Šta je novo?

Problemi sa Begram servisom i ONE X

Ko ti uvali? Jel te neko terao da kupis? Mogao si uzeti samo paket i uzeti telefon u nekoj od radnji koje prodaju legalno telefone i opet bi u slucaju kvara imao posla sa istim osobama, shvatas? I koga bi onda krivio za uvaljivanje? Razumem ja sve sto ti hoces da kazes, ali telenor nema nikakvu zakonsku obavezu da tebi daje nov telefon ako je zvanicni i ovlasceni servis odbio tj. nije pronasao kvar. Oni bi trebali da imaju moralnu obavezu prema tebi kao musteriji da te usrece, ali tu smo gde smo i nema nista od toga.
 
Poslednja izmena:
Telep, slažem se da zvanični servis treba da odluči da li je telefon za zamenu, popravku ili ni za jedno ili drugo, ali ipak je Telenor prodavac i mora da snosi određenu odgovornost, a njihovu odgovornost će po svoj prilici morati da utvrđuje nadležni sudski organi jer prodaje bofl robu.

Sa druge strane, ja sam u reklamacijama koje sam pisao i Telelnoru sam rekao da zahtevam zamenu telefona prema zakonu o zaštiti potrošača član 54, 55 i 79, da njihov uređaj ne ispunjava uslove saobraznosti i da su njihovi prodavci bili u obavezi da mi još prvog puta, mesec dana nakon kupovine i pojave prvog kvara, kažu da po ovom zakonu imam prava da biram između popravke ili zamene, na šta su mi oni odgovorili da nemaju nikakvu mogućnost da reaguju i da telefon može da se ponaša nepredvidivo ako ima instalirano previše aplikacija... :)
 
Poslednja izmena:
Aplikacije - tihe ubice smartfona, kakve sve bisere čovek neće da čuje od "stručnjaka" :D
telep je u pravu što se tiče Telenora, mislim da nije fer da spadne na njih puna odgovornost jer nije njihov servis, ali je u njihovom interesu da se angažuju i zadovolje (u ovom slučaju potpuno opravdane) zahteve korisnika, jer praktično Begram radi ovo na njihovu štetu. Prilično sam siguran da će -[ExcorCist]- dobro razmisliti da li uopšte da ostane na Telenoru posle ovakvog iskustva, a još sa ovakvom antireklamom na Benchu ko zna još koliko će ljudi odustati od HTC-a ili Telenora.
 
telep je u pravu što se tiče Telenora, mislim da nije fer da spadne na njih puna odgovornost jer nije njihov servis

Kako bre nije fer, ne razumem vas uopste?? Pa ko tebi proda taj telefon, ko ga reklamira 70 puta dnevno (brz je, a ja tako volim brzinu!), jel ti ides u Begram da kupis telefon ili u Telenor?? I oni te obavezu na ugovor, znaci moras da budes njihov korisnik te dve godine, koliko smo postali zombiji to je strasno :) Zasto da me interesuje ko je serviser, oni su bre multimilionerska firma koja ima poslovnice sirom sveta, uopste mi nije jasno kako im je u interesu da se tako ciganisu.. Jel bi ti da si vlasnik palacinkarnice na primer, da musteriji ispadne palacinka slucajno, i vidis da je bilo slucajno, jel bi se ciganisao za tih 100 dinara ili bi mu dao novu palacinku? Znam odgovor na ovo pitanje za vecinu stanovnika ove zemlje doduse..
 
Kriv je HTC jer saradjuje sa pilicarskom firmom, eto ko je kriv.

Primer sa palacinkom je totalno promasen, bar u ovom slucaju.

Pazi ovako, zamisli da si ti prodavac golfa i nekome prodas nov auto. I posle mesec dana dodje on i kaze nevalja to i to (tandrce nesto). OK, ostavite auto poslacemo ga u zvanicni servis. Posle trista dana jahanja do centra sveta i nazad (ako niste tamo, mislim na BG) auto se vraca sa servisa sa napomenom da je sve OK. I tako par puta u krug. I sada ti kao prodavac imas dve opcije, da mu vratis pare i budes u gubitku, ili da se nastavljas sa musterijom. Reci mi sta bi ti kao prodavac odabrao?
 
Poslednja izmena:
Ovde slobodno u nazivu teme možete dodati i bg elektronik.

Nisam koristio usluge ovog begrama ali bg elektronik je jedna katastrofa kombinacija u paru sa telenorom .

Lažne popravke i vraćanje telefona to im je tm .

Ovi koji nisu imali noćne more sa servisima opravdavaju takav odnos servisa i operatera.

Kad im uvale jednom bofl aparat onda će se češati i promeniće malo priču .

Neće im biti važno ko je odgovoran , samo će ih zanimati da imaju ispravan aparat.
 
Poslednja izmena:
@ telep

Nisam te uopste razumeo sta si hteo da kazes :) Tebe bre kao kupca uopste ne treba da interesuje ko je serviser i kakve ce oni peripetije imati. Oni reklamiraju taj telefon, oni ga prodaju, oni te obavezuju da ces svakog meseca placati racun, ako je servis uzas, nek nadju drugi, ako su HTC-ovi problematicni, nek ih skinu sa lagera, mislim stvar je vrlo prosta.. Kojom logikom je ok da ti navlacis gnev musterije i stvaras sebi ogromnu antireklamu (pogotovo sad u ovo doba interneta, foruma, drustvenih mreza), za par pisljivih telefona, a poslujes u milijardama?
 
Ni ne mora da te bude briga, samo znao ti ili ne, dobijes telefon nazad svejedno, nikoga nije briga da li si ti informisan ko je servis za taj uredjaj.

Tako kako ti razmisljas, nazalost ne bi onda ni jedan brend trebao da se prodaje, dok ne postanemo bitno trziste da veliki brendovi otvore svoje servise. Samo sto to nece skoro.
 
Poslednja izmena:
Sta hoces da dokazes, uprosti malo :) Vidim kako dobijes nazad, meseci natezanja i nervoze.. Znaci svesno uvezes fals robu, i onda neces da zamenis uredjaj svojoj musteriji koja ti placa racun godinama?
 
Ocigledno su uvozli neke frljave serije HTC-ova u tom periodu, i ko je tu kriv, da, kriv je i HTC, ali Telenor je glavni koji treba da snosi odgovornost, ja ne znam jel to treba nacrtati.. Progutas knedlu, zamenis svaki uredjaj koji ne valja, izgubis kintu ali dobijes dugorocno na zadovoljnim korisnicima i reklamom.. Jel to stvarno toliko sci-fi razmisljanje u ovoj zemlji?
 
Borise, potpuno razumem tvoj stav, bez obzira koja je roba u pitanju, kupac treba da ima puno pravo da to radi kako treba u garantnom roku i ne treba da ga interesuje ko će da mu servisira. Međutim, lako je nama da delimo virtuelne palačinke, pa jednom će da ispadne, pa drugom, pa prođe lepa cica, pa što ne i njoj palačinku, pa naiđe komšija kog mrziš pa ga gađaš palačinkom itd. Nije tu stvar u ciganisanju, nego što neko u stvarnosti mora da plati i odgovara za sve te palačinke. Moraju da postoje strogi protokoli po kojima firma posluje, u suprotnom će biti u gubitku, a onda neće nikom moći da servi(si)raju palačinke :p
Znači nije sve tako crno-belo i po novom zakonu je cela ova priča pala na leđa Telenora (očigledno taj mehanizam oko reklamacija nije dovoljno dobar). Iskreno se nadam da će ExorCist uspeti da reši problem bez gubljenja vremena i živaca po sudovima. Eventualno da proba da kontaktira nekog iz viših slojeva u Telenoru ako imaju dovoljno zdravog razuma i volje da mu izađu u susret, pa neka pritisnu Begram da odradi posao kako valja ili da daju čoveku nov uređaj.
 
@ivan555, upravo tako sam ja jos davno resio svoj problem sa vec pomenutim telefonom... Dok nisam stigao do ljudi na malo bitnijem polozaju u Telenoru, koji su pritisli servis, nisam dobio nazad ni popravljen a ni nov telefon...

Nazalost tek nakon online pritiska, i svakodnevnih odlazaka u Telenor prodavnicu, stupio sam u kontakt sa nekim ljudima koji su ipak malo bitniji, i tek kada su oni culi problem i pritisli servis ja sam dobio nov telefon posle 56 dana cekanja i 11 dana upornog moram da tako nazovem smaranja svih u telenoru.

Ali ipak ne smatram da je to normalno da ti moras nekome da dosadjujes kako bi se resio problem. Ali Srbija je ovo, daleko smo mi od razvijene civilizacije.
 
Međutim, lako je nama da delimo virtuelne palačinke, pa jednom će da ispadne, pa drugom, pa prođe lepa cica

Pa *** ne kazem da odemo svi u poslovnice i ispustamo telefone na pod kao slucajno :d Mislim ako ti 10 njih vrati uredjaj sa nekom falinkom u roku od 15 dana, znaci da nesto nije u redu, nisu sigurno svi umakali telefone u case vode namerno.. Ljudi moji, tako funkcionisu normalne firme, sajtovi odakle sam porucivao igre za PS3 ranije, salju nove diskove samo ako kazes da ti nije stiglo, bez ikakvih dodatnih dokaza..
 
Ovde slobodno u nazivu teme možete dodati i bg elektronik.

Nisam koristio usluge ovog begrama ali bg elektronik je jedna katastrofa kombinacija u paru sa telenorom .

Lažne popravke i vraćanje telefona to im je tm .

Ovi koji nisu imali noćne more sa servisima opravdavaju takav odnos servisa i operatera.

Kad im uvale jednom bofl aparat onda će se češati i promeniće malo priču .

Neće im biti važno ko je odgovoran , samo će ih zanimati da imaju ispravan aparat.

Zanimljivo je ovo sto cu ti reci... Dosta GS2 telefona je opravljeno i sredjeno (a da ne pricam koliko je bilo S3 ubijenih ploca, pa su sve menjali i popravljali), cak i greskom nekih korisnika koji su flesovali pogresne stvari, pa ubili plocu (ne moze da se dokaze) pa dobili novu plocu i telefon je radio... Nagledao sam se 3 slucaja u mojoj okolini i jedno 20-ak ovde na Benchu sto moze da se dokaze da je dobar servis. E sad zasto se to desava sa ZTE telefonima, pre bih rekao da je nesto do ZTE-a, nego do BGelektronika... Mogu ovo da pricam za Samsung telefone. Znam vasu pricu za ZTE, ali imas i dokaza ovde na Benchu sto se tice Samsunga i sve mozes da nadjes.
 
Ajmo redom, lanac krivice i odgovornosti
1. HTC - ocigledno su imali problema u ranijim serijama (pun net primera). Umesto da bez pogovora zamene komponente i to posle prebiju sa dobavljacima (cisto sumnjam da oni proizvode ekrane i ploce), oni dodatno srozavaju ugled, pa se posle cesu sto ima trzisni udeo opada. Npr SONY je bez pogovora menja pozutele ekrane na Xperia S
2. Telenor - ili kao uvoznik ili kao prodavac, njihova odgovornost je u tome sto nisu pritisli HTC da izvrsi zamenu, posto im je Telenor jaka musterija (cak i na globalnom trzistu). Time su direktno diskreditovali sebe. Npr meni su crkla 2 telefona uzeti preko njih (LG Chocolate i Nokia 6300) i popravka je maksimalno razvucna, iako je jedan riknuo pole 2 dana, a drugi posle 3,4 nedelje)
3. Servis, posto su ocigledno totalni duduci. Ako se dokaze kvar, njima ni iz dzepa ni u dzep da traze novi deo od HTCa. Verovatno se nisu proslavili u dijagnostici, pa HTCu vracaju samo ako su 101% sigurni da ne moze drugacije

Sve u svemu, lanac pilicara sa ocekivanim epilogom kod reklamacije
 
U prevodu ako kupis bilo koji htc kod operatera (a pritom prsnes i lepo para) prakticno si kupio telefon bez garancije, cak ispada da ces bolje da prodjes u slucaju kvara ako kupis u nekom budzaku sa 6 meseci garancije. A da ne pominjem kidanje zivaca, gubljenje vremena i penetraciju po sred mozga. I na kraju neizvesna podrska htc-a koja u poslednje vreme traje 12 meseci.

Ovo je sramota i za htc ali i za operatere, nas kao korisnike uopste ne treba da interesuje kako ce operater da resi odnos sa proizvodjacem i zvanicnim servisom, kao kada bi kupio automobil preko neke ''auto kuce'' i nesto ne radi a oni kazu ''e jeb*ga, sad auto ide na servis od 2 meseca, pa dok dodje na red.. mozda vam i vrate sa neresenim problemom ali nismo mi nista tu krivi a imate i bus plus i uopste javni prevoz, ***a, desava se'' :d
 
Poslednja izmena:
Kakav je Pin Soft sto se tice reklamacije i servisiranja? Sad mi ova tema potpuno ogadi uzimanje preko Telenora i njihovih saradnika..
 
Pin Soft servis je odličan iz ličnog iskustva, zamena ekrana na Lenovu za 2 dana gotova uključujući slanje kurirom do Novog Sada i nazad, odgovarali su brzo i na mejlove i na telefone, kako i treba svaka ozbiljna firma da radi.
 
Cool, posto neko rece da su oni zaduzeni za Nokie kod Telenora..
 
Ja sam mislio da je Alpha Copy za Nokiu... Mislim ako i dalje postoje...

Mada sada vidim da je ProMobi na Nokia sajtu official servis...
 
Poslednja izmena:
Davno je Alpha copy nestao... Ne znam ko ih je zamenio.
 
Ne druzim se sa Nokiom vec 5 godina, tako daa... Nisam znao, samo sam se prisecao :D
 
Ako cemo suditi po servisiranju i usluzi - koju marku telefona covek da kupi u Srbiji?
Blizi mi se kupovina.
 
Samsung/Sony, od Androida. Neka me neko ispravi ako gresim.. za LG nemam pojma kao i za ostale..
 
Da potvrdim da je za Sony dobar servis, comtrade valjda u savskom nasipu, bila je neka frka sa ekranom na sestrinom telefonu i rešili su problem za 3 dana.
 
Samo da dodam da mi se danas drugar požalio kako mu je One X (iz Telenora, sa žutim mrljama na ekranu) već više od mesec dana na servisu, i nema nikakvu informaciju o tome kada će biti popravljen.
 
Vrh Dno