SteveMcKninja
Poznat
- Učlanjen(a)
- 24.09.2020
- Poruke
- 5
- Poena
- 32
Zdravo, imam problem sa SBB-om prilikom otkazivanja ugovora kojem je istekla ugovorna obaveza.
Naime, pre neke 4 godine mi je zamenjen jedan od njihovih STB uredjaja za CAM modul za TV.
Pre neki dan prilikom vracanja opreme me informisu da je taj neki Cisco STB uredjaj jos uvek kod mene i duze me za njega.
Ulazim u problem jer revers o izdatoj/vracenoj opremi star 4 godine nisam sacuvao, a SBB bez obzira na to sto sam korisnik dvocifreni broj godina ne zeli da izadje u susret nikako, tvrde da greska nije kod njih, zele da naplate i nekoliko hiljada za uredjaj koji su uzeli i pored uzasne prakse otkaznog roka od 30 dana koji cu nerado progutati kao nuzno zlo.
Korisnicki centar mi odgovara sa copy/paste mejlovima, a u poslovnici sam vec podneo dopis da je oprema odavno razduzena, koji su odbili.
Da li postoji nesto sto mogu da uradim osim da im jednostavno ne platim?
Naime, pre neke 4 godine mi je zamenjen jedan od njihovih STB uredjaja za CAM modul za TV.
Pre neki dan prilikom vracanja opreme me informisu da je taj neki Cisco STB uredjaj jos uvek kod mene i duze me za njega.
Ulazim u problem jer revers o izdatoj/vracenoj opremi star 4 godine nisam sacuvao, a SBB bez obzira na to sto sam korisnik dvocifreni broj godina ne zeli da izadje u susret nikako, tvrde da greska nije kod njih, zele da naplate i nekoliko hiljada za uredjaj koji su uzeli i pored uzasne prakse otkaznog roka od 30 dana koji cu nerado progutati kao nuzno zlo.
Korisnicki centar mi odgovara sa copy/paste mejlovima, a u poslovnici sam vec podneo dopis da je oprema odavno razduzena, koji su odbili.
Da li postoji nesto sto mogu da uradim osim da im jednostavno ne platim?