Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Uspešno preneo neregistrovan prepaid Yettel broj u A1, nije bilo problema
Nažalost eSIM nije moguće odmah dobiti, već tek po prenosu broja u poslovnici zatražiti eSIM
 
Da li neko ima iskustva sa E sim karticom ?
Naime , noćas mi prenose broj iz MTS u A1 i u Xiaomi 13 imam A1 postojeću i MTS koja će sutra prestati da radi ?
Kako ne bi stari sim ( a to će biti deaktiviran MTS broj ) , izbacivao iz uređaja i pomerao masku i slot za sim . Da li je moguće samo sim 2 slot deaktivirati i u poslovnici ako mi daju QR kod da aktiviram A1 broj ?
 
Da li neko ima iskustva sa E sim karticom ?
Naime , noćas mi prenose broj iz MTS u A1 i u Xiaomi 13 imam A1 postojeću i MTS koja će sutra prestati da radi ?
Kako ne bi stari sim ( a to će biti deaktiviran MTS broj ) , izbacivao iz uređaja i pomerao masku i slot za sim . Da li je moguće samo sim 2 slot deaktivirati i u poslovnici ako mi daju QR kod da aktiviram A1 broj ?
Po prebacivanju broja samo u poslovnici zatražiš eSIM i pri konektovanju na wifi mrežu skeniraj QR kod koji će ti dati
 
Ne znam samo da li im je kampanja sa Mega planom dobro krenula pa su resili da je nastave ili smatraju da je mali broj korisnika presao u A1 pa su je zato produzili.
Mene su svojim rokom do Nove godine fakticki pozurivali da sto pre odradim prenose.
Ja ne znam kako im se isplati, primer, mts slično naplaćuje preko 1000 din, pa im i to bilo malo.
 
Daju ti, posle ti instaliras kad želiš. Imao sam danas neprijatnost kad sam hteo da eSIM prebacim na novi telefon. Inaktivirao i obrisao sa starog tel i da učitam QR kod na novom tel ispostavi se da kod nije više važeći. U A1 poslovnici mi dali novi kod i rekli da kad god budem menjao tel moram doći po nov kod, besmisleno 😂
 
Daju ti, posle ti instaliras kad želiš. Imao sam danas neprijatnost kad sam hteo da eSIM prebacim na novi telefon. Inaktivirao i obrisao sa starog tel i da učitam QR kod na novom tel ispostavi se da kod nije više važeći. U A1 poslovnici mi dali novi kod i rekli da kad god budem menjao tel moram doći po nov kod, besmisleno 😂
Pa jel može da se kod koristi više puta ili ne ?
 
QR kod moze samo jednom da se iskoristi. Ali koliko sam shvatio, kad prebacujes sa jednog iPhonea na drugi, ne treba ti QR kod. Ne znam da li ima tako neka opcija na andoidu
 
Meni rekoše da ne može. Kažem dobiješ odmah nov. Bespotrebno cimanje koje malo obesmisljava eSim
 
Mogu qr kod da posalju na email ili na korisnickom portalu... ali..
 
Ja ne znam kako im se isplati, primer, mts slično naplaćuje preko 1000 din, pa im i to bilo malo.
Najjaci utisak je da su ispalili svoje korisnike, oni nemaju besplatan Mega plan. Mozda im je prioritet da budu mreza u kojoj se prelazi najvise, samo ne znam da li im je to isplativo.
Cudi da ne reklamiraju ovu promociju, da je ima malo na TV-u ili netu, ko zna koliko bi korisnika kod njih preslo. Ovako, znaju samo oni koji obilaze njihov sajt.
 
Da dodam i ovo da sam krstareci A1 sajtom dosao do jedne zanimljive informacije. U A1 ipak postoji ogranicenje koliko broja mozete registrovati na sebe, maksimum 10.


  • Da li mogu da registrujem više brojeva na svoje ime?

    Na svoje ime možeš da registruješ najviše 10 brojeva.
 
Da li je moguće deaktivirati na Pri Paid broju da prilikom pozivanja izađe poruka :
" Prosleđivanje poziva je aktivno " !?

Napominjem da su ukinuta sva preusmerenja .
Isto tako pozivanjem Call Centra nemaju informaciju kako da isti problem rešim .
 
ne moze to da se deaktivira. a sluzi tome da kad nisi dostpan, pozivalac bude preusmeren na govorni automat koji mu kaze da nisi dostupan. posle ti stigne sms ko te je zvao a eventualno i pozivaocu stigne sms da si ponovo dostupan
 
Zanima me koja je procedura ako hocu da koristim neku promociju, registrujem sim, istekne promocija i vise ne zelim taj sim da koristim. Koja je procedura odjave sima i nakon kog vremena od registracije sima je moguce odjaviti isti?
Koliko se dugo takav sim vodi na ime nakon odjave?
 
SIM ostaje registrovan na tebe do isteka kartice ili do promene vlasnika. Ne postoji procedura da odjavis SIM.
 
@booby bilo je price o preregistraciji na godinu dana. Svake godine morace da se vrsi obnova registracije. Koliko je ta odluka jos stupila ili je na snazi videcemo.

Ugasis (izvadis) sim i ne koristis.
 
@booby kupiš SIM, registruješ je, koristiš recimo mesec dana, izvadiš sim, ostaviš u fioci. Ta kartica je registrovana na tebe sve dok je aktivna. Kad istekne, automatski više nemaš tu SIM karticu registrovanu.

U praksi, imaćeš 12-13 SIM kartica registrovanih na sebe (zavisi posle koliko se deaktiviraju). Svaku novu registruješ, koristiš kolko koristiš, ostaviš (polomiš, probušiš...), posle 12-13 meseci više nemaš tu SIM karticu na svoje ime.

Možeš imati i 20 SIM kartica registrovanih na sebe, nema nekog limita.
 
Zanima me koja je procedura ako hocu da koristim neku promociju, registrujem sim, istekne promocija i vise ne zelim taj sim da koristim. Koja je procedura odjave sima i nakon kog vremena od registracije sima je moguce odjaviti isti?
Koliko se dugo takav sim vodi na ime nakon odjave?
Ja sam imao dva takva slucaja kada sam registrovane brojeve hteo da ugasim, tj. da deaktiviram.
Prvo sto sam uradio, poslao sam email tadasnjem Telenoru i pozvao se na zakon da ja imam pravo na jednostrani prekid (pripejd) ugovora i pozvao se na RATEL, gde mi je receno da to moze.
Nakon toga stigne mi email u kojoj poslovnicu zelim da deaktiviram broj, ja kazem gde i odem. U poslovnici kazem da provere svoj email, oni tada vide koji obrazac treba da odstampaju i da ga potpisem i nakon par sati broj vise nije u funkciji.
Prosle zime sam isto uradio sa jednim mt:s registrovanim brojem. Isto sam im napisao sto i Telenoru. Otisao sam do poslovnice, potpisao papir i nakon par sati broj je ugasen.
Mislim da se takva usluga zove zahtev za deaktivaciju broja. Jer ako si im ustupio podatke, imas pravo da te podatke i opozoves, jednostavno ne zelis da se vise broj vodi na tebe, to je tvoje pravo i koga briga koji su razlozi za to.
Budi spreman na to da ce u poslovnici da te gledaju cudno, jer retko se susrecu sa takvim slucajevima.
Sve u svemu, ja sam prvo slao emailove, pa onda isao u poslovnice.
 
Da li je moguće deaktivirati na Pri Paid broju da prilikom pozivanja izađe poruka :
" Prosleđivanje poziva je aktivno " !?

Napominjem da su ukinuta sva preusmerenja .
Isto tako pozivanjem Call Centra nemaju informaciju kako da isti problem rešim .
Ovo je specifičan slučaj za mts
Opcija 1: pozovi 789 i čim budeš video da ti se sklonila poruka o uslovnom prosleđivanju poziva, prekini vezu
Opcija 2: Uđi u opcije za preusmeravanje poziva, pusti da isproverava sve i onda će se skloniti ta ikonica/poruka pa ćeš moći da makneš tu notifikaciju
 
Nazad
Vrh Dno