Šta je novo?

Problemi sa DHL-om

Surreal

Poznat
Učlanjen(a)
02.11.2021
Poruke
24
Poena
35
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD Ryzen 5 3400G Stock Cooler
Matična ploča
MSI B450-A PRO MAX II
RAM
Kingston HyperX 16Gb 3200Mhz
GPU
AMD Vega 11 iGPU
Storage
256gb NVMe + 500gb hdd
Zvuk
Microlab b51
Kućište
Raijintek Arcadia III
Monitor
Gigabyte G24F 2
Miš & tastatura
Redragon M711 i Royal kludge RK61
Mobilni telefon
Pixel 6a
Steam
xeneca
Pristup internetu
  1. Optički internet
Zdravo svima, naručio sam medicinski laser sa aliexpressa da radim svetlosnu terapiju. Stigao je na carinu i dhl mi traži 10% za carinu +20% pdv +3200 za svoje usluge preko poštarine koju već plaćam. To sam i bio spreman da platim ali nakon što sam im poslao svu dokumentaciju rečeno mi je da smatraju da je ovo medicinski proizvod i da bih morao da platim još 12000 medicinskoj agenciji za lekove i medicinska sredstva kako bi utvrdili da li je to medicinski proizvod. Ne želim da dajem tu svotu novca pa ako možete da mi kažete koja je procedura da dobijem svoj novac od porudžbine nazad ili bar njegov deo.
 
Špediciju ne mora da ti radi DHL. Nađi špeditera koji može da ti odradi.
E sad, i on će da naiđe na isti problem zato je potrebno da taj špediter u dokumentaciji napiše nešto drugo, recimo baterijska lampa. Uglavnom se niko ne bavi kontrolom svega toga, a i oni su svi "drugari".
Kod špeditera bi te koštalo više. 1000-2000rsd je otkup dokumentacije, oko 3500 njegova usluga i onda još neka ležarina na carinskom magacinu.
Sve zavisi koliko inače košta uređaj i koliko ti se isplati.

Što se tiče povrata novca, to bi bilo malo kilavo jer bi prodavac imao uvid u razlog zahteva za povrat. Razlog što se skuplje stvari uopšte i šalju preko DHL. Preko alija sigurno možeš da otvoriš dispute i tražiš refund zbog problema na carini, pitanje je na čijoj strani bi bio aliexpress.
 
Razlog za dispute ne postoji. Dužnnost uvoznika je da obezbedi prolaz kod carine, a pravo carine je da odbije pošiljku i tu pošilalac ništa nije kriv, u tom slučau bi trebalo da se vrate pare minus transportni troškovi i možda neki manipulativni troškovi. Jedini razlog za dispute je ako pošljalac nije pravilno popunio ili dostavio sva dokumenta koja prate pošiljku.

NAravno ako pošiljalac odbije da vrati pare (minus gore navedeno) onda je to razlog za žalbu :)...
 
Nazad
Vrh Dno