Gledajući ovaj produženi gameplay trejler primećujem par stvari:
- različit stil igranja, zavisno kog lika odaberemo.
Iskreno se nadam da su ovo ozbiljno shvatili i odradili kako treba , da odistinski postoji drugačiji pristup misijama u zavisnosti koga odaberemo. Da ono što radimo sa Jasukeom neće biti moguće sa Naoe, i suprotno. Ubi je već imao igru sa dva drugačija lika, u Sindikatu čini mi se, ali pošto ga nikad nisam igrao ne znam da li može da se poredi sa ovom igrom i koliko izbor lika u Sindikatu uopšte vredi?
-
i ova igra će imati prelepo dizajnirani svet, počevši od Origins-a ni jedan deo do sada nije omanuo u tom segmentu.
Realno, Ubiju je to jedan od retkih velikih pluseva u ovim igrama, i jedan zbog kog bi se ja naterao da je igram. Pitanje je samo kome leži koji period, meni je recimo Engleska najmanje privlačna kao lokacija i ja se do danas nisam naterao da završim Valhalu. Trenutno imam instaliranu Odiseju koju ponovo vrtim baš zbog tog uverljivo dizajniranog sveta ( i SAMO zbog toga). Vidim da ovde ima promena godišnjih doba mada nisam siguran kako će to funksionisati u igri ali izgleda odlično. Šteta što izlazak igre nisu vremenski uklopili sa izlaskom serije Shogun.
-
borba će biti treš baš kao i prethodnici (počevši od Origins-a).
Stariji delovi su imali drugačiju i po meni bolju mehaniku, koja je napuštena zarad neke kvazi-pro, wanna-be-cool, animirane borbe koja traži 0,5% skill-a i 99,5% grinda da bi imala smisla (u suprotnom, boriti se protiv protivnika većeg nivoa ima isti osećaj kao lupati štapom u metalnu kantu).
Ukratko, borba je imala drvenast i krut osećaj (u tebe gledam Odisejo) a protivnici su pretvoreni u sunđere.
Ghost of Tsushima je pre četiri godine postavio standard za borbu kakav bi igre ovog tipa trebale da imaju, osećaj dok se borite treba lično doživeti da bi shvatili o čemu pričam ali preneto rečima, jako je zadovoljavajući. Najsmešnije mi je to što su i u Ubisoftu to videli i delom kopirali, ali kopirali su loše
.
Deo na onom yt klipu kad se Jasuke bori protiv samuraja (5:52) i udari mu kontru je preslikan potez iz Cušime. A da ne pominjem da GoT ima i duele koji su priča za sebe.
Evo primera za Combat&Stealth iz GoT u jednom klipu, čisto radi poređenja:
- stealth deluje unapređeno i prirodnije (sa novim animacijama, jej ) i po meni je mnogo bolje odrađen nego u GoT. Problem je što AC serijal nikad nije bio verna simulacija šunjanja i ubijanja (osim možda u prvom delu) poput Hitmena, Ubi je to oduvek radio nekako površno u prethodnim igrama pa sam zato skeptičan i za ovaj deo.
Možda se neko u kompaniji napokon setio da su nekada radili i na Splinter Cell-u...
To je to što se ovog videa tiče, dalje mogu samo da spekulišem... verovatno ćemo ponovo juriti zli kult i ubijati njegove potpuno zaboravljive i neinteresantne članove...