Šta je novo?

Problemi sa Begram servisom i ONE X

Pozdrav svima!
I ja imam problem sa Begram servisom.Uzeo sam telefon HTC Desire X u Telenoru.Nakon četiri dana sam primetio da zadnja maska krcka i da se odvaja,što je naročito primetno u gornjem levom uglu,kao i da krajnji desni taster svetli,dok su druga dva ugašena.Odlazim u Telenor poslovnicu(Merkator)i,momak koji tamo radi mi kaže da je bolje da sam odnesem telefon u servis,navodno,kada ga oni šalju procedura je duža.Naravno,ne obaveštava me da,kada se telefon vrati u prvih 7 dana imam pravo na zamenu.Odlazm do servisa,oni preuzimaju telefon.Nakon 9 dana vraćaju telefon,sa objašnjenjem da je sve O.K.,i da defekt koji navodim nije uočen.A,zanimljivost-info o servisu Datum popravka: 22.07.2013. 13:52:00,Datum izlaza: 22.07.2013. 13:52:00,koliko sekundi je trajao servis?Telefon,nakon par dana ponovo vraćam u Telenor,gde mi govore da sam na svoju ruku otišao u servis:mad:(ovaj put,bio sam u poslovnici u kojoj sam telefon i uzeo-Surčin).Naravno,u poslovnici se ogradjuju od toga ukoliko iz Begrama vrate telefon,iako je uočljivo da zadnja maska ne prijanja adekvatno,rečima da telefoni nisu hermetički zatvoreni:smash:.Telefon je poslat u servis,opet.Kontaktirao sam i izvesnog Nemanju iz HTC-a preko broja 0800 190 292,koji je obećao da će intervenisati.Navodno,po njegovim rečima,ukoliko se telefon tri puta šalje u servis zbog istog kvara,politika kompanije je da daje novi aparat.Čekam epilog.
 
Zahtevaj od Telenora da ti zamene telefon. Morali su da te upoznaju sa time da imaš pravo na zamenu telefona.
 
Ljudi iz HTC su ili u nemogucnosti da bilo sta urade ili lazu bez ikakvog blama.

Meni su isto obecavali sve i svasta, razne eskalacije i gluposti ali od toga nikada nije nista ispalo.

Vidi sa Telenorom direktno.
 
HTC je poznat po prodaji škarta u velikim količinama, a servisi su im loši po Evropi.

Čitajte samo strane sajtove i forume pa će te videti kolike su žalbe.

Nije ni čudo što im se prodaja survava jer ljudi pamte njihove servise, naročito po Evropi i to im se debelo vraća poslednjih godinu dana.

Kad god izađe neka loša vest o HTC-u na GSMAreni, uvek možete pročitati u komentarima ljudi kako se vesele za osvetu zbog njihovih servisa.

Tipični komentari:
Arrogance and crime against consumers does not pay in the long run. Maybe now Peter boy will realize that he should have replaced defective units 2-3 years ago,
when our already backfired in his face?
Actually it doesn't surprise me that they are losing out. Their build quality is not that great and their customer care can learn a lot from Apple.

My newish (2 months) HTC One (used for all of about 90 minutes) had the lens break recently, with HTC wanting to charge me £85 to get it repaired
I can tell you that I have no plans of EVER having another HTC handset (my first and last one, had hoped to be tempted away from my iPhone 5).

HTC deny any issues with the lens but 80+ pages on XDA must be wrong.

I for one won't be sad to see them go.
 
[YOUTUBE][/YOUTUBE]Izvinjiavam se sto nisam dugo pisao ali sam da se javim da jos uvek nisam nista uradio, i dalje se jurim sa Telenorom i Begramom bez neke vece nade da ce problemi sa One X biti reseni.

U svoj nemoci pogedao sam novi South Park i odmah sam se setio na sta lici ova *******cija koju prezivljavam...

http://www.southparkstudios.com/clips/qblqju/the-cable-company-runaround
 
epilog

Pozdrav ljudi
Eto mene da nešto izjavim za televizor nije me bilo duže vremena. Posle nebrojano puno *******cija i maltretiranja konačno mi je odobrena zamena i to tek nakon što sam zatražio povraćaj novca + raskid ugovora ili novi telefon. Srećom, na kraju su u Telenoru bili dovoljno razmni i odobrili su mi zamenu i ja san tražio one x... ;) Šalim se naravno, odabrao sam lg g2.
Zaključak: morate da budete uporni i da smarate maksimalno inače nećete ništa uraditi i samo će vas praviti uporno budalom dok ne ostanete bez svih živaca. Toliko.
Ako imate još neko pitanje šta i kako sam radio slobodno pitajte.
 
Umesto One X dobio si LG G2. Bas ti upala kasika u med;). Ili si usao sa kalasom u poslovnicu?
 
Poslednja izmena:
Zamalo da i do toga dođe, gotovo da sam potrošio sve svoje pasivno agresivne moći... :) Ostalo je bilo samo još da ih prijavim RRA... :) Sad sam na slatkim mukama da li prodati ovaj tel za 450 eura recimo ili nexus 4 koji sam kupio kada mi je pukao film za nekih 150 eura a i zadržati lg... Onda ako me smori lg da kupim recimo u junu nexus 5...
 
Nisam čitao celu temu, ali samo da dodam svoje iskustvo sa Begram servisom. Ukratko, telefon kupljen u VIP-u, posle 3 meseca vraćen na servis, VIP je to slao u Begram, i prevaranti iz Begrama izgleda pokušali da leme nešto i kad nisu uspeli, onda su ukinuli garanciju i napisali da im je telefon već došao nestručno i neovlašćeno servisiran što je budalaština. Pritom, nisu uspeli ni da ga zatvore normalno iako su ga sami otvarali, nego su ga vratili onako da zjapi otvoren. Naravno da ne pomažu ni žalbe ni ništa, kojekakve inspekcije i udruženja "nisu nadležni" ili "nemaju način da dokažu da telefon nije čačkan pre slanja u Begram".
 
Moje iskustvo sa Begram servisom je takođe užasno.

HTC ONE X, slao sam ga na reklamaciju 4-5 puta.
1. problem sa pregrevanjem i lošim wifi signalom - rešeno upisivanjem novog softvera
2. baterija tokom radnog dana traje max 6 sati, loše se čuje slušalica - ne rešeno, problem nije nađen
3. baterija me i dalje nervira i dalje se loše čuje tokom razgovora - delimično rešeno, problem nije nađen što se tiče baterije, ali su mi očistili slušalicu :)
4. baterija mi i dalje ne da mira, ne smem da izađem iz kuće bez adaptera - problem nije nađen.

iznerviram se, kupim bateriju za 12€ i zamenim je. baterija mi sada traje od 8 ujutru do oko 2 sata kada ležem da spavam i imam oko 20-30% baterije. promena je drastična, jednostavno nemoguće da oni taj problem "nisu mogli da nađu".

jedna stvar mi nije nikako jasna, sve probleme koji im dođu oni rešavaju upisivanjem novog softvera, što nigde nije napomenuto niti rečeno prilikom predaje telefona na servis. šta ako ja imam nešto od velike važnosti, ko snosi odgovornosti za brisanje mojih podataka?

naravno da sam kontaktirao i HTC support, devojka sa kojom sam komunicirao mi je rekla da su jednostavno nemoćni. da moraju da poštuju šta im napiše lokalni servis. od toga da je HTC politika da nakon tri servisa zamene telefon nije bilo ni pomena.
složiću se da nekim da Telenor i VIP nisu u potpunosti odgovrni za servis istih telefona. HTC sigurno bira servis sa kojim će oni lokalno da sarađuju, ali da bi trebali kao veliki kupci da izvrše pritisak na begram da reklamacije rešavaju sa malo više predusetljivosti prema korisnicima.
 
Meni su promenili ekran na HTC Desire 500 u garanciji za 5 radnih dana. Zapretio sam im pre slanja telefona na servis da ce sve da prsti po medijima ako ne odrade regularno. Posle mi ovi iz MTS-a kazu da su oni sad promenili poslovnu politiku i sve telefone servisiraju za max. 7 dana.
 
@slavko6
Ja sam rrklamirao telenoru neki od onih njihovih glupih telefona... Nista nisu uradili već su napisali da su nadogradili softver. To je čista laž, samo da nesto napišu. I ja sam isto siznuo sa istim pitanjem, ko je dozvolio to da radite... Bolelo ih uvo.
 
Moze li neko da mi kaze do koliko dana u telekomu moze da se trazi zamena telefona?
Hvala unapred.
 
^ U kom stanju je telefon i kada kupljen?
 
Telefon je ok ( nije padao niti je nesto cackan),samo mu krcka zadnja maska,fabicka greska izgleda.Uzet 23.maja.
 
^ Bojim se da tu više ništa ne može da se učini.
 
Ja da dodam da se meni opet pojavila zuta fleka na istom mestu na ekranu (HTC Desire 500), posle 2 i po meseca od zamene LCD-a. Odnesem u Begram juce popodne, danas je vec bio gotov, zamenjen LCD i Touch deo. Izgleda da HTC ima neku manu s tim ekranima ili moj ima fabricku gresku. Elem, kako radim u medijima nije mi bio problem to juce da im napomenem :D (mozda zato je i popravljen za manje od 24h), tako da sam se detaljno raspitao o proceduri. Inace - oni imaju specifikacije proizvodjaca i operatera. Dakle, prvo moraju da izmenjaju ako treba sve u telefonu i ako se javi ista greska tek onda odobravaju zamenu ali to radi PROIZVODJAC s kojim imaju ugovor a ne Begram (ni operater). Dakle, posalju HTC-u zahtev tipa: 5 puta menjan ekran, isti simptomi i dalje. Oni onda odobre zamenu, to salju kod operatera i onda mozete da menjate fon ili ako ne postoji zamena operater daje neki drugi. Servis to ne sme na svoju ruku, kolko god ih smarali.
Znaci imaju bukvalno listu (pokazali) sa kvarovima tipa IF-THEN to i to. I ako na polju "IF" stoji da kvar moze da nastane ostecenjem od strane korisnika odma idu na THEN - nema garancije. To su pravila proizvodjaca a ne servisa. Servis u toj prici nece da se zeza da izgubi licencu ili snosi trosak kvara jer im proizvodjac to NE nadoknadjuje. E sad, nasa stvar je da pretimo cime god mozemo da dokazemo da je fabricki kvar ili da kvar nije nastao nasom krivicom.
Ono sto je moja preporuka: maksimalno cuvajte telefon, znaci trudite se da nema ni mrve ostecenja na njemu jer onda sam servis ne moze da kaze da je kvar nastao zbog greske korisnika. Pre nosenja na servis nek telefon ne bude u prilici da kupi kondenzaciju, a takodje ocistite ga maksimalno od svega.
 
Ono sto je moja preporuka: maksimalno cuvajte telefon, znaci trudite se da nema ni mrve ostecenja na njemu jer onda sam servis ne moze da kaze da je kvar nastao zbog greske korisnika. Pre nosenja na servis nek telefon ne bude u prilici da kupi kondenzaciju, a takodje ocistite ga maksimalno od svega.
IMO ubedljivo najbolji savet od svih ikada procitanih u ovom podforumu, a na temu ovlascenih servisa...kod nas je, nazalost, stvarno tako, dok je na "jacim trzistima" if-then lista mnooogo "labavija" i sami operateri imaju mnoooogo veca ovlascenja...servisi imaju prava da donose odluke samo u vezi popravki i strogo su u obavezi da postuju servisne level-e koji su im dati(kod nas, ako ne gresim, samo prva dva: softver i zamena komponenti, bez lemilice, duvaljke, ir bga-a, "kuglanja" i sl.)

Sto se tvog HTC-a tice, bojim se(a nadam se da gresim) da ti ne gine jos koji servis...ekrani nekoliko HTC modela dobijaju cesto zute fleke iz dva razloga: ili usled nekog pritiska(savijanje na spolja), nedovoljno jakog da se isti polomi/naprsne ili usled grejanja komponenata sa donje strane ploce(fleka na gornjem delu ekrana kod tvog modela)...s' obzirom da ti se fleka javljala na istom mestu, pre ce biti da je ovo drugo...ako nisu stavili jos jedan sloj zastitne folije, vrlo je moguce da se fleka opet pojavi...ako je fleka na donjem delu ekrana, proveri da li ti se baterija pregreva, na punjacu npr. ili pri vecoj potrosnji...

Inace, zamena kompleta lcd+touch za taj model traje najvise sat vremena...rezervni deo na stanju, kvar odmah uocen, nema ostecenja ili korozije=servis za jedan dan ;)
 
Elem, kako radim u medijima nije mi bio problem to juce da im napomenem :D (mozda zato je i popravljen za manje od 24h), tako da sam se detaljno raspitao o proceduri. Inace - oni imaju specifikacije proizvodjaca i operatera. Dakle, prvo moraju da izmenjaju ako treba sve u telefonu i ako se javi ista greska tek onda odobravaju zamenu ali to radi PROIZVODJAC s kojim imaju ugovor a ne Begram (ni operater). Dakle, posalju HTC-u zahtev tipa: 5 puta menjan ekran, isti simptomi i dalje. Oni onda odobre zamenu, to salju kod operatera i onda mozete da menjate fon ili ako ne postoji zamena operater daje neki drugi. Servis to ne sme na svoju ruku, kolko god ih smarali.
Znaci imaju bukvalno listu (pokazali) sa kvarovima tipa IF-THEN to i to. I ako na polju "IF" stoji da kvar moze da nastane ostecenjem od strane korisnika odma idu na THEN - nema garancije. To su pravila proizvodjaca a ne servisa. Servis u toj prici nece da se zeza da izgubi licencu ili snosi trosak kvara jer im proizvodjac to NE nadoknadjuje. E sad, nasa stvar je da pretimo cime god mozemo da dokazemo da je fabricki kvar ili da kvar nije nastao nasom krivicom.
Ono sto je moja preporuka: maksimalno cuvajte telefon, znaci trudite se da nema ni mrve ostecenja na njemu jer onda sam servis ne moze da kaze da je kvar nastao zbog greske korisnika. Pre nosenja na servis nek telefon ne bude u prilici da kupi kondenzaciju, a takodje ocistite ga maksimalno od svega.
Ako radiš u medijima eto ti dobra tema, ako u ZZP potrošač ima pravo da bira da li će dobiti novi ili će se uređaj popraviti znači da begram ne poštuje Zakon o zaštiti potrošača. Ugovor i dogovor između uvoznika, proizvođača i servisa potrošača ne interesuje.
 
Potrosac moze da bira novi samo ako je nemoguce trajno otkloniti kvar u garantnom roku, nazalost. Znaju oni zakon vrlo dobro. Zakonodavac gleda samo sto je napisano u garanciji.

Nadajmo se da ce novi zakon to promeniti.

Inace, meni se ne greje baterija. Greje mi se telefon u gornjem delu ali greju se i ostali... recimo ZTE se vise grejao i to mnogo...

Rekli su mi ako se bude ponavljalo onda moze nov telefon jer ne moze da se trajno otkloni kvar.
 
Oni su dužni da te u roku od 15 dana kontaktiraju.Dogovor da li pristaješ na popravku ili želiš novi telefon,ili šta već.
Znači da je veoma važno tih 15 dana a ako prođe taj rok e tad samo inspekcija i garant novi telefon.
Što se tiče grejanja telefona to je najverovatnije odrađeno softverska greška....Kad iziđe garancija telefona i kad budeš ubacio drugi rom videćeš da li se i dalje greje...
 
Potrosac moze da bira novi samo ako je nemoguce trajno otkloniti kvar u garantnom roku, nazalost. Znaju oni zakon vrlo dobro. Zakonodavac gleda samo sto je napisano u garanciji.

Nadajmo se da ce novi zakon to promeniti.

Inace, meni se ne greje baterija. Greje mi se telefon u gornjem delu ali greju se i ostali... recimo ZTE se vise grejao i to mnogo...

Rekli su mi ako se bude ponavljalo onda moze nov telefon jer ne moze da se trajno otkloni kvar.

Nisi u pravu. Pročitaj ZZP

Član 54

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od trgovca da se otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Potrošač, na prvom mestu, može da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni opravkom ili zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana, nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za trgovca, potrošač može da zahteva umanjenje cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Nesrazmerno opterećenje za trgovca u smislu stava 3. ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir:

1) vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru;

2) značaj saobraznosti u konkretnom slučaju;

3) da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih neugodnosti za potrošača.

Svaka opravka ili zamena se mora izvršiti u primerenom roku i bez značajnijih neugodnosti za potrošača, uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje ju je potrošač nabavio.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškovi rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi trgovac.

Potrošač ima pravo da raskine ugovor, ako ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako trgovac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku ili ako trgovac nije izvršio opravku ili zamenu bez značajnijih nepogodnosti za potrošača.

Za obaveze trgovca koje nastanu usled nesaobraznosti robe, proizvođač se prema potrošaču nalazi u položaju jemca.

Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

Prava navedena u stavu 1. ovog člana, ne utiču na pravo potrošača da zahteva od trgovca naknadu štete koja potiče od nesaobraznosti, u skladu sa opštim pravilima o odgovornosti za štetu.
 
Nazad
Vrh Dno