Šta je novo?

Pravila o Prenosu Broja; Ko je Vlasnik Broja

whose

Poštovan
Učlanjen(a)
05.02.2017
Poruke
143
Poena
70
"Registracija neregistrovanih prepaid korisnika se može obaviti i kod operatora primaoca broja uz davanje na uvid SIM kartice i PUK broja, i važećeg identifikacionog dokumenta (lične katre ili putne isprave)."

"korisnik je koristio usluge operatora davaoca broja kraće od tri meseca ako je reč o mobilnoj telefoniji, odnosno šest meseci za fiksnu telefoniju;"


Nije jasno koji je zakon trenutno aktivan. Link?

Sta je potrebno da bi se broj smatrao registrovanim:
Da li je potrebno da broj bude vec prethodno registrovan kod operatora davaoca ili je dovoljno dati PUK operateru primaocu i da se to smatra registracijom ako je registracija uslov za prenos.

"Registracija neregistrovanih prepaid korisnika se može obaviti i kod operatora primaoca broja uz davanje na uvid SIM kartice i PUK broja, i važećeg identifikacionog dokumenta (lične katre ili putne isprave)."

"korisnik je koristio usluge operatora davaoca broja kraće od tri meseca ako je reč o mobilnoj telefoniji, odnosno šest meseci za fiksnu telefoniju;"

Da li je uopste potrebno koristiti broj u mrezi davaoca ili je dovoljno posedovati prepaid ili postpaid broj. Ako jeste potrebno, koliko vremena je potrebno koristiti broj?

Da li ima razlike izmedju prepaid i postpaid brojeva.

Sta se dogadja u praksi i kako postupiti?
 
Registrovan broj je kada si kod svog operatera registrovan u bazi sa svojim ličnim podacima iz lk

Neregistrovan prepiad broj je onaj koji si kupio negde i koristio ga bez registracije kod provajdera...

Postpaid brojevi su uvek registrovani na ime korisnika.

Ako prenosite broj u drugu mrežu:

Da bi provajderu dokazao da si ti zaista vlasnik tog neregistrovanog broja provajder traži da mu dostavis nekoliko najčešće pozivnih brojeva i onda možeš izvršiti registraciju broja na svoje ime.
Nakon izvršene registracije kod provajdera moraćete ostati još 3 meseca u toj mreži jer se računa kao novi korisnik.

Ako taj neregistrovani broj želiš da preneses u drugu mrežu, on pre svega mora biti duze od 3 meseca u tvom vlasništvu, i moraš posedovati serijski broj sim kartice kao i PUK kod.

Ako nešto nisam odgovorio pitaj.
 
pokusavam da prenesem broj iz mreze A u mrezu B.
Deluje kao da se u B pretvaraju da prenose a u stvari nista ne urade, ne daju mi razlog, pismenu potvrdu o odbijanju.
U A kazu da ne vide da je zahtev podnet.

ideje?
da li su duzni da mi pokazu ekran ili da nekako dokazu da su uopste pokusali prenos
 
Ima niz stvari koje kao korisnik moraš da ispuniš da bi ti odobrili prenos broja, pre svega da nema dugovanja i da su duže od 3 meseca u toj mreži, napisao sam u prethodnoj poruci.

Takodje mogu da te odbiju ako nisi tačno naveo serijski broj sim kartice
 
Zdravo ljudi, ja bih da prenesem prepaid mts broj(neregistrovan) u Yettel. Broj je preko 10 godina star ali se još koristi. Znači da bih ja pokazao da sam vlasnik broja ja moram pokazati najčešće pozive sa tog broja i da imam ICCID broj kako sam pročitao ove poruke gore, zar ne? Šta još trebam da uradim da mi se ne odbije prenos broja? Nemam nikakvih dugovanja.
 
Meni su kad sam za klinca prenosio neregistrovani prepaid u yetel tražili samo PUK i ništa više
 
I to imam, zaboravih napisat. Jel još nešto treba ili to je to?
U principu samo PUK traze. Njega mozes uvek dobiti cak i da ga nemas od prethodnog operatera... ( ali nikako da registrujes broj kod njih, znas vec pricu 60 dana ) i sa time ides radis registraciju i prenos.
 
Meni su kad sam za klinca prenosio neregistrovani prepaid u yetel tražili samo PUK i ništa više
Važi, hvala Vam na odgovoru.
U principu samo PUK traze. Njega mozes uvek dobiti cak i da ga nemas od prethodnog operatera... ( ali nikako da registrujes broj kod njih, znas vec pricu 60 dana ) i sa time ides radis registraciju i prenos.
Važi, to znam. To znam da se ne registruje jer moraš jos 2-3 meseca ostati jer si "novi" korisnik. Ne razumem : i sa time ideš radiš registraciju i prenos. Da li ste mislili registracija sa ličnom kartom i prenos sa PUK ili?
 
U principu samo PUK traze. Njega mozes uvek dobiti cak i da ga nemas od prethodnog operatera... ( ali nikako da registrujes broj kod njih, znas vec pricu 60 dana ) i sa time ides radis registraciju i prenos.

Kod koga se ne registruje broj?
Onda ne vazi pravilo od 2 meseca?
 
Kod koga se ne registruje broj?
Onda ne vazi pravilo od 2 meseca?
Ako želite da prebacite neregistrovan broj(pripejd) ne smete da ga registrujete u toj mreži gde je broj zato što ste onda "novi" korisnik i morat ćete još 2-3 meseca čekati da prebacite broj u drugu mrežu. A na šta ste mislili : Onda ne važi pravilo od 60 dana(2 meseca)?
 
Ako je A1, mts ili Globaltel, trebalo bi da može. Yettel je ranije odbijao prenos kada je broj neregistrovan, iako su operateru primaocu pružene tačne informacije oko PUK kodova. Novim pravilnikom za prenos se ova kontradiktornost nije promenila.
 
Sto bi neko prenosio sveze kupljenu prepaid karticu, kada istu moze da dobije od globaltela na poklon sa sve 5Gb interneta i 50 min razgovora?
 
То је и мене занимало, разумем да неко преноси број који му је битан, али ово не. На крају крајева коме је битан број никакав проблем да га региструје и пренесе после два-три месеца, или кад је већ могуће.
 
Sto bi neko prenosio sveze kupljenu prepaid karticu, kada istu moze da dobije od globaltela na poklon sa sve 5Gb interneta i 50 min razgovora?
Pa cek, sad ste me izgubili... Zar nije prenos broja bitan zbog bonusa od 200 GB ( i sto dolazni medjunarodni saobracaj ide preko nosioca broja ) Nek me neko ispravi ali tipa mts broj ima vise partnera za dolazne od Globaltela?
 
Pa cek, sad ste me izgubili... Zar nije prenos broja bitan zbog bonusa od 200 GB ( i sto dolazni medjunarodni saobracaj ide preko nosioca broja ) Nek me neko ispravi ali tipa mts broj ima vise partnera za dolazne od Globaltela?
zato su pitali nove brojeve da prebacuju.
 
Nije mi to ni palo na pamet... to mi je totalno nebitan razlog.

Mada ako se sveze aktiviran (ili neaktiviran) broj to se mozda tretira kao novi korisnik sto i jeste, i on bi trebao da sedi 3 meseca u maticnoj mrezi.
 
Ja sam poslao screenshot ovde jer ni ja nisam znao šta da odgovorim, jedino sam odgovorio da broj mora biti 2-3 meseca u mrezi i onda se moze prebaciti(privatna prepiska). Ali da se odmah aktivirana kartica prebaci u drugu mrežu, na to nisam imao odgovor.
 
Meni sva logika govori da to ne moze, osim ako ne postoji neka rupa u sistemu.
 
Ako je uslov (a jeste) da korisnik mora biti dva meseca u mreži pre mogućnosti prelaska u drugu mrežu, onda se nova prepaid kartica ne može odmah preneti u drugu mrežu.
Osim ako negde postoji bug da može da traži prenos broja koji još nije aktivan (kupi karticu, NE napravi prvi poziv i traži prenos).
Pozdrav
 
Ako je uslov (a jeste) da korisnik mora biti dva meseca u mreži pre mogućnosti prelaska u drugu mrežu, onda se nova prepaid kartica ne može odmah preneti u drugu mrežu.
Osim ako negde postoji bug da može da traži prenos broja koji još nije aktivan (kupi karticu, NE napravi prvi poziv i traži prenos).
Pozdrav
Ne može, osim ako oni se ne prevare slučajno. Kartica 2 meseca aktivno i sve ostalo da je regularno. Ne moze ni nepostojeci isključen neregistrovan i slične varijante.
 
Ja prvi put cujem za to pravilo od dva meseca, koje ovde pominjete.
nekoliko puta sam prenosio brojeve i uvek je bilo 3 meseca.

Ne može, osim ako oni se ne prevare slučajno.
Nema ko da se prevari.
zahtev se podnosi provajderu koji treba da preuzme broj,
a prenos odobrava provajder vlasnik tog broja.

Ako bilo sta od tih zahteva nije ispunjeno vlasnik broja jednostavno odbije prenos, i ovaj sto je zahtevao prenos ne moze nista osim da ispuni te zahteve.

Znaci trebalo bi dva provajdera da se prevare, a to nema sanse.
 
Od pre ~mesec dana važi novi pravilnik za prenos broja po kome je minimalno vreme izmedju dva prenosa smanjeno sa 3 na 2 meseca.
Pozdrav
 
Skraćeni su brojni rokovi, a uvedena je i subota kao radni dan u postupku prenosa broja
 
Ako ja na primer podnesem zahtev za prenos broja u četvrtak, da li će se onda prenos broja u subotu završiti?
 
Ako predaš u sredu pre 14h ili (utorak posle 2) hoće, jer je rok još dva dana da te operator drži u mreži* i trećeg mora da te pusti kod drugog koji te preuzima i zakazuje prenos za četvrti kada bi trebalo da bude već prenešen.
*Za to vreme te kume i mole da ostaneš, nude utvrđene nekomercijalne ponude ili to vreme prolazi bez interakcije od strane call centra matičnog operatera.
 
Potpisan zahtev za prenos broja pre nedelju dana tačno i evo i dalje nije prenešen...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno