Šta je novo?

Pravila o Prenosu Broja; Ko je Vlasnik Broja

Potpisan zahtev za prenos broja pre nedelju dana tačno i evo i dalje nije prenešen...
Iz koje mreže odlazite i u koju mrežu prelazite?
Ako predaš u sredu pre 14h ili (utorak posle 2) hoće, jer je rok još dva dana da te operator drži u mreži* i trećeg mora da te pusti kod drugog koji te preuzima i zakazuje prenos za četvrti kada bi trebalo da bude već prenešen.
*Za to vreme te kume i mole da ostaneš, nude utvrđene nekomercijalne ponude ili to vreme prolazi bez interakcije od strane call centra matičnog operatera.
(Ovo su samo primeri, pitam zato što me zanima)Znači ako ja podnesem 05.09.2023.(utorak) posle 14h zahtev za prelazak u drugu mrežu onda ću biti u drugoj mreži biti 08.09.2023? I da ja podnesem 04.09.2023.(utorak) prelazak u drugu mrežu onda ću biti u drugoj mreži biti 07.09.2023.? Šta ako ja podnesem zahtev 03.09.2023.? Onda ću biti u drugoj mreži 06.09.2023?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Tako ispada. Ovo je i ranije trebalo da bude najidealniji slučaj, ali izgleda da je praksa i ovog puta zakazala. Naknada štete po danu kašnjenja koliko sam shvatio važi samo onda kada se prenosi fiksni broj, što im daje za pravo da nastave tako da se ponašaju. Mene je Yettel pustio posle tačno 10 dana i to nakon što sam im se obratio uz napomenu da prosleđujem slučaj Ratelu na dalju nadležnost, pošto nemaju više na osnovu čega da me drže u mreži, a uporedo im se Globaltel već obratio 3. i 7. dana. mts, A1 i Globaltel uglavnom kraće rešavaju prenos, ali Yettel jako svrbi to što imaju sve veću migraciju korisnika i eskiviraju na svakojake moguće načine.
 
A da li je u tom periodu aktivan broj? Da li telefon može da se koristi?
Uopšte u tom prelazu da li ima neki period, bilo dani bilo sati, da broj telefona koji se prenosi nije aktivan i ne može da se koristi?
 
Ima. Od 2 do 4 posle ponoći, a kod Globaltela i do 6, odnosno 10 ujutru.
 
Nazad
Vrh Dno