Šta je novo?

Pioneer 111D-ne cita ono sto nareze!!!

Stark

Slavan
Učlanjen(a)
04.02.2006
Poruke
7
Poena
301
Nabavio sam Pioneer 111D koji jednostavno ne cita ono sto nareze.Ostale (one koji nisu rezani na njemu )dvd cita ok u dalje navedenoj kombinaciji.Procitao sam sve thread-ove na ovu temu i zakljucio\isprobao par stvari (vezano za MSI Kt4v via kt400,AMD Athlon 2400 XP,512 ram Kingston.),ali nisam resio problem.

1.IDE interfejs:Obavezno sam na IDE granu ili na granu sa HDD-om da bi uopste mogao da cita i reze u Ultra DMA modu.Inace radi u PIO sa bilo kojom kombinacijom:smoke:

2.Zatim upgrade firmware sa 1.06 na 1.26 (koji bi trebalo dosta toga da resi!) + flash BIOSa + novi drajveri za plocu:type: + jace (novo) napajanje od 400W Frontier :test:

3.Najnoviji Nero 7.0.2.3 cini mi se

4.Promenio sam dve marke medija Verbatim i Princo (znam da nisu neki izbor ali to se naslo pri ruci).

I dalje ista prica...Posle 7 upropastenih diskova sta dalje :wall:

Ako sam nesto propustio,prevideo,ili ne znam neke stvari slobodno pomozite.Hvala i pozdrav
 
Propustio si da tih 7 diskova probas na drugom drajvu kod komsije, na poslu...
 
t.o. je napisao(la):
Propustio si da tih 7 diskova probas na drugom drajvu kod komsije, na poslu...

Ja bih pre posumljao da mu je rezacki deo nesto falican, jerbo izgleda da cita medije koje su drugi narezali... Ako je nov, pod garancijom, ja bih ga verovatno posle svih tih proba i zezanja lepo vratio, pa nek' se diler ili uvoznik zeza... nesto tu nije u redu i tacka...

Nego, jesi li probao da ukljucis verifikaciju nakon snimanja? Sta kaze Nero CD-DVD Speed u Disc Cuality testu? Jel ga cita, jel ima C1 ili C2 greske?

Jesi li probao neki drugi tip medije, npr ako si to sada probavao sa DVD-R probaj sada sa DVD+R medijom.
 
Sutra nosim DVD kod ortaka pa da proverimo i pokusamo troubleshooting i na njegovoj masini.
Nisam bio bas precizan,vidim.Fora je sto narezane diskove ne vidi uopste tj, Total commander izbaci poruku tipa inccorect function...please choose drive... Takodje nerov cd-dvd speed test nemoze da se odradi na tim diskovima jer ih ne registruje,za ostale daje dobre rezultate.I ja pocinjem da sumnjam da je pisac ispravan.Ako ne uspem da ga provalim ide na reklamaciju.

Hvala.Pozdrav
 
A koje si koristio + ili - diskove?

Ja bih pomislio da je problem u komunikaciji ka ploci nego do samog dvd-a. Zasto nece sam u dma vec samo u pio???

probaj u biosu da ga "nateras" u DMA

p.s.
Cinimi se da sam procitao u upozorenju da kad upgrejdujes Pioneer firmware DVD mora da bude master.
 
Imao sam iste probleme sa Pioneer-om 110D, jednostavno nije voleo Verbatim +/- 8x diskove:wall: ! Novi firmware je cini mi se resio problem, ali i dalje nije u prevelikoj ljubavi sa tim diskovima (MCC 003, a za - nisam siguran koji je kod), nareze on njih i prepozna ih ali su prolicno losi, dok na primer MCC 004 "obozava", svi su korektno narezani i prepoznaje ih:banana:
Dakle, probaj naci koje medije najvise voli, mada bi najblje bilo da ga zamenis ako mozes (ja cimera nisam nagovorio na to tako da jos uvek ima doticni pioneer), ja sam uzeo benq 1650 i nemam nikakvih problema, VOLI SVE-GUTA SVE:D
 
Po mom iskustvu sve Pioneere, pocev od 109-ke treba izbegavati u sirokom luku
 
CuBe-O je napisao(la):
Po mom iskustvu sve Pioneere, pocev od 109-ke treba izbegavati u sirokom luku

Slažem se sa ovom konstatacijom. Probaj da ga zameniš za nekog NEC a
 
vladat1 je napisao(la):
Slažem se sa ovom konstatacijom. Probaj da ga zameniš za nekog NEC a

Mislim da je upravo obrnuto, ali ajd sad...
 
Pa to ti je danas sve lutrija. Evo ja sam imao nec 4550a i zamenio ga za pioneer 110. Nec takodje je imao isti problem sto nareze ne moze da cita, a ovaj pioneer guta sve i reze sve diskove. Pa ajd sada budi pametan sta je bolje! U prevodu sta ti se zalomi pa koja god da je marka mislim na ovim nasim prostorima i za te pare do 40-50 evra.
 
Upravo tako Proki.Danas odem lepo u prolaz kod doma omladine i zamolim coveka da mi da od svake marke dvd + i - varijantu(Princo,Verbatim- ,DataWRite,Imation,Smart,Emtec,Sony,TDK).Resio sam da probam sve.Izaslo me je oko 300 kinti.Rekoh sebi svaka skola se placa pa i ova.I pocnem da rezem onako na tenane i ustanovim:

1.Verbatim- ,(+ nije citao) nareze super brzo na 8x i dvd citljiv
2.Princo-,jos se pokaza najbolji
3.Sony,- vrisne na 6%
4.Smart,+puce na samom kraju
5.Emtec, samo - varijanta
6.Imation, nije mogao da procita ni + ni -

Sve u svemu moj rezac , na mojoj masini,ne cita + varijantu diskova koje nareze, a po spec. bi trebalo.:crash: .Dokazano.I sta sada.:wall: Kako da ga reklamiram.Lupam glavu nekoliko dana,rasturam masinu,resavam probleme od Kulina Bana,gubim nerve i vreme da bi mi samo ostalo da plujem po pioneeru i prokljinjem sebe gde zivim.:mad: .Umesto da ga instaliram i koristim ono za sta sam dao pare

AJ,pozdrav ljudi i hvala na pomoci :bottle:
 
Poslednja izmena:
Ne lupaj više glavom o zid, zaboleće te. :)
Reklamiraj ga, jer je očigledno u pitanju neispravan drajv (na stranu drugi potencijalni problemi).

Pioneer nema loš "referentni" dizajn rezača, po tom pitanju je i dalje negde u samom vrhu, ali ga kontrola kvaliteta y__e. :)
 
Da vratim iz mrtvih ovu temu... :D

Ja sam već negde opisao potpuno identičan problem na 110D. Znači, isto, ne čita ono što on nareže, čita ono što je narazeno na drugom uređaju (uključujući DVD-ove sa trafike). Istovremeno, MSI Combo (koji uopšte nije sjajan DVD čitač) može da čita i to što je ovaj 110D narezao. Da misterija bude veća, izgleda da problem postoji samo sa DVD-R ali ne i sa DVD-RW diskovima.

Kad sam ga kupio moj test disk je bio jedan verbatim DVD-R koji je narezan punom brzinom, dakle 16x. Taj disk je MSI Combo jedva čitao, Pioneer 110D ga je čitao bez problema. Kad se pojavio opisani problem više ni njega nije hteo da čita. Po tome bih rekao da je ipak problem prevashodno u čitanju a ne rezanju, mada moram priznati da mi nije baš sasvim jasno u čemu je tačno problem.

Juče sam kao zamenu dobio novi 111D. Neprijatno me je iznenadilo to što je upadljivo bučniji od onog 110D (mada bi po tehničkim specifikacijama moralo biti baš obratno, zbog novog dizajna). Spemenuti 16x snimljeni test disk je pročitao savršeno. Još uvek nisam na njemu ništa snimao (nemam spremljen materijal, a već sam potrošio hrpu medija na testiranje onog feleričnog i nemam više volje da bacam medije samo testova radi).
 
Do ovakvih problema moze doci ako je IDE kabl los ali ne mora da znaci, mada nije tesko iprobati sa novim kablom pa se uveriti dali jeste ili nije on problem
 
moguce mozda da je uletela u poslednjih par nedeljena neka losha serija tih 111d modela.
Ja dotichni model imam,uzeo sam ga negde krajem leta i radi sve normalno i skroz sam zadovoljan, dok mi je drug koji je serviser u jednoj komp radnji rekao da im se u poslednje vreme nenormalno vracaju ovi modeli na reklamaciju.
 
ljudi ja imam i 110 i 111-ku i prezadovoljan sam njima. kupljeni su u hg-u.
 

Sve je stvar licnog opredelenja na osnovu ranijeg iskustva. Ja naprimer ne bih menjao svog Pioneera 108 nikada, dok bih npr. 111 preskocio i to samo zbog VEOMA sporog pristupa disku i citanja istog. U drugoj mashini imam NEC 4550 i nemam zamerki, mada ima slucajeva da se NEC kvari u stilu ne cita CD-ove a DVD citanje/pisanje radi OK, ili obrnuto... Naravno sve se to da izreklamirati pa mi je draze da imam brzi drajv u kompu.

Jos jedan mini test - uzeo sam jedan izuzetno izhaban DVD sa DivX filmovima, ubacim ga u stari dobri Pioneer 108, i jedan odredjeni divx mi na 30% kopiranja potpuno zablokira mashinu... Ubacim ga u drugu mashinu sa NEC-om i... isto... Tada mi je u ruke dosao jedan LiteOn novijeg datuma i on je taj fajl procitao brzinom od 15 MB/s bez ikakvih problema...

Zakljucak - zadrzacu sva 3 rezaca! :)

--------------------------

Da se ipak malo vratim na originalnu temu... U firmi gde radim smo imali identicne reklamacije na 111D, tj. ne cita ono sto nareze i prilikom reklamacije dobavljacu u svim slucajevima smo dobili novi uredjaj.
 
Poslednja izmena:
Da se ipak malo vratim na originalnu temu... U firmi gde radim smo imali identicne reklamacije na 111D, tj. ne cita ono sto nareze i prilikom reklamacije dobavljacu u svim slucajevima smo dobili novi uredjaj.
Što meni ne uliva baš veliku nadu... Ja sam napisao da sam taj problem imao na 110Dpa sam zato dobio u zamenu novi 111D. Znači, može se i na njemu pojaviti isto. Njega ne mogu da menjam, garancija je već istekla.
 
Do ove teme sam dosao da bih nasao resenje problema za ortaka koji nema pristup internetu. Kupio je NEC 4571A pocetkom juna i vec u oktobru su mu se pojavili problemi kao kod Starka (zacetnik teme). Znaci, posle 4 meseca.
Ja sam kupio isti model u istoj prodavnici gde i on krajem jula. Jos uvek je sve u redu. Samo da potraje :p .
Znaci da reklamira? OK - reklamacija.

Odneo je na reklamaciju i dobio drugi 4571A.
Ali nije bilo glatko.
Ta firma je promenila lokaciju i nasao ih je. Unutra je zatekao prodavca i musteriju koji je, zamislite, dosao da reklamira neki opticki uredjaj koji je jos pod garancijom. Musterija je bio stariji covek pa ga je prodavac malo driblao videvsi da ovaj nije bas najbolje upucen u pricu o kompjuterima ("a jeste li probali uredjaj da prikljucite na neki drugi kompjuter?"). Posle driblinga prodavac je uzeo musterijin uredjaj i rekao "dajte da ga istestiramo" i vratio se posle 5 (pet) minuta testiranja. Zamislite taj test od 5 minuta - koliko je vremena potrebno da se opticki uredjaj prikljuci, da se nareze disk (i to ne jedan), da se to iscita na tom i drugom uredjaju itd?! Dao je coveku uredjaj uz zakljucak da je ispravan i da treba on sam da to resi. I covek ode.
E onda je dosao red na mog drugara koji je izlozio problem (vidi gornje postove). Prodavac je krenuo da lelemuda i izlajao se u stilu "mi to ne popravljamo nego odmah zamenjujemo" da bi posle par recenica krenuo da tvrdi pazar nudeci ovom da ostavi uredjaj kod njih u zakonskom roku do 45 dana i ovaj mu skrenu paznju na ono sto je malopre rekao o zameni blabla itditd... Cak je prodavac dozvolio sebi da prigovori ovom u stilu "pa islo bi glatko da se kvar desio u prvim danima, ali vi nam donosite posle 6 meseci..." (a garancija je godinu dana). Naravno, nije iskljuceno da mu je gazda tako nalozio da se ponasa, obzirom na napamet naucene izgovore. U svakom slucaju, drugar mu zavrsi ovako:"OK, evo isprobajte ga ali samo nemojte predugo - ili cete mi zameniti novim odmah ili cete mi vratiti odmah moj uredjaj pa cemo da se drugacije igramo (inspekcijom). Prodavac je odneo uredjaj na test i vratio se posle 15 minuta sa "Ne radi..." i u ruci je vec imao popunjen nalog za preuzimanje novog uredjaja u nekakvom magacinu, pa je ovaj giljao do magacina... i tamo svasta video. Ali dobio je nov 4571A.
Ovo pisem za one koji ce mozda da se suoce sa slicnim okolnostima. Neka odluce kako ce da se postave prema prodavcima koji od vas ocekuju da svoj uredjaj u garantnom roku selite po komsijskim kompovima dok ne proradi. Po principu "Korisnik=Serviser".
 
Poslednja izmena od urednika:
Prodavci zavise od uvoznika, marže su im male, ne ide im u račun da sami testiraju pomno svaki uređaj koji se reklamira, ako uvozniku šalju uređaj na reklamaciju a ovaj im ga vrati kao ispravan to je čisto gubljenje vremena i energije... I onda je u praksi tako kako je (i mene su pokušavali da "driblaju"). S druge strane, po Maxtor-ovim zvaničnim statistikama ogroman broj HDD-ova koji im se u fabriku vraća na reklamaciju potpuno su ispravni. Kad iskusan korisnik kaže da nešto ne radi onda je to vrlo verovatno neispravno, ali kad neiskusan korisnik kaže da ne radi onda zaista može biti problem na sasvim drugom mestu. Prodavci nisu previše motivisani da se upuštaju u istragu šta je i kako je.
 
Prvo za ovakve probleme treba update-ovati FirmWare na poslednju verziju, zatim instalirati neki sveziji Nero nrp 7.5.xx.xx i problem bi u vecini slucaj abio resen. Ko voli nek izvoli da proba prvo sa ovm, ako to ne pomogne jos da se proveri kabl, pa ako i to ne pomogne onda pravo n areklamaciju kod distributera.
 
Ovo pisem za one koji ce mozda da se suoce sa slicnim okolnostima. Neka odluce kako ce da se postave prema prodavcima koji od vas ocekuju da svoj uredjaj u garantnom roku selite po komsijskim kompovima dok ne proradi. Po principu "Korisnik=Serviser".

Na neki nacin si u pravu, ali treba stvari sagledati i iz drugog ugla, naprimer, da ste na mestu prodavca i primite DVD-RW uredjaj na reklamaciju i date kupcu novi da on ne bi cekao, zatim taj uredjaj saljete kod svog dobavljaca na reklamaciju (posto je u garantnom roku) i dobijete ga u periodu od npr. 2 nedelje pa do 2-3 meseca (zavisno od dobavljaca) nazad i na otpremnici pise: TESTIRANO ISPRAVAN! Tada imate (ni krivi ni duzni) uredjaj koji je na isteku garancije i koji ne mozete prodati vise kao nov, a kupac srecno PRZI gomile diskova komsijama na novom rezacu, a prethodni je odavno isplatio tako sto je narezao 30-40 DVD-a...

Ljudi su ovde pomalo razmazeni sto se tice reklamacija, naprimer u Nemackoj sve mozes vratiti u roku od 2 nedelje i dobiti novac nazad bez ikakvog objasnjenja, posle te dve nedelje mozes samo cekati na zakonom predvidjeni rok za reklamaciju. Tako da stvarno ne razumem ljude koji odu posle pola godine i traze novi DVD rezach - ODMAH!

@Kron:
Na kupcu bi trebalo da bude jedino izbor firme gde kupuje - dakle firma za koju se zna da ima dobre servisere i fer odnos prema kupcima, ostalo je sve na firmi.
 
@Wizz
Svestan sam da se radi o delikatnoj stvari - imas i svakakvih korisnika-musterija, a prodavac mora da gleda u pasulj sta je uzrok reklamacije - stvarni kvar ili totalni amater sa druge strane pulta. Mozda ja i nemam stav o ovome, ali sam samo naveo ovaj primer (svez je, prekjuce se desio) cisto da bih pokazao da se zauzimanjem "nekakvog" stava prema prodavcu izbegava nepotrebno cekanje. Konkretno, nov uredjaj su imali vec tu, zamena moze odmah da se izvrsi bez cekanja od 45+ dana i - moj ortak je izdejstvovao to.
Posto smo kupili u istoj radnji isti model, imam nekog interesa da uzmem ovo u nauk. Nadam se da mi to nece trebati.
Da dodam:
Ortak je u ubedjivanju pomenuo i to sto si rekao za Nemacku.
 
Poslednja izmena:
@Kron
Slazem se u svemu sto si rekao, hteo sam samo docarati kako to moze izgledati kada se sagleda i sa mesta prodavca. Garanciju daje uvoznik i on je duzan neispravan uredjaj popraviti ili zameniti drugim ispravnim sve dok je uredjaj u garantnom roku. Normalno da je glupo da kupac ceka 45 dana ako je tek kupio uredjaj, ali i normalno je da ako prodje par meseci saceka neki razuman period, npr. nedelju-dve i cuje sta kaze davalac garancije. E sada stvar firme je koliko ce izaci kupcu u susret i skratiti mu taj rok, zato treba (po meni) na prvo mesto gledati gde kupujes uredjaj, a na drugom mestu cenu.
 
Vidim da po ovoj temi imam sličan problem pa bih molio za savet. U novembru sam nabavio Pionir 111d. Narezao sam 4-5 DVD-a,(Verbatim+, Princo-), nekoliko puta DVD-RW i nešto više CD-a. Od nedavno primećujem da mi DVD koje narežem ne može da pročita dok druge DVD čita bez problema. DVD-RW i sve CD-ove reže i čita bez problema. Bacio sam 5 DVD Verbatima koje sam prethodno rezao bez problema. Da li eventualno pogrešno flešovanje koje sam uradio pre nastanka ovog problema može izazvati ovakvo stanje? Ne mogu tačno da se setim da li sam posle flešovanja uspešno narezao neki DVD. Predpostavljam da pogrešno flešovanje onemogućava bilo kakav rad sa uređajem a ne stvara ovako stanje kako sam naveo. Zbunjuje me ovako polovičan rad. Da li je ovo za reklamaciju ili vredi još nešto pokušati? Mislio sam da ga sutra nosim na reklamaciju.
 
@kron ,
Naravno, nije iskljuceno da mu je gazda tako nalozio da se ponasa, obzirom na napamet naucene izgovore. U svakom slucaju, drugar mu zavrsi ovako:"OK, evo isprobajte ga ali

upravo tako, serviseri su puni posla i jos im gazda jase po glavi tako da se obicno svede na ili cekaj 45 dana ili sam resavaj "mizerni DVD-RW" problem
 
Meni su uvažili reklamaciju i umesto 110d dobio sam novi 111d. Doduše, prilično sam čekao da uvoznik reši reklamaciju itd.
 
Bio je na servisu sedam dana i već duže vreme mi lepo radi. Ne znam šta su mu radili.
 
Verovatno nista - zamenili su ga .
 
Nazad
Vrh Dno