DariusIII
Slavan
- Učlanjen(a)
- 08.12.2006
- Poruke
- 3,460
- Poena
- 435
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 5900X + Scythe Fuma 3
- Matična ploča
- Gigabyte Aorus B550M Pro-P
- RAM
- 64GB Corsair Vengence LPX 3600
- GPU
- Sapphire Radeon Pulse RX6800
- Storage
- WD Black SN850X 1TB, Samsung 970 pro evo 500GB NVME
- PSU
- Cooler Master V850 Gold V2
- Kućište
- Cooler Master TD500L
- Monitor
- LG UltraGear 27" x 2
- Miš & tastatura
- Razer BlackWidow V4 Pro + Razer Basilisk V2
- Pristup internetu
- ADSL
Nova praxa u radnjama: Ne moze da se proba telefon pre kupovine, tj. da se upali.
Odgovori: "Imamo pravilo da ne palimo telefone, jer odmah se belezi da je radio", "Idite na drugo mesto, pa pogledajte telefon" i "Nemamo jos showroom, pa ne moze". Jedva sam uspeo da nagovorim da bar upale telefon, ali stavljanje SIM je bilo nemoguce. Pri tome, naravno, nijedna od dve radnje u kojima sam bio nema uzorak za probu/prezentaciju. Jedna od njih je maloprodaja generalnog uvoznika.
Kako onda videti kvalitet prikaza na ekranu, brzinu odziva na komande, meni ili bilo sta drugo vezano za rad telefona?
Postavi sebe u situaciju u kojoj se nalazi prodavnica: dolazi mušterija i isproba telefon, nađe neku manu i ode, dođe sledeća i sve u krug recimo 5-6 puta.Na kraju dođeš ti sve ti se svidi, kad ono telefon deluje korišten i ti ga ne kupiš.Šta sad? :trust: