Ne mogu dovoljno da iskritikujem poslovnu politiku Pošte da Direct4.me aplikacija bude jedini način preuzimanja pošiljaka sa paketomata.
Prvo, aplikacija ke bagovita, pravi krš.
Npr. nudi razne opcije za aktiviranje i otvaranje pretinca. Prva opcija bluetooth nemoguće se povezati sa paketomatom iz aplikacije, a kad stisneš opciju povezivanja iz padajućeg menija iskače obaveštenje da se nije moguće povezati direktno nego preko aplikacije i tako u krug. Druga opcija traži da se skenira QR kod na paketomatu koji je zamagljen i nečitljiv, dakle nemoguće. Jedina opcija koja funkcioniše je "govorom" što je suštinski onaj zvučni signal kako se otvaralo i do sada. Ne znam da li naši nisu kupili od slovenaca paketomate sa svim opcijama za otvaranje, ili šta je, ali fakat ne funkcionišu sve opcije.
Drugo, šta im je trebalo da sa ranije tri opcije jza podizanje paketa: aplikacija, link i poziv, svedu sve na jednu - aplikaciju, nije da svi korisnici Poštinih usluga imaju smart telefon i da znaju da ga koriste, pogotovo ovo đubre od aplikacije.
I na kraju, trešnja na tortu, podignem paket, označim da je podignut, ali ne, još naredna dva dana mi stižu poruke da je paket spreman za preuzimanje i da požurim da ga preuzmem. Valjda skontaju da je preuzet tek kad se neko od službenika fizički dovuče do paketomata i otvori pretinac kad prođe vreme za preuzimanje.
Ranije je ovo obaveštenje da je paket preuzet funkcionisalo, sad u aplikaciji ne funkcioniše, a ni na sajtu za praćenje uručenja pošiljke gde se status "spremno za preuzimanje" ne menja danima iako je paket uveliko preuzet.