Šta je novo?

Praćenje pošiljki (2024) - FAQ u prvoj poruci

Kinez mora da pokrene to jer je on vlasnik pošiljke ili robe sve dok ne dobiješ, ali pošto se pošiljka izgubila kontaktiraj Kineza i sve mu objasni pa u dogovoru sa njim vidi sta ces, mozda ces morati samo spor da otvoriš i da ti vrati novac.
Da, ali kinez pokreće spor pred svojom postom ne pred srpskom.
Dakle put je refund od kineza, a posle kinez cima svoju poštu, oni ga refundiraju i onda se njihova posta naplati od naše.
 
@techone
I jesi li im poslao sve što su tražili?
Potražmicu sigurno nisi jer se ona pokreće samo sa potvrdom o prijemu pošiljke koja se izdaje pošiljaocu.
To ide refund a kako će kinez da se razračuna je njegova stvar.
 
Poslao sam sve sto su trazili, list "potraznica" nije onda to vec link su mi dali ka istom da popunim....

Kineski ali express prati samo prvi tarcking gde pise da je stigo u logisticki centar, zamenski tracking la..hu daje tek sajt kao ninja track... i samim tim postoji velika sansa da sam ali express odbije refund
 
Ne mogu dovoljno da iskritikujem poslovnu politiku Pošte da Direct4.me aplikacija bude jedini način preuzimanja pošiljaka sa paketomata.

Prvo, aplikacija ke bagovita, pravi krš.
Npr. nudi razne opcije za aktiviranje i otvaranje pretinca. Prva opcija bluetooth nemoguće se povezati sa paketomatom iz aplikacije, a kad stisneš opciju povezivanja iz padajućeg menija iskače obaveštenje da se nije moguće povezati direktno nego preko aplikacije i tako u krug. Druga opcija traži da se skenira QR kod na paketomatu koji je zamagljen i nečitljiv, dakle nemoguće. Jedina opcija koja funkcioniše je "govorom" što je suštinski onaj zvučni signal kako se otvaralo i do sada. Ne znam da li naši nisu kupili od slovenaca paketomate sa svim opcijama za otvaranje, ili šta je, ali fakat ne funkcionišu sve opcije.

Drugo, šta im je trebalo da sa ranije tri opcije jza podizanje paketa: aplikacija, link i poziv, svedu sve na jednu - aplikaciju, nije da svi korisnici Poštinih usluga imaju smart telefon i da znaju da ga koriste, pogotovo ovo đubre od aplikacije.

I na kraju, trešnja na tortu, podignem paket, označim da je podignut, ali ne, još naredna dva dana mi stižu poruke da je paket spreman za preuzimanje i da požurim da ga preuzmem. Valjda skontaju da je preuzet tek kad se neko od službenika fizički dovuče do paketomata i otvori pretinac kad prođe vreme za preuzimanje.
Ranije je ovo obaveštenje da je paket preuzet funkcionisalo, sad u aplikaciji ne funkcioniše, a ni na sajtu za praćenje uručenja pošiljke gde se status "spremno za preuzimanje" ne menja danima iako je paket uveliko preuzet.
 
Ne znam meni savrseno radi,od kad je uvedeno da otvara preko BT bukvalno u 2-3 klika i gotovo, jedino se zapitam da nije mozda zabagovala sto mi tako dugo nista ne stize:)
 
Ne znam meni savrseno radi,od kad je uvedeno da otvara preko BT bukvalno u 2-3 klika i gotovo, jedino se zapitam da nije mozda zabagovala sto mi tako dugo nista ne stize:)
Meni neće preko BT.
Radi ti i obaveštavanje da je pošiljka preuzeta, ne smaraju te sa glupim porukama i nakon preuzimanja?
 
Do sada nisam ni ja imao problema sa paketomatima u NS
 
Radi sve kako treba, to sto su ostavili 17 razlicitih opcija za otvaranje moze samo plus da bude jer su tako omogucili sirokom spektru telefona (cak i poluispravnih) da ih otvara.

Dalje, osoba koja nema smart telefon nije uskracena za dostavu paketa jer ce ti postar doneti pakete svejedno kad ih izvade iz paketomata nakon 2 dana.

Ima x stvari koje mogu da se kritikuju oko poste, paketomat nije ni u top 10 trenutno.
 
Radi sve kako treba, to sto su ostavili 17 razlicitih opcija za otvaranje moze samo plus da bude jer su tako omogucili sirokom spektru telefona (cak i poluispravnih) da ih otvara.

Dalje, osoba koja nema smart telefon nije uskracena za dostavu paketa jer ce ti postar doneti pakete svejedno kad ih izvade iz paketomata nakon 2 dana.

Ima x stvari koje mogu da se kritikuju oko poste, paketomat nije ni u top 10 trenutno.
Ko kritikuje paketomat kao opciju dostave?

Kritikujem aplikaciju koja je krš i to što su sve druge opcije (koje su do nedavno uredno funkcionisale) ukinuli i osudili nas na čari njihove aplikacije koja je, ponavljam, krš, jer od 17 različitih načina otvaranja (kako ti kažeš) kako treba radi samo jedna, a i ta zahteva apk, smart telefon, bar neku tehničku veštinu snalaženja u bespućima ove neintiuitivne aplikacije.

Da hoću i da mi odgovara da mi poštar donosi paket kući ne bih ga ni preusmeravao na paketomat, toliko je valjda svakom jasno.

EDIT: @aw snap i ja sam iz NS... Priča nema veze sa lokacijom, verujem da je svuda isto i polufunkcionalno sa ovom kvazi-aplikacijom...
 
Aplikacija je tebi krs, to ne znaci da je svima krs jer se retko ko do sada ovde bunio na njen rad, i uglavnom su to bili oni koji ne kapiraju kako se ista koristi.

Link koliko vidim i dalje postoji u Viber porukama tako da nisi osudjen iskljucivo na aplikaciju.

Pozive i treba da uklone jer je par njih ovde zvalo broj iz poruke iako nisu bili ni blizu paketomata, ne mogu da se setim da li se paketomat otvarao odmah cim se nazove broj ali mozes da zamislis situaciju gde nekom otvoris pretinac na izvolte jer ne kapiras kako nesto radi.

Ako je zamagljen bar kod - prijavi u posti.
 
Moja posta pokriva 50k+ korisnika i ima jedan paketomat sa 16 mesta tako da mi je cela ta prica sa paketomatima prilicno beznacajna.Otprilike jednom godisnje ugrabim mesto :)
 
Zvanjem broja iz poruke paketomat se otvara na zvuk, moraš da prisloniš fon a to što ljudi zovu od kuće verovatno misle stiže letećim taxijem. Nisam zavisnik aplikacija i nije mi poenta da bude gomila aplikacija, za mene najkulturniji način podizanja pošiljki kad je zamenski poštar u pitanju.
 
Ne mogu dovoljno da iskritikujem poslovnu politiku Pošte da Direct4.me aplikacija bude jedini način preuzimanja pošiljaka sa paketomata.

Prvo, aplikacija ke bagovita, pravi krš.
Npr. nudi razne opcije za aktiviranje i otvaranje pretinca. Prva opcija bluetooth nemoguće se povezati sa paketomatom iz aplikacije, a kad stisneš opciju povezivanja iz padajućeg menija iskače obaveštenje da se nije moguće povezati direktno nego preko aplikacije i tako u krug. Druga opcija traži da se skenira QR kod na paketomatu koji je zamagljen i nečitljiv, dakle nemoguće. Jedina opcija koja funkcioniše je "govorom" što je suštinski onaj zvučni signal kako se otvaralo i do sada. Ne znam da li naši nisu kupili od slovenaca paketomate sa svim opcijama za otvaranje, ili šta je, ali fakat ne funkcionišu sve opcije.

Drugo, šta im je trebalo da sa ranije tri opcije jza podizanje paketa: aplikacija, link i poziv, svedu sve na jednu - aplikaciju, nije da svi korisnici Poštinih usluga imaju smart telefon i da znaju da ga koriste, pogotovo ovo đubre od aplikacije.

I na kraju, trešnja na tortu, podignem paket, označim da je podignut, ali ne, još naredna dva dana mi stižu poruke da je paket spreman za preuzimanje i da požurim da ga preuzmem. Valjda skontaju da je preuzet tek kad se neko od službenika fizički dovuče do paketomata i otvori pretinac kad prođe vreme za preuzimanje.
Ranije je ovo obaveštenje da je paket preuzet funkcionisalo, sad u aplikaciji ne funkcioniše, a ni na sajtu za praćenje uručenja pošiljke gde se status "spremno za preuzimanje" ne menja danima iako je paket uveliko preuzet.
Ne znam druze meni sve opcije uredno rade isprobao mislim da je nesto ipak do tvog telefona jer da je do app imao bih i ja problem a i svi koji podizu pakete iz paketomata ali ne videh da se neko zalio mozda sam propustio ali mozda mali broj vas se zalio na aplikaciju da ne radi kako treba.
Proveri tvoj tel meni na proslom Xiaomi 10T Pro i sad na Xiaomi 13T Pro sve top radi.
 
Aplikacija je tebi krs, to ne znaci da je svima krs jer se retko ko do sada ovde bunio na njen rad, i uglavnom su to bili oni koji ne kapiraju kako se ista koristi.

Link koliko vidim i dalje postoji u Viber porukama tako da nisi osudjen iskljucivo na aplikaciju.

Pozive i treba da uklone jer je par njih ovde zvalo broj iz poruke iako nisu bili ni blizu paketomata, ne mogu da se setim da li se paketomat otvarao odmah cim se nazove broj ali mozes da zamislis situaciju gde nekom otvoris pretinac na izvolte jer ne kapiras kako nesto radi.

Ako je zamagljen bar kod - prijavi u posti.
Link u porukama više ne postoji, broj za zvanje više ne postoji (i da, sigurno dok je postojao nisam zvao sa fiksnog).
Screenshot_20240508_214652_Viber.jpg

Pišeš napamet.

To i jeste problem što sam osuđen na aplikaciju koja polovično radi.

A evo i QR koda paketomata.
Screenshot_20240509_063712_Direct4me.jpg
 
prošle godine su mi nestale tri pošiljke sa istim datumom prispeća u local delivery center...sada imam tri pošiljke koje su sve stigle u local delivery center 26.03.2024....ni traga ni glasa od njih...sve su UAxxxHU i kao da su zajedno preskočene, nešto debelo nije u redu kod naše pošte...

danas mi stiže pošiljka koju sam naručio u aprilu? UBxxxHU tracking...

zanimljivo je da od tih 6 nestalih su 3 pošiljke sa sitnim šrafovima za montažu gramofonskih glava, svaka naručena od drugog prodavca...kao da su ukleti ti šrafovi ,koji inače teško mogu da se upotrebe za bilo šta drugo...ili u našoj pošti ima puno DIY fanatika koji misle da mogu da im zatrebaju pa se posluže... :mad:
 
Poslednja izmena:
Pokaži mi poruke od "prošle godine" kao dokaz da si u pravu...
Moje poruke su od juče, kao što vidiš.
Imam i ja aprilskih gde su sve tri opcije za preuzimanje bile moguće.
Pogledajte prilog 441669

Ne znam da li se šta od 01.05. šta promenilo, kod mene u NS izgleda jeste.
Kad mi stigne naredna UA... ili UC... posiljka kacim poruku da ne bih zadrzavao vise ni tebe ni sebe u ovoj raspravi.
 
Kad mi stigne naredna UA... ili UC... posiljka kacim poruku da ne bih zadrzavao vise ni tebe ni sebe u ovoj raspravi.
Dogovoreno.
Stvarno bi bilo glupo da su za interne PX pošiljke (moji primeri) ukinuli mogućnost različitih načina podizanja pošiljke sa paketomata, a da za ino pošiljke to i dalje može.
Mada je i to bolje nego da ukinu za sve.
 
Meni stigla danas poruka na Viber i to radilo do sad ok ,
danas prvi put nije htela da radi opcija jedan i dva , tek na poziv na broj otvorio paketomat
 

Prilozi

  • Screenshot_20240509_130540_Viber.jpg
    Screenshot_20240509_130540_Viber.jpg
    96.8 KB · Pregleda: 21
Da li jos neko ima paket koji se zaglavio na statusu 20200 GPC NS?

Moj ukleti paket, nakon 40 dana na carini, sada se zaglavio na ovome. Posle mnogo zvanja, konacno mi se javio neko iz poste u Primorskoj i rekli su mi da je paket "u putu" do njih (kao da carina nije u istoj zgradi) i da ce to potrajati jos 7-10 dana!! Na moje uzasavanje, samo su mi rekli da je carina u velikom zaostatku i da je to eto tako. 🤬
 
Ubačen u paketomat. Niš. Prijatno sam iznenađen, 30 dana od RDLC. Toliko čekam LA-HU jer svaki zaglavi na carini.
1000004608.png
Meni stigla danas poruka na Viber i to radilo do sad ok ,
danas prvi put nije htela da radi opcija jedan i dva , tek na poziv na broj otvorio paketomat
I meni više ne radi iz aplikacije, tiši je zvuk nekako, samo na poziv hoće da otvori.

Današnja poruka, sve normalno. Vidim da se vodi neka polemika.
1000004610.png
 
Poslednja izmena:
Da li jos neko ima paket koji se zaglavio na statusu 20200 GPC NS?

Moj ukleti paket, nakon 40 dana na carini, sada se zaglavio na ovome. Posle mnogo zvanja, konacno mi se javio neko iz poste u Primorskoj i rekli su mi da je paket "u putu" do njih (kao da carina nije u istoj zgradi) i da ce to potrajati jos 7-10 dana!! Na moje uzasavanje, samo su mi rekli da je carina u velikom zaostatku i da je to eto tako. 🤬
Na konto tog njihovog zaostatka imamo "srecu" da nam posiljke prolaze bez otvaranja i naplate... Doduse tek posle mesec dana, al to je sto je (i ja sam sa podrucja NS carine).
 

Prilozi

  • carina.png
    carina.png
    32.7 KB · Pregleda: 21
Novi Sad ubedjivo najgori, Nis je izgleda prodisao,ali NS sve gori i gori, sa pracenjem 30+ dana na carini (u mom slucaju obavezno i otvaranje 95% paketa),a ove ne registrovane da ne spominjem, i po 100+ dana od poslednjeg statusa.
 
Niš, trenutno zadržavanje paketa oko dve nedelje, ali zato ponovo sve živo carine, sve preko 4$
 
@olimpik
Ne verujem da carine ništa preko 4$, valjda ide ta dažbina preko 50e,, naplaćuju se normalne dažbine a ne carina. Bgd danas stigla LA pošiljka 15e zbirno sa poštarinom a ono ni PDV.
 
Vrh Dno