dex74
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 31.03.2014
- Poruke
- 82
- Poena
- 160
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 5 5600 BOX + ARCTIC Freezer 34 eSports DUO
- Matična ploča
- ASUS TUF GAMING B550 PLUS
- RAM
- KINGSTON FURY BEAST 2x8GB DDR4 3600MHz
- GPU
- GIGABYTE GEFORCE RTX 3060 WINDFORCE OC 12GB
- Storage
- SSD KINGSTON 1TB KC3000 PCIe 4.0 NVMe M.2
- PSU
- Antec HCG650 Gold
- Monitor
- DELL U23H11
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy A52s 5G
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Problem je sledeći:
18.maja sa prepaid broja,iz Yettel aplikacije odabrana opcija za prelazak na postpaid sa 50% popusta,popunjene forme i dobijen povratni mail kojima se potvrđuje narudžbina.
20.maja dolazi kurir ,donosi pošiljku,pokušava da očita onim svojim uređajem neke brojeve i konstatuje da mu izbacuje nekakvu grešku i da mora ugovor da vrati nazad.
Do danas,24.maja,nisam dobio ugovor ali ni informaciju šta dalje,da li da čekam ugovor ili da ponovim proceduru.
Bio bi zahvalan ako neko može da pomogne.
18.maja sa prepaid broja,iz Yettel aplikacije odabrana opcija za prelazak na postpaid sa 50% popusta,popunjene forme i dobijen povratni mail kojima se potvrđuje narudžbina.
20.maja dolazi kurir ,donosi pošiljku,pokušava da očita onim svojim uređajem neke brojeve i konstatuje da mu izbacuje nekakvu grešku i da mora ugovor da vrati nazad.
Do danas,24.maja,nisam dobio ugovor ali ni informaciju šta dalje,da li da čekam ugovor ili da ponovim proceduru.
Bio bi zahvalan ako neko može da pomogne.