Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Jesam, danas je stigao TV.

Sve je OK, sad je 0 na brojčaniku. Silno vreme sam izgubio podesavajuci TV po svom ukusu, i stari i novi, i dva puta raspakivao... Ali dobro, makar sam dobio nov TV za svega 50 hiljada.
 
Evo da podelim svoje neverovatno iskustvo sa Tehnomediom.

Narucio bosch sudomasinu, 44 000 cena, online - platio karticom, naravno pare odmah skinute (cetvrtak). Zovu kaze bice u ponedeljak dostava. Stize masina, 1000 dinara da unesu unutra, ajde reko nema problema - unesu, jos castim momke nesto. Medjutim ulazi drugi decko i baca mi neko upustvo na sto, skroz izguzvano, vidi se da je nakvaseno skroz i brze bolje istrcavaju napolje.

Sad masina je bila zapakovana nekom folijom i nije se videla lepo, otpakujem to, uzeo da montiram ova 2 creva koja idu dole u sudoperu i vidim pozadi masina skroz masna, lepljiva, vec mi cudno. Montiram ta dva creva i skontam da nema nigde kabla za struju da ukljucim masinu u uticnicu.

Otvaram masinu da vidim da nije kojim slucajem unutra i tu totalni sok... Masina unutra skroz mokra, tragovi detrdzenta sa strane, tu jos neka 2 upustva na stranom jeziku i malo pakovanje detrdzenta, naravno kabla za struju nigde. Masina vidno koriscena, imaju neku akciju 100 dana probe, verovatno neko koristio, vratio i sad meni prodali kao novo po punoj ceni naravno.

Zovem reklamaciju odmah, reko em ste mi uvalili koriscenu masinu kao novu, em ste zaboravili kabl da spakujete, a oni meni ni izvninite, ni nista, nego nismo im nadlezni narucili ste on-line, to morate da posaljete mail, nemamo mi nista sa tim.

Saljem mail, stize odgovor naravno kazu tu je kabl, samo vi niste nasli. Odgovaram na to besan vec, stize novi odgovor - Postovani, proverite unutra u masini, tu vam je kabl. A tragovi koriscenja su dobavljaci testirali masinu, a moguce da se u magacinu zamastila!!!??? ALO BRE KOGA VI ZAJEBAVATE.

Saljem sliku unutrasnjosti masine da joj dokazem da nisam DEBIL i da nije kabl unutra. Ona odgovara, sad sam proverila sa kolegama, kabl je sa zadnje leve strane sudomasine. Naravno na svaki odgovor cekam par sati...

Naravno kabl nije tu, saljem slike iz svakog moguceg ugla, sa vidnim tragovima zamascenosti.

Stize novi odgovor, tu je kabl negde, samo se NE VIDI NA SLIKAMA!?

Ja gotov tu, izgoreo skroz, reko prijavljujem vas svuda gde mogu, jebite se svi redom...

Na to stize istant odgovor, u fazonu kao dobro vase je pravo da trazite novu, poslacemo vam novu... ali sacuvajte sav STIROPOR i ambalazu (koje sem jedne trake i malog kartona na vrhu masine nije ni bilo). Pitam kad ce dostava nove, kaze javice vam se vec neko... Naravno ceo dan nista, niko se ne javlja sad mi stoji masina u sred kuhinje, stiropor se izmrvio po celom stanu i cekam...
 
Sudo mašine dolaze mokre,
to je redovna pojava, probaju se u fabrici.
 
Sudo mašine dolaze mokre,
to je redovna pojava, probaju se u fabrici.

Nije mokra, prljava je. Pozadi fleke od ulja lepljive, ili neke masti. Kabla nema, nelepnica nema, gledao sam kako je fabricki upakovano na youtubu, nema veze sa ovim sto su meni dostavili. Imam manju masinu koju koristim 4 godine i unutra izgleda cistije nego ova "nova".
 
Sudo mašine dolaze mokre,
to je redovna pojava, probaju se u fabrici.

Dobio sam potpuno suvu mašinu Candy pre 10 godina i Beko pre 3 godine.

Mokru Indesit ugradnu je drugar kupio u radnji sa oštećenjem i to sam se čudio jer mi iscurela u gepeku...
 
To i dalje ne znači puno. Sam sam otpakovao fabrički zapakovanu Bosch mašinu i unutra je bila vlažna, a iz creva za odvod je iscurilo par kapi vode. Sve ostalo je bilo bukvalno netaknuto, svi stiropori netaknuti, svi papiri suvi (zapakovani u kesice), kabel smotan i zavezan žičicom, creva kao nova bez tragova ranije montaže, itd...
Uostalom, i u samom uputstvu piše da se uredjaji testiraju u fabrici. Evo citata iz uputstva za ovu Bosch:
"Napomena: Ovaj uređaj je podvrgnut
fabričkoj proveri ispravnosti. Postoji
mogućnost da su usled toga na ure-
đaju zaostale mrlje od vode. Mrlje od
vode iščezavaju nakon prvog ciklusa
pranja."
Pozdrav
 
Jasno se vidi razlika između mokre zbog testiranja i korišćene mašine. Mene više buni to što je kabal skinut i oni tako poslali mašinu u app fazonu. Ludilo.
Inače, samo se šporeti prodaju bez kabla, na ostalim uređajima kabla mora da bude i to povezanog
 
Nisam nikada video sudo masinu bez instaliranog kabla niti imam ideju kako bi to izgledalo.

Sporeti nemaju kabl sa razlogom sto se mogu povezivati na jednu, dve ili trofaznu uticnicu.
Isti slucaj je i sa ugradnim plocama, to su veliki potrosaci.

Drugi kucni uredjaji nemaju taj slucaj osim sporeta i ploce.
 
Pravo da ti kazem, ne znam. Nisam je uzeo u ruke.
 
Ajde kad stignete pogledajte, mi uzeli takvu pre mesec dana u radnji al je nismo probali, juce ukljucili a lampica se ne gasi, non stop sija, cuje se radni termostat da cakne al lampica i dalje ukljucena, odneo u radnji, oni mi odmah dali drugu i trazio u radnji da je ukljuce da vidimo da li ce da ugasi kad tamo i druga ne gasi lampicu i oni mi vratili pare odmah. U njihovom uputstvu pise da se lampica kad dostigne zadatu temp ugasi i da se u toku peglanja pali i gasi lampica.
 
Jel ima ko kakva iskustva sa 81company sajtom za kupovinu? Čini mi se da su noviji nešto
 
Najbolje iskustvo imao sam sa Kg radnjom Tehnopromet. Kupio sam sudomašinu Indesit, stigla mi istog dana , uneli mi u kuhinju i još mi odradili produženu garanciju na sajtu uvoznika uz savete kako je održavati. Ljudi extra. Tehnomanija mi je postala uz Winwin , kompanija za izbegavanje. Kupio suprugi Bosch fen za kosu i posle mesec dana počeo da melje i smrducka. Odneo na reklamaciju i oni mi kažu da imaju direktivu da zamene aparat. Međutim taj isti fen je bio sada na sniženju i umesto da vrate razliku u novcu, uslove me da moram da dokupim još nešto kod njih. Zaboga, nikad više Tehnomanija.
 
Ja sam sa Tehnomanijom imao pozitivna iskustva, od kupovine veš mašine, frižidera, jednog telefona, 2 trimera za bradu, pegle... Sve pomenuto je stizalo uredno, novo, i nije nikada bilo problema u garantnom roku. Jedino jeste sa rokom isporuke, konkretno za frižider, jer je bilo dogovereno za sutra, što je bilo bitno jer je stari fružider crkao a hrana da se ne ukvari, pa kad nije stigao sutra, posle poziva rekoše da će biti za 2 dana.
I tu je prosto krenulo sazivanje od broja do broja šta i kako, da bih dobio objašnjenje da je kombiju pukla guma, lol. I tu prekinem razgovor, pošaljem mejl i jasno naznačim da je uslov za kupovinu bio da frižider bude isporučen sutradan, i da bih otkazao porudžbinu. Za pravo čudo stigao je odgovor i poslata je pošiljka tog dana.

Nakon toga sam ih uglavnom izbegavao, najviše zbog priča drugih, i evo skoro poručih opet kod njih telefon jer oni primaju opciju plaćanja koja mi odgovara, i već 3 dana stoji status potvrđeno. I ne mogu da se setim da li su spori inače ovako ili šta...
 
list.rs je juče imao navodnu grešku u ceni gde se 65" TV mogao kupiti za 200 evra. To je bilo nisko da navlači ljude.
 
Evo jos 2 primera ciste prevare. U pitanju je bcgroup.
Prvo pre 2 nedelje u 8 ujutru porucim gtx 3060 po ceni od 83 000din, posle 5 sati mi javljaju da nemaju na stanju, i onda stavljaju opet u ponudu samo cena je 106 000din.
Danas opet u 8 ujutru porucim 6700xt za 106 000, i opet posle nekoliko sati javljaju da nema, i onda opet se pojavljuje u ponudi samo je cena 147.990,00 din.

Znaci ovde se vade kao na to da nema na stanju, a u stavi ima ali po vecoj ceni. Bar da kazu pogresili smo sa cenom ili slicno...

Ovo je za mene takvo pilicarenje.
 
list.rs je juče imao navodnu grešku u ceni gde se 65" TV mogao kupiti za 200 evra. To je bilo nisko da navlači ljude.
Ja sam ,,kupio'' taj tv. Kako su me navukli?
Znao sam da je 99.99% greska i da ga necu dobiti ali reko aj da probam, nista ne kosta.
Naravno zvali danas pre podne...ispricali neku tuznu pricu bio jedan tv na reklamaciji-servisu, pa posle nemaju na stanju pa onda greska u ceni....Poenta price je da ga nemaju i izvinjavaju se i to je to. Nista mi nisu nudli drugo da kupim.
 
Evo jos 2 primera ciste prevare. U pitanju je bcgroup.
...
...
Ovo je za mene takvo pilicarenje.
Ja sam sa njima imao isto iskustvo za tri različita proizvoda, svaki put ista priča, samo što su mi uvek nudili da kupim skuplji proizvod kao zamenu.
Nedavno mi se to desilo i kod Gigatrona.
 
Uzeo ja tv od njih. Isti dan poslano, dobijen fiskalni. Kaže da su uvoznici za LG (između ostalog), jeftinije jer ne plaćaju a samim tim ni ne nude produženu garanciju.
Firma je iz Subotice,mislim da su to televizori iz Madjarske i zbog toga nemaju produzenu garanciju ostvarljivu kod nas i verovatno servisiraju ko zna gde i kako...Znaci isto kao sa KP televizori ali sa izdatim fiskalnim racunom
 
Gigatron kada je spustio cenu Sony A08J tv-a za crni petak isto je smanjena garancija bila sa 5 na 2 god. Takođe, ostala 3 uvoznika za LG (Roaming Electronics, Pin i Comtrade) takođe uvoze iz Mađarske od LG Electronics Magyar Kft. Razlika u odnosu na KP mađarske televizore je način na koji se uvoze, legalno ili i u kombiju sa 200eur cariniku da zapali cigaru.

U uslovima za produženu garanciju piše sledeće:
Sadašnji uslovi kampanje „LG 5 godina sigurnosti" (u daljem tekstu: Uslovi) primenjuju se na kupce koji su kupili određene LG UHD TV I OLED proizvode u Srbiji, kako je definisano u Uslovima, između . 16 Avgusta 2021 do 31. Decembra2021 i to one koje je isporučio LG Electronics Magyar Kft
Pomenuta radnja postoji kao registrovana čini mi se od marta prošle godine, pre toga samo na KP. Može da se plati karticom preko neta, karticom uživo, na odloženo kreditnim karticama, daju fiskalni. Bio sam isto zabrinut jer nisam čuo za njih ali povukla me cena i na osnovu tih ostalih informacija uzeo sam tv. Kada sam ih zvao rekli su imaju samo još jedan taj model koji sam hteo, delovalo kao klasično 'kupi pre nego što nestane' pa sam ispratio nakon moje kupovine i stvarno ih nije bilo. Takođe rekao mi da će nabavljati taj model ali sa belom pozadinom za istu cenu u narednom periodu i bilo ih je kasnije. Eto, to je neko moje još uvek pozitivno iskustvo i nadam se da neću imati potrebu da testiram detaljno garanciju ili zamenu.

verovatno servisiraju ko zna gde i kako
Servisira bilo koji ovlašćeni LG servis u gradu koji ti je najbliži. Proverio sam pozivom na dva servisa u mom gradu. Inače, i šverc kp tv garancija važi u Srb na sve ako je moguće popraviti a ako nije moraš u HU. Ukoliko je kupljen kod nas a ne može da se popravi treba da dobiješ nov tv u tom slučaju.
 
LG Electronics Magyar Kft je regionalni distributer za ovaj deo evrope, domaca LG kancelarija je njihov predstavnik.
Produzena garancija vazi pod odredjenim uslovima koji su na snazi u trenutku kupovine.
znaci mogu da propisu da produzena garancija vazi samo za domace fiskalne racune,

LG daje internacionalnu garanciju a svi TV (svercovani i legalni) idu iz magacina LG Electronics Magyar Kft
 
Evo jos 2 primera ciste prevare. U pitanju je bcgroup.
Prvo pre 2 nedelje u 8 ujutru porucim gtx 3060 po ceni od 83 000din, posle 5 sati mi javljaju da nemaju na stanju, i onda stavljaju opet u ponudu samo cena je 106 000din.
Danas opet u 8 ujutru porucim 6700xt za 106 000, i opet posle nekoliko sati javljaju da nema, i onda opet se pojavljuje u ponudi samo je cena 147.990,00 din.

Znaci ovde se vade kao na to da nema na stanju, a u stavi ima ali po vecoj ceni. Bar da kazu pogresili smo sa cenom ili slicno...

Ovo je za mene takvo pilicarenje.
Мој пример из BcGroup,
гледао сам неки лаптоп, чекао сам са куповином да бих се овде на форуму распитао о истом. Цена је ујутру а дан-два пре тога била 67.582, после подне кад сам коначно решио да купим цена је била 71000 па 70582. Звао сам /звали су мене да питам и рекли ми да је поскупео у току дана. Звали су поново, и рекли да 10% попуста добијам када купим одаберем готовина, што се није десило. Како сам поручио а нисам купим звали су поново (трећи пут) сваки пут је други звао, рекао сам у чему је проблем и дали ми по цени од 67528 динара/првобитна цена.
Тако да смо "добро" прошао.
 
Ja gledam da kupim jedan TV i vidim ima ga u jednom lancu na akciji, pogledam ono raspoloživost u radnjama da vidim koja mi je najbliža da pogledam i kupim, kad ono ima u samo dva druga grada na dva mesta...

Koje su šanse da su to poslednji primerci, pa možda i izložbeni koji su ostali još... Da li je pametno naručivati...
 
Nazad
Vrh Dno