Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Kopija fiskalnog je isto validna za reklamaciju. Garantni list ti treba za treću i ostale godine garancije.

E sad, i ovi drugi što su davali 5 godina garancije (Tesla, Vox, itd) su samo tražili da se registruje uređaj na njihovom sajtu. Ne dostavljaju ti nikakav papir ili slično da imaš "crno na belo" da si dobio 5 godine garancije.

Ja mislim da su tebi dali neki dobrano korišćen TV prijemnik, koji je verovatno već neko registrovao za 5 godina (a možda i nije), dok si pride dobio i kopiju fiskalnog. To od starta ne sme (da se dobije samo kopija, jer mislim da je privredni prekršaj).

Tldr; u sosu si sada. Što god odlučio dalje ima da se cimaš kao lav. Nadam se samo da je tv prijemnik bio jeftin.

Brat je registrovao fox tv za tu 5god garanciju pa kad mu crkao tv posle jedno 3 god. zvao ih i oni ga pitaju da li vam je stiglo pismo od nas za garanciju on kao ne i to je to nemas garanciju. A sve je uredno prijavio/registrovao i oni ga odbili tako na keca...
 
5 godina garancije nije po zakonu to je dodatna garancija proizvođača i za nju je uvek potrebna neka registracija, papir, garancija i sl.

Kopija fiskalnog je validan dokaz kupovine, jer ono što je bitno za reklamaciju je broj fiskalnog isečka na osnovu koga se knjizi reklamacija, bez toga je nemoguće rasknjiziti reklamaciju.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Dužina trajanja garancije nije zakonski definisana, tako da garancija od 5 godina nije u suprotnosti sa zakonom. Ovde sa dva pojma mešaju, a poprilično su različita: garancija i saobraznost ugovoru (koja po zakonu traje 2 godine).

Čak član 55. Zakona o zaštiti potrošača zabranjuje trgovcu da koristi termin garancija ako ne daje kupcu dodatna prava u odnosu na saobraznost ugovora.

Fiskalni račun - saobraznost 2 godine

Garantni list - "isprava u pisanom ili elektronskom obliku"

"Garancija ne isključuje niti utiče na prava potrošača u vezi sa saobraznošću robe ugovoru. "
 
Poslednja izmena:
...Ne znam da li bi neko direktno obracanje Philipsu pilo vode....

U tvom slučaju zvanično nažalost ne. Sve akcije koje je Philips sprovodio išle su uz online prijavu - registraciju.
Ovde su te jednostavno teško zeznuli prodavci, nema kulturnog izraza za to. Nešto su smutili čim nisi dobio ništa od papira. Philips ih uredno kompletno daje i poštuje sve obaveze.

E sad. Možeš pokušati sa obraćanjem lokalnoj kancelariji, mejlom, takođe i evropskoj, samo lepo i pristojno objasni situaciju.
Moglo bi da se desi da natrčiš na nekog dobre volje da interveniše i izađe ti u susret, samo ne nadaj se u startu.
 
A da li ima razlike privatna popravka u zvanicnom i nekom drugom servisu (sem cene verovatno :D). Zvanican servis je u BGu,transport mi je problem,a nisam imao vremena da pogledam,postoji li u NSu neki dobar servis!? A opet,po iskustvima iz sveta automobila,zvanicni servisi sem jake cene nemaju neku veliku prednost i tamo se budzi,krpi,nagadja... pretpostavlja se da je u pitanju pozadinsko osvetlenje,sta je vas predlog,zvanican servis ili!? Verovatno sam sad iskocio iz teme,ali *mjau**mjau**mjau*.... sto je najcrnje TV sam izabrao po preporuci forumasa ovde :D
 
Zvaničan servis obično (trebalo bi da) ima sve potrebne komponente i šeme, takođe i kanal nabavke.
Neoficijelni mogu da budu odlični, ali da li će naći (i snaći se za) sve potrebno...

Za NS servise, odgovoriće ti neki tamošnji lokalac :)
 
Upravo ostavio tablet na reklamaciju u winwinu. Iz cista mira usao u bootloop pa mi deluje kao da mu je crkao nand. Nikada ne bih ni uzimao kod njih nego cale uzeo zbog posla na svoju ruku.

Tablet je u perfektnom stanju jer sve ukupno nije radio vise od 5 6 sati. I pored toga na njihovoj potvrdi da je primljen uredjaj na reklamaciju pise da postoje sitne ogrebotine i napred i nazad. Po recima radnika u "sistemu" ne postoji druga opcija, cim izadje iz radnje tretira se kao da ima ogrebotine. Da je kvar druge prirode siguran sam da bi isli na to da ima fizicka ostecenja jer jelte i sami to potpisujemo kada predajemo uredjaj.

Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
 
Brat je registrovao fox tv za tu 5god garanciju pa kad mu crkao tv posle jedno 3 god. zvao ih i oni ga pitaju da li vam je stiglo pismo od nas za garanciju on kao ne i to je to nemas garanciju. A sve je uredno prijavio/registrovao i oni ga odbili tako na keca...

Trebalo je da ih cima dok nije dobio potvrdu od njih. Uglavnom pošalju garantni list u PDF formatu na kome piše da je garancija produžena na 5 godina. Ja sam se natezao sa Samsungovim predstavništvom mesec dana dok mi nisu poslali garanciju za frižider, bila je neka greška kod njih, pa server nije automatski slao mejl. Od drugih proizvođača sam dobijao taj fajl istog dana kad sam registrovao uređaj, pošto to uglavnom ide automatski sa servera.
 
Trebalo je da ih cima dok nije dobio potvrdu od njih. Uglavnom pošalju garantni list u PDF formatu na kome piše da je garancija produžena na 5 godina. Ja sam se natezao sa Samsungovim predstavništvom mesec dana dok mi nisu poslali garanciju za frižider.
da, ja sam isto tako morao biti uporan za samsungov tv sa produzenom garancijpom od 5 godina, trebalo mi je par meseci da mi posalju taj mail...
 
Meni je iz Philipsa za usisivač nakon registracije stigao mail gde piše da je garancija produžena na 5 godina i da mail sačuvam uz račun.
 
Evo da vas obavestim da je juce zavrsena prica sa mojim slucajem. Danas me je kupac obavestio da mu je juce Tehnomanija uplatila novac na racun i zamolio me je da se zahvalim trzisnom inspektoru u njegovo ime.

Interesantno je da za ovih 50 dana zaje....nja i nerviranja, tacnije od 3.jula do danas, niko ni iz winwin-a ni iz Tehnomanije nije nasao za shodno ni da kaze "izvini". Ali to je stvar licne kulture...

Sto se mene tice, ovo je moj poslednji kontakt sa njima, a i sa svim firmama u maloprodaji koje se bave zaludjivanjem kupaca posredstvom korisnickapodrska.com , neposystem, care&repair i ostalim imenima koja vec koriste isti ti. Ako mi bas i bude sta trebalo sto nema niko osim njih, onda cu to isto nabavljati iz inostranstva.

A evo i slike televizora koji su nam bili poslali:
https://ibb.co/7KgfDPP

ali, to nije nista novo, na dosta mesta po netu cete naci slicna misljenja i drugih kupaca, evo samo jednog od takvih review. Ocigledno da im je postala tradicija da salju polovnu robu:
https://rs.revieweuro.com/belgrade/tehnomanija-572836
 
Prvo sto je uradila Tehnomanija po preuzimanju WinWin-a je gašenje outleta na njihovom sajtu. U fazanu zasto bi prodavali robu kao outlet/ostecenu kada možemo da uvaljujemo kao novu.
 
Moram da pohvalim Asbis. U roku od 24h zamenjena tastatura uz novu garanciju i bez ikakvih glupiranja i trzavica.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Da li je neko kupovao na Neptun. Rs, ja sam svojevremeno TV, ali čitam da je taj u međuvremenu zatvoren.
Da li je ovo druga firma pod istim imenom, nema ih na eponuda recimo ni među predloženim prodavcima od strane distributera, ali su cene niže jedno 10%.
 
Ja sam u Neptunu kupio TV pre 8-9 godina, znam da je Neptun bio zatvoren, da li je ovo sada ista firma ili neki drugi koji su upotrebili isto ime nemam pojma.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Ja sam postovao u alti servis temi ali vidim da je bilo bolje da sam ovde jer kod tehnomanije reklamiram graficku
detalji:
https://forum.benchmark.rs/showthre...-u-II-postu)&p=6164391&viewfull=1#post6164391

Poenta je da su na 100% fizicki netaknutu GTX 1080 bez ijedne ogrebotine/ ostecenja ili strujnog ostecenja sa citavim nalepnicama protiv otvaranja, ladno odbili garanciju sa konstatacijom "Reklamacija je odbijena zato što uređaj nije adekvatno korišćen u skladu sa uputstvom"
I sve to za grafiku koju je emmi/winwin uvezao na mufte iz nemackog shopa bez 3 godine garancija, i sa lazima da je asbis servis ovo odbio (usmeno)
Svaki dalju kontakt je naisao na zid cutanja i da sacekam na dalju proveru i tako u krug

Sudskog vestaka sam nasao tako da je spremam tuzbi i sve po redu, inspekcija ne moze pomoci jer je zakonski sve u redu, pare mi nisu problem i svaki ishod i desavanje su dokumentovat i objavljivat
 
Evo da vas obavestim da je juce zavrsena prica sa mojim slucajem. Danas me je kupac obavestio da mu je juce Tehnomanija uplatila novac na racun i zamolio me je da se zahvalim trzisnom inspektoru u njegovo ime.

Interesantno je da za ovih 50 dana zaje....nja i nerviranja, tacnije od 3.jula do danas, niko ni iz winwin-a ni iz Tehnomanije nije nasao za shodno ni da kaze "izvini". Ali to je stvar licne kulture...

Sto se mene tice, ovo je moj poslednji kontakt sa njima, a i sa svim firmama u maloprodaji koje se bave zaludjivanjem kupaca posredstvom korisnickapodrska.com , neposystem, care&repair i ostalim imenima koja vec koriste isti ti. Ako mi bas i bude sta trebalo sto nema niko osim njih, onda cu to isto nabavljati iz inostranstva.

A evo i slike televizora koji su nam bili poslali:
https://ibb.co/7KgfDPP

ali, to nije nista novo, na dosta mesta po netu cete naci slicna misljenja i drugih kupaca, evo samo jednog od takvih review. Ocigledno da im je postala tradicija da salju polovnu robu:
https://rs.revieweuro.com/belgrade/tehnomanija-572836

50+ dana, super!!!! Ja sam roditeljima narucio TV (kao poklon), i umesto da ih usrecim doneo sam im samo patnju-> poslali TV sa razbijenim panelom. Matori puko skroz. Sav srecan, posle toliko godina dobio novi TV, poceo da otvara kutiju, polako izvadio nogice,ubacio baterije u daljinac, spremio TV policu, a kada je okrenuo ekran imao sta da vidi. Odmah su slikali, zvali, pisali mail. Odgovor je bio da ce problem biti resen, a kada ce to biti.......Ja sam TV kupio iz Gigatrona.
 
Poslednja izmena:
Ja sa gigatronom imam pozitivna iskustva po pitanju reklamacija, nije bas bio TV, ali sta god da sam predavao (laptopovi, manja elektronika, monitori) je reseno relativno brzo (manje od mesec dana).

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
I meni je ne baš jeftini Bosh štapni batt. usisivač, kupljen na daljinu a pokvaren posle 8 meseci, rešen brzo i efikasno. Takođe, čak 2 Gorenje proizvoda kupljena na daljinu, Whirpool veš mašina (2x u garantnom roku), jedan USB stick, jedan Logitech miš, jedna no-name mikrotalasna... Nekada vraćano u radnju, a nekada rešavano kod kuće (za ove krupne proizvode).
Dosta toga ja kupujem matorijoj familiji oko mene, pa se uglavnom ja ćeram kasnije i sa reklamacijama.
Nije uvek bio Gigatron, već razni., ali uglavnom ti veliki.

Vraćamo se na onu moju kuknjavu, kada je krenuo novi Zakon o zaštiti potrošača, da nema nikakvog smisla da je maloprodajni trgovac odgovoran da sprovodi garancije (ili taj novokomponovani pojam Saobraznost), umesto, na prvom mestu proizvođača, na drugom zastupnika, na trećem uvoznika... Bar od momenta kada kupac preuzme proizvod u ispravnom stanju, za sve dalje probleme je odgovoran valjda proizvođač a ne prodavac. Bar za tehničku robu.
 
Nije ti dobra logika - ugovor imaš s prodavcem, ne s proizvodjačem. Zato i jeste najbolje rešenje za kupca - novac nazad, pa se posle istom logikom prodavac ćera s proizvodjačem.
 
Usklađeno sa EU propisima, džaba dalja kuknjava. Meni je ok i logično da onaj ko je prodao bude odgovoran za to što prodaje.
 
Ta logika u praksi ne funcioniše. :(

Da li je bolje da ti za Samsung TV bude odgovoran Samsung, ili str. MaliOdTehnike?!?

Uzgred, spomenute reklamacije koje su mi uspešno rešene, rešavao je servis koji je osnovan od strane uvoznika ili zastupnika. Nije nikada imao veze sa trgovcem.

Ali u jednom ste u pravu. Priča je uzaludna. :(
 
Moram da napišem ovde svoje iskustvo sa tehnomediom, keva kupila frižider pre nedelju dana, rekli joj da će ga besplatno dostaviti na kućnu adresu za 3 dana. Tako je i bilo, stigao upakovan kako treba, sve super, istovarili su su ga ispred kuće i otišli. Posle par sati sam došao do nje sa drugarom da ga ubacimo, raspakovali ga i ubacili u kuću, dok smo ga nosili provalili smo da su vrata ulubljena i oguljena(nismo to videli kad smo ga raspakovali). Pozvao sam tehnomediu u Smederevu u kojoj je kupljen i rekli su mi da ga slikam i donesem slike. Otišla keva tamo, radnici videli slike i kao ok nema problema dobićete drugi, juče je stigao drugi, onaj oštećen odneli naravno. Iskreno nisam se nadao da će bez problema da prihvate to.
 
Ta logika u praksi ne funcioniše. :(

Da li je bolje da ti za Samsung TV bude odgovoran Samsung, ili str. MaliOdTehnike?!?

Uzgred, spomenute reklamacije koje su mi uspešno rešene, rešavao je servis koji je osnovan od strane uvoznika ili zastupnika. Nije nikada imao veze sa trgovcem.

Ali u jednom ste u pravu. Priča je uzaludna. :(

Nema načina da ti Samsung vrati novac u prvih 6 meseci tako da...
 
Ima - delimicno.

Kupac ne zeli da popravlja u prvih 6 meseci, Samsung ispise zapisnik i reklamacioni list, papir za povrat. To se odnese u prodavnicu gde je kupljeno, pare dobijes nazad, prodavac odradi povrat u ovom slucaju Samsungu i eto.

Mnogo je brze odneti u ovlasceni servis (fiskal to pokriva), nego u prodavnicu, pa prodavnica salje, pa se ceka odgovor, pa nazad uredjaj u prodavnicu itd itd.
 
Kao što rekoh - nema načina da ti Samsung vrati novac. Gde će kupac da nosi njegov je izbor. Iz ličnog ali skromnog (nek i ostane tako) pare mi je vraćala prodavnica.
 
pa prodavac daje garanciju, a u cije ime to me ne interesuje.

Vi koji mislite da su ovo ovde na forumu kuknjave, vama niko ne brani da kupite sta god hocete i gde hocete. Koliko ja vidim, ovaj sajt/forum sluzi za misljenja i recenzije o elektronskim proizvodima i za iznosenje utisaka o uslugama u vezi sa istim. Prema tome, prvi ja nisam ovde da bih kukao. Kako volim da cujem i procitam utiske potrosaca, tako volim i da iznesem svoje utiske.

A onaj ko se bahati na trzistu i misli da mu se moze da pljacka i izivljava se nad potrosacima, zasluzuje bar toliko da ovaj narod moze da vidi ko su kriminalci u ovom drustvu. A mozda ce i neko od nadleznih najzad preduzeti neke mere da se suzbiju pljacke i javasluk na trzistu, nadam se da i oni znaju da citaju, a i da nisu bas neinformisani.

Na kraju krajeva, ova grupa vezanih firmi predstavlja dobar deo naseg trzista, pa verujem i da se to moze smatrati i monopolskim polozajem. Sve to je uvezano sa neposistemom. Evo sad su nesto pokrenuli oko dogovora o cenama i korupcije na trzistu, mada je to za nas potrosace nedovoljno, nama treba da imamo i izbor ponudjaca robe, a ne bandu derikoza na trzistu.
 
Sve dok imamo bandu derikoža na vlasti, imaćemo i bandu derikoža na tržištu.
 
Iznad su zakona. Njihova garancija je samo njihova dobra volja. Ništa više.
 
Problem je što narod nema dovoljno javno objavljene utiske da može da pročita, jer da može do sada bi mnogi prestali da kupuju u ovim radnjama. Ja sam po tom pitanju obrazovao čitavu porodicu i niko više od nas ne kupuje u ovim radnjama.
 
Nazad
Vrh Dno