Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Apsolutno si u pravu, ali velika verovatnoća je da bi u tom slučaju bez posla ostala ta devojka koja je rekla da ima kod njih a ne tantuz kojeg je mrzelo da prošeta do magacina!

Inače ja takve otpisujem za stalno, kao npr. radnju koja mi je na 25m od stana kada "nije imala da mi vrati kusur od cca 1700 dinara" a čovek koji je plaćao pre mene joj je max minut pre toga platio 1770 dinara u kešu i ona ga predamnom stavila u kasu! Posle čujem ima još koji ih zaobilaze zbog zaposlenih - e pa neka vlasnik slobodno propadne zbog takvih zaposlenih, on ih je birao i on ih drži i to mislim za svaku prodaju sa takvim!
 
Kakav ja biser od iskustva sa Gigatronom imam:
  • 28. aprila podnesem reklamaciju u prodavnici i predam uređaj. Trgovac insistirao da isproba uređaj i utvrdio da postoji problem.
  • 5. maja dobijem sms i imejl poruku da se reklamacija prihvata i da će biti razrešena u skladu sa mojim zahtevom.
  • 8. maja dobijem sms i imejl poruku da se reklamacija ne prihvata jer saobraznost ne postoji, ali navedu i da se nastavlja testiranje i da će me obavestiti o konačnoj odluci. ;)
Samo da obavestim forum kako se završila cela priča. Dakle, i prva i druga poruka su bile reda radi, da se ispoštuje zakonski rok, a bez stvarnog značaja. Otprilike 20 dana nakon predaje uređaja dobio sam treću poruku i poziv kojima su me obavestili da prihvataju reklamaciju i da će biti razrešena u skladu sa mojim zahtevom, što je i učinjeno. Znači, poruke koje dobijate u roku od 8 dana od dana predaje uređaja možete slobodno da zanemarite, kada budu imali konačan odgovor poslaće poruku i pozvaće vas. Barem je tako bilo u mom slučaju.
 
@MCRadisha
To vec znamo ali je protivzakonito takvo postupanje.
 
Zato što moraju da odgovore u roku od 8 dana, što nije uvek realno. Da je taj zakon napisan malo bolje, svima bi bilo lakše.
 
Sa zakonima je najveci problem kako se sprovode u paraksi. A i moze da se zaobidje kao na primeru laznog obavestavanja da nije uocena prijavljena nesabraznost.
Koji bi bio realan rok da se potvrdi da je uradjaj neisprvan?
Vecini korisnika je i 3 dana mnogo bez uredjaja a prosecno tesko da se nesto resi bez 10-15 dana.
Za ves masinu ti dodju kuci u roku od dan, dva max sedam i ako nisi bas maler da je crklo nesto sto nema na lageru gotovo odma.
Telefon odneses na noge u servis i malo je 8 dana da utvrede da ne radi.
Ajde kad odneses kod prodavca pa se izgubi par dana dok dodje u servis to razumem.
 
Nazad
Vrh Dno