- Učlanjen(a)
- 24.08.2003
- Poruke
- 5,467
- Poena
- 1,085
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 7 7800X3D @ DeepCool LT520 WH
- Matična ploča
- Gigabyte B650M AORUS ELITE AX ICE
- RAM
- 32GB (2x16GB) Kingston FURY Renegade DDR5 RGB DDR5-6000 CL32-38-38 @1.35V
- GPU
- GIGABYTE RTX 5080 AERO OC SFF
- Storage
- Kingston KC3000 2TB + KC3000 1TB /
- Zvuk
- Edifier S880DB MKII / Edifier T5 Sub @ AudioQuest DragonFly Black / Asus ROG Delta II Wireless
- PSU
- NZXT C1200 Gold ATX 3.1
- Kućište
- Fractal Design Pop Mini Air White TG Clear
- Monitor
- Asus ROG Swift OLED PG32UCDM
- Miš & tastatura
- Asus ROG Strix Scope II 96 Wireless Gaming + ASUS ROG Harpe Ace Aim Lab Edition @ Razer Pro Glide XXL
- Ostale periferije
- C1 55" & PS5 & Q990B
- Mobilni telefon
- Honor Magic7 Pro
- Pametni uređaji
- Huawei GT2 Pro, GT5...
- Pristup internetu
- Optički internet
- Mobilni internet
Pokušao sam prije neki dan da preorderujem Hogwarts Legacy na Epicu, imam UKR nalog, uvezana naša kartica i do sada sam regularno kupovao igre u UAH valuti. Međutim nakon prvog pokušaja da platim igru, izbaca mi "There was a problem processing your request. Please try again later." Biće neka zavrzlama oko regiona rekoh, te upalih UKR VPN i pokušah da tako platim.
Međutim, na zadnjem koraku plaćanja vrti kružić u nedogled "processing payment" tako neka poruka i vrti tako u nedogled. Probam par puta opet i odustanem. Posle toga mi stiže poruka od banke gdje mi je 3 puta skinut iznos preordera, tj. tačno onoliko puta koliko sam pokušao.
Obratim se tehničkoj podršci sa screenshotom poruke iz banke gdje se vidi primalac sredstava međutim dobijem odgovor od njih da je iz nekog razloga svaki put narudžba bila neuspješna i da oni ne mogu da rade refund jer faktički ja nisam ništa ni poručio, wtf?
Ostaje da provjerim sa bankom da li su mi automatski vraćena sredstva inače mrka kapa, koliko vidim od Epica nema vajde a poslao sam im 5-6 mailova dok samovoljno nisu zatvorili case.
Međutim, na zadnjem koraku plaćanja vrti kružić u nedogled "processing payment" tako neka poruka i vrti tako u nedogled. Probam par puta opet i odustanem. Posle toga mi stiže poruka od banke gdje mi je 3 puta skinut iznos preordera, tj. tačno onoliko puta koliko sam pokušao.
Obratim se tehničkoj podršci sa screenshotom poruke iz banke gdje se vidi primalac sredstava međutim dobijem odgovor od njih da je iz nekog razloga svaki put narudžba bila neuspješna i da oni ne mogu da rade refund jer faktički ja nisam ništa ni poručio, wtf?
Ostaje da provjerim sa bankom da li su mi automatski vraćena sredstva inače mrka kapa, koliko vidim od Epica nema vajde a poslao sam im 5-6 mailova dok samovoljno nisu zatvorili case.