Šta je novo?

ProCredit Banka

Da. Zanimljivo je da se u dokumentaciji nigde eksplicitno ne pominje ta promocija od 2 godine, barem koliko sam ja čitao.
No, ne verujem da su tolko neozbiljni, ispratiću nije problem. 😁

Ima u aplikaciji attachment popust u kome nište ne piše o samom popustu.
 
Ušao sam i na eBanking gde takođe nema attachment-a pod imenom popust. Ako kojim slučajem budu nešto naplatili, vratiću se na besplatnom, pošto mi realno i nije potreban, jer iz objektivnih razloga (nedostatak bankomata) ne mogu da iskoristim pun potencijal i računao sam da mi bude polovična zamena za Yettel Max ukoliko bude ukinut trenutni benefit (potrošnja preko 30k mesečno).
 
Ja nemam taj popust attachment.
Ali kao što reče uji gore, ispratićemo...
 

Prilozi

  • Screenshot_20251028_191703_rs_asseco_android_ae_procredit_AECoreUIScreenManagerAct.jpg
    Screenshot_20251028_191703_rs_asseco_android_ae_procredit_AECoreUIScreenManagerAct.jpg
    30.8 KB · Pregleda: 10
ProCredit odlična opcija za nekoga ko ima njihovu 24/7 zonu u blizini, inace nije prakticno uopste…
 
Prvi put vidim da se koristi ova reč u bankarstvu. U glavi mi je krenula Ćirina pesma: fenomenomenalno...

Probao sam da iskoristim međutim
"Kampanja je napravljena da privuče nove klijente" tako da nisu hteli da mi daju promotivne kamate, a za ove druge meni nisu konkurentni
Skoro svi za ovakve ponude naglašavaju da važe samo za nove depozite, pa nije neobično. Žele nova sredstva. Da potvrdimo, ti si hteo da oročiš novac koji već imaš u banci?
 
Imao sam već imao neki novac tamo, imam i sad, međutim i kad sam poslao "novi" depozit i sa njim pokušao da iskoristim ove promotivne kamate dobio sam mail da promotivne kamatne stope važe za "nove" depozite i mogu da mi daju samo stare kamate (3.15%) za dinare.

Kada sam ih pozvao sutradan i pomenuo da sam elektronski prošetao novac relativno bezbolno između banaka - rekli su da je to napravljeno da privuče nove klijente i nisam više hteo da ulazim u diskusiju šta znači "Novi depozit" na njihovom sajtu.
 
Zašto je kamata na 3 meseca veća nego ona na 12 meseci (5.5% naspram 4.5%)?
Sigurno ima neke logike, ali ja ne kapiram, ako može npr. Rovello da mi objasni na primeru od 100.000 RSD.
 
Imao sam već imao neki novac tamo, imam i sad, međutim i kad sam poslao "novi" depozit i sa njim pokušao da iskoristim ove promotivne kamate dobio sam mail da promotivne kamatne stope važe za "nove" depozite i mogu da mi daju samo stare kamate (3.15%) za dinare.

Kada sam ih pozvao sutradan i pomenuo da sam elektronski prošetao novac relativno bezbolno između banaka - rekli su da je to napravljeno da privuče nove klijente i nisam više hteo da ulazim u diskusiju šta znači "Novi depozit" na njihovom sajtu.
Kad kažeš imao sam tamo već neke pare i imam i sad, da li misliš na pare na tekućem računu ili oročene pare?
 
Zašto je kamata na 3 meseca veća nego ona na 12 meseci (5.5% naspram 4.5%)?
Jedno objašnjenje je da novac vremenom gubi vrednost i to je manje predvidivo što je rok veći, pa zato na kraći period mogu više da ti ponude. Drugo je da im znači da je za manje vreme ponuda atraktivnija, jer će tako lakše privući klijente koji ne mogu da predugo zarobe svoj novac. Ovo je, inače, uobičajena stvar, mnoge banke to rade, ne samo ProCredit.

Sigurno ima neke logike, ali ja ne kapiram, ako može npr. Rovello da mi objasni na primeru od 100.000 RSD.
Dati su reprezentativni primeri za sve mogućnosti, skroluj samo ispod formulara. Jedino što je vrednost milion umesto sto hiljada, ali logika je ista, otprilike to podeli sa deset.
 
Ja sam stavljao štednju kod njih 1. put u avgustu, onda sam posle toga stavio u septembru i dobio sam "promotivne" stope.
Oba puta sam prethodno uplaćivao iz druge banke sredstva na tekući račun (koji obično držim na nuli).

Nego, nerviraju me oko ovih SMS poruka. Pisao sam im da ih isključe, sada mi nakon promene paketa (besplatni u total) stižu poruke za prilive (uključujući tu recimo i poruke za pripis mesečne kamate po nekoliko štednih partija koje imam).
Da li to naplaćuju? Iz tarifnika mi se čini da da. Ako da, ne znam kada će se to videti...
Msm mala stvar, ali nervira me jer sam im eksplicitno rekao da mi isključe poruke sve prilive/odlive, a oni su potvrdili da su to odradili.
 
Specijalna ponuda u nedelji štednje za oročenu štednju na 3 meseca (za nove depozite) odnosi se na sredstva koja su uplaćena posle 22.10. - kada je akcija objavljena.
Nema veze da li već imate neku štednju kod njih ili ste imali.
Oročenje se može izvršiti i online uz ograničenje sume do 2.400.000rsd. Operateri proveravaju kada je novac uplaćen i na osnovu gorepomenutog uslova određuju kamatu, dostavljaju Vam dokumentaciju na potpis (SMS).

P.S. Ako želite da oročite veći iznos - možete otvoriti više online štednih partija.
 
Zašto je kamata na 3 meseca veća nego ona na 12 meseci (5.5% naspram 4.5%)?
Sigurno ima neke logike, ali ja ne kapiram, ako može npr. Rovello da mi objasni na primeru od 100.000 RSD.

Zato što postoji neizvesnost po pitanju dugoročnog kretanja kamata koje su sada visoke. Npr. očekivanje je, ukoliko bi se bezbednosna situacija u Evropi poboljšala, da bi to uticalo na pad kamata. Kamate inače padaju iz godine u godinu, nakon ogromnog skoka pre par godina.

5-6 godina pre kamate na evre su bile 0.1-0.2%, a sada su tolike kolike jesu.
 
Da li bi bilo smisleno da otvorim račun u ovoj banci, s obzirom na to da je nema u mom gradu? Moglo bi da funkcioniše onlajn, pošto vidim da imaju besplatno održavanje računa koliko sam razumeo? Meni bi bila ok zbog štednje, svakako ne bih transakcije obavljao tu.
 
Recimo, ako bi hteo da oročiš do 300k na 3 meseca, ti bi sa besplatnim računom mogao da ih prebaciš ka tvojoj glavnoj banci ili kako god za 20 dinara po nalogu za prenos i onda to ima nekakve logike. Eventualno, iskoristi promociju za Total na 6 meseci besplatno, posle podnesi zahtev za prelazak na besplatni i ostaće ti obe kartice, tako da nećeš morati da plaćaš 1200 dinara da bi ti izradili Master.
 
To sam i ja mislio, ali ako ispadne da moram fizički da komuniciram sa njima onda nema šanse, tako su i za Yettel pričali da je sve onlajn i na kraju sam morao u poslovnicu da bih otvorio račun
 
Ne komuniciraš fizički sa njima, provereno. Online sam otvorio video pozivom, isto kao iRačun u Rajfajzenu, kartice su poslate PostExpress-om, potpisao sam povratnice da su uručene i to je to. Koriste Digital Edge e/mBanking rešenje koje je lako za korišćenje, tako da neće biti problema. Čak sam iskoristio ponudu da pređem sa besplatnog na Total bez održavanja naredne dve godine pa uzeo ozbiljno u razmatranje posle svih fijaska sa Yettel, RF i Poštanskom da mi ProCredit bude glavna pošto su još uvek manje opterećeni i nisu tolike šanse da im sistem pukne. Takođe su i moj grad napustili pre 10 godina, ali kartice svejedno nisu vezane za devizni, tako da ću ino potrošnju drugačije da regulišem. Sa Total paketom daju 5 podizanja na tuđim bankomatima i 10 besplatnih naloga za prenos.
 
Da li si siguran da ne gase Master kad nakon npr. 5 meseci pređeš sa Total na besplatni?
Neka moja logika je da ako se prelaskom sa besplatnog na Total automatski izrađuje Master, onda bi trebalo da ostane i pri povratku. Svoju sam platio prošle godine i kroz kešbek povratio uloženo, tako da mi s te strane nije neki problem. Važi 5 godina pa svakako računam da ostane i kad mi istekne promo od 2 godine za Total (tj. važiće još dve).
 
Nazad
Vrh Dno