Maloprodaje, pogotovo tehničke robe rade sa maržama od 10-15% u zavisnosti od brenda i njegove dostupnosti na tržištu. Za neke brendove zna biti i 5%. Naravno pričam o maloprodajama koje nemaju vlastitu uvozničku mrežu.Nisam ja pravio zakon,a evidentno da ta roba nakon povratka nije nova.
Napomeni kupcu da je to vracena roba i kupili bi znaš kad..
Na kraju krajeva ne bojim se za trgovce kod nas,više oni obmanjuju neinformisane kupce kojih je 99% nego 1 % forumaša ili drugih upoznatih u materiju.
Čudesa prodaju,čudesa,kao novo.
Ako se uvede, a onda zakon pritisne trgovce da te pare ne idu njima, nego spustaju cenu za tu sumu. Mada opet kad pogledas kupujes TV za 60000, a smanje ti 3.000 odnosno 5% nista ne znaci tebi ili meni kao kupcu 3000 u odnosu na novi neotpakovani. Pre ces opet uzeti novi jel da? Ako nista drugo barem ce dobiti po dzepu onaj za ne svidja mi se.Ajde onako iskreno, ali baš iskreno odgovori da li stvarno misliš da će trgovci vraćenu robu (ako se uvede 5% umanjenje), zaista prodavati kako korišćenu sa 5% popusta u odnosu na regularnu cenu?
A za ovo drugo neću ulaziti u raspravu, ali ću samo napomenuti da kad sam kupovao u "Bakarinoj" (@bakara) prodavnici nije mi traženo ništa da potpišem (doduše nije bio tv, već manji i jeftiniji predmet, pa je možda i do toga 😄 )
Mene zanima kako si ti saznao da vracaju kilometrazu na 0?Od 1 do 3 hiljade, znam da je jedan imao cak 2800 jer su uocili neki problem sa motorom ili nesto oko toga, pa se morao istestirati, ali prosek je 1000. Da nisam video svojim ocima i vozio se u kolima ne bih verovao. Kako idu tablice, registracije i ostalo, nije me zanimalo.
Meni lično taj popust od 5% ne znači ništa,svakako bi opet izabrao neotpakovan.Niti sam ja spomenuo tih famoznih 5% kao da ce rešiti problematiku.Maloprodaje, pogotovo tehničke robe rade sa maržama od 10-15% u zavisnosti od brenda i njegove dostupnosti na tržištu. Za neke brendove zna biti i 5%. Naravno pričam o maloprodajama koje nemaju vlastitu uvozničku mrežu.
Te maloprodaje nemaju nikakvu podršku od uvoznika za vraćenu robu u 14 dana zbog "ne sviđa mi se". Ne dobiju izložbene primerke od uvoznika ispod cene.
Pri tome manje maloprodaje moraju da paze i o visini lagera, jer se plaća porez na lager, a to ti jede maržu.
I onda ne znam kakav popust možeš očekivati od te maloprodaje za "ne sviđa" mi se robu ili izložen primerak. Pogotovo ako je neka slabija maloprodaja koja nema magacinski prostor za veće količine. Pa i sam sam radio u maloprodaji gde je znalo od svega da bude po taj jedan izložen primerak za gabaritnije primerke. Doduše ako neko hoće neotpakovan uvek je mogao sačekati 7-10 dana da stigne od dobavljača. Ili 1-2 meseca ako se čeka novi uvoz, jer je roba bila takva da ni uvoznici nisu uvozili veće količine. Naravno ako uplati unapred. A roba je takva da ne možeš odšetati u drugu prodavnicu u u gradu ako ti se baš to svidelo u salonu.
Niti bi taj popust bilo koga zadovoljio. Za robu od 30k, gde je marža 10%. Neće ti ništa značiti ako se maloprodaja odrekne 5% te marže. A svakako neće prodavati za dž ili u minusu.
Što se tiče zapada. Upravo EU razmatra da uvede zakon po kojima bi kupac plaćao određen procenat za povrat ispravne robe.Na zapadu će da funkcioniše, kod nas teže, jer su se trgovci “potrudili” da kod kupaca steknu vrlo nizak stepen poverenja i dodatno se trude i dalje da to bude sve niže i niže.
Ја им одговорим да се види стање на сликама приликом давања рекламације, где се види да батерија мења вредност, на шта одговарају да је рекламација још у току и да будем стрпљив.Postovani,
Tokom testiranja uredjaja nije ustanovljena nesaobraznost koju ste reklamirali.
Prema informacijama koje smo dobili od strane ovlascenog servisa, dijagnostikom nije utvrdjena nesaobraznost proizvoda.
U skladu sa Zakonom o zastiti potrosaca i definisanim zakonskim rokovima obavestavamo Vas da su Vasa reklamacija i zahtev odbijeni...
Који безобразлук! Нису могли нешто друго смислити. Када сам је питао што су ми држали скоро 30 дана тротинет када су видели пуњиве гуме, она је рекла да толико треба да се уради сервис!?Poštovani,
Vašu reklamaciju smo zaprimili sa željom i ciljem da u slučaju funkcionalne neispravnosti aparat osposobimo.
Nažalost, dijagnostikom uređaja je utvrđeno da je na uređaju izvršeno modifikovanje guma koje nije u skladu sa korisničkim uputstvom, što je dovelo do fizičkog oštećenja baterije.
Fizička oštećenja ne spadaju pod nesaobraznost uređaja i nisu predmet reklamacije...
Њихова обавеза је заприме рекламацију и да у гарантном року отклоне неисправности на уређају.Vašu reklamaciju smo zaprimili sa željom i ciljem da u slučaju funkcionalne neispravnosti aparat osposobimo.
Tad sam obecao sebi da nikad vise necu kupiti ni jedan uredjaj bilo kog proizvodjaca ciji su oni servis.
Od kad se Nelt bavi IT industrijom?Nepo i Nelt su podzemlje IT industrije u Srbiji 💯
A isto je to kilo mesa kilo kablova...svi se isto ponašaju...Od kad se Nelt bavi IT industrijom?
bave se logistikom i distribucijom prehrambenih proizvoda.
Nepo se bavi samo servisiranjem
Kakve veze ima sa IT industrijom ne znam. Ali odlicno znam da sam preko Nelta resavao reklamaciju za Dell monitor pre 2-3 godineOd kad se Nelt bavi IT industrijom?
bave se logistikom i distribucijom prehrambenih proizvoda.
Nepo se bavi samo servisiranjem
To jedino ako si dobio na nekoj nagradnoj igri od njihovih partnera . I oni kupuju kod zvaničnog distributera Dell i nemaju nikakav servis što se tiče IT.Kakve veze ima sa IT industrijom ne znam. Ali odlicno znam da sam preko Nelta resavao reklamaciju za Dell monitor pre 2-3 godine
Остао сам дужан да напишем да је све завршено у моју корист.Ево једно разочарење у Гигатрон и овлашћени сервис Непо. При крају фебруара жена одлучи да почне да користи после зиме тротинет Xiaomi Mi Essential. Каже ми да тротинет сам губи и сам додаје брзину. Без обзира да ли вози на темпомату или не. Приказује лоше стање батерије и сам повећава вредност батерије. Погледам рачун и видим да ускоро истиче гаранција. Предам га 3.марта на рекламацију у Гигатрон и опишем проблем. После 7 дана добијем поруку
Ја им одговорим да се види стање на сликама приликом давања рекламације, где се види да батерија мења вредност, на шта одговарају да је рекламација још у току и да будем стрпљив.
Дана 18.марта зове ме мајстор који је запримио тротинет и каже да ради одлично и да нема замерки. После 13 минута разговора, ипак одлучи да га додатно тестира.
И ево данас не зове госпођица из Непо сервиса и каже
Који безобразлук! Нису могли нешто друго смислити. Када сам је питао што су ми држали скоро 30 дана тротинет када су видели пуњиве гуме, она је рекла да толико треба да се уради сервис!?
Углавном 3.април је дан када ће ми доћи тротинет у продавницу где сам га предао , а то је 31 дан од дана подношења рекламације. Хммм
Нисам нашао у упутству које гуме иду на тротинет, а баш сам спремио техничку документацију за регистрацију тротинета.
Заиста су могли да ми кажу репарација батерије или замена је толико, па би сигурно платио. Али ово непоштовање и избегавање обавезе према потрошачима је дно дна!
А ово:
Њихова обавеза је заприме рекламацију и да у гарантном року отклоне неисправности на уређају.
Идемо даље.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari