- Učlanjen(a)
- 24.08.2003
- Poruke
- 4,925
- Poena
- 925
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 7 7800X3D @ DeepCool LT520 WH
- Matična ploča
- Gigabyte B650M AORUS ELITE AX
- RAM
- 32GB Kingston FURY Renegade DDR5 RGB DDR5-6000 CL32-38-38 @1.35V
- GPU
- Gigabyte AORUS RX 7900 XTX ELITE 24G
- Storage
- Kingston KC3000 2TB + 1TB / Seagate BarraCuda 3TB 2.5"
- Zvuk
- NZXT Relay 2.0 + NZXT Subwoofer @ AudioQuest DragonFly Black v1.5 / Steelseries Arctic 1 Wireless
- PSU
- Corsair SF750 80 PLUS Platinum
- Kućište
- Jonsbo D31 Mesh SC White
- Monitor
- Dell G2724D 27" QHD 165Hz
- Miš & tastatura
- Razer Pro Type Ultra & Razer Viper Ultimate Mercury
- Ostale periferije
- C1 55" & PS5 & Q990B
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy S24 Ultra
- Pametni uređaji
- Huawei GT2 Pro...
- Pristup internetu
- Optički internet
- Mobilni internet
Pokušao sam prije neki dan da preorderujem Hogwarts Legacy na Epicu, imam UKR nalog, uvezana naša kartica i do sada sam regularno kupovao igre u UAH valuti. Međutim nakon prvog pokušaja da platim igru, izbaca mi "There was a problem processing your request. Please try again later." Biće neka zavrzlama oko regiona rekoh, te upalih UKR VPN i pokušah da tako platim.
Međutim, na zadnjem koraku plaćanja vrti kružić u nedogled "processing payment" tako neka poruka i vrti tako u nedogled. Probam par puta opet i odustanem. Posle toga mi stiže poruka od banke gdje mi je 3 puta skinut iznos preordera, tj. tačno onoliko puta koliko sam pokušao.
Obratim se tehničkoj podršci sa screenshotom poruke iz banke gdje se vidi primalac sredstava međutim dobijem odgovor od njih da je iz nekog razloga svaki put narudžba bila neuspješna i da oni ne mogu da rade refund jer faktički ja nisam ništa ni poručio, wtf?
Ostaje da provjerim sa bankom da li su mi automatski vraćena sredstva inače mrka kapa, koliko vidim od Epica nema vajde a poslao sam im 5-6 mailova dok samovoljno nisu zatvorili case.
Međutim, na zadnjem koraku plaćanja vrti kružić u nedogled "processing payment" tako neka poruka i vrti tako u nedogled. Probam par puta opet i odustanem. Posle toga mi stiže poruka od banke gdje mi je 3 puta skinut iznos preordera, tj. tačno onoliko puta koliko sam pokušao.
Obratim se tehničkoj podršci sa screenshotom poruke iz banke gdje se vidi primalac sredstava međutim dobijem odgovor od njih da je iz nekog razloga svaki put narudžba bila neuspješna i da oni ne mogu da rade refund jer faktički ja nisam ništa ni poručio, wtf?
Ostaje da provjerim sa bankom da li su mi automatski vraćena sredstva inače mrka kapa, koliko vidim od Epica nema vajde a poslao sam im 5-6 mailova dok samovoljno nisu zatvorili case.