Zasto nisi ulozio reklamaciju, trazio neki dokaz za tvrdnju da si deaktivirao?Pošto mi se nije produžio besplatni mega plan zovem ja sad podršku a u međuvremenu sam jutros aktivirao top plan za 500 din i operaterka mi nešto priča a ništa je ne razumem.... Da li se pravi ili stvarno ne zna ali me uporno pita "kako mislite besplatni mega plan"? Svaki put joj čitam sa screenshot-a šta piše i pitam samo zašto se nije obnovio? Na kraju je otišla da nešto proveri i ispade da sam ga sam deaktivirao a lepo piše da dodatak nije moguće deaktivirati, da bi mi posle rekla da sam deaktivirao obnavljanje 😂... Hoštapleri....
Kako ne ispunjavaju uslove? Da li je svima bio dostupan visekratni poklon dodatak Besplatni Mega plan koji se automatski obnavlja https://forum.benchmark.rs/threads/...mi-faq-u-1-postu.310821/page-240#post-7292342 ? Posto jeste, i posto su svima poslali SMS potvrdu da je aktiviran i da se automatski obnavlja bez naplate, molim lepo.Ispašće da sam partybreacker, ali nema veze, u vezi ovih besplatnih planova.
Dal je A1 smislio lukavo ili ne da svima pusti mesec dana mega plan da bi sprečili igranku odlazak u drugu mrežu pa povratak i tako pokupili godinu dana promocije to je apsolutno njihovo pravo i ako su to uradili svaka im čast na dovitljivosti.
Sa druge strane gledam reakcije korisnika koji su dobili nešto fraj da koriste mesec dana, ne planirano i sada se bune što im nije omogućeno da i oni koriste isto to 12 meseci dok su sami svesni da ne ispunjavaju uslove za tako nešto. Bitno da se bunimo.
Stvarno smo čudan narod.
da ali mislim da je ovde kljucna rec "promotivni period" sad oni su mozda mislili samo 30 danaZasto nisi ulozio reklamaciju, trazio neki dokaz za tvrdnju da si deaktivirao?
Kako ne ispunjavaju uslove? Da li je svima bio dostupan visekratni poklon dodatak Besplatni Mega plan koji se automatski obnavlja https://forum.benchmark.rs/threads/...mi-faq-u-1-postu.310821/page-240#post-7292342 ? Posto jeste, i posto su svima poslali SMS potvrdu da je aktiviran i da se automatski obnavlja bez naplate, molim lepo.
Са тим аватаром апсолутно не делујеш као један од тих који читају форум. 😁Isto, pritom ne mogu da pozovem *123# i najverovatnije su to zakrpili, odnosno uveren sam da čitaju forum.
Zasto nisi ulozio reklamaciju, trazio neki dokaz za tvrdnju da si deaktivirao?
Hvala puno na objasnjenju, imam nekoliko MTS kartica koje bih prebacila u A1, pa zato bolje da proverim.@aleks989 reč je o besplatnom Mega planu dodeljenom za postojeće korisnike koji su broj preneli pre 15. oktobra. Ponuda ostaje važeća do kraja godine, samo je u biti zavisna od raspoloživosti pripejd MNP kartica (sa privremenim brojevima koje se koriste u svrsi postupka prenosa).
Yettel nije ugasio 3G mrežu.Slicno je to Yettel uradio pre 2 godine.
Zapravo, kod svih operatora je operativnost 3G u značajno smanjenom obimu i kapacitetu, te je ovaj potez logičan sled okolnosti usled najavljenog uvođenja 5G mreže za jun 2025, kada se ujedno i poklapaju predmetne projekcije gašenja 3G signala.A1 je odlucio da sledece godine ugasi 3G. Sa tugom sam primio ovu vest, jer 90% mojih uredjaja je na 3G. Slicno je to Yettel uradio pre 2 godine. Evo i zvanicnog saopstenja:
A, kada treba uplatiti npr. 200 dinara? Odmah, ili tek za tri meseca?
Pitanje da li bi smeli da te radikalne mere uvedu u EU na primer pogledajte u susednoj Hrvatskoj istu tu A1 mrežu, različita pravila i za važenje kredita i za dolazne pozive, daleko više od 4 meseca. Ipak tamo važe neka pravila, ovde radi ko šta hoće. Može a1 sutra da uvede pravilo i da se broj ugasi čim nema kredita duže od mesec dana a da minimum za dopunu bude 1000 dinara. Ne bi imao ko da reaguje nažalost.Nema to veze sa tim, niti se ide na ukidanje pripejda, samo su operatori primenili ono što rade u ostatku sveta. A1 je to uveo prvi i primenio najradikalnije, odnosno nakon četvrtog meseca za dolazni saobraćaj se gasi signal, ali broj ostaje aktivan i ponovo uvodi u mrežu dopunom kredita. Yettel je zatim odredio kraće važenje dopune od 60 dana umesto 90 kao kod ostalih, itd. Tranzitni period su obezbeđivali vaučeri (greb greb kartice), ali i njima je skraćen rok važenja nakon rebrendiranja.
Smeju itekako i u nekim zemljama su još radikalnije, odnosno ide i po klasifikacijama prema iznosu dopune gde za najnižu ide mesec dana pa dva ili tri meseca. Oni su na primer odlučili da idu po principu 5-10€3m, 15-20€4m, 35€6m, a važenje broja je generalno 6m, dok kod nas je minimalna dopuna 200, odnosno 300 dinara za Yettel pa samo po sebi govori da je računica prilagođena tržištu. Da je i ovde tako, verovatno bi stavili viši prag kao što su tamo posle 9m, ali naša platežna moć je niska i nisu iste dugogodišnje navike. Na kraju balade, kome je do održavanja broja, neka ide u mts.Pitanje da li bi smeli da te radikalne mere uvedu u EU na primer pogledajte u susednoj Hrvatskoj istu tu A1 mrežu, različita pravila i za važenje kredita i za dolazne pozive, daleko više od 4 meseca. Ipak tamo važe neka pravila, ovde radi ko šta hoće. Može a1 sutra da uvede pravilo i da se broj ugasi čim nema kredita duže od mesec dana a da minimum za dopunu bude 1000 dinara. Ne bi imao ko da reaguje nažalost.
Tako će i da bude.Na kraju balade, kome je do održavanja broja, neka ide u mts.
И у Јетелу је довољно једном годишње допунити са 200 динара да био број био функционалан, мени који долазм повремено сасвим довољно.Tako će i da bude.
Čekam da me prebace sa Supernova na mts konto pa pređem na postpaid i izjavim odustanak od ugovora na daljinu, te budem u preplati tih oko 6000 za optiku.Kako se vi, koji ste u sličnom problemu, borite sa ovim?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari