Šta je novo?

Prelazak u Yettel

Eto, istu kombinaciju imam i ja i meni A1 nije stucnuo ni u nekim selima oko NS( mrsko mi je to da priznam). Svaki razgovor za Yettela mi je mucenje ali bas svaki.
 
Najveci problem koji imam sa A1 je po neki propusteni poziv (u par dana po jedan), inace radi korektno, Yettelu je najveca mana sto se mene tice - izuzetno spor internet. Za pozive ne znam, vec godinama mi je postpaid na A1.
 
^taj deo je okay, pricamo o delu da dobijes popust 50% na isti taj POSTPEJD.
to nije standardna ponuda, zato tako
@mtomin na 4G paketu Kućni internet nije tehnički predviđena potrošnja podataka za televiziju mimo dodeljene kvote, što znači da bi ti išlo iz tih 100/150/500GB ko god da je IPTV provajder. Ti si imao zamisao da preko 4G kućnog interneta povežeš Yettel IPTV nezavisno od data saobraćaja, ali to ne može, nije se na tu mogućnost mislilo ili namerno ne žele da je sprovedu u delo.
nije tacno ovo, ima u radnjama, za hipernet tv se ne obracunava potrosnja iz kvote, tj pise dodatni saobracaj za koriscenej televizije.
 
Da li su telefoni iz yettel-a otvoreni za sve mreze? Imam jos par meseci ugvor u mts pa ne bih da mi telefon ne prihvati mts karticu..
 
Jesu, odavno
 
Pre sedam dana sam prebacio broj u Yettel posle osam godina u mts-u. Pola nbg jedna do dve crtice signala. Cela Kneza Miloša dve crtice. Posle par dana provalim da mi na telefonu u podešavanjima mreže stoji 4g i onda prebacim na 3G i vidim sa je stanje mnogo bolje. Brzina na 3G, DL do 12 mbit, a up do 1,7 mbit. Sve u svemu da sam znao da je Yettel toliko gori od mts-a nikad ne bih prešao kod nih.
 
Da nije do telefona? Možda ti fali neki bend za 4G kod Yettela. Samo nagađam, jer nemam takvu situaciju sa signalom kao ti, ni blizu...
 
@worthy
Neki drugi problem je u pitanju. Internet u principu radi odlično i brzo. Dva broja imam u Yettel.
Problem koji ne mogu već neko vreme da rešim je pucanje veze nakon par minuta razgovora. Vrlo učestao i iritantan problem, koji se javlja na jednom od ta dva broja.
 
Zamena SIM kartice? Da li možda imaš Xiaomi uzet preko KP? Nekim modelima nedostaje band 20.
 
Zdravo svima, ako prebacim moj mt:s broj u Yettel, da li dobijam popust na pretplatu? Ili mora broj kada bude prebacen da bude prepaid nekoliko da bih dobio 50% za pretplatu?
 
to smaranje sa obaveznim pripejdom pa onda postpejdom će ostati večna budalaština i maltretiranje korisnika...videćemo kakve će teško razumljive novotarije da smisle novi vlasnici...
 
Meni to nije problem, samo sam pitao da li kad prebacim prepaid mts broj u yettel i bude prepaid da li ce se u Yettel app pojaviti 50% za pretplatu? Da ili Ne?
 
Zdravo ljudi, imam pitanje. Jedna osoba iz moje familije je prekinula pretplatu ali onaj razmak od 14 dana posto je osoba bila prevarena (osoba iz familije) e sad problem je to sto kad je radnica pitala osobu da li je sa pripejda na postpejd ta osoba presla, naravno da ta osoba nije razumela ali naravno posle 1 sekundu shvati osoba sta radnica pita.. I sad su obe kartice ukinute, nema mreze od petka, a mts je rekao da ce aktivirati tu staru ali izgleda nisu ali su rekli ako se ne aktivira salje se nova sa istim brojem. E sad ta osoba je prekinula mts da bi presla u Yettel. Da li se moze otici u Yettel prodavnicu i prebaciti broj ako su obe kartice ugasene? Da se ne mora otici u mts poslovnicu pa uzet nova sim kartica pa onda u Yettel nego direktno u Yettel da se prebaci broj, da li se to može uraditi ili ne?
 
Prvo, da bi znao da li je broj uopšte prenet, proverićeš na www.prenesibroj.rs a potom, ako je broj ostao u mts, vlasnik ugovora će morati da iskomunicira sa Telekomom zašto je do deaktivacije broja došlo, tj. ako je prelazak sa postpejda na pripejd, mora da uzme novu sim karticu i provede 60 dana u mreži pre podnošenja zahteva za prenos u Yettel. U slučaju da je broj prenet u Yettel, a sim kartica neaktivna iz tehničkih razloga, vlasnik broja mora da ode u poslovnicu gde će radnik otkloniti tu poteškoću ili zameniti je za novu koja će biti aktivna u mreži.
 
Ja imam prepaid broj kod njih, uplacujem kredit po sopstvenim potrebama. Mogu reci samo - katastrofa i lopovluk! Koja je logika da kredit ima rok trajanja? Poslali su mi poruku da mi istice kredit, ja aktiviram dodatak - minuti, poruke i internet 7 dana da iskoristim kredit koji mi je na racunu, i to pre njihovog roka kad istice kredit, da bi oni meni sem preostalih 20din na racunu skinuli ceo dodatak koji je aktiviran samo dan pre, znaci nije proslo 7 dana! Hvala bogu pa nemam postpaid broj kod njih, mogu da zamislim kako tek tu pljackaju ljude...
 
Pitanje. Šta ako 15-tak dana pre isteka ugovorne obaveze u MTS tv+,net, podnesem zahtev za IDP brojem? Kad se dobija IDP i plaćam li neke penale, jer to očigledno tretiraju kao prevremeni raskid ugovora? Još jedno pitanje, da li Yettel ima besplatne aplikacije za telefon? Bila bih vam jako zahvalna na odgovoru. 🤗
 
moj najiskreniji savet: podnesi zahtev za raskid MTS boksa i kad te budu zvali radi ostanka reci da ti jetel nudi 12 meseci po 1 din da pređeš kod njih.
MTS će ti u tom slučaju dati istu promociju - pune dve godine 50 % popusta na bilo koji BOX paket.
Ako pređeš u jetel, nećeš biti zadovoljna njihovim uslugama ( prelistaj teme koje se tiču hipenet interneta i televizije ).
MTS je mnogo stabilniji za TV a internet im nije NAT-ovan za rasliku od Jetela.
 
Bio korisnik Telenor-Yettel-a preko 20 godina sa jednim brojem, ostao sa drugim brojem još u njihovoj mreži. Za više od 20g korišćenja usluga nisu ni na koji način pokušali da se potrude da me zadrže kod sebe i u decembru sam doneo odluku da promenim operatera zbog određenih servisa koje mi je ponudio drugi operater, a koji su važni za posao koiim se bavim. Podnošenjem zahteva za prelazak kod drugog operatera kreće šikaniranje, pozivi u večernjim satima gde mi nude neverovatne popuste i uslove da bi ostao i na karaju, kada nisam podlegao pritiscima šalju sms poruku gde mi se prvi put obraćaju sa Ti, u fazonu izdao si nas... Nakon toga mi i dalje stižu računi na mail za plaćanje usluga po drugom broju koji đi je ostao kod njih i koje uredno plaćam kao i u predhodnih 20g. Noćas mi je stigla poruka od novog operatera da mi je isključena usluga zbog duga kod starog operatera. Nekako ih dobijam preko ženinog telefona gde saznajem da postoji jedan račun-poslednji koji su poslali poštom posle svih ovih godina i slanja računa mailom, a koji nije stigao do mene...Na moju molbu da mi pošalju račun na mail rečeno mi je da to ne mogu već mogu samo da mi izdiktiraju podatke za uplatu preko tečefona, znači da platim nešto bez uvida u račun, ili da probaju ponovo da mi pošalju poštom jer su takva pravila... pravila koja nigde ne pišu... Izvršio sam uplatu odmah i nadam se da će biti odmah proknjižena i da će mi novi operater brzo aktivirati uslugu...pored ovoga od momenta prelaska na novog operatera stižu mi svakodnevno hakerske sms poruke, koje mi nisu stizale pre prelaska, tako da mi je broj verovatno završio zahvaljujući Yettelu na darknetu... Sada su me definitivno ubedili , da moja porodica i moja firma više nikada neće koristiti Yettel usluge, a takav ću predlog dati i svima koje poznajem i koje ne poznajem.Veliko razočarenje!!!
 
Te phishing poruke o neisporucenim paketima stižu svima, ja sam dobio bar 5-6 poruka... Svakako su velika sramota za naše operatere jer stižu i sa domaćih brojeva/kartica, a operateri bi trebali nastojati da to spreče...
A čitav prethodni post mi je malo too much i vuče na paranoju, kao da si jedini korisnik koji je prešao...
 
Preporuke za prelaz u Yetel, ljudi brzi, konkretni, ne zavlace, cela procedura sa 50% odradjena za manje od 5 dana.
 
Kapiram da cu vremenom i ja preci u tu skupinu i nije sporno ali opet app je mnogo dobar i prost,free aplikacije, placanje prelagano preko appa, solidno minuta i gb... Pa sta coveku vise treba :)) ispade da sad nesto reklamiram ali zaista sam obican smrtnik i msm da je ok da podelim svoj stav...
 
Za Yettel su svi isti otkad je PPF kupio Telenor i samo su se nijanse menjale. Koliki god da vam je korisnički staž, reaguju na isti način, tj. podneskom zahteva za raskid ugovora ili prelazak u drugu mrežu se otvara mogućnost obnove servisne promocije od 50%. Inače, nakon isteka kreću standardne, a onda idućeg dana se otvori 30% kao „super popust" pa možda neki koji misle da nemaju drugačija prava se za to opredele.
 
Pozdrav svima koji citaju. Zelela sam samo da napisem svoje iskustvo sa Yettelom, sto ne znaci da sam u pravu.
Kao prvo, pravu srecu imate ako pronadjete Yettel objekat u kojem zaposleni imaju iskustva dovoljno kako bi vam ista objasnili. O ljubaznosti ne zelim ni da pisem. Kad napravite scenu jer su oni napravili propust, obicno odgovor bude "to nije do nas". Interneta jako malo koristim pa samim tim mesecno skupim poprilican broj gigabajta. Konkretno-u martu sam imala 90GB u paketu (Viber i Fb imaju svojih 10GB koje nijednom nisam potrosila). Odjednom mi stize poruka da sam potrosila sav internet, 0 KB na raspolaganju. Naravno sokirana, odlazim u poslovnicu i njihov odgovor " to nije nase, zovite call centar. Zovem njih i dobijam ubedjivanje da sam gledala filmove, YT. Ja reko nisam, posao i obaveze mi ne dozvoljavaju. Posto krece svadja, prebacuje me zena na drugu liniju. Dobijam objasnjenje da cu listing potrosenog interneta dobiti u poruci. Ok. Stize poruka posle pola sata "Ne vidimo propust u prijavljenom problemu". Nigde listinga, nigde objasnjenja. Sto bi rekli-ceracemo se. A to je samo jedan od problema koje imam sa njima. Moj savet je-STO DALJE OD YETTELA AKO MISLITE DA SACUVATE NOVAC I ZDRAV RAZUM.
Izvinjavam se na ovolikoj kolicini teksta 😅
 
Od kako je Yettel preuzeo jedva čekam da mi istekne ugovor i da ih se rešim!!!!!!!!! Napucali su cene a internet je KATASTROFA! Treba 100 godina da učita sliku, 100godina da preuzme snimak! Ima dana kad uopšte neće da reaguje internet. Sramno je kako rade! Užas! Užas! Zaobidjite ih kako god znate!
 
Ovde ima MTS botova, registovani 1 dan i prva poruka napad na Yettel :)
Vala bas ja sam u Yettelu koristim njihov internet,jedina istina je dasu bar za mene digli cene u nebesa.Jedino zbog toga po isteku UO,prelazim kod drugog.Ali ova 2 posta gore preteraste brate,sve radi ko sat.E sad sto ja odlazim zbog cena,toje druga stvar :)
 
Nazad
Vrh Dno