Šta je novo?

Problem sa dostavom ugovora

dex74

Cenjen
Učlanjen(a)
31.03.2014
Poruke
82
Poena
160
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD Ryzen 5 5600 BOX + ARCTIC Freezer 34 eSports DUO
Matična ploča
ASUS TUF GAMING B550 PLUS
RAM
KINGSTON FURY BEAST 2x8GB DDR4 3600MHz
GPU
GIGABYTE GEFORCE RTX 3060 WINDFORCE OC 12GB
Storage
SSD KINGSTON 1TB KC3000 PCIe 4.0 NVMe M.2
PSU
Antec HCG650 Gold
Monitor
DELL U23H11
Mobilni telefon
Samsung Galaxy A52s 5G
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Problem je sledeći:
18.maja sa prepaid broja,iz Yettel aplikacije odabrana opcija za prelazak na postpaid sa 50% popusta,popunjene forme i dobijen povratni mail kojima se potvrđuje narudžbina.
20.maja dolazi kurir ,donosi pošiljku,pokušava da očita onim svojim uređajem neke brojeve i konstatuje da mu izbacuje nekakvu grešku i da mora ugovor da vrati nazad.
Do danas,24.maja,nisam dobio ugovor ali ni informaciju šta dalje,da li da čekam ugovor ili da ponovim proceduru.
Bio bi zahvalan ako neko može da pomogne.
 
Ja ne razumem tvoju temu, pitanje. Dok si tipkao novu temu ali i do sada, mogao si 1000 puta nazvati call center i dobiti odgovor za 1min, a umesto toga ti si odabrao da kuckas ovde znajuci da jedini pravi i tacan odgovor mozes dobiti upravo od operatera.
 
Ja ne razumem tvoju temu, pitanje. Dok si tipkao novu temu ali i do sada, mogao si 1000 puta nazvati call center i dobiti odgovor za 1min, a umesto toga ti si odabrao da kuckas ovde znajuci da jedini pravi i tacan odgovor mozes dobiti upravo od operatera.
Nisam dobio odgovor na 0639000,niti u lokalnoj ispostavi Yettel pa sam mislio da možda ovde mogu doći do odgovora.
Koliko vidim ovo je Yettel podrška sekcija.
 
ovo je yettel EPP forum :)
Niko nista korisno odavde dobio nije sem cir na zelucu.
 
Nisam dobio odgovor na 0639000,niti u lokalnoj ispostavi Yettel pa sam mislio da možda ovde mogu doći do odgovora.
Koliko vidim ovo je Yettel podrška sekcija.
Meni tece vec 3ci ugovor u Yettel-u,isto presao sa dopune na mesecno prvi put.I za svaki ugovor prvo pogledam na sajtu tarifne pakete,i webshop ako hocu i telefon.Nazovem 9000 operatore i tu se raspitam,pa pravac poslovnica najbliza.U poslovnici izdeklemujem hocu taj paket i (ako hocu) taj telefon,sprmim stare za reciklazu i to je to.Sve gotovo caskom 15ak mozda koji minut vise,ako je guzva.Isto ako hocu i nesto dodatne opreme tipa punjac (to sam morao jer uz Motorolu,ne dobijas pujac niti USB C kabl),memoriski u sustini,ma sta bilo.A aplikacija mi jedino sluzi da na primer,uzmem vec paket posle proverim jeli prosla uplata racuna,skinem pdf tu mije i racun...za to koristim Google PDF Viewer to je adon pase i ne vidi kao aplikacija...i toje sva filozofija :)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno