Šta je novo?

post express smejurija.... sta raditi?

Kako onda znaš da isporučuje PE kada ti ni jednom nisu doneli ?
Meni je telefon doneo čovek koji nije bio u uniformi PE radnika, a i na dostavnom vozilu je pisalo POŠTA.
Ipak će RUS da nam da tačnu informaciju.

MTS express se prima kao Post express pošiljka, ali se način uručenja razlikuje zavisno od mesta stanovanja odnosno od toga dali je mesto stanovanja pokriveno dostavnim područjem kurirske službe.

Pozdrav
 
Mozda u Beogradu postoji ta opcija urucenje i dostava za 12 sati, ali saradjivao sam sa Post Expressom, to jest firma gde sam radio i moglo je za 24h, to jest narednog dana, to je bio najbrzi moguci vid dostave. Ono 12h bilo je samo opcija na papriu koju nije bilo moguce iskoristiti, kvazi opcija.
City Express je jeftiniji, a dostavu vrsi za 24h, to je jest sutradan, bar sto se tice dostave hardvera, e sada postoji neka tvrdnja od strane nekih firmi da je Post Express sigurniji, ali opet vecina racunarskih firmi saradjuje sa City Expressom.

Pošto pretpostavljam da SU nije samo skraćenica od Suhoj, odnosno modela aviona, već i tvoje mesto stanovanja u mogućnosti si da koristiš sve tri osnovne vrste usluga koje nudi Post express:
Danas za Danas
Danas za Odmah
Danas za Sutra

Više informacija možeš da dobiješ na
http://www.postexpress.co.yu
Ukoliko je nešto nejasno slobodno pitaj.

City express koliko je meni poznato uručuje pošiljke sutra dan ali nema propisan rok. Dakle pošiljka će biti uručena sutra dan, a da li će biti uručena do 12 časova ili nakon tog vremena nije defiisano što firmama neodgovara, jer ako pošiljka stigne na uručenje u npr. 15 časova možda je isuviše kasno da ista dokumenta ili dokumenta na osnovu prispelih pošalju nazad istog dana. Već sam u srodnoj temi govorio zašto firme "vole" da šalju Post expressom otkupne pošiljke jer im novac od otkupnine (uplatni dokument je Nalog za uplatu) "leže" odmah na račun i nemoraju da čekaju 5-6 dana da dobiju svoj novac koliki je rok na koji se obavezuju druge ekspress službe.

Nebih se složio sa tobom da većina firmi koja se bavi prodajom hardvera koristi City. Navešću ti samo Pakom i CT Computers, a ti sam proceni njihovu veličinu i značaj na domaćem IT tržištu. Mnoge druge firme koje se bave prodajom hardvera imaju sklopljen ugovor sa Post express-om.

Ovo da je City Express jeftiniji sto se hardvera tice znam iz iskustva, tu ne mozes da me ubedis u suprotno, i lakse je slati City Expressom ako si fizicko lice, ako si pravno onda nema frke tu su ekspeditivni i ovi iz Post Expressa.

Nije samo upitanju hardver, sve otkupne pošiljke poslate preko City express-a biće jeftinije jer oni nenaplaćuju transfer novca od otkupnine jer novac ne prolazi legalne tokove platnog prometa već "putuje" iz ruke u ruku. Da li je to u skladu sa propisima neka odgovore oni koji su zaduženi da kontrolišu njihovo poslovanje.

Pozdrav
 
...

PS: @Rus, ja te zaista razumem, radis u PE i sa tvoje poziciji mozda sve izgleda ok i logicno, mozda sa te pozicije probleme koji mi imamo (korisnici) izgledaju kao proceduralni ili jednostavno izazvani visom silom. Ali takodje mislim da je ovo sjajna prilika za tebe i tvoje nadredjene da vide sta se zaista desava u PE, a to je da, hajde da budem parlamentaran, pored tih proceduralnih i problema izazvanim visom silom ima i onih drugih koji su proizvod (ne)organizacije rada. Zaista nemam ama bas nista protiv tebe, pa cak ni protiv PE, jos sam i zahvalan tebi sto kako kome i koliko toliko pomazes drugima da rese probleme ali cinjenica je da nesto, da budem blag, nesto skripi u PE. Ne znam na kojoj si poziciji, ali videci gotovo sve tvoje postove u vezi PE i na drugim temama, predpostavljam da radis na nesto visem nivou, odnosno da vidis situaciju u citavoj Srbiji. Mozda treba da iskoristis tu priliki, i uz objektivno procenjivanje stvari pomognes da se PE podigne na visi nivo. To podrazumeva kako rad sa ljudskim resursima, tako i rad na samoj organizaciji.... tako mozda bude manje lenjih, namrgodjenih, ne tolerantnih kurira i malo azurnijih sluzbenika. Mozda i dobijem pare u ovom kvartalu... hehe
Pozz i .... no hard feelings!

Kada napraviš sistem koji opslužuju mašine/roboti i ceo sistem kontroliše super kompjuter sa savršenim softverom nikada ne smeš da kažeš da je on 100% pouzdan ma koliko on savršeno delovao, a pogotovu ako takvom "savršenom" sistemu pridodaš ljudski faktor sa dosta manuelnog rada.
Ako neko misli da su javni poštanski operateri u najrazvijenijim zemljama sveta ili globalni operateri poput DHL-a ili Fedex-a bezgrešni grdno se vara.
Potpuno mi je jasno da postoje neki prceduarlni propusi i da bi sam sistem već sutra mogao biti efikasniji (npr. predefnisanje pavilnka za Poštansku uputnicu i ukljičivanje u saobraćaj PostNet uputnice kao otkupnog dokumenta bi dovelo do toga da ti nemaš problem koji trenutno imaš), ali pošta je složen sistem i ostvariti takve promene je dugotrajan proces - nažalost.

Iz tvog uvodnog posta nisam primetio da si imao pritužbu na bilo čiju lenjost, namrgođenost, tolerantnost već da su se zaposleni trudili da ti pomognu koliko je u njihovoj moći i znanju (vrlo problematično pored svih obuka).

Pozdrav
 
Sve pošiljke se bacaju prilikom manipulacije, sem paketa za koje je plaćena usluga "Paket sa izdvojenim rukovanjem" i u tom slučaju se naplaćuje dodatnih 50% cene paketa po masi i zoni.

Pa vi stvarno niste normalni.
 
Poslednja izmena:
Da su normalni ne bi branili sistem sa kojim ocito mnogi imaju problema i jos pricali kako je sve ql :) nego bi slusali svoje korisnikei koristili njihov feedback za optimizaciju i poboljsavanje servisa i usluga.
A da, i cim im se kaze kako konkurenti to rade mnogo bolje odmah je njihovo poslovanej nelegalno :D Ma nije nego :) sto niste prijavili onda?

Ali avaj, drzavna firma...
 
Poslednja izmena:
Pa vi stvarno niste normalni.

Kako bre nisu normalni? Pa svaki Express ili posta baca pakete. Drzi ga on lepo dok se ti okrenes i onda Astalavista bejbi:d:d:d
Zasto mislis da ce tvom paketu titrati ja..? To kada kazem "tvom" mislim uopsteno, da se zna...
:-devil-:

Inace, od kada radim, radim samo sa Cityjem.
 
Poslednja izmena:
Pa vi stvarno niste normalni.

Prosto je fascinantno koliko na jednom tehnički orjentisanom forumu ima tako mnogo psihijatara. Kada ovom zanimanju dodamo subspecijalnost poznavanja svega i svačega (prerada i transport pošiljaka je samo delić) shvatimo da pred nama stoji jedan kompletan intelektualac.

Prijatelju predlažem ti da osnuješ kurirsku službi da kao osnovnu uslugu reklamiraš uručenje pošiljaka sa crvenom mašnicom na satenskom jastučetu. Transport bi trebao da obavljaš i vozilima u kojima bi pošiljke bile slagane samo u jednom redu (nikako jedna preko druge), a zidovi vozila u kargo delu bi morali biti obloženi vodenim dušecima. Da se paket slučajno ne "trucne". Jeste da bi prenos i uručenje takve pošiljke koštao jedno 10x više ali ekskluzivna usluga za ekskluzivne korisnike.

Pozdrav
 
Da su normalni ne bi branili sistem sa kojim ocito mnogi imaju problema i jos pricali kako je sve ql :) nego bi slusali svoje korisnikei koristili njihov feedback za optimizaciju i poboljsavanje servisa i usluga.
A da, i cim im se kaze kako konkurenti to rade mnogo bolje odmah je njihovo poslovanej nelegalno :D Ma nije nego :) sto niste prijavili onda?

Ali avaj, drzavna firma...

Prijavi li bi ali nemamo kome. Agencija koja bi trebalo da nadgleda sprovođenje Zakona o poštanskim uslugama nije još uvek formirana a kada će ne znamo.

Ma šta ti mislio o državnim preduzećima, Pošta je jako ozbiljna firma. Kontrola kvaliteta se sprovodi na svakih 6 meseci prema parametrima koji su propisani od Svetskog poštanskog saveza.

Meni je potpuno jasno da svaki korisnik hoće za sebe najbolju moguću uslugu, problem je što takvu uslugu mnogi nisu spremni i da plate. Glavni problem je što "kritičari" nisu upoznati sa načinom funkcionisanja jedne ekspres službe, bilo kod nas bilo u svetu, a komentarišu kako bi nešto trebalo da funkcionišu. Daju se paušalni komentari o cenovniku a da niko od tih "kritičara" nije odvojio 10 minuta svog vremena da pročita šta u tom cenovniku piše.

Ljudi koristite ekspres službu koja Vam najviše odgovara, ali nemojte da kometarišete ono što ne znate. Ukoliko imate neko negativno iskustvo slobodno ga iznesite. Zainteresovan sam da čujem svako takvo iskustvo i da pomognem koliko god mogu.

Pozdrav
 
Slicno

Pozdrav,

Imam jednu malo pricicu vezano za nas "drzavni" post expressic...... Trebace mi i po koji savet, mozda na kraju nesto i zaradim na ovome...:d

Poslao pre desetak dana post expressom (joooj majko sta mi bi da preko njih nesto saljem...) dva paketa za dva razlicita grada sa otkupninom. Sve je uredno odradjno, momak dosao sve lepo popunio, uzeo pakete, ostavio meni primerak adresnice i otisao... sutra dan ja proverih da li su likovi dobili paket i da li je sve ok, da li rade i da li su zadovoljni.... i oni samo reci hvale.... i porucili mi da uzdravlje potrosim novac.... e to ce biti malo teze... :wall:

Cekam ja.... cekam... i cekam.... i bas kada sam pomislio da je cekanju kraj - opet sam cekao... :S:

Zovem telefon za info o postu expressu, tu se ispricah sa jednim likom... decko je bas zeleo da mi pomogne... ali sistem je sistem - bez muke nema nauke... Zvao sam trilion mesta, selili mi sa jednog na drugi sa pricom "Znate, mi nemamo informacije ali pozovite tog i tog...:lupko: ). Tako sam dosao to price kako je moguce da je ta neka uputnica ili sta god izgubljena te cu ja morati da idem do odredjene poste i predam zahtev za reklamacije i povracaj novca... Na kraju odlucio sam da sacekam jos malo iako je rok za dostavu novca prosao (7 dana). Evo... 10 dana je proslo i vreme je nesto uciniti povodom ove smejurije... mislim besmisleno je cekati toliko za te pare... a pare mi pritom i trebaju (kome ne? :p....)

Krenuo ja do posto koja je zaduzena da mi dostavlja pisma i rekao im za moj slucaj kad oni ono "nase"... pa znate mi nevrsimo uslugu post expressa morace te do poste koja to radi... ok, nikakav problem...

I bas usput... kao izinat njima... ja naisao na dva zuta pikapa sa ispisanim slovima "POST EXPRESS" :-devil-:

Tu ste, ja rekoh.....:smash:... likovi bas izlazili i otisli da naruce pljeke, ja im prisao, zapoceo pricu i objasnio situaciju (cool likovi btw). Oni mi rekose da nikome nekazem tamo u posti od koga sam dobio info, odnosno to da su mi oni savetovali da ih pritisnem, cak su mi dali i broj telefona, da trazim nadoknadu stete jer otkupnina nije dosla na vreme. Skrenuli su mi paznju na to da postoji u pravilniku jedna tacka gde se kaze da u slucaju reklamacije idt, nadoknadjuju se 10 puta veca vrednost od one na adresnici...;). Pre nego sto ih pozovem, htedoh da se posavetijem sa vama, kolegama...:p, i mozda da nesto saznam od nekoga ko je bio u slicnoj situacijli. Sta da radim, odnosno da li je stvarno moguce da mi iskesiraju 10x vecu sumu?? Ala cemo se castiti cheers

Desilo se meni nesto slicno, stigla roba gde je trebalo, a para nige. Popunio sam formulare i davao neke izjave da novac nikada nisam primio... Posle 3-4 meseca dobio sam svojih 2.000 din. a sve se desilo zbog toga sto su izgubili neku priznanicu.

Pozdrav
 
@Rus, nisam iz Subotice, a iz dela odakle sam ja Jugo-Istok, nema danas za danas, znam jer ono sto smo mi slali moralo je najhitnije moguce da bude poslato, a nije moglo da stigne pre sutrasnjeg dana. Inace ostalo sto si naveo je tacno, kao i ono sto sam ja rekao, ti si samo obrazlozio u vezi cene, mislio sam na sitnije racunarske firme, ali si u pravu distributeri najcesce koriste Post-Express.
 
Poslednja izmena:
Cekaj, sad ispade da PE radi super, a oni koji koriste njihove usluge i koji se zale na iste su goveda koja pasu travu? I kad god neko ne bude zadovoljan to je samo sto nije znao proceduru ili nije bio neobavesten? Molim vas...
 
Kako onda znaš da isporučuje PE kada ti ni jednom nisu doneli ?
Meni je telefon doneo čovek koji nije bio u uniformi PE radnika, a i na dostavnom vozilu je pisalo POŠTA.
Ipak će RUS da nam da tačnu informaciju.

Ajde lepo BAR JEDAN moj post procitaj do kraja,sto si se navrzo tako a baratas poluistinama jer nisi citao cele postove (citaj i ovo u zagradama),lepo sam napomenuo da sam ovaj zadnji fon za tastu narucio na Jagodinsku adresu,to je bilo moguce jer je pri-paid paket a kad smo ja i buraz narucivali post-paid pakete morali smo da stavimo adresu iz licnih karti,odnosno selo u kom sam doskora ziveo jer tako oni zahtevaju i nikako drugacije,uzimaju sve moguce podatke pre nego sto posalju paket!!
Pretpostavljam da je adresa na koju si naručio selo Lomnica (opština Drespotovac) a samim tim dostava PE pošiljaka se vrši putem poštonoša iz pošte koja pokriva tvoje mesto stanovanja. Pošto za dostavlljače, prema pravilniku, važi pravilo da se ne dostavljaju pošiljke teže od 2kg (maksimalna težina pisma) i da poštonoša ne sme biti opterećen sa više od 15kg (maksimalna težina torbe) ostavljen ti je izveštaj o prispeću pošiljke.
Pošta 35213 Despotovac prema spisku pošta za uručenje PE pošiljaka (spisak možeš videti na sajtu Post express-a) uručuje pošiljke subotom, ali i ne pošiljke teže od 2kg.
Ja nisam ni narucio pismo nego paket,a i taj paket je zajedno sa telefonom bio nekih... nek bude i pola kila,sam telefon je nesto preko 100gr,neka oprema nosi jos toliko,obe kutije jos toliko... ispade ni pola kila,gde je tu posiljka preko 2kg koja se ne isporucuje licno!?


Datum prijema pošiljke možeš da pročitaš u gornjem desnom uglu Adresnice i da proveriš da li ti je pošiljka na vreme uručena
Sacuvao sam to i sad sam pogledao,pise da je posiljka poslata 5-og u 15 do 10,ja sam je dobio 7-og oko pola 9 (tacnije po mom pozivu mi je receno da je upravo stigla) posiljka,znaci otpada onih 24h max,trebalo im je maltene 48h za isporuku!


Sve pošiljke se bacaju prilikom manipulacije, sem paketa za koje je plaćena usluga "Paket sa izdvojenim rukovanjem" i u tom slučaju se naplaćuje dodatnih 50% cene paketa po masi i zoni.
E ovo je vec GLUPOST,ne mogu da verujem da je i ovo za vasu firmu valjan izgovor,ma kako smeju SVI paketi da se bacaju,jel ti kuriri vide onolike nalepnice na MTS Express paketima da je roba LOMLJIVA,znaci samim tim sto je to upozorenje postavljeno onim iz prostog zdravog razuma MORAJU da postupaju normalno sa tom posiljkom,a u to normalno postupanje sigurno ne spada bacanje teskih coskastih predmeta na kutije sa nalepnicom LOMLJIVO,kakva sad doplata da ih ne bi bacali,za koga se onda lepe te nalepnice (koje sigurno dodatno kostaju takodje)!?

U tvom slučaju je opravdano (tvoje mesto stanovanja nije pokriveno kurirskom službom Post express-a) korišćenje drugih ekspres službi jer one mogu da ti ponude uslugu od vrata do vrata. U RJ Jagodina procenat dostavljenih PE pošiljaka je preko 90% (jedna od najboljih RJ po ovom parametru) tako da tvoje pošiljke spadaju u onih preostalih 10% koje su isporučene na šalteru.

Pozdrav
Izvini ali i ovo je takodje bezveze,to je nekoliko kilometara od grada,ako pokrivaju Despotovac ne vidim sto nebi pokrivali i okolna mesta,ako imaju kurira koji raznosi robu po Despotovcu onda taj sigurno zna gde su okolna sela i to je onda greska firme sto se ogranicava na mesta koja imaju svoju postu (cela 3 u nasoj opstini) a ako druge ekspres sluzbe preuzimaju dalje zasto onda nije i moj paket preuzet dalje od neke sluzbe,nego sam morao da idem po njega!?
Ustvari nije ni bitno pa ne trosi reci na mene,nisu bili korektni prema meni ni u Despotovcu ni u Jagodini i necu ih vise koristiti!!
Pozdrav ,)
 
Ajde lepo BAR JEDAN moj post procitaj do kraja,sto si se navrzo tako a baratas poluistinama jer nisi citao cele postove (citaj i ovo u zagradama),lepo sam napomenuo da sam ovaj zadnji fon za tastu narucio na Jagodinsku adresu,to je bilo moguce jer je pri-paid paket a kad smo ja i buraz narucivali post-paid pakete morali smo da stavimo adresu iz licnih karti,odnosno selo u kom sam doskora ziveo jer tako oni zahtevaju i nikako drugacije,uzimaju sve moguce podatke pre nego sto posalju paket!!
Aha, pa dobro. Eto u pravu si. Jel sad ok ?
Ja sam govorio kako se u gradu isporučuje za selo zaiste ne znam.
 
Nece biti,pitao si non-stop kako znam da oni isporucuju,pa tvrdio da ipak nisu oni ti koji isporucuju... vec sam odgovorio vise puta kako znam da su oni ti koji raznose MTS Express pakete,i kako to lose rade,i na prijemnici koju potpisujem pri preuzimanju lepo pise PostExpress,ako treba skeniracu jednu!? ;)
Pozdrav ,)
 
Aj se pobijte ako mozete :)
 
Nece biti,pitao si non-stop kako znam da oni isporucuju,pa tvrdio da ipak nisu oni ti koji isporucuju... vec sam odgovorio vise puta kako znam da su oni ti koji raznose MTS Express pakete,i kako to lose rade,i na prijemnici koju potpisujem pri preuzimanju lepo pise PostExpress,ako treba skeniracu jednu!? ;)
Pozdrav ,)
Ok, tako je bilo kod tebe, kod mene drugačija. No nije ni bitno. Ako hoćeš slikaću čoveka što je doneo :D:d
Za adresu isporuke telefona ipak nisi u pravu :p
http://www.mts.telekom.yu/index.php?ID=204
S obzirom da ovim putem zaključujete postpaid ugovor neophodno je da nam uz prijatan razgovor sa nekim od naših operatera dostavite Vaše lične podatke. Uz to ćete odabrati adresu i doba dana u koje želite da paket bude isporučen.
Završavam diskusiju na ovu temu :)
 
Cekaj, sad ispade da PE radi super, a oni koji koriste njihove usluge i koji se zale na iste su goveda koja pasu travu? I kad god neko ne bude zadovoljan to je samo sto nije znao proceduru ili nije bio neobavesten? Molim vas...

Ja koristim City Express, i imali su par gresaka, ali cu i dalje da ih koristim jer su jeftiniji i meni zavrsavaju posao, sa Post Expressom na poslu nisam imao problema stvarno, jedino sto nije postojala ta usluga danas za danas, ni u teoriji, sta sad treba da pljujem Rusa sto ima svoje misljenje, Telix iz Novog Sada koristi Post Express cime ja nisam odusevljen jer sam morao da platim duplo vise nego preko Citija, sitnije firme koriste City.
 
Dobro da jos zadihani konjanici ne isporucuju pakete, pa ti izvuce paket ispod sedla, de bi nam kraj bio.
 
@Rus

Pazi izjavio si da bacate sve pakete. Ovo je potpuno neprihvatljivo i čak nema smisla komentarisati. Naravno vi to ne smete tako da radite. Predlažem da onda stavite tamo na vaš sajt i pogotovo na one reklamne materijale koje šaljete ljudima uz telefonski račun. Znači napišite lepo "bacamo pakete, ili 50% više love". Još se hvališ kako radite sa velikim firmama koje šalju hardware. Stvarno svašta.

Evo Rus ja ću lično da ti budem tvoja kurirska služba, šalji redovno preko mene, a ja ću da ti polupam svaki paket, naravno uredno ću naplatiti svoju uslugu. E da moraćeš ti da dodješ kod mene, jer me mrzi da idem na tvoju adresu. Jel kontaš šta tu nije u redu?

Bilo bi pametnije da uvažite i ISPRAVITE pritužbe umesto da branite svoj nekorektan način "poslovanja".
 
Ja nisam ni narucio pismo nego paket,a i taj paket je zajedno sa telefonom bio nekih... nek bude i pola kila,sam telefon je nesto preko 100gr,neka oprema nosi jos toliko,obe kutije jos toliko... ispade ni pola kila,gde je tu posiljka preko 2kg koja se ne isporucuje licno!?

Ja nisam merio pošiljke MTS express pa i ne znam kolika je njihova težina. 2kg sam pomenuo jer prema pravilniku to je maksimalna težina pošiljke koja se nosi na dostavu u mestima koja nisu pokrivena kurirskom dostavom. Pretpostavljam da MTS-ova pošiljka nije teža od 2kg i u tom slučaju morala je da ide na dostavu, ali pošto je potrebno prilikom uručenja MTS express pošiljke ispoštovati određenu proceduru pojedini upravnici takvim pošiljkama ne zadužuju poštonoše jer idu linijom manjeg otpora lakše mu je da istrpi tvoje gunđanje nego da posle ispravlja N i jednu glupost koju poštonoša može da mu napravi.

Sacuvao sam to i sad sam pogledao,pise da je posiljka poslata 5-og u 15 do 10,ja sam je dobio 7-og oko pola 9 (tacnije po mom pozivu mi je receno da je upravo stigla) posiljka,znaci otpada onih 24h max,trebalo im je maltene 48h za isporuku!

Ne znam razlog zašto je pošiljka primljena 5. prispela u dostavnu poštu 7. (pretpostavljam da govoriš o februaru).
Proveri da li je tvoja dostavna pošta na spisku pošta za koje se garantuje uručenje do 12 časova sutra dan.
http://www.postexpress.co.yu/usluge/unutrasnji-sutra.asp
Lista gradova za uručenje Post Express pošiljaka "Danas za Sutra"

E ovo je vec GLUPOST,ne mogu da verujem da je i ovo za vasu firmu valjan izgovor,ma kako smeju SVI paketi da se bacaju,jel ti kuriri vide onolike nalepnice na MTS Express paketima da je roba LOMLJIVA,znaci samim tim sto je to upozorenje postavljeno onim iz prostog zdravog razuma MORAJU da postupaju normalno sa tom posiljkom,a u to normalno postupanje sigurno ne spada bacanje teskih coskastih predmeta na kutije sa nalepnicom LOMLJIVO,kakva sad doplata da ih ne bi bacali,za koga se onda lepe te nalepnice (koje sigurno dodatno kostaju takodje)!?

Bacanje paketa nije olimpijska disciplina koja se trenira u pošti. Kada sam rekao da se paketi bacaju nisam rekao da radnik uzme paket i baci ga koliko može daleko. Nema porebe za tim. Pošiljke se nabacuju na kolica i zatim se guraju ili se sa kolica ubacuju u vozilo. Pravilo je da se i u vozilu i na kolicima pošiljke slažu tako da glomaznije i teže budu na dnu a manje i lakše na vrhu. Oštećenje tvoje pošiljke moglo je da nastane i u samom transportu, a ne isključivo prilikom manipulacije. Suština je da su pošiljke MTS express propisno upakovane tako da i pored štećenja same kutije nije došlo do oštećenja sadržine.
Post express nema definisanu uslugu izdvojenog rukovanja. Nalepnica lomljivo je infrmativna da upozori ali ne povlači za sobom posebu preceduru kao kod paketa.

Izvini ali i ovo je takodje bezveze,to je nekoliko kilometara od grada,ako pokrivaju Despotovac ne vidim sto nebi pokrivali i okolna mesta,ako imaju kurira koji raznosi robu po Despotovcu onda taj sigurno zna gde su okolna sela i to je onda greska firme sto se ogranicava na mesta koja imaju svoju postu (cela 3 u nasoj opstini) a ako druge ekspres sluzbe preuzimaju dalje zasto onda nije i moj paket preuzet dalje od neke sluzbe,nego sam morao da idem po njega!?
Ustvari nije ni bitno pa ne trosi reci na mene,nisu bili korektni prema meni ni u Despotovcu ni u Jagodini i necu ih vise koristiti!!
Pozdrav ,)

Nažalost granica mora negde da se povuče. Kad bi se pošiljke dostavljale u tvom selu kurirskom službom onda bi neko iz susednog sela pitao a što nedostavljate i kod nas nismo samo 2 km dalje.
Uvođenje novih kurirskih službi ili proširivanje pokrivenosti već postojećih se vrši na osnovu analize broja primljenih i broja uručenih pošiljka. Ako je broj pošiljaka u prijemu i prispeću mali onda to područje neće biti pokriveno kurirskom službom već će urućenje vršiti poštonoše prema svom putnom listu. Za pokrivanje celokupne teritorije Srbije uz zadržavanje postojećih uslova uručenja trebalo bi verovatno 3x veći broj vozila i ljudi. To znači da bi se troškovi poslovanja drastično povećali a prihod kao i kvalitet nebi bili znatno veći.
Tvoj paket kao što sam već rekao trebalo je da bude uručen od strane poštonoše. Zašto nije to je pitanje za upravnika pošte koja dostavom pokriva tvoje mesto stavovanja i koordinatora za Post express u RJ Jagodina. Napiši žalbu da se takve stvari nebi ponavljale.

Nikada mi neće biti teško da korektnom sagovorniku odgovorim i "potrošim" koju reč ;) .

Pozdrav
 
Dobro da jos zadihani konjanici ne isporucuju pakete, pa ti izvuce paket ispod sedla, de bi nam kraj bio.

Nemoj da me držiš za reč ali mislim da postoje područja u Srbiji gde je do pojedinih kuća moguće stići samo na konju, tako da su điđi još uvek u upotrebi.

Pozdrav
 
Jeste tema PE, ali imam malo gore (al` na kraju se ispostavilo bolje) iskustvo sa City-em. Elem, posaljem u Smederevo paket sa otkupninom 6500 din. Ni ne gledam kada će dastigne novac, jer je x puta sve bilo ok, medjutim ovaj put je nesto drugacije: momak koji je radio u mom reonu, sa kojim sam xy puta popio kafu, došao sa pričom kako je zaboravio tovarne listove kod prethodne stranke, pa mu ja napišem podatke na papiru i dam robu. Da nije bilo ove specifičnosti, ne bih se ni setio, pozovem ga na mobilni-nedostupan, sutra, prekosutra takodje. Proslo 10 dana kako sam trebao da primim novac i reko` `ajde da pozovem centralu, objasnim sta je bilo, kome sam dao, kaže čovek taj nas pokrao. "I šta sad?" Proveri čovek (predstavio se kao Gagi) šta, kome, gde i kad i kaže pozovi direktora Bojana. Pozovem Bojana, dogovorimo se da mu pošaljem sms sa adresom i istog dana dobijem novac + 2500 din iz januara (nisam bio kod kuće,pa se zaturilo). Cirka 3 poziva i manje od 24 sata, poslovno, nema šta.
 
@Rus

Pazi izjavio si da bacate sve pakete. Ovo je potpuno neprihvatljivo i čak nema smisla komentarisati. Naravno vi to ne smete tako da radite. Predlažem da onda stavite tamo na vaš sajt i pogotovo na one reklamne materijale koje šaljete ljudima uz telefonski račun. Znači napišite lepo "bacamo pakete, ili 50% više love". Još se hvališ kako radite sa velikim firmama koje šalju hardware. Stvarno svašta.

Evo Rus ja ću lično da ti budem tvoja kurirska služba, šalji redovno preko mene, a ja ću da ti polupam svaki paket, naravno uredno ću naplatiti svoju uslugu. E da moraćeš ti da dodješ kod mene, jer me mrzi da idem na tvoju adresu. Jel kontaš šta tu nije u redu?

Bilo bi pametnije da uvažite i ISPRAVITE pritužbe umesto da branite svoj nekorektan način "poslovanja".

Jednom od prethodnih postova sam objasnio šta sam mislio pod bacanjem paketa.
Kao što već rekoh DHL baca pakete, verovatno smatraš da ni oni nebi trebalo to da rade.
Sve reklamne pošiljke koje ti stižu uz telefonski račun ubacuje Telekom (to je druga firma - čisto informativno mnogi mešaju Telekom i Poštu). Telekom te pošiljke pretake Pošti zatvorene tako da Pošta ne zna šta se u njima nalazi.
Dve velike firme sam pomenuo jer je jedan od sagovornika u diskusiji pomenuo da većina firmi koje se bave prodajom hardvera koriste City i jasam samo želeo da ga razuverim.
Za svaku pošiljku koja je propisno upakovana i dođe do oštećenja sadržine Pošta će isplatiti nadoknadu u visini naznačene vrednosti. Uzgred analizom je utvrđeno da je u 2007. godini na svakih 100.000 (stohiljada) PE pošiljaka 10 PE pošiljaka bilo oštećeno i za te pošiljke je isplaćena nadoknada. Malo ili mnogo proceni sam.

Kontam ja šta ti hoćeš da kažeš ali je problem što ti ne kontaš mene. Ja pošaljem tvojom kurirskom službom pošiljku i ne uručiš je u propisanom roku onda ti meni platiš petostruki iznos naplaćene poštarine zato što pošiljku nisi uručio na vreme. Ako mi izgubiš ili totalno oštetiš pošiljku platićeš naznačenu vrednost + desetostruki iznos poštarine. Ako smatraš da bi se tvojoj kurirskoj službi isplatilo da razbija pakete a ti ih razbijaj.

Izvoli pa pročitaj.
http://www.postexpress.co.yu/faq.asp

Sve manjkavosti sistema su meni i od ranije poznate ali kroz ovu diskusiju sam spoznao koliko se koja od njih često javlja i koliko koja utiče na zadovoljstvo korisnika.
Bio bih ti krajnje zahvalan kada bi mi dao predlog kako da sa postojećim nivom troškova povećam kvalitet u onoj meri koji bi zadovoljio tebe.

Pozdrav
 
mene interesuje sledece.malo pre neko rece da se u slucaju izgubljene/ostecene posiljke isplacuje 10 postarina. ja sad pitam ,dobro sve i da se neka roba salje neznam u vranje i da postarina iznosi 500 din to znaci povracaj od 5000 din . a sta ako sam ja poslao macbook air koji kosta 2000 eura ili neku graficku ili mobilni telefon koji kosta 200 eura. ko ce to da nadoknadi. nemoguce da se odgovornost svodi samo na 10 postarina ,jer ako je tako ja ne saljem vise nikad nista skuplje od 20 eura
 
Poslednja izmena:
mene interesuje sledece.malo pre neko rece da se u slucaju izgubljene/ostecene posiljke isplacuje 10 postarina. ja sad pitam ,dobro sve i da se neka roba salje neznam u vranje i da postarina iznosi 500 din to znaci povracaj od 5000 din . a sta ako sam ja poslao macbook air koji kosta 2000 eura ili neku graficku ili mobilni telefon koji kosta 200 eura. ko ce to da nadoknadi. nemoguce da se odgovornost svodi samo na 10 postarina ,jer ako je tako ja ne saljem vise nikad nista skuplje od 20 eura

1) Za slučaj prekoračenjа roka za prenos i uručenje Post express pošiljke korisniku pripada petostruki iznos plaćene poštarine za prenos te pošiljke,
2) Za slučaj gubitka ili potpunog oštećenja Post express pošiljke korisniku pripada desetostruki iznos plaćene poštarine za prenos te pošiljke,
3) Za slučaj gubitka ili potpunog oštećenja Post express pošiljke sa označenom vrednošću korisniku pripada iznos označen na pošiljci uvećan za naplaćenu poštarinu po vrednosti i desetostruki iznos plaćene poštarine za prenos te pošiljke ,

Za oštećenje ili umanjenje sadržaja Post express pošiljke korisniku pripada iznos u visini utvrđenog ili procenjenog dela oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke, ali ne veći od iznosa koji bi se isplatio u slučaju gubitka ili potpunog oštećenja pošiljke,

Pošta ne snosi nikakvu odgovornost i ne priznaje naknadu štete u slučajevima gubitka ili štete koji su izazvani:
- krivicom pošiljaoca ili primaoca;
- neadekvatnim pakovanjem pošiljaka;
- nepredvidivim događajima izvan ljudskih objektivnih mogućnosti (nesreće, prirodne katastrofe, štrajkovi, blokade puteva i sl.);
- zbog štete koja je rezultat same prirode pošiljke;

Dakle ako šalješ pošiljku koja ima određenu vrednost tu vrednost naznačiš i na Adresnici i u slučaju gubitka ili potpunog uništenja pošiljke biće ti isplaćen taj naznačeni (upisani) iznos vrednosti + desetostruki iznos poštarine.

Problem nastaje kada pošiljaoc u želji da uštedi na poštarini upiše višestruko manju vrednost od stvarne. Znam za primere da su ljudi u paketima slali robu u vrednosti od po 30.000 dinara, a označavali minimalno dozvoljenu vrednost na paketu (ne Post express).

Pozdrav
 
Ja nisam merio pošiljke MTS express pa i ne znam kolika je njihova težina. 2kg sam pomenuo jer prema pravilniku to je maksimalna težina pošiljke koja se nosi na dostavu u mestima koja nisu pokrivena kurirskom dostavom. Pretpostavljam da MTS-ova pošiljka nije teža od 2kg i u tom slučaju morala je da ide na dostavu, ali pošto je potrebno prilikom uručenja MTS express pošiljke ispoštovati određenu proceduru pojedini upravnici takvim pošiljkama ne zadužuju poštonoše jer idu linijom manjeg otpora lakše mu je da istrpi tvoje gunđanje nego da posle ispravlja N i jednu glupost koju poštonoša može da mu napravi.
Sam si rekao,MORALA je da ide u dostavu,bez obzira na to sto ja treba da potpisem kopiju racuna i obnove ugovora koja se zatim vraca u MTS (3-4 potpisa,bukvalno minut posla),ali eto da se ne bi postar smarao cuganjem nekog picenca dok ja udarim tih nekoliko potpisa oni su ODABRALI da mi ne donesu paket kuci!!
Ne znam razlog zašto je pošiljka primljena 5. prispela u dostavnu poštu 7. (pretpostavljam da govoriš o februaru).
Proveri da li je tvoja dostavna pošta na spisku pošta za koje se garantuje uručenje do 12 časova sutra dan.
http://www.postexpress.co.yu/usluge/unutrasnji-sutra.asp
Lista gradova za uručenje Post Express pošiljaka "Danas za Sutra"
Nebitno da li je moja posta na listi za garantovanu isporuku za 12 sati,njima je trebalo oko 48 sati da je isporuce iz BG-a do Despotovca,to je nekih 150-ak km razdaljine,mislim da je neko peske nosio verovatno bi je doneo za slicno vreme! ;)

Bacanje paketa nije olimpijska disciplina koja se trenira u pošti. Kada sam rekao da se paketi bacaju nisam rekao da radnik uzme paket i baci ga koliko može daleko. Nema porebe za tim. Pošiljke se nabacuju na kolica i zatim se guraju ili se sa kolica ubacuju u vozilo. Pravilo je da se i u vozilu i na kolicima pošiljke slažu tako da glomaznije i teže budu na dnu a manje i lakše na vrhu. Oštećenje tvoje pošiljke moglo je da nastane i u samom transportu, a ne isključivo prilikom manipulacije. Suština je da su pošiljke MTS express propisno upakovane tako da i pored štećenja same kutije nije došlo do oštećenja sadržine.
Post express nema definisanu uslugu izdvojenog rukovanja. Nalepnica lomljivo je infrmativna da upozori ali ne povlači za sobom posebu preceduru kao kod paketa.
Ivini ali ovo ne mogu da prihvatim kao logican odgovor,to sto oni slazu pakete tako da najveci budu odozdo IAKO mozda imaju nalepnicu lomljivo a najmanji odozgo (neznam sta je to moglo biti u manjem paketu od mog a da napravi onoliku stetu,mozda neko napajanje za komp),a tek je bezveze da im nalepnica LOMLJIVO sluzi cisto informativno,da znaju da je nesto krhko unutra a NE obavezuje ih na pazljiviju proceduru rukovanja istim... izvini ali koji djavo onda trose te nalepnice,zamisli koliko stabala bi ustedeli ako ih uopste ne bi kupovali i trosili na pakete!? :p

Nažalost granica mora negde da se povuče. Kad bi se pošiljke dostavljale u tvom selu kurirskom službom onda bi neko iz susednog sela pitao a što nedostavljate i kod nas nismo samo 2 km dalje.
Uvođenje novih kurirskih službi ili proširivanje pokrivenosti već postojećih se vrši na osnovu analize broja primljenih i broja uručenih pošiljka. Ako je broj pošiljaka u prijemu i prispeću mali onda to područje neće biti pokriveno kurirskom službom već će urućenje vršiti poštonoše prema svom putnom listu. Za pokrivanje celokupne teritorije Srbije uz zadržavanje postojećih uslova uručenja trebalo bi verovatno 3x veći broj vozila i ljudi. To znači da bi se troškovi poslovanja drastično povećali a prihod kao i kvalitet nebi bili znatno veći.
Tvoj paket kao što sam već rekao trebalo je da bude uručen od strane poštonoše. Zašto nije to je pitanje za upravnika pošte koja dostavom pokriva tvoje mesto stavovanja i koordinatora za Post express u RJ Jagodina. Napiši žalbu da se takve stvari nebi ponavljale.

Nikada mi neće biti teško da korektnom sagovorniku odgovorim i "potrošim" koju reč ;) .

Pozdrav
E pa izvini ali zasto tu da se povuce granica,zasto samo Resavica,Despotovac i V.Popovic mogu da budu privilegovani kad je to 10% naselja u opstini,samo zato sto imaju svoje postanske objekte i sluzbenike u njima,moje selo je recimo nesto manje od V.Popovica (za 50-ak domacinstava,znaci 10-15% manje mesto) a nema svoju postansku zgradu,zasto mi ne bi imali mogucnost isporuke posiljaka preko PE-a,zasto to recimo CE radi,svaki paket koji mi stigne oni ce doneti kuci,kako njima nije tesko a to sve radi CE Jagodina koji ima nekih 5-6 vozila koliko sam video (po jedno za svaku opstinu 035 okruga),pa opet mogu da postignu sve!?
Pozdrav ,)
 
Poslednja izmena od urednika:
@Rus, ajde da resimo novonastalu situaciju...

Dosao mi je postar jutros i rekao da su mi stigle pare, rekao sam mu da pare odnese u postu a meni da ostavi izvestaj o prispecu, jer nema sanse da ovo cimanje prodje nekaznjeno (u vidu naknade koja i nije neka ali meni predstavlja svojevrsno priznavanje greske). Sta sada da radim, ti si rekao, a i sluzba u PE da Sektoru za novcano posovanje treba da poslaljem negativno (sta god to znacilo) resenu potraznicu i dobicu naknadu za prekoracenje roka. Te potraznice ne mora da bude jer je novac stigao (15 dana kasnije) a za drugi paket jos nije ni stiglo.... Da li da zanemarim pristiglu postansku uputnicu i pokrenem potrazni postupak ili je moguce da podignem novac a Sektoru posajem priznanicu na kojoj je datum prispeca ili sta kod mi ovi iz poste daju...

PS: Ja se nisam zalio na namrgocenost, lenjost i ostalo ali po postovima u ovoj i City expres temi sam zakljucio da toga ima i da je to cinjenica. Cini mi se da i prema meni imas gard, ali ja zaista ne pokusavam da te napadam jer znam da nisi ti odgovoran za, opet kazem, objektivno losiji rad u odnosu na ono sto moze da bude kada bi se povelo racuna oko nekih stvari (i sve to bez robata i racunara....)

Pozdrav
 
1) Za slučaj prekoračenjа roka za prenos i uručenje Post express pošiljke korisniku pripada petostruki iznos plaćene poštarine za prenos te pošiljke,
2) Za slučaj gubitka ili potpunog oštećenja Post express pošiljke korisniku pripada desetostruki iznos plaćene poštarine za prenos te pošiljke,
3) Za slučaj gubitka ili potpunog oštećenja Post express pošiljke sa označenom vrednošću korisniku pripada iznos označen na pošiljci uvećan za naplaćenu poštarinu po vrednosti i desetostruki iznos plaćene poštarine za prenos te pošiljke ,

Za oštećenje ili umanjenje sadržaja Post express pošiljke korisniku pripada iznos u visini utvrđenog ili procenjenog dela oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke, ali ne veći od iznosa koji bi se isplatio u slučaju gubitka ili potpunog oštećenja pošiljke,

Pošta ne snosi nikakvu odgovornost i ne priznaje naknadu štete u slučajevima gubitka ili štete koji su izazvani:
- krivicom pošiljaoca ili primaoca;
- neadekvatnim pakovanjem pošiljaka;
- nepredvidivim događajima izvan ljudskih objektivnih mogućnosti (nesreće, prirodne katastrofe, štrajkovi, blokade puteva i sl.);
- zbog štete koja je rezultat same prirode pošiljke;

Dakle ako šalješ pošiljku koja ima određenu vrednost tu vrednost naznačiš i na Adresnici i u slučaju gubitka ili potpunog uništenja pošiljke biće ti isplaćen taj naznačeni (upisani) iznos vrednosti + desetostruki iznos poštarine.

Problem nastaje kada pošiljaoc u želji da uštedi na poštarini upiše višestruko manju vrednost od stvarne. Znam za primere da su ljudi u paketima slali robu u vrednosti od po 30.000 dinara, a označavali minimalno dozvoljenu vrednost na paketu (ne Post express).

Pozdrav

stvar je sad jasna,tnx
 
Sam si rekao,MORALA je da ide u dostavu,bez obzira na to sto ja treba da potpisem kopiju racuna i obnove ugovora koja se zatim vraca u MTS (3-4 potpisa,bukvalno minut posla),ali eto da se ne bi postar smarao cuganjem nekog picenca dok ja udarim tih nekoliko potpisa oni su ODABRALI da mi ne donesu paket kuci!!

Uradi kao što sam ti rekao. Napišeš izjavu u kojoj ćeš da objasniš na šta se tvoja pritužba odnosi i adresuj je na RJ poštanskog saobraćaja Jagodina za koordinatora za Post express. U okviru izjave napiši svoje podatke i adresu da bi mogao da dobiješ pismeni odgovor.

Nebitno da li je moja posta na listi za garantovanu isporuku za 12 sati,njima je trebalo oko 48 sati da je isporuce iz BG-a do Despotovca,to je nekih 150-ak km razdaljine,mislim da je neko peske nosio verovatno bi je doneo za slicno vreme! ;)

Nije sve jedno da li se pošta nalazi na tom spisku ili ne. Isuviše bi mi oduzelo vremena da ti objašnjavam Opšti red prevoza, ali ukratko sve jedno je da li je razdaljina između pošiljaoca i primaoca 10 ili 250 km.

Ivini ali ovo ne mogu da prihvatim kao logican odgovor,to sto oni slazu pakete tako da najveci budu odozdo IAKO mozda imaju nalepnicu lomljivo a najmanji odozgo (neznam sta je to moglo biti u manjem paketu od mog a da napravi onoliku stetu,mozda neko napajanje za komp),a tek je bezveze da im nalepnica LOMLJIVO sluzi cisto informativno,da znaju da je nesto krhko unutra a NE obavezuje ih na pazljiviju proceduru rukovanja istim... izvini ali koji djavo onda trose te nalepnice,zamisli koliko stabala bi ustedeli ako ih uopste ne bi kupovali i trosili na pakete!? :p

Mislim da taj sarkazam nisam zaslužio ali nema veze.
Kako je došlo do oštećenja omota pošiljke ni ti ne možeš da znaš a pogotovu ja koji pošiljku nisam ni video. Potpuno mi je nejasno zašto toliko insistiraš na oštećenoj kutiji kada sadržina nije oštećena.

E pa izvini ali zasto tu da se povuce granica,zasto samo Resavica,Despotovac i V.Popovic mogu da budu privilegovani kad je to 10% naselja u opstini,samo zato sto imaju svoje postanske objekte i sluzbenike u njima,moje selo je recimo nesto manje od V.Popovica (za 50-ak domacinstava,znaci 10-15% manje mesto) a nema svoju postansku zgradu,zasto mi ne bi imali mogucnost isporuke posiljaka preko PE-a,zasto to recimo CE radi,svaki paket koji mi stigne oni ce doneti kuci,kako njima nije tesko a to sve radi CE Jagodina koji ima nekih 5-6 vozila koliko sam video (po jedno za svaku opstinu 035 okruga),pa opet mogu da postignu sve!?
Pozdrav ,)

Ovo su jedinice poštanske mreže u opštini Despotovac:
35212 PLAŽANE
35213 DESPOTOVAC
35215 STENJEVAC
35223 VELIKI POPOVIĆ
35224 MEDVEÐA
35234 SENJSKI RUDNIK
35237 RESAVICA
35241 JASENOVO

Mislim da sam bio dovoljno jasan kada sam obrazložio da se Pošti neisplati da proširuje dostavno područje koje pokriva kurirska služba zbog par pošiljaka godišnje.
CE bi rado koristio na područjima sa malim brojem pošiljaka poštonoše kada bi imao, ali nema. Drugo,već više puta sam ponovio da CE nema propisan rok za uručenje i ima mali broj pošiljaka za uručenje pa može (čitaj mora) da se rasplinjuje.

Nadam se po poslednji put da ovo pišem. Ukoliko Vam više odgovara neka druga kurirska služba koristite nju a ne Post express. Post express ima definisana pravila i područje svog delovanja i ako Vam takvi uslovi ne odgovaraju nemojte da postavljate pitanja a zašto to ne funkcioniše na ovaj ili onaj način već koristite onu službu koja će ako ne potpuno onda bar približno da zadovolji vaše potrebe.

Pozdrav
 
Kontam ja šta ti hoćeš da kažeš ali je problem što ti ne kontaš mene. Ja pošaljem tvojom kurirskom službom pošiljku i ne uručiš je u propisanom roku onda ti meni platiš petostruki iznos naplaćene poštarine zato što pošiljku nisi uručio na vreme. Ako mi izgubiš ili totalno oštetiš pošiljku platićeš naznačenu vrednost + desetostruki iznos poštarine. Ako smatraš da bi se tvojoj kurirskoj službi isplatilo da razbija pakete a ti ih razbijaj.

Ovo stvarno super zvuči, samo u praksi u onom slučaju koji sam naveo meni em nisu isporučili kao što sam tamo naveo, em su mi naplatili oko 250 dinara više kada sam JA išao po paket, nego što je zbir svih iznosa na adresnici. Ne da nisu uručili na vreme nego nisu uopšte. Uzeli i još malo para da im se nadje. Ja pritom sam sebi isporučujem paket. Ako treba evo šaljem skenirane priznanice/adresnice. Tako da teorija vam je super ali u praksi uvek kuća dobija.
 
Nazad
Vrh Dno