Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Uplatih kredit da upalim tu promociju za 90 dinara. Pare otisle kredita nema na broju, a sad i prestala i app da.radi. 😄
 

Prilozi

  • Screenshot_20241203_225124_Moj A1.jpg
    Screenshot_20241203_225124_Moj A1.jpg
    48.6 KB · Pregleda: 70
Jutros stigao sms da kredit uvecan za 200 din. U app se ne vidi i dalje. Svratio u poslovnicu tamo vide 200din ali u sistemu. Kaze slobodno trosite kad nas se vidi to je vazno. Nije li se jos nekome desilo ovako nesto?
Da nije bag zbog besplatnog mega plana.
 
Jeste meni pre nedelju dana, a i jutros. Nesto im baguje app, nakon 10 min od dopune, kredit i dalje nije bio vidljiv u aplikaciji (update-ovana najnovija verzija). Bez obzira sto je stanje 0 din, aktivirao plan uspesno.
 
Kako dodati pripejd broj na postojeći nalog? Probao u a1 aplikaciji i ne može. Reče agent da probam na sajtu, ali ne vidim gde. Ne može preko registracije pripejd broja, jer je već registrovan.

Inače broj za koji sam dobio CC karticu je prebačen, dok onaj sa MNP nije, ne znaju iz kog razloga ga mts drži, iako su me zvali sa ponudom koju sam odbio.
Ja malopre ubacio drugi broj , oba broja su pripejed i oba preneta iz Mts-a.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241204_103218_Moj A1.jpg
    Screenshot_20241204_103218_Moj A1.jpg
    119.8 KB · Pregleda: 52
Možda može zato što su oba pripejd. Ja kod odem na opciju dodaj prepaid broj svom profilu, za 2 različita broja kaže "broj nije moguće dodati profilu".
 
… ni ja nisam mogao uz Postoaid broj, koji je izgleda vezan za mail(?!)… ides gore desno na dodaj novi nalog i dodaće ti odvojeno prepaid broj… kod njih je to izgleda razdvojeno, za razliku od nor. Yettela…
 
U pitanju su različite opcije o kojima pričate.
U jednom slučaju je dodavanje više brojeva u okviru jednog profila, a ovo drugo je dodavanje više naloga u aplikaciju.
Ovo drugo nije tako zgodno, jer se svaki broj mora pojedinačno dodavati, ali završava posao.
 
Da ja sam dodao nalog , ali sad samo biram na kom broju zelim da proverim stanje.
Mi sto smo dobili besplatan mega plan jesu nekoga zvali da nude nesto.
Kolegu zvali nude 300min 300sms za 600 dinara, za net nije cuo od guzve na poslu. Ostal da ga opet pozovu. A on posle mene jedno 10 dana preneo broj.
 
…sve je jasno… ali, ja nikako drugačije, u prvom nalogu koji je emailom vezan za postpaid ugovor, nisam uspeo da dodam novoprenešen prepaid broj…
 
Da, mene je zanimala ova prva opcija, da dodam broj u okviru jednog profila. Ovo za više profila radi.
 
Zasto su ovi iz yettela ovoiko navalentni?
U zadnja 3 dana svaki dan mi salju poruku da registrujem pripejd broj.
Broj koji sam preneo u a1 jos mi niko nije trazio da ga registrujem a ovi iz yettela navalili k'o ludi :(
 
Mi sto smo dobili besplatan mega plan jesu nekoga zvali da nude nesto.
Kolegu zvali nude 300min 300sms za 600 dinara, za net nije cuo od guzve na poslu. Ostal da ga opet pozovu. A on posle mene jedno 10 dana preneo broj.
Mene su na mom od ranije prenetom broju zvali iz BNT isto za Start tarifu pa mi je prekipelo i tražio sam od call centra A1 da me više ne zovu. Jedino su bili od koristi za pokojnu Intarifu od 500 dinara, taj ugovor sam ispunio i raskinuo. Kao zamena mi je nuđen Neo Surf za 800, koji bi nedugo zatim sa poskupljenjem bio otprilike 960, što sam odbio i to se ispostavilo kao pametan potez.
 
U A1 poslovnici podneo zahtev za prenos broja iz Yettela, ovi nakon pola sata zovu da se "nekako dogovorimo" da ostanem. 😄
 
Zvali i mene iz MTS posle nekih pola sata a ja onako unapred pripremljen, nervozan i nadrndan zbog svih ovih povećanja cena kao iz topa ispalih da nemam vremena za nikakvu priču kad me neki dečkić upita ''imate li par minuta'' :) i onako drčno, arogantno pa čak i bezobrazno velim ''ništa mi ne pominjite 50% popusta na bilo koju postpejd tarifu'' :ROFLMAO: ali on između redova uglavi da bih dobilo taj famozni popust na Omoriku S, bla, bla, bla. Hvala, prijatno i doviđenja i reče da će sutra posle 18 h stići sms da je broj deaktiviran, tako nešto.
 
Da li neregistrovan korisnik u MTS može tražiti SIM karticu sa brojem telefona koji ima, ali je izgubio fizičku sim karticu i sad je ne može staviti u drugi telefon
 
Stavi prst na celo razmisli pa sam sebi odgovori.Ili preformulisi bolje pitanje :)
 
Da li neregistrovan korisnik u MTS može tražiti SIM karticu sa brojem telefona koji ima, ali je izgubio fizičku sim karticu i sad je ne može staviti u drugi telefon
Ako je izgubljena sim kartica i plastični isečak sa puk kodovima, preostalo rešenje je registracija broja u aktivnoj sesiji Moj mts aplikacije. U Yettel-u na primer postavljaju pitanja o tipu saobraćaja, poslednjim brojevima ili vremenu upućenih poziva i poruka, odnosno korišćenja interneta, poslednjoj dopuni, te je sa njima procedura nešto lakša.
 
Jesu trazili LK ali vidim da u a1 aplikaciji imam opciju da registrujem broj?
Prebacio sam detetov broj na A1 pre nešto manje od mesec dana. Naravno podneo sam zahtev sa svojom LK i mislio sam da je tako broj registrovan na mene. Jesam li u zabludi?
Sad gledam u aplikaciji i nigde ne vidim tu opciju da registrujem broj. Kako mogu da proverim da li je broj registrovan?
 
Vip ju je još davnih dana uslovio internim protokolom, počevši od kupovine telefona poput Nokije 1600 sa povoljnijom cenom uz registraciju broja koji dolazi sa telefonom, da bi par godina zatim u radnjama to takođe obavezali i kod kupovine pripejd kartica. S tim u vezi, logično je što su rešili automatsku registraciju nakon prenosa broja, a zadržava se i pri prelasku sa postpejda na pripejd.
 
Prebacio sam se u A1. Devojka u poslovnici mi je rekla da danas, kada se aktivira kartica, moram da odem do poslovnice još jednom zbog aktivacije plana, ali čim sam ubacio karticu u telefon, dobio sam sms da je mega plan aktiviran do 2025. Ima li još neki razlog za odlazak u poslovnicu?
Dobio sam i papir o registraciji broja, što je malo bezveze jer me nisu ni pitali da li želim da registrujem na svoje ime, ali ajd, nije problem.
Osim toga, sada ne mogu da dodam broj na postojeći A1 nalog na kome se već nalazi jedan postpaid broj. Ima li fora da se to odradi?
 
… ne treba - ako je aktivan plan, to je to! Za registraciju mislim da nisi imao izbora, to je sad standardna procedura… za dodavanje, samo kao novi nalog gore desno u aplikaciji… ja sam jedino tako useo… moguće da u korisničkom mogu to da objedine, ali meni nije bilo toliko bitno…
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno