji način odgovorili našim potrebama.
Podsećam Vas da do Januara 2014 ističu ugovori za brojeve koji vuku 76,11% potrošnje, do Jula 2014 kartice koje vuku 86,16% ukupne potrošnje, da su predmet zahteva za produženjem kartice koje generišu trenutno 46,89% potrošnje plus nova kartica.
 
^ Lepo napisano, čekamo odgovor. Očekujem da ponude isto sto i MTS.
 
Ja mislim da ce dobiti generički odgovor ili da će mu reći, pa tako je, kako je, ovo je kao najbolje što vam nudimo.

krastavac, tužno, ali tako je kod svih operatera.
 
^ Ok, do kraja sedmice videcemo ishod. I dalje smelo tvrdim da nece biti genericki odgovor, kako bi to mozda uradio Telenor.
 
Ne zna se ko je gori od sve te trojice razbojnika :) Mada videcemo.
 
^ Odgovaraš kao proročica Pitija - dvosmisleno - i onda si uvek u pravu! :D
 
Pa sta radim kada su im takvi odgovori, oblanda okolo, a fila ima ali tanak, tanak :)
 
^ MTS je nekada imao loyalty. Bodovi na osnovu visine računa koji su mogli da se menjaju za artikle MTS Club-a ili pakete minuta, poruka. Trajalo godinama i - nestalo.

Ajoj, sad me podseti na ovo :) ja sam cekao da skupim bodove za nesto vrednije i korisno a onda su ukinuli to:d pa sam ''pobegao'' na telenor zbog mts kradja i neazurnosti.. a iskulirao sam stvari tipa usb flash od tada velikih 8Gb i slicno, zaboravih na sta sam se bese nameracio :d
 
Poštovani,

Zahvaljujemo Vam se na odabiru Vip mreže i poverenju koje ste nam ukazali.
Ovu priliku želimo da iskoristimo kako bismo Vas obavestili da ćete u vezi dopisa koji ste nam prosledili, u najkraćem roku biti kontaktirani od strane našeg predstavnika prodaje.
Vip mobile d.o.o. kao kompanija koja želi da ispuni i da prevaziđe očekivanja svojih korisnika, i onih koji to žele da postanu, izuzetno ceni mogućnost direktne komunikacije sa svojim korisnicima.
Kako bismo mogli da Vam pružimo najviše, veoma nam je bitno Vaše mišljenje, stoga želimo da Vas ohrabrimo da kada imate komentar, primedbu ili sugestiju slobodno iskoristite mogućnost da nas o tome obavestite.
Za više informacija budite slobodni da nas kontaktirate putem elektronske pošte na adresi [email protected], pozivom našeg Korisničkog servisa na 060/1230 ili nas možete posetiti na svim Vip prodajnim mestima.

Kakva profesionalnost. Jos je najsmesnije sto na kraju pozivaju da im se opet obratim putem emaila. A ona menadzerica ako me opet pozove i izdiktira mi ponudu sa sajta vristacu!!! Enough, bye bye VIP
 
Kljucni deo je "Ovu priliku želimo da iskoristimo kako bismo Vas obavestili da ćete u vezi dopisa koji ste nam prosledili, u najkraćem roku biti kontaktirani od strane našeg predstavnika prodaje."
Sve ostalo je sablon koji upotrebljavaju. Dakle, cekas poziv jedan dan ili pokrenes MNP :)
 
Vip mobile d.o.o. kao kompanija koja želi da ispuni i da prevaziđe očekivanja svojih korisnika, i onih koji ce to da postanu
Mislim da je ovo ključna rečenica - da prevaziđu očekivanja! Dakle, nemaš sta da brineš -- dobijaš više no sto si tražio! :banana:

Dopis je genericki bljuc, no i dalje mislim da ce dobiti sto je MTS ponudio ili skoro toliko (uz dodatne uslove).

Čekamo pravi odgovor!
 
Kljucni deo je "Ovu priliku želimo da iskoristimo kako bismo Vas obavestili da ćete u vezi dopisa koji ste nam prosledili, u najkraćem roku biti kontaktirani od strane našeg predstavnika prodaje."
Sve ostalo je sablon koji upotrebljavaju. Dakle, cekas poziv jedan dan ili pokrenes MNP :)

Ja sam im poslao mail 29aprila,a ugovor mi je trajalo do 23 maja.
Elem bilo je pitanje da mi odobre tada reciklažu uz najmanji paket posto sam jelte korisnik koji plaća 3 pretplatnička broja pa bih produžio dogovor samo u tom slučaju,u svakom drugom prebacujrm broj kod nekog od druga dva operatera usled rezigniranosti od nepostovanja starijih i redovnih potrošača.
Dočekao sam 23. maj i isog dana prešao u mts,a odgovor sam dobio tacno nakon mjesec dana29. maja,a da ironija bude veća,broj je već u najveće bio expliatisan u mts-u,u box paketu.
U novembru zavrsavam sa drugim brojem,a u maju sledeće godine i sa trećim brojem i zbogom vip,nikad vise.Odo u mts, tamo ipak malo vise poštuju starije korisnike.Doduše nikad nisam imao problema drugačije prirode,sem sto sam svaki put ispusio za vernost,i svaki put sam velikodusno dobio neki telefon za jedan dinar iz njihove ponude,ili popust od 25% na racun,bez fona.
 
Vip je meni tehnicki potpuno korektan i to sto sam video u izlogu to sam i dobio. To je ok.
Zameram im rigidnost ugovora i drzanja kao pijan plota bez obzira na obostrani interes. Takodje smeta mi nepostovanje starih korisnika.
 
Vip Mobile

Vip je neozbiljan i samo mogu potvrditi XACAH-ovo pisanje.

Jednoj poznanici je istekao ugovor zimus i pošto su je ovde ignorisali na lokalu, ugasila karticu.

Isti dan, zvali su je iz Korisničkog centra da pitaju zašto je to uradila. Onda je ona rekla da su ovde bili neljubazni i ignorantski i šta hoće,
a ovi iz KC-a su se složili da može i da će obavestiti kolege u SO i da ode sutra.
Ode ona sutra, ovi se ovde i dalje prave blesavi oko ponude, mada su priznali da su imali ribanje od gore zbog neljubaznosti.

Onda je opet radio KC, pa opet nazad u poslovnicu :wall:.

Na kraju je radnici došlo u glavu posle prepiranja i moglo je sve kako su i rekli od starta u KC.

Kakvi pilićari i amateri!!!
 
Ja sam se kod mt:s-a u poslovnici u Pirotu isto tako ubeđivao oko novih net paketa bez ugovorne obaveze SIM only, tvrdili su da ne može, a onda sedeo u poslovnici i pozvao operatera koga sam zamolio da ubedi kolegenicu koja je bila za šalterom da je to moguće, i bukvalno dao telefon da se oni dogovore, i na kraju uzeo SIM.
 
^ To je zaista vrhunski blam (za firmu)!
 
Kad vec pominjete moj slucaj samo da Vas obavestim da me niko nije zvao. Ne znam da li da pozovem KC i da im kazem da sam poslao mail i da su rekli da ce zvati a da niko nije zvao, ali time se vec srozavam maksimalno. Nista broj novozaposlenog ostaje u telenoru, nista od produzenja ugovora, a bas me interesuje sta ce da rade posle.

Ne mogu da verujem kakvi amateri. Ja da sam na njihovom mestu ja bih citao i bas ovaj forum i potrudio bih se da se makar ovde ljudi hvale VIPom, a ne da se niko ne javi mada su poslali pismeni dopis.

Ali njihova menadzerica mi je delovala, kao da njoj ide dobro i ja joj uopste nisam bitan, hoces hoces, neces neces, nista pregovori nista customer care, one decije fore tipa vidi mi dekolte ili... nisam gjda jos uvek gdjica... mozda je to dovoljno za gro korisnika... i ono dobijas na poklon TELEFON e sad koji nije bitno
 
Da li bi neko mogao da mi objasni kako funkcioniše segmentacija u mts-u, naime koristim mix 750, ali su mi računi uvek između 1200~1400, da li bi mogao nešto da očekujem. i da prešao bih na mix net M. Pozdrav
 
Poslao mail, niko mi nije odgovorio... Pozvao 790 kako su par vas savetovali ovde, i dobijem neku zensku koja mi samo salje genericke odgovore da mogu da biram isto sto i novi korisnici!! Pitao sam inace zasto ja kao stari korisnik ne bih mogao da dobijem neku pogodnost za to sto sam od Marta-Aprila 2003. njihov korisnik, znaci 10 i po GODINA, otkad su se hvalili da imaju 40 000 korisnika cak, odgovor je bio "imate na sajtu ponudu, to i vama nudimo"!

Dok finansije nisu bile problem bio sam na Bel 400 i placao racune koji nisu spadali ispod 2000 a isli su skoro pa redovno do 3000, i preko cak, u zadnje vreme kako je malo kriza sam presao na Mix 1000 (i oni je odmah ukinu, ali mi nisu mogli nista), sa racunima koji se vrte oko 1500 dinara.
Sve to je njima dovoljno samo da mi kazu da nemaju NIKAKVU ponudu za mene, ni kad sam pomenuo da sam informisan da su korisnicima koje prebacuju sa mreze na mrezu, kod sebe, davali recimo pogodnosti tipa telefon od 6600 na poklon, nije je pokolebalo i hladno je rekla da NISTA ne moze da mi ponudi!!!!

Inace sam ja vec pokusao prebacivanje na VIP, na sajtu je pisalo da su mi svi racuni izmireni, otisao do VIP-a, mislio da sam preneo i da samo cekam da mi jave, medjutim posle 5 dana cutanja pozovem ja, i saznam da sam isti dan bio odbijen, od MTS-a!!
Em sto mi niko nije javio iz MTS-a, em iz VIP-a, em mi nisu rekli zasto, pa sam cimao korisnicki servis, i oni kazu zasto sto nam dugujete 3,07 DINARA koje morate da nam platite pre prelaska!!

Razumem ja da je to kompjuterizovano i da mora biti na nuli, ali oni su meni na 3G OTIMACINU, koju mi nisu rekli da ne moram da imam posle isteka ugovora, prethodne 2 od 3 godine uzeli 3 HILjADE dinara, a sad su me opteretili za 3 dinara!! I nije mi jasno kako se uopste i moze stampani racun platiti 3 dinara manje od onog sto pise!?
Naravno otisao sam da platim, uz 45 dinara provizije normalno, iz korisnickog servisa mi rekli da ako hocu da se odmah proknjizi odem u filijalu da podnesem racun, otisao sam, cekao u redu, samo da bi mi rekli da sam badava donosio jer im to ne znaci nista!?

Sacekao sam malo i podneo opet zahtev u VIP, racunam kompjuterske uplate treba za 24h da prodju, ne nosi je golub pismonosa (i on bi stigao za 24h iz NI u BG), ali ne lezi vraze, opet odbijen i opet zbog iste stvari, nije prosla uplata!
Sad sam zvao korisnicki servis i ispade da mi je zenska pre par dana, Martina ili tako nesto, dala POGRESAN poziv na broj, a rekla mi je da samo sklonim 0 ispred svog broja, i dala mi neki racun na koji sam uplatio, i cekam 2 dana, i ispade da me prave budalom opet!!

Sa MTS-a sam inace resio da odem jer za 10 i po GODINA koriscenja istog nisam dobio nikakvu pogodnost, sem te da mi uzimaju pare za 3G iako NISAM imao mogucnosti (tehnicke) da ga koristim, i da mi stizu fantomski troskovi kojih nema to 3-5 dana pre kraja meseca a onda odjednom stigne, kao onomad 125 dinara!
Imao sam jos besplatnih minuta i poruka inace, ne placam parking SMS-om i tome slicno, ako je neko i bio u romingu kad sam pozvao rekao mi je (drug sa kojim sam pricao pola minuta), tako da je ovo ko zna sta i ko zna zasto...

P.S. Najnoviji info, konacno mi KS nije rekao "svi operateri zauzeti, pozovite kasnije", a onda mi neka zenska kaze da JOS nije legla uplata, iako je vec radni dan pri kraju, i da je zbog toga sto sam svoj broj telefona stavio kao poziv na broj!
Rekoh znam to vec, receno mi je jutros da je to greska i da treba da reklamiram vama na 789, kaze nije greska u smislu da uplata nece proci, samo posto nisam stavio broj koji ide bas uz moj racun, ova uplata ce proci sporije, trebace nekoliko dana!!!
Sacuvaj boze ko sve tamo radi, niko ne prica istu pricu nego svako tera neku svoju...
 
Poslednja izmena:
@ Lomnica_city

Ne znam kakvu jos pogodnost ti ocekujes, pored cinjenice da daju 50% popusta uz ugovor? Mts nudi najizbalansiranije i najjeftinije pakete.
Sto se knjizenja uplate tice, to je tako svugde. Treba sacekati dan-dva. I to je normalno. Ne vidim zasto je to toliki problem. Jel ti gori pod nogama, pa sve mora da bude u trenutku?
 
Moje iskustvo:
Ja sam to vrlo lako rešio tako što sam mail sa detaljnim opisom problema poslao direktoru telekoma, pr manager-u, celoj komercijali i neznam napamet ni sam kome sve još, bilo je baš dosta email-ova. Jel znaš za koliko mi je rešen problem, za sat vremena. Čak je čovek iz MTS-a došao lično kod mene na posao i poneo punu kesu poklona u znak izvinjenja. 10 minuta po njegovom odlasku me je zvao asistent direktora da pita da li je sve bilo ok i da li sam zadovoljan.
 
Jel' se ti to sa nama zekis uz pomoc "zelenisa", ili si imao biznis broj sa 5000+ mesecno preko pretplate; )
 
@Dark_AveNGER

Zaboravio si samo da pomenes i letovanje na Bahamima koje su ti takdoje ponudli kao nadoknadu za sve neugodnosti koje su ti napravili :D
 
Možete vi da se sprdate koliko hoćete ali to se stvarno desilo. Imam bre svedoke, cela firma gde radim.
Nisam imao biznis broj i nije bilo nikakvih zeleniša...
Jel ste vi svesni da živite u Srbiji i kada mušterija traži direktora uvek može da se napravi neki dogovor.
 
Nazad
Vrh Dno