Ako imaš neki xiaomi ubaci karticu u njega trebalo bi da povuče volte aktivacijuJa sam iz mtsa preneo na A1 ali nemam VOLTE ali radi sve normalno. Da nije moozda do VOLTE?
Do mreže je. Redmi Note 11 je uvek automatski povlačio aktivaciju, ali sistem za zabranu odlaznih poziva se nešto zaglupio i registrovao da mi je isteklo važenje kredita pa uspostavio poziv. Ako uplata kredita krajem meseca ne reši problem, žaliću se naprednoj tehničkoj podršci.Ja sam iz mtsa preneo na A1 ali nemam VOLTE ali radi sve normalno. Da nije moozda do VOLTE?
Pre bih rekao da je isti bag (tj. zaglupljivanje sistema) izazvao lažno isteklo važenje kredita i gašenje VoLTE-a nego da je bila lančana veza. Zašto to kažem, pa na A1 radi VoLTE i nakon isteka kredita, tj. po mom iskustvu nemaju to ograničenje. Verovatno se nisu time bavili jer ionako nakon četiri meseca gase sav sabraćaj. Ali, dok nije ugašen, radi VoLTE sva četiri meseca za dolazne pozive. Evo, bukvalno sam sad pozvao jedan broj kome je istekao kredit pre tri sedmice i poziv je bio VoLTE.ali sistem za zabranu odlaznih poziva se nešto zaglupio i registrovao da mi je isteklo važenje kredita pa uspostavio poziv. Ako uplata kredita krajem meseca ne reši problem, žaliću se naprednoj tehničkoj podršci.
Uz napomenu da A1 nakon četvrtog meseca gasi čak i dolazni saobraćaj, tako da je najlošija opcija.broj 12 meseci od dopune
Globaltel je ranije imao neke fore sa prebacivanjem kredita sa jednog broja na drugi, ali ne znam važi li to i dalje. Neko drugi će bolje odgovoriti. Svakako, kod ostalih operatera rade dolazne poruke i nakon tri meseca, pa nije valjda tolika frka da se jednom godišnje uplaćuje kredit, hahah.Da li postoji neka bolja ponuda da izbegnu to cimanje oko dopune u pravim razmacima i sl.?
Jasno. Nisam u A1 došao u tu situaciju dok je VoLTE bio dostupan, ali Yettel i mts ga provereno gase posle isteka roka važenja kredita. Računao sam, pošto je A1 prvi uveo rok važenja kredita od 3 meseca da su i ostala ograničenja implementirali, ali samim tim što posle 4 meseca gase karticu iz mreže prednjače sa tim problemom u odnosu na ostale koji dozvoljavaju prijem poziva tokom godinu dana, a bilo je ovde slučajeva gde su se pojedini članovi žalili da im koliko posle 7-8 meseci u proseku broj postaje nepostojeći, iako je na papiru rok važenja kartice takođe godinu dana.Pre bih rekao da je isti bag (tj. zaglupljivanje sistema) izazvao lažno isteklo važenje kredita i gašenje VoLTE-a nego da je bila lančana veza. Zašto to kažem, pa na A1 radi VoLTE i nakon isteka kredita, tj. po mom iskustvu nemaju to ograničenje. Verovatno se nisu time bavili jer ionako nakon četiri meseca gase sav sabraćaj. Ali, dok nije ugašen, radi VoLTE sva četiri meseca za dolazne pozive. Evo, bukvalno sam sad pozvao jedan broj kome je istekao kredit pre tri sedmice i poziv je bio VoLTE.
isto ti dodje kod bilo kog operatera, kredit kad se uplati vazi 3 meseca u a1 i kod ostalih bi trebalo, ali svkako dovljno je da uplate jednom godisnje da bi kartica ostala aktivna, posle 3/4 meseca ugase odlazni saobrcaj valjda ali svkako ti to nije bitno jer je bitan dolazan samo (sms od banke itd...) bilo koj operater ti je okej samo je do licne preference ovdeRođacima koji žive u inostranstvu treba račun u domaćoj banci, a sada sve banke traže broj telefona za verifikaciju transakcije. Njihov inostrani operater ima paket koji pokriva i Srb tako da im ne treba nikakav saobraćaj nego samo broj gde bi im stizale SMS i slična obaveštenja od banke. prepaid ponude kod svih operatera su manje više isti, kredit važi 60/90 dana, broj 12 meseci od dopune. Da li postoji neka bolja ponuda da izbegnu to cimanje oko dopune u pravim razmacima i sl.?
Da ne dođe do zabune, nije tačno ovo nego ono što smo Uji i ja napisali u prethodnim porukama. A1 gasi dolazni saobraćaj nakon četiri meseca (jednog dodatnog u odnosu na gašenje odlaznog), tako da je objektivno lošiji od MTS-a i Yettela. U slučaju odabira A1, dakle, kredit bi morao da se uplaćuje na svaka četiri meseca kako bi SMS stizao, dok bi kod drugih to bilo jednom godišnje. Što se tiče trajanja kredita, Yettelu traje dva meseca, čisto i to da eksplicitno napomenem, pošto si dosad mislio da kod svih traje tri.isto ti dodje kod bilo kog operatera, kredit kad se uplati vazi 3 meseca u a1 i kod ostalih bi trebalo, ali svkako dovljno je da uplate jednom godisnje da bi kartica ostala aktivna, posle 3/4 meseca ugase odlazni saobrcaj valjda ali svkako ti to nije bitno jer je bitan dolazan samo (sms od banke itd...) bilo koj operater ti je okej samo je do licne preference ovde
Ја годинама имам тотално све са 50% попуста, користим или то или 10х више кад сам у Србији. 125 или 135 динара по активацији. За повремене посете Јетел је скроз ок опција.Yettel to nije uradio nijednom, kod njih je i dalje Totalno sve 250 ili 280 RSD.
Najverovatnije će uzeti RF iRačun iz razumljivih razloga. Ovaj poslednji deo oko mts i automatske autentifikacije nisam bas najbolje razumeo.@varicak ukratko, neka izaberu Yettel ili mts broj iz gorepomenutog razloga, a Globaltel nije pouzdan kod servisnih poruka. Za Raiffeisen je mts bolji izbor zbog automatske aktivacije aplikacije preko mobilnih podataka, što Yettel ne podržava.
Broj mogu da prenesem na drugu osobu ustupanjem ugovora i time i ove promocije. Tako sam dobio info u kol centru.Mislim da su benefiti vezani lično, ali ako možeš da kontaktiraš službu za brigu o korisnicima pa sa njima da iskomuniciraš u vezi tog upita.
Kada korisnik ima definisano korisničko ime i lozinku i odabere aktivaciju aplikacije, za broj koji je prijavljen banci potrebno je uključiti mobilne podatke kako bi server banke identifikovao da se radi baš o tom broju telefona. Ovo imaju podržano mts i A1. Stoga, A1 otpada pošto se broj gasi iz mreže posle 4 meseca i samim tim neće imati pravo na nikakav saobraćaj. Pritom, minimalni iznos dopune je za Yettel viši (300 dinara), dok je kod ostalih operatora i dalje 200. Za Yettel je slučaj da se zove call centar i traži nova aktivacija. Problem stvara to što moraju da se kreiraju novi parametri. Ukoliko se prilikom kreiranja naloga unese isto korisničko ime kao prethodno, aplikacija radi, ali ROL javlja da je nepostojeći korisnik. Ovo implicira da nakon otvaranja računa je potrebno prvo napraviti neke potpuno bezveze parametre pa tek prilikom aktivacije aplikacije uz opciju kreiranja novog naloga koristiti one koje bi stvarno želeli.Ovaj poslednji deo oko mts i automatske autentifikacije nisam bas najbolje razumeo.
Sa važnom napomenom da mora da bude iz A1 numeracije (060 ili 061), tj. čak ni 068 ne bi mogao, iako je zvanično postala naknadno njihova treća numeracija. Znam, zato što sam hteo da prebacim 061 ugovor i prenesem 062 broj, ali to već ne može.Broj mogu da prenesem na drugu osobu ustupanjem ugovora i time i ove promocije. Tako sam dobio info u kol centru.
Jeste, 061 broj. Žao mi bilo da propadne, a u nizu je, gotovo kao premium broj. Ostao mi posle odustajanja od prenosa iz Globaltela u A1, kada su mi ponudili za ostanak 1000 minuta+30 gigabajta godinu dana.Sa važnom napomenom da mora da bude iz A1 numeracije (060 ili 061), tj. čak ni 068 ne bi mogao, iako je zvanično postala naknadno njihova treća numeracija. Znam, zato što sam hteo da prebacim 061 ugovor i prenesem 062 broj, ali to već ne može.
Mislim da je to suprotno zakonu o zastiti podataka o licnosti, Yettel je na isti nacin delio broj telefona sa sajtovima na koje se prijavljuješ na VAS usluge (čitaj prevare) preko IP adrese ako se koristi mobilni internet pa je RATEL pokrenuo postupak protiv njih i zaustavili su dalju primenu tog sistemaKada korisnik ima definisano korisničko ime i lozinku i odabere aktivaciju aplikacije, za broj koji je prijavljen banci potrebno je uključiti mobilne podatke kako bi server banke identifikovao da se radi baš o tom broju telefona. Ovo imaju podržano mts i A1. Stoga, A1 otpada pošto se broj gasi iz mreže posle 4 meseca i samim tim neće imati pravo na nikakav saobraćaj. Pritom, minimalni iznos dopune je za Yettel viši (300 dinara), dok je kod ostalih operatora i dalje 200. Za Yettel je slučaj da se zove call centar i traži nova aktivacija. Problem stvara to što moraju da se kreiraju novi parametri. Ukoliko se prilikom kreiranja naloga unese isto korisničko ime kao prethodno, aplikacija radi, ali ROL javlja da je nepostojeći korisnik. Ovo implicira da nakon otvaranja računa je potrebno prvo napraviti neke potpuno bezveze parametre pa tek prilikom aktivacije aplikacije uz opciju kreiranja novog naloga koristiti one koje bi stvarno želeli.
Sa važnom napomenom da mora da bude iz A1 numeracije (060 ili 061), tj. čak ni 068 ne bi mogao, iako je zvanično postala naknadno njihova treća numeracija. Znam, zato što sam hteo da prebacim 061 ugovor i prenesem 062 broj, ali to već ne može.
Mislim da nije isti sistem u pitanju, zato što na mojoj mts šifri korisnika su baš iz tog razloga zabranjene sve VAS usluge pa čak i slanje poruka ka kratkim kodovima, ali aktivacija aplikacije prolazi.Mislim da je to suprotno zakonu o zastiti podataka o licnosti, Yettel je na isti nacin delio broj telefona sa sajtovima na koje se prijavljuješ na VAS usluge (čitaj prevare) preko IP adrese ako se koristi mobilni internet pa je RATEL pokrenuo postupak protiv njih i zaustavili su dalju primenu tog sistema
Problem je bio što je Yettel delio broj telefona sa internet stranicama bez da korisnik unese svoj broj telefona i broj je bio automatski popunjen sto je omogucavalo da se u dva klika prijavis na VAS servis (prevaru), pa cak i kad se povezes na neciji hotspot ili yettel kucni internet ispise se njegov brojMislim da nije isti sistem u pitanju, zato što na mojoj mts šifri korisnika su baš iz tog razloga zabranjene sve VAS usluge pa čak i slanje poruka ka kratkim kodovima, ali aktivacija aplikacije prolazi.
Jasno mi je. Meni je mts skinuo 500 dinara odmah nakon dopune što je bilo oko 10 ujutru, a oni su me tobož optužili da sam se ja navodno pretplatio na NTH Media oko 15h. Ništa ne bi bilo čudno da se broj nije koristio u Huawei ruteru, da nisam samo ja bio prisutan u lokalu i upravo na toj vezi iz aplikacije platnom karticom puštao dopunu. Prosto nije bilo teorije da postoji u mom telefonu neki spyware koji bi inicirao to, jer ništa drugo nije imalo sms dozvolu sem fabričke aplikacije za poruke i uvek koristim incognito da mi se ne bi skupljali kolačići. Iz principa sam ih ganjao da mi vrate te pare uz citiranje mišljenja Ratela oko tog slučaja, pritom u isto to vreme (krajem 2023.) je masa ljudi imala fantomske naplate, bez da su išta pipali.Problem je bio što je Yettel delio broj telefona sa internet stranicama bez da korisnik unese svoj broj telefona i broj je bio automatski popunjen sto je omogucavalo da se u dva klika prijavis na VAS servis (prevaru), pa cak i kad se povezes na neciji hotspot ili yettel kucni internet ispise se njegov broj
Manje je bilo sporno samo popunjavanje broja nego automatska aktivacija VAS usluge koja je mogla i slučajno da se desi. Sa bankom nema tih bojazni, svesno se prijavljuješ u aplikaciju, bez dodatnih troškova. Tako je to zapravo sigurnija opcija, jer se prijavljuješ na uređaju u kome je potvrđeno tvoja kartica. Makar ja ne vidim da tu može da nastane neki problem.i broj je bio automatski popunjen
A ako pustis hotspot nekome i on se uloguje na tvoj mbanking samo zato sto pristupa internetu preko tvog broja?Manje je bilo sporno samo popunjavanje broja nego automatska aktivacija VAS usluge koja je mogla i slučajno da se desi. Sa bankom nema tih bojazni, svesno se prijavljuješ u aplikaciju, bez dodatnih troškova. Tako je to zapravo sigurnija opcija, jer se prijavljuješ na uređaju u kome je potvrđeno tvoja kartica. Makar ja ne vidim da tu može da nastane neki problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari