Šta je novo?

Pitanje [Amazon]

I ja imam jedno pitanje u vezi Amazona, pa da ne otvaram novu temu. Naleteo sam na ovu ponudu, medjutim zanima me par stvari posto nisam nikada narucivao preko Amazona.

http://www.amazon.de/dp/B00H3JIGHA/...&creativeASIN=B00H3JIGHA&childASIN=B00H3JIGHA

Prva stvar koju ne shvatam, ko je ovde prodavac? Da li ja u ovom slucaju direktno kupujem od Della? Druga stvar je koliko traje garancija? Inace ovaj monitor ima 3 godine garancije, medjutim ovde ne pise nista? Trece pitanje je da li je ovo kojim slucajem refubrished model posto ni to ne mogu da skontam?

Hvala unapred na pomoci

Pročitaj moju poruku par poruka iznad. Instaliraj dodatak koji sam rekao za Chrome ili Firefox. Da se ne ponavljam objašnjeno je ovde, ali si to mogao uraditi već do sad jer u ovoj temi nema mnogo poruka. Stvarno bi trebalo da svi da počnu da čitaju i da ne postaljaju ista pitanja ako već postoji odgovor.

A evo ti konkretno za to što te zanima ko nudi, po koliko, i kolika bi trebala da je poštarina. Za sve dodatno, kontaktiraj prodavca.

cenee.png

P.S.
Koliko vidim ovaj monitor ima u Srbiji za cenu koja će biti manja ili ista od ove gore najmanje uvećane za PDV i porez. Bolje ti je da kupiš ovde, osim ako nema ko da ti unese preko grane, a da ne plati poreze...
 
Poslednja izmena:
Vidim da nema odgovora na moju muku, pa de da postavim dako se neko javi ko je vec narucivao pa zna.

Narucio sam jedan paketic 16 a drugi 17 septembra od istog prodavca, kada je poslao u polju track package mi je pisalo :

Shipment details
No tracking details. The carrier has not provided tracking details for this shipment at this time.
Carrier: China Post, Tracking #: ETH81414207MY

E sada posto vidim da mi je na oba paketa uvalio ovaj lazni kod za pracenje preko Malezijske poste a imao sam vec jedan do sada i trebalo mi je da paketic stigne tacno 40 dana mene buni na Amazonu buduci da prvi put kupujem koje su granice za pristizanje paketa i kada ja mogu da se zalim ?

Kada udjem na track package na jednom mi pise Expected by Oct 19 , a na drugom 20, e sada to je ocekivano vreme za koje paket treba kod mene da stigne, zanima me kako to funkcionise jer moram kao na Aliju nekako da pokrenem dispute ako ne dodje do tog roka pa da se zalim prodavcu ili moze opusteno da probije i taj rok pa tek kasnije da se zalim ako eventualno paketici ne stignu ?
 
Vidim da nema odgovora na moju muku, pa de da postavim dako se neko javi ko je vec narucivao pa zna.

Narucio sam jedan paketic 16 a drugi 17 septembra od istog prodavca, kada je poslao u polju track package mi je pisalo :

Shipment details
No tracking details. The carrier has not provided tracking details for this shipment at this time.
Carrier: China Post, Tracking #: ETH81414207MY

E sada posto vidim da mi je na oba paketa uvalio ovaj lazni kod za pracenje preko Malezijske poste a imao sam vec jedan do sada i trebalo mi je da paketic stigne tacno 40 dana mene buni na Amazonu buduci da prvi put kupujem koje su granice za pristizanje paketa i kada ja mogu da se zalim ?

Kada udjem na track package na jednom mi pise Expected by Oct 19 , a na drugom 20, e sada to je ocekivano vreme za koje paket treba kod mene da stigne, zanima me kako to funkcionise jer moram kao na Aliju nekako da pokrenem dispute ako ne dodje do tog roka pa da se zalim prodavcu ili moze opusteno da probije i taj rok pa tek kasnije da se zalim ako eventualno paketici ne stignu ?
Trebalo bi da postoji mehanizam koji se pokrece nakon isteka poslednjeg oznacenog datuma za isporuku. Ja sam jednom imao slicnu situaciju na Amazonu i dobio sve uredno nazad, posiljka nikad nije stigla.
 
Animal ako ti je istekao rok, slobodno se žali. Ako je još u datumu očekivanog, čekaj. Obrati se prodacu za refund, možeš i sad da ga kontaktiraš i da ga obavestiš šta ga čeka i pitaš za pravi broj, a potom Amazonu.
Postoji opcija za žalbu, zaboravio sam kako se zove jer nisam odavno tamo kupovao, ali je verovatno u meniju sa desne strane porudžbine. Koristio sam je u tim slučajevima i Amazon je rešavao problem za 24h. Makar je tako bilo,a ne sumnjam da je sad drugačije.
Ako ti je stvarno poslao, verovatno ćeš dobiti i jare i pare. Meni je jedan paket stigao 6 meseci kasnije...A i carina ih drži ovih dana...
 
6 meseci kasnije auuu pa da je putovao iz najvece dubine okeana i posle biciklom da su ga do tebe transportovali stigao bi pre :D

Zato i pitam sto nemam pojma kako to tamo funkcionise i da li mogu da se zalim kada istekne taj rok koji pise za dostavu ili ne to me jedino zanima nije problem da sacekam, nego ako posle 19 ne mogu nista da preduzmem a nisam se zalio...

YDjJTgd.png

N86M8Fp.png

Sto se tice kontaktiranja prodavca to sam ucinio par dana posle porudzbine cim mi je izbacilo taj broj za pracenje i pitao sam ga da mi potvrdi da li je poslao preko Malezijske poste preko tog laznog broja za pracenje bas sam mu tako naveo, odgovorio mi je : Hello friend, the package was sent by Malaysia post. It may arrive in 15 business days.

Ovde ne ocekujem troskove, znaci da mi odmah propuste, no opet kazem ne znam dal da se zalim 18 tog ili da cekam posle toga jos dal ce da stigne :trust:
 
Da li kupovina slicno funkcionise kao preko Alija? Hteo sam da narucim neku samsung pro microsd karticu ali nisam do sada kupovao preko amazona. Da li da idem na amazon.de ili za US ili Britaniju? I koje su razlike generalno, ako bi neko ko je kupovao mogao da ispise ovde ili na pm? :)
 
Za Animal-a:

Ako sajt dozoljava prodaju i od drugih prodavaca, koju nazivaju trećom stranom, putovanje same pošiljke zavisi od kurira kog ti prodavci koriste, ne od sajta na kome kupuješ. Svaki prodavac ima u svom opisu šta i kako.
Hoću reći, nebitno je da li si kupio proizvod na Aliju, Amazonu ili Ebay-u već odakle prodavac šalje. Ovaj moj paket što je imao Odisejeva putovanja dolazio je iz Meksika. Ne žalim se, jer nisam u trošku,nego u dobitku. Ali to je samo jedan od stotinu koji su došli kako treba.
Sačekaj na Amazonu datum isteka dostave, pa se žali. Dugme "File/View claim". Zaštićen si tamo kao beli medved. Provereno više puta.

Za kovle-a:

Sve kupovine, bilo na proverenim, ali i neproverenim stranim sajtovima su iste. Izabereš nešto, staviš u korpu i potvrdiš kupovinu plaćanjem preko kartice ili nekog drugog elektonskog načina plaćanja koje je navedeno na samom sajtu.
Amazon je siguran sajt za kupce. Možeš uvek biti prevaren od treće strane, jer ne mogu svi prodavci biti pošteni. Svet je jedostavno takav. Ali, kao što rekoh Animalu, na Amazonu si zaštićen kao beli medved i tvoja je uglavnom zadnja. To i ne čudi, jer obrt novca je tamo tako veliki, da su budžeti poput naše zemlje naspram toga, kao novac za užinu đaka prvaka. Jedina razlika je što Amazon kao prodavac ne šalje proizvode u Srbiju, osim knjiga, CD-a i još nečeg sitnog što je na sajtu navedeno.
Ali postoje na svim Amazonima, od USA do Japana, prodavci, tzv. treća strana koji mogu da šalju sve ka Srbiji. Ne šalju svi, moraš videti koji tačno šalje i za koliko. Imaš moje objašnjenje kako češ najlakše to proveriti u nekom mom ranijem komentaru u ovoj temi. Nema ih puno, snaći ćeš se lako.
Razlika između samih Amazona po državama su za nas nebitne, jer kao što rekoh ne šalju ništa ka nama osim ranije navedenih stvari. Ako imaš vaučere na jednom Amazonu, ne možeš ih iskorititi na drugom.
Jedino su prodavci, treća strana, uglavnom zatupljeniji iz tih zemalja na sajtovima tih zemalja i oni su ti koji šalju u Srbiju. Makar neki od njih. Međutim isti prodavac može biti i na UK i na USA sajtu. Ako je recimo prodavac iz Britanije može se desiti, da isti proizod je povoljnije kupiti sa Amazon.com, nego sa Amazon.co.uk. To su neke finese. Uglavnom je poštarina, po meni čini se skuplja, ali i to varira od prodavca do prodavca. I proveri takođe uvek i na Ebay-u. Isti prodavac može biti i tamo, a poštarina manja.

Eto toliko. Trebalo bi da je jasnije.
 
Poslednja izmena:
Hvala puno na odlicnom savetu i objasnjenu, koliki je samo rok iliti deadline do kad moraju da isporuce paket ili se u suprotnom vraca novac ?
 
Ne postoji "deadline" makar koliko ja znam. Zapravo postoji, ali ne u formi kao na Aliju gde moraš da otvoriš žalbu pre isteka roka za pristizanje, već je više kao nemogućnot žalbe, komentara, ispravke komentara itd i mislim da je dovoljno dug, čak neki mesec. Imaš očekivano vreme pošiljke i posle isteka tražiš nadoknadu. Za razliku od Alija nema produženih rokova, osim ako ne izađeš lično u sustret prodavcu da još malo sačekaš. A i ovaj očekivani je od 30-35 dana. Mogu da ti vrate novac ili da pošalju isto. Meni se jednom delio da su poslali dva puta isti lančič kao zamenu i da ni prvi,a ni zamena nije stigla dva puta u roku. Povraćen novac, a nešto kasnije stigla oba. Ali to su bili Kinezi, pa to nije neobično kod njihovih pošiljki. Prodavci iz USA i Evrope su vrlo ekspresni u odgovorima i izlasku u susret kupcu. Slobodno ih pitaj sve što te zanima, odgovoriće ti. Čak i kad je veća poštarina koju moraš da platiš i vrlo nerealna za sitne proizode, jer je određena od strane Amazona, slobodno pitaj prodavce da ti vrate deo poštarine. I to može. Ma samo pitaj. Trgovina je to...
 
Poslednja izmena:
Evo ja sam malopre hteo da se zalim za ovu prvu posiljku sto nije stigla i pise lepo :
Delivery Estimate: October 1, 2015 - October 19, 2015

If contacting the seller has failed to resolve the problem, file a reimbursement claim under Amazon.com's A-to-z Guarantee.
Please note:The 3 month deadline for filing a reimbursement claim for this order is January 18, 2016.

Tako da cu ja sacekati jos 10 dana za ove preko Malezijske poste da mi stignu jer mi je jedan paket koji sam imao do sada preko njih 40 dana putovao, tako da hvala pcelice na savetima i objasnjenju, sada je dosta jasnije sve ovo, i da, kod Amazona se zaista uziva dobra zastita.
 
Evo ja sam malopre hteo da se zalim za ovu prvu posiljku sto nije stigla i pise lepo :
Delivery Estimate: October 1, 2015 - October 19, 2015

If contacting the seller has failed to resolve the problem, file a reimbursement claim under Amazon.com's A-to-z Guarantee.
Please note:The 3 month deadline for filing a reimbursement claim for this order is January 18, 2016.

Tako da cu ja sacekati jos 10 dana za ove preko Malezijske poste da mi stignu jer mi je jedan paket koji sam imao do sada preko njih 40 dana putovao, tako da hvala pcelice na savetima i objasnjenju, sada je dosta jasnije sve ovo, i da, kod Amazona se zaista uziva dobra zastita.

Napiši opet poruku prodavcu i reci mu da ćeš sačekati malo i šta ćeš potom uraditi, možda ti i on sam vrati novac ili ponudi novo slanje, radi ocene. Uvek je dobro imati prepisku sa prodavcem, radi kasnijih dokaza da si sve pokušao. Pogledaju ovi sa Amazona i to u rešavanju problema. Ma nemoj da se brineš oko rešavanja. Nije stiglo ono što hoćeš, ali ništa ne gubiš.
 
^ Sve je rečeno i saveti su tačni i odlični. Još jednom bih naglasio da je Amazonovo navedeno vreme isporuke PRETPOSTAVLJENO, na bazi prethodnih slucajeva, a ne garantovano. Ako se probije - nista strasno, svi instrumenti zaštite i dalje su tu. Bitna razlika u odnosu na Ali.

Volim da kupujem na Amazonu, odlicna podrska i sto kaze @pčelica, zaštićen si kao beli medved.
 
Zasto amazon nema isporuka za makedonija ? Mozda je glupo pitanje sta nas briga za makedonija ali vajda i za srbija ili opsto za balkan ne isporucavaju pratke
 
Pitao sam jednom Amazon-ce :D zašto ne šalju nešto drugo sem knjiga i CD-a. Bili su šturi sa odgovorom i naveli su samo ono što sam rekao da šalju, CD-e,knjige i saznao sam da im nismo zanimljivo tržište za sad, pošto su rekli da uzimaju moju kritiku za zdravo i da će raditi na tome da u nekoj budućnosti počnu da šalju i nama na Balkanu i da se raduju mogućem otvaranju trgovine sa nama. Nezvanično priča je ova. Dosta robe koja se slala ovamo, nestajala je na granici ili u zemlji. Za tako malo tržište jednostavno su zbog toga digli ruke od nas...

krale, imaju prodavci kojima sa Amazon posluje, a koji šalju ka ovamo. Pogledaj koji post iznad i videćeš moje objašnjenje, šta i kako.
 
tiha, odakle ti to? Evo proverih, ali sam Amazon ne šalje tako nešto. Šalje treća strana, tj. prodavci koji samo koriste Amazonov sajt za prodaju. I to dvoje od njih šestoro. Prićam konkretno za Srbiju.
 
Poslednja izmena:
Dodaj ga u korpu i probaj da ides na checkout. Mene je pustio do kraja bez problema. Ne znam koliko je isplativo posto salju nekom kurirskom sluzbom a uracunat je i neki depozit za carinske troskove. Inace ovo jeste Amazon, nisu 3-rd party prodavci.

amazon.png
 
Poslednja izmena:
Nisam probao do kraja već sam stao kod korpe za nastavak kupovine i kliknuo "Estimate your shipping and tax" i dobio ovo(za neku loptu)

Bez naslova.png

ali kad nastaviš, ne koči na drugom koraku, već te pusti do kraja. Izgleda da sad može za sve. Probah i neki blic. Na kraju cena poštarine za njega je OK. Ali su vidim uveli depozit na carinske troškove, jer izgleda da oni odrade papire, verovatno sa nekim našim špeditorom/kurirom i štiže za 2-4 dana(recimo kao DHL-om). Evo ga grubi google prevod(izdvojeno):


"Увозних дажбина депозит" (to je ta stavka "Import Fees Deposit") представља процену увозних дажбина које ће се наплаћивати на ставке у вашој би пошиљке у земље изван САД Постављањем ваше поруџбине, сагласни сте да дозволите Амазон Извоз и / или трговац (у зависности од случаја) да прикупи увозних дажбина Депозит за важећим ставке у вашем налогу. Овај депозит ће се користити, у ваше име, да надокнади и одредјене носачи за увозних дажбина које су плаћене у ваше име да надлежне власти земље дестинације.

Даље, сагласни сте да могу да Обележене Носиоци открити Амазон извоз или трговац (ако је могуће) у износу од стварних увозних дажбина које се наплаћују на ставку коју сте купили од Амазон Извоз и / или трговац ("стварна увозних дажбина"). У случају да се увозних дажбина депозита превазилази стварно увозних дажбина, Амазон извоз или трговац (ако је примјењиво) ће рефундирати разлику до вас.

У случају поклона или других куповине извршене у име другог примаоца, такође слажу да одобри горе наведене овлашћења у име примаоца одређен у вашем циљу.

Ovo u neku ruku može biti dobro, zato što bi to značilo da za paket platiš sve u startu i prođe verovatno i brže kroz carinu, koja bi te sigurno držala mnogo duže.
Jedino buni ovo
In the event that the Import Fees Deposit exceeds the Actual Import Fees, Amazon Export or Merchant (as applicable) will refund the difference to you.
To znači da ako platiš više nego što su troškovi, da će da ti vrate razliku tvog depozita umanjenoog za stvarne troškove. Ostaje pitanje šta ako je više. Probao sam dve stavke(navešću kao primer kasnije) posebno i oba slučaja dobio 21-26% vrednosti pošiljke sa poštarinom. Pa samo naš PDV je 20%. Sa carinom u uobičajenim postupcima je već više(preko obične pošte u skraćenom postupku je PDV+carina=32%. Osim ako Amazon nema neki dil o poreskim olakšicama sa našom carinom.

Evo primera:

Slučaj 1. Košarkaška lopta vrednost 15.49$(Ovde bi trebao samo PDV po zakonu 20% ~ 3,09$)
poštarina 77.58$ / AmazonGlobal Priority Shipping (averages 2-4 business days
Ukupno 93.07$

Import Fees Deposit $24.19 (od ukupnog je 25,99%).Ovo ispada mogo veće, jer PDV ne bi u ovom slučaju išao na poštarinu, tako da bi trebalo da vrate deo novca.

Slučaj 2.
Foto blic 546.95$
poštarina 36.12$ / AmazonGlobal Priority Shipping (averages 2-4 business days) - Realno sjajno
Ukupno 583.07$ (Na ovo ce cigurno ide carina(10%)+PDV(20%), tj. ukupno na sumu 32%, i to bi bilo 186,58$

E sad njihov Import Fees Deposit je 123.41$~21,16%.

U ovom slučaju ispada dosta manje nego u uobičajenom postupku, skoro 33%! Ovo bi bilo fantastično. Dobiješ pošiljku do 4 dana, a troškovi manji za trećinu sadašnjih.

E sad, da li ti doplaćuješ ili ne? Dilema. Mora se ovo proučiti dobro, negde mora da postoji caka...
 
Evo meni odgovorio :
''Hello friend, I have checked with the carrier and found the package is still in transportation. It has left original country and being forwarded to the destination. Kindly please wait for a few days. I am very sorry for the inconvenience!''

E sada kako on da proveri kada je kod lazan nema sta da proveri nema bele veze gde se to nalazi nego samo onako na blef prica... Al nebitno sacekacu jos do kraja meseca valjda ce stici, ako ne stigne pare nazad, pa tek ako stigne mogu mu platiti ponovo.

Inace ne svidja mi se kod Amazona sto prepiska sa prodavcem ide na mail a ne preko poruka na amazonu, kada kontaktiras prodavca ti mu saljes mail dakle :S:
 
Evo meni odgovorio :
Inace ne svidja mi se kod Amazona sto prepiska sa prodavcem ide na mail a ne preko poruka na amazonu, kada kontaktiras prodavca ti mu saljes mail dakle :S:
Kako? Ne bi trebalo. Čini mi se da nije. Pa odgovori mu preko sajta, a ne preko povratnog mejla.
 
Na zalost tako je kada kliknes na contact seller izbaci ti da tu upises poruku ali ide preko maila, i kada stigne odgovor stigne na mail adresu nema nikakvog traga u porukama na amazon nalogu.
 
Imaju sve poruke na sajtu. Idi u "Your account". imaš dole "Message Center" i pod "Order related messages" su ti poruke vezane za naručene proizvode.
 
^ Čak i pise da se sva korespodencija čuva na Amazonu u slucaju event. spora. Obrati pažnju, ti ne vidiš prodavčev email, kao ni on tvoj. Svi mejlovi idu preko Amazona.

A ovo za nove opcije slanja u SRB je vrlo zanimljivo! [emoji403] [emoji398] [emoji3]
 
^ Naravno, daleko je bolje unapred znati sve troškove, nego kao kasnije "iznenađenje". Čekamo nekoga da naruči. [emoji41]
 
Imaju sve poruke na sajtu. Idi u "Your account". imaš dole "Message Center" i pod "Order related messages" su ti poruke vezane za naručene proizvode.

Ma jok, tu su ti samo poruke zahvalnosti sto si kupio proizvod i da je proizvod poslat, inace ima 4 vrste poruka ali nije to tu, jednostavno jedini trag ostaje na e-mail adresi, ali sve poruke idu sa nekih cudnih mailova sto rece ovaj u postu iznad sigurno da amazon ima uvid u to.
 
Animal, nisam tamo kupio ništa od početka godine tako da su verovatno i izbrisane posle 6 meseci, ali sigurno ih je bilo. To znam jer sam to radio više puta sa više prodavaca uvek kada mi je trebala neka dodatna informacija, ali sam zaboravio tačno gde se nalazi. Najverovatnije u tvom nalogu, jer nema gde nadrugom mestu.
 
Animal, nisam tamo kupio ništa od početka godine tako da su verovatno i izbrisane posle 6 meseci, ali sigurno ih je bilo. To znam jer sam to radio više puta sa više prodavaca uvek kada mi je trebala neka dodatna informacija, ali sam zaboravio tačno gde se nalazi. Najverovatnije u tvom nalogu, jer nema gde nadrugom mestu.

Stize danas ovaj jedan znaci 35 dana tacno preko malezijske ultra spore i glupe poste. Primecujem da na ovom papiru sto je nalepljen sa podatcima primaoca ima jos jedan ispod, pokusao sam polako da ga skinem ali iscepao se dobar mnogo lepak, sad dal ove posiljke presedaju to jest idu prvo na jednu lokaciju pa posle tek kod kupca ili ne ko zna, al da je sporo, sporo je brate.
 
Jel funkcionise jos ona extenzija Does Amazon ship to?
Znam da mi je pre radilo ali sad ne vidim na stranici button da kliknem i vidim destinacije.
Trebam sestri da porucim neku tecnost za ciscenje cipela. http://www.amazon.com/Lincoln-EZ-Cleaner-LEZCBP/dp/B0050EGO7O

Nemam pojma koja ekstenzija, ja to rucno proverim sve, ulogujes se na nalog odes na checkout i vidis dal moze, sad sam proverio i ovo moze kod mene u Srbiju da se poruci sa najobicnijim shippingom.

Ima i ovo nesto al ovo vec ne znam sta je kupovao sam samo dva puta na amazonu i to relativno skoro prvi put pa su mi totalna nepoznanica :

yzpGj57.png
 
Vrh Dno