Šta je novo?

Problemi sa Begram servisom i ONE X

Glavnu krivicu za sve ovo što se čoveku dešava nosi Telenor. Imam isti telefon, na kutiji piše "Uvoznik: Telenor doo". Uvoznik mora da ima sklopljen ugovor sa servisom, a oni su očigledno sklopili sa Begramom. Npr. ako mi se pokvari monitor neću da jurim dilera (Tehnomaniju), već uvoznika i njihov servis, npr. Comtrade ili sl. Ovde je Telenor uvoznik, telefon je kodiran na njihovu mrežu i treba da čoveku servisiraju ili zamene telefon.
Btw, pre mesec dana sam i na mom telefonu primetio žutu mrlju u gornjem levom uglu ekrana. Za sada je relativno mala (valjda) i zaista ne mogu da se ganjam sa Telenorom sada oko toga. Ganjaću se u junu sledeće godine, malo pred istek ugovora; kada me zovu da potpišem drugi. Sa njima, nažalost, mora na galamu, uslovljavanje i svađu, jedino tako nešto urade.

Da dodam: Nažalost, ništa slavnija situacija nije ni kod drugih brendova i operatera. Direktor firme gde radim se više od mesec dana jurio sa Vipom i Samsungovim servisom da mu servisiraju SGS3. Prvo su mu vratili neispravan uređaj kao da je "sve ok", odnosno "nisu mogli da ustanove nikakav kvar". Drugi put, posle skoro mesec stajanja u servisu, promenili su ploču na telefonu. Nije ni zamenski dobio, prebacivala se loptica sa Vipa na Samsung i nazad...
 

Prilozi

  • one x.jpg
    one x.jpg
    201.2 KB · Pregleda: 348
Poslednja izmena:
Samo da dodam da jedan moj prijatelj ima isti problem sa Telenorom isto HTC One X, isto žuta mrlja na ekranu, i već 35 dana je telefon na servisu, navodno "čekaju deo".

Već je odneo pismeno upozorenje da će se obratiti tržišnoj inspekciji, izvestiću vas kako se i taj slučaj završio.
 
Sramota i za operatera i za htc.
 
Želim HTCu da prestane da saradjuje sa Begramom. Želim operaterima saradnju sa normalnim servisima. Želim Begramu da propadne i da se zatvori. Želim onome ko je odgovoran za Begramovu politiku da posle propasti Begrama bude na stubu srama, javno obeščašćen, zauvek. Amin.
 
Hvala Bogu, nisam imao "čast" da nosim svoj telefon u Begram servis. Samo jedna napomena: pomenuti servis nije više u Zemunu na Karađođevom trgu, vidim da izdaju taj prostor a gde su otišli, nemam pojma...
 
Beze glavom bez obzira :D
 
I dalje smatram da je u celoj priči osnovni i glavni krivac Telenor. Begram je tu eto tako jer po slovu zakona uvoznik treba da ima svoj ovlašćeni servis. Telenor je uvoznik, Begram njihov servis koji svoje usluge servisiranja telefona u garantnom roku fakturiše Telenoru, a zatim Telenor kao uvoznik dalje rešava sa HTC-om. Servis Begram ništa ne košta da konstatuje kvar i zameni deo, to plaća uvoznik i dalje proizvođač. Ono što nećemo nikada saznati je kako je uređen odnos između Telenora i HTC-a, ali me to mnogo i ne interesuje u celoj priči.
 
Posle čitanja ove teme sam siguran da u skorije vreme neću lupiti telefon koji proizvodi HTC, ma koliko bio na oko lep i kvalitetan.
 
Ja sam kod njih nosio htc desire Z u novembru,posle par dan(odnesen u petak a podignut u utorak) zamenjena maticna ploca...telefon je kupljen u tehnomaniji namerno umesto na ugovor u MTS-u ali ocito da HTC nema kvalitet kao sto je nekad...
 
Pozdrav ljudi,

Na odmoru sam pa malo redje dolazim da proverim sta se desava na temi... :)

Begram servis se sada nalazi prekoputa SIV-a, u Zepter-ovoj zgradi, ocigledno beze gore dole po gradu.. :)

Telenor je definitivno uvoznik, nema nekog treceg lica, pa bi onda po meni trebalo prijaviti Telenor.

Sto se tice IMEI-a, pitao sam ljude iz trzisne inspekcije, oni su mi rekli da se IMEI menja kada se menja ploca tako da... :D

Trebalo bi da danas sa caletom, koji je pravnik, napisem prijavu inspekciji za Begram, ali sam prvo hteo da iskeniram sve izvestaje sa servisa. Ako zelite, mogu na nakacim tu prijavu trzisnoj inspekciji pa ako neko od vas bude hteo da napravi nesto slicno. Ne znam da li bi trebalo i za Telenor.

Sacekacu odgovor inspekcije, mozda se ovi opamete, ako ni od toga ne bude nista, onda tuzba...
 
Mislim da i Telenoru treba da se obratis, kao uvozniku, tj da im posaljes inspekciju
 
Moram da kazem da su mom prijatelju vratili One X nakon sto im je podneo pismeno upozorenje da ce cimati trzisnu zbog telefona, više nije bilo "čekamo deo" izgovora.

Za sad radi kako treba.
 
Pozdrav ljudi,

Evo da vam javim, napušavanje sa Telenorom i dalje traje, a pored onih problema o kojima sam pričao sad su na ekranu počele da se javljaju žute mrlje, a to sam do sada već dva - tri puta reklamirao i nosao po servisima. :mad::smash:

SAM_2313.JPG
SAM_2315.jpg
SAM_2316.JPG

Raspad opšti... :( Šta će biti kad prođe 2 god garancije, da li će telefon da se spontano zapali?
 
Kad sam poslao pitanje Begram servisu pitanje za koje vreme se može telefon servisirati (ima baš takve iste mrlje na ekranu), poslali su mi sledeći odgovor:

"Postovani,

popravka ne bi trebalo da traje duze od par dana ali se tacno vreme ne moze znati pre nego sto uredjaj stigne zbog razlicitog nivoa priliva uredjaja tokom nedelje.

Srdacan pozdrav,
Begram servis doo"
 
:wall:Treba ih zapaliti majke mi

A ekran mi je još menjan u decembru jer sam ga bio slomio... Šta više...:wall:
 
Raspad opšti... :( Šta će biti kad prođe 2 god garancije, da li će telefon da se spontano zapali?
Brat ima identicnu fleku na IP4S, vremenom se siri i dobija ljubicaste nijanse. Tako vec godinu dana. Jel to prostor oko sim kartice ispod fleke?
 
Koliko vidim, jeste kod SIM kartice, ali ne znam kakve to ima veze sa flekama... :(
 
Isto je i na Iphone. To je mesto gde se telefon najvise greje. A sad sta je ne znam sta prouzrokuje fleku posto brat mi ne dozvoljava da otvorim telefon. Negde sam procitao da je jedan od mogucih uzrocnika lepak, koji prilikom pregrejavanja ostavlja posledice na lcd.
 
jel se pojavljuje i nestaje ili je uvek tu?
 
Isto je i na Iphone. To je mesto gde se telefon najvise greje. A sad sta je ne znam sta prouzrokuje fleku posto brat mi ne dozvoljava da otvorim telefon. Negde sam procitao da je jedan od mogucih uzrocnika lepak, koji prilikom pregrejavanja ostavlja posledice na lcd.

Moguce da je lepak, prve xperie s su imale slican problem sa zutim mrljama na ekranu ali ne znam da li je to posledica pregrevanja + lepak ili samo fabricka greska sa lepkom. Ovde na forumu napisase da je sony resavao to o svom trosku, sad da li preko CT servisa ili na drugi nacin nemam pojma.
 
Uvek je tu, mada je mnogo vise izrazeno kad je telefon zagrejan.
 
Katastrofa... :( Si nosio na servis?
 
Poštovani,
Dana 03.07.2013. doneo sam telefon na popravku u Begram servis
Marka telefona : HTC
Model: ChaCha
IMEI:355746046413729
Simptomi kvara: Nije citao SIM karticu. – sve ostalo u funkciji ( WI-FI, citao memorijsku karticu ...itd)
Dana 08.07.2013. primio sam poziv iy Begram servisera koji me je informisao o uočenom kvaru:
„Aparat oksidirao, usled prisustva tečnosti“.

Tvrdim i stojim iza toga da aparat nikada nije pokvašen, jesta da
postoje fizička oštećenja ( maska telefona) nastala usled pada telefona.

Njihova napomena

"Garancija se ne priznaje i ako budem želeo popravku potrebno je platiti 12.500,00 dinara".

Istog dana sam došao u servis dobio nalog izveštaj o telefonu (SR02001010903), aparat u tom trenutku nije radio uopšte (totalno mrtav) čak nije hteo ni da se puni. Nikakve znake nije davao.

Pošto se nisam slagao sa izveštajem , a ni stanjem aparata u tom trenutku nisam hteo ni da ga preuzmem.
Ostao je u servisu. Nakon toga sam isao u Telenor i napisao žalbu.

Dana 23.07.2013. godine dobio sam izveštaj iz Telenora ACS-63474647 , koji me izveštava da
garancija nije priznata i da telefon ako želim da popravim uz nadoknadu koja mi je recena donesem kod njih na
prodajno mesto ( napominjem da sam i u žalbi napisao da telefon NISAM preuzeo iz servisa ). Rade rutinski.

Poslao sam zvaničan e mail servisu i opet ništa. Prinuđen sam da prijavim Agenciji za zaštitu potrošača,

Ako neko želi da me podrži moj kontakt je

[email protected] , jer to je stvarno bezobrazluk

HVALA
 
:zgran:

Pa jel moze kod nas nesto da bude normalno.. :wall:
 
Zar ne treba u ugovoru koji si potpisao sa Telenorom da pise ko je zaduzen za reklamaciju? Ako se nigde ne pominje Beogram ili "neko trece lice" odnesi mobilni u Telenor i prijatno-dovidjenja.
 
kod nas je izgleda tolika vlaga u vazduhu da telefoni oksidiraju posle par meseci. ali sad vec preteruju, kad god nije povoljno po njih (servis) telefon oksidira. cist bezobrazluk.
pa majku mu sta da kazu ljudi u floridi gde je vlaznost ogromna, njima cim izadju iz radnje ne treba da radi telefon
 
Nazad
Vrh Dno