Šta je novo?

Poređenje trenutnih i najave novih rendering tehnologija u igrama

@Vlada>>>
Kakav si ti kralj eee... (y)
Svaka ti čast na ovom radu i hvala za video. Jesi razmišljao da se angažuješ na neki konkretniji Game development?
 
Jesam, naravno. Sve ove stvari na kojima sam radio i neke na kojima još radim praktično su neka vrsta lične pripreme za to. Neke od svojih radova uključujući i ovaj demo sam prosledio već određenim ljudima koji rade u industriji, premda pitanje je šta će biti od svega toga na kraju pošto je konkurencija ljuta, a ja nemam iskustvo od po nekoliko godina rada u industriji što je obično nekakav preduslov kada konkurišeš da uđeš da radiš za neki veći studio. S druge strane broj indi studija zadnjih godina je poprilično narastao pošto je Unreal dostupan svima i sada imamo reklo bi se pomalo neobičnu situaciju da je top-endžin u ovom momentu ujedno i besplatan, a što u mnogome olakšava startup manjim grupama i studijima da nešto konkretno krenu da prave. U tim malim studijima radna atmosfera je drugačija, pošto obično pojedinac radi na više različitih elemenata za potrebe neke igre, pa još ako je ekipa ekstremno talentovana i uigrana to je rekao bih verovatno nešto najbolje što može da ti se desi u ovom poslu. Nažalost situacija je tu obično vrlo neizvesna godinama unapred i jedan veći pogrešan korak tokom razvojne faze može da bude praktično fatalan i dovede u pitanje opstanak čitavog studija. A uzevši u obzir trenutno stanje u zemlji Srbiji situacija za ljude kod nas koji bi ovo da rade je neuporedivo teža svakako.

Što se tiče TSR-a sledi mala korekcija onoga što sam prethodno napisao. Najpre evo i pojašnjenja izvučenog iz UE dokumentacije:

Temporal Super Resolution (TSR) is a platform-agnostic Temporal Upscaler that enables Unreal Engine to render beautiful 4K images. Images come at a fraction of the cost by amortizing some of the costly rendering calculations across many frames. It does this by rendering lower internal resolution than what Temporal Anti-Aliasing Upsampling (TAAU) in Unreal Engine 4 could do.

TSR provides a native high-quality upsampling technique to meet the demand of next-generation games. It realizes the possibilities needed with the fidelity and details required by Nanite geometry while allowing rendering frames at much lower resolution to accommodate enough performance for Lumen.

Dakle reč je o upscaling metodi, što mu dođe suprotno od SSAA varijante. Nisam bio pogledao tačno o čemu se radi, pošto me ove tehničke zezalice ne interesuju baš previše, ali sam pogodio da ubacuje piksele, jer sam stekao utisak da je neki oblik interpolacije slike prisutan. Međutim vidim da nisam baš najbolje pojasnio šta mi znače onih 70% u onom pređašnjem primeru koji sam postavio. Dakle u tom primeru konkretno interna rezolucija prikaza odnosno "resolution scale" opcija je sa 100% spuštena na 70%, što znači da je 1440p praktično degradiran na 1080p. I tu se vidi da TSR radi prilično dobar posao uz minimum artifakata na animiranim tankim fregmentima kao što su listovi trave. Sve u svemu ovo praktično znači da je TSR sličan FSR funkciji.
 
Nazad
Vrh Dno