Šta je novo?

prekid SBB Interneta

Za dva sata da nadoknade dan ne ocekujem...
Ja jos uvek cekam da mi nadoknade CELE DANE... a pored toga sam morao da pravim memo (ko li to izmisli kod njih :D) da napisem kojih dana sam delimicno imao net, jer ukupno nisam imao >5 dana net, samo sto nije 24 kalendarska sata.

P.S. Ne hvalim ih vec kudim jer su ranije bez ikakve intervencije nadoknadjivali cele dane - sada moram da trazim!
 
Poslednja izmena:
to malo da se prisetite @lite režima :D
 
Uff ne podsecaj me :(
 
meni je za pohvalu da neko odmah resava probleme obzirom da sam svestan gde zivim.

pa znas kako, s obzirom da je to privatna kompanija, verovatno da nije resen problem relativno brzo - nekoga bi verovatno stavili u top i ispalili ... :-devil-:
to spremanje za top licno znam, mada sam ja uvek imao spreman odgovor, pa sam sprecavao lansiranje :D

sto rece neko, kada bude lokalni problem, nema leba da te za sat-dva poseti ekipa, sem ako nisi talija - pa su vec u komsiluku.

moje iskustvo sa teh.supportom SjBB je shareno samo tako, a zvao sam i kao licni i business korisnik. al' to nije tema, pa da ne offujem...
 
sto da nije tema, samo napred. sasvim je ok izneti ovde dobra i losa isqstva sa teh. podrskom :)
 
pa na licnom nivou je manje vise makljanje sa njima i dokazivanjem da je problem kod njih..
evo primer iz jednog ranijeg posta:
inace, drugu nije radio net, i zove SBB korisnicki servis, i krece saltanje: ugasi ovo, ugasi ono, virusi, babin slushni aparat uz podzemne vode izaziva interferenciju kod modema pa je resenje - baci babu u bunar... i slicno tome.
zovne me drug, ja mu objasnim 192.168.100.1 i kratak pogled daje da je Upstream signal u maleru, zovne on "podrshku" i kaze im da imaju problema sa uploadom i da hoce nadoknadu vremena za izgubljene dane. "Gospodine, ceo vas kraj je jutros ispao, ekipe se na terenu, ocekujemo da se problem resi do veceras..." - ko da nisu mogli odmah da mu kazu.
na poslovnom nivou, je uglavnom bilo mnogo bolje (mada nam je SBB vise sluzio kao backup - tj. vise kao poseban izlaz za net za IT), mada smo par puta imali problem jer su konektori/pojacivaci koji su bili razvuceni preko krovova korodirali i gubili smo signal. mada sam jedanput bio primoran da opet spominjem nadoknadu poslovne shtete (ne vremena od paketa) za to vreme sto nismo imali net.
u svakom slucaju, skoro sve njihovo se svodi da se dokaze da je problem kod korisnika, pa ako si uporan, e onda mozes da zavrtis tocak srece sa izlaskom ekipe na teren. sva sreca pa su se modernizovali pa imaju neke uredjaje za ispitivanje signala od po par hiljada evra, pa lakse nadju koji je konektor korodirao... :D
 
Danas bio da uplatim net, i kazem onoj guski (u Ustanickoj, prvi i poslednji put tamo uplacujem, u Kralja Petra renoviraju), 1,5mbit paket, plus da doplatim za lokalni upload i ona kaze nema, kao evo papir sa paketima... nema.
Ja reko pa procitao sam na sajtu, 1536/128 plus 512kbit lokalni upload (1390 + 140) = 1530din, ona kaze jok, imas ovaj paket za 1390din i imas sledeci 3mbit za ne znam koliko.
Jedino joj nisam pomenuo da trazim Flat Plus paket, mada kapiram da se guska ni tad ne bi snasla :smash:.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno