Šta je novo?

Pomoć oko slanja RAM memorija na popravku (RMA) u inostranstvo

Uros18

Zapažen
Učlanjen(a)
30.11.2023
Poruke
1
Poena
1
Pozdrav. Pre nekoliko nedelja sam otkrio da mi jedan RAM stik nije dobar. U pitanju je G.Skill Trident Z Neo 32GB (16x2) DDR4 CL16 kit. E sad, G.Skill nudi svim svojim RAM proizvodima ograničenu doživnotnu garanciju i može se zatražiti RMA (Return Merchandise Authorization) gde bih ja poslao njima moj kit, i oni bi to testirali da vide podleže li moj kvar toj ograničenoj doživotnoj garanciji, da mogu da mi pošalju zamenu ako podleže. Ja sam poslao zahtev, odobren mi je, i dobio sam RMA broj koji važi 30 dana.

Moj problem sada je što ja nakon raspitivanja u pošti nemam pojma kako i šta, i još više sam zbunjen. Nikad nisam slao ništa u inostranstvo na popravku, tako da ovo mi je prvi put i ne bih nešto da omanem, i zeznem celu stvar. U pošti su mi rekli da paket mora da ima neku vrednost, iako su mi poslate instrukcije od G.Skill-a rekle da stavim "No Commercial Value. For RMA only" na paket. Rečeno mi je da će se to nositi na carinu, i da će da mi carine paket. E sad, stvarno ne bih da plaćam neke lude cene za popravku (tipa 2000-3000 hiljade jeftinije od novog ram-a), kad mogu za 120-130 evra da kupim nov isti ram. Jel je neko radio RMA ili nešto slično sa ovih prostora? Kako funkcioniše carina? Po kojoj vrednosti ako ja stavim tipa 1 dinar će oni da mi carine? I kako da stavim vrednost kada mi ljudi napisali da stavim "nema vrednost, za RMA"? Pitao sam ih i za osiguranje paketa (to mi je isto naznačeno da uradim), i to mi nije baš bilo najjasnije. Ako sam ih dobro razumeo, što više platim to je bolje osiguranje. I da, nažnačeno mi je da paket mora biti "freight-shipping prepaid", jel neko zna šta to znači?

Sve u svemu, ovo me je sve još više zbunilo. Hoću samo da mi poprave ram, da to ne platim ko da je nov i da nastavim sa životom. Inače, ovo se šalje u Tajvan, tamo je valjda njihov centar. Dole sam stavio slike tog uputstva koje su mi poslali.
 

Prilozi

  • IMG_20231130_153358.jpg
    IMG_20231130_153358.jpg
    277.6 KB · Pregleda: 22
  • IMG_20231130_153412.jpg
    IMG_20231130_153412.jpg
    101.3 KB · Pregleda: 22
Mislim da G.skil ima servisni centar u Holandiji. Znam za jedan slučaj sa drugog foruma gde je čovek slao Corsair-u dva napajanja. Koristio je UPS za slanje i špediciju, tako da najbolje njih ili neku sličnu firmu da kontaktiras oko slanja.
 
Poslednja izmena:
Zar ne bi trebao preko prodavca da to resava?
- pitam jer sam ja uzeo patriot ram, kupljen preko ananasa (koji nizasta nigde nema istaknutu garanciju) a prodavac je pc practic (koji takodje nema istaknutu garanciju), pitao sam ih za dodatnu garanciju proizvodjaca i doslovno su mi rekli "nasa garancija je po zakonu 24m" inace za taj ram kod svih prodavaca lepo pise da je 20 godina (pa i na sajtu patriota, ne bukvalnih 20 godia vec ona kao limited life time kako vec..)
 
Pa možeš kod prodavca, ali samo u garanciji koju ti daju.😉
 
Nazad
Vrh Dno