Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Treba da otvorim paypal nalog za rođaku, a na VISA kartici joj piše prezime sa našim slovom ć.
Da li prilkom registracije, mora sve da se poklapa pa i to slovo ili ne ?
Meni na kartici stoji slovo C umesto Ć, ali ova njena iz Poštanske štedionice ima i naša slova.
Kako je najsigurnije postupiti ?
 
Imam i ja Visa Poštanske štedionice vezanu za devizni račun sa Ć na kartici i bez problema je povezana sa PayPal nalogom na kom je C na kraju prezimena🙂
 
Imam i ja Visa Poštanske štedionice vezanu za devizni račun sa Ć na kartici i bez problema je povezana sa PayPal nalogom na kom je C na kraju prezimena🙂

Hvala, da li je bilo nekih problema kod povlačenja novca ili je sve radilo kako treba ?
Ono što ostaje kao pitanje, da li je bolje/sigurnije da stavim slovo Ć kod registracije ili C, čisto da izbegnemo bilo kakve komplikacije ?
 
Pokušaš sa ć, ako neće ili odbije, staviš c i to je to. Ja tako uvek praktikujem :D

Edit: Ti si pravno za strance isto lice i sa ć i sa c (npr na mašinsko čitljivoj zoni na pasošu ti piše sa c prezime, a ne sa ć, isto tako i kad dobiješ vizu za neku drugu zemlju pisaće c, a ne ć)
 
Hvala, da li je bilo nekih problema kod povlačenja novca ili je sve radilo kako treba ?
Ono što ostaje kao pitanje, da li je bolje/sigurnije da stavim slovo Ć kod registracije ili C, čisto da izbegnemo bilo kakve komplikacije ?
Za sada sam koristio samo za kupovinu.
 
Sve je prošlo dobro, prihvatio je ć u imenu, potvrdio email, ali kad sam hteo da uradim confirm kartice, pri pokušaju da skine tih 1.50 evra, javlja "Due to technical difficulties, your request couldn't be completed. Please wait a little while and try again."
Na kartici je oko 30 eura, šta bi moglo da bude problem, nije valjda što je nedelja.
 
U međuvremenu je prošao i zahtve za konfirmaciju kartice, trebalo je malo sačekati.
Hvala svima na odgovorima.
 
Pri pokušaju da skine tih 1.50 evra, javlja "Due to technical difficulties, your request couldn't be completed. Please wait a little while and try again." Na kartici je oko 30 eura, šta bi moglo da bude problem?
Mora da se uradi prvo upit stanja na bankomatu (odnosno minimalna isplata u slučajevima ostalih banaka) da bi proradio internet kanal. Takođe, kartica je zaključana za beskontaktna plaćanja i prva transakcija na POS terminalu ide sa čipom.
 
Treba da otvorim paypal nalog za rođaku, a na VISA kartici joj piše prezime sa našim slovom ć.
Da li prilkom registracije, mora sve da se poklapa pa i to slovo ili ne ?
Meni na kartici stoji slovo C umesto Ć, ali ova njena iz Poštanske štedionice ima i naša slova.
Kako je najsigurnije postupiti ?
Mislim da sve kartice prolaze i bez specijalnih slova.
 
Zanima me kako obrisati one kojima sam već platio, stoje mi a više mi netrebaju
 
Da li je neko uspeo da pošalje novac iz Srbije u EU ili iz EU u Srbiju preko gift opcije (dakle bez plaćanja provizije)?

Drug nije uspeo iz Srbije da pošalje u Nemačku, čak ni preko PP balance-a, a ni iz Nemačke (nemački PP) u Srbiju (tada je samo direktno probano sa kartice). Jednostavno nema opcije gift.

Jel to onemogućeno Srbiji da prima i šalje novac kao poklon?
 
Za to imas opciju Friends & Family.
Problem je sto ce naplatiti proviziju od 6,7% na transakcijama izmedu EU - non EU zemalja.
 
Dali je neko do sada ima problem sa logovanjem na Paypalu kada mu izađe poruka "Sorry, we couldn't confirm it's you". Dakle prihvati e-mail, password a onda ova poruka koja vam blokira pristup nalogu. Prvi put mi se ovo dešava za sve ove godine korišćenja paypala. Uvek sam koristio isti Crome browser. Čak sam i počistio cookies ali opet isto.

A kada pokušam da ih kontaktiram preko Live Chat-a (po savetu sa YT) paypal mi ne otvara prozor za chat već mi nudi samo opciju logovanja i promenu lozinke. Izluđujuće. Bukvalno zatvoren krug. Ostaje mi izgleda jedino da vrtim ove telefone pa koliko da košta. Nisam očekivao ovakvu buđavu podršku sa njihove strane i nikakvo pojašnjenje fraze "Žao nam je ali sumnjamo da ste to vi".
 
@BMK111 probaj da se uloguješ sa interneta provajdera gde si najviše provodio vreme na PayPal-u. Ako je u pitanju neki bivši provajder Supernove, onda pokušaj i sa IP adrese konkurenta (na primer, pored Beotela sam ponekad ulazio i na Unifi, tj. na SBB-u mi je dozvolio pristup, a Telekom/Supernova bio isti problem).
 
Mene su automatski blokirali kada sam jednom pristupio PayPal-u preko VPN-a. Morao sam zvati Irsku, da me odblokiraju. Takođe, neće da daju tačne informacije šta uzrokuje blokiranje naloga pod izgovorom da ne žele da otkrivaju sisteme zaštite "lošim momcima".
Ispada da se PayPal najbolje koristi sa statičke IP adrese, od kuće. Ne mrdati nigde...:rolleyes:
 
Koristim MTS od kada sam se registrovao na Paypal (više od 5 godina) i Chrome browser. Najmanje 5 godina se logujem na potpuno isti način, sa istog desktop računara, direktno na modem (žicom). Nikada nisam pokušao da se logujem preko neke WIFI varijante. I ovo je sada potpuno frustrirajuće.

Počinjem da sumnjam da zbog starog Windowsa 7 i prekida podrške ovih proizvođača browsera, ovi iz Paypala bez ikakvog jasnog objašnjenja hoće da nas nateraju na prelazak na desetku i jedanaesticu (ne ynam kakvo bi iskustvo bilo logovanje sa neke live Linux distribucije). Teorija zavere ali mi nista logično i racionalno ne pada na pamet.

Gledao sam neke trikove kojima su navodno prevarili sistem, Jedan je navodno pri plaćanju na e-bay uspeo da se uloguje, drugi je u address bar-u prekucao u "successful" zadnju reč i refresh-ovao stranu, ali sve su to fake saveti za nabijanje broja pregleda. U svakom slučaju poslao sam im mail na [email protected] koji je jedini dostupan na njihovim stranama iako nije direktno vezan za ovaj problem pa ću da vidim da li će nešto da mi odgovore. Interesantno da su mi dozvolili promenu lozinke ali ne i pristup novcu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Evo uporedni prikaz Help Centra iz YT tutoriala od pre 7 meseci i danas. Izbacili su opciju "Message us" koja vas vodi u "Live Chat" a ostavili samo "Call us" i pristup "call as guest". Međutim kada hoćete da pristupite kao "guest", šalje vas na logovanje i ponovo izbaci iritirajuću poruku kao u balkanskom špijunu "Pa ti nisi Jakovljević ..." Ostaje samo telefon, ako se neko javi.Paypal Help Center.jpg
 
Starije verzije OS-a i browsera upravo mogu biti razlog neuspesnog logovanja. Vidim da je u januaru izasla verzija chrome-a bez podrske za win 7, 8…
 
Pa ovo je prava zona sumraka. Pokušam prvo na ovaj broj +35314369111 (Irska valjda) a na mojoj SIM pripejd kartici me automatska dispečerka obaveštava da nemam dozvolu da zovem ovaj broj? Instaliram onda potpuno novu Operu (pošto ona zvanično još podržava Windows 7) i tamo me hiperlink na ovom broju povezuje na Skype koji se automatski otvara. Međutim poziv puca posle par sekundi.
Onda pronađem i ovaj broj +18882211161 koji vas preko Viber-a povezuje sa Paypal automatom, valjda u Americi (liči na AI sudeći po reakcijama na moje "Tarzan" odgovore) koji vas smori sa dosadnim ako-onda pitanjima u kojima nikako da se nađe baš ovaj problem i kad mi je konačno ponudio živog čoveka-ćorak, not available. Biće ovo izgleda duga opsada dok se prodre do živog čoveka u Paypal tvrđavi.
 
Rešen problem pa da vam prenesem moje iskustvo ako neko još naleti na sličan problem. Prvi uslov je da naučite engleski za konverzaciju :) . Glava mi je prokuvala dok sam pokušavao pravilno da razumem i odgovorim dispečeru koji mi je davao instrukcije i postavljao pitanja. I svaka mu čast na strpljenju, čovek ima živce k'o sajla, moram da ga pohvalim. Dakle posle bezuspešnog direktnog pokušaja da pozovem ovaj broj u Irskoj, registrujem se na Viber Out i kupujem jednokratni kredit 9,99 USD. Uspešno pozivam centar u Irskoj gde odmah dobijam lice za kontakt.

Ostavljam mu (spelujući) e-mail nalog, svoje ime i zadnja četiri broja na kartici. Tu mi on postavlja neka pitanja vezana za korišćenje VPN, ja mu odgovaram konfuzno da koliko znam nemam ništa na tu temu. Onda mi šalje verifikacioni kod na telefon sa koga ga zovem da bih ga ubacio u proceduru logovanja. Prvo pokušavam na potpuno novoj instalaciji Opere. Ćorak! Opet ista poruka. Prelazim na Chrome. Ćorak ponovo. Onda idem na Mozzilu. I Mozzila prihvata proceduru logovanja ali dok sam bio na vezi stizali su mi novi verifikacioni kodovi koji važe samo za jedan pokušaj logovanja. Tako da sam prvo uneo onaj prvi nevažeći ali sam iz drugog pokušaja ponovo pogledao SMS i video da su pristizali novi kodovi. Kad sam uneo ovaj poslednji, sunce je granulo, ptice su zapevale, začula se muzika... :)

Platio bih čoveku večeru za ovo olakšanje. Ali mislim da bi ipak trebali da ostave mogućnost pisane konverzacije za nas koji dolazimo sa ne-engleskog govornog područja radi jasnijeg i preciznijeg dogovaranja. Sve u svemu sada sam kao u onom vicu samo "hrani svinju i ne menjaj ništa u vezi logovanja na paypal" :)
 
Jel Vama radi normalno PP?
Pošto mi celo popodne izlazi " We have some trouble completing your request right now"
 
E i ja sam uspeo da se ulogujem ali tek preko mobilne mreže jer preko Wi-Fi neće ni sajt da učita.
 
ja imam problem druge vrste, uplatio sam prosli mesec neku online skolu, oni primaju samo preko paypal uplate, i dali mi na 4 rate. ja prihvatio ponudu, prosli mesec, skinuta mi odmah prva rata i to na sledeci nacin, rata je 117.50eur, na PP sam imao oko 65Eur, a ostalo mi je povukao sa master kartice koja je linkovana jos davno sa njima.
I juce dodje druga rata na naplatu, i negde oko podne mi ispise "autopay failed, need attention". Na PP imam oko 15eur, a i na masterkartici dovoljno love. medjutim, niti sam dobio SMS od banke da je pokusano da se skine, niti mogu da dobijem agenta PP da pitam sta se desilo, niti mogu ikako manuelno da pustim ratu. kad udjem autopayment, sve je uredno setovano za tu skolarinu.
definitivno nemam ideju sta da radim, jedino sta mi pada na pamet, ali ipak mislim da to nije razlog, je sto je master kartica iz sberbanke, koja je u medjuvremenu presla na Nasa Aik banka, a od 17.02. je totalno AIK banka i promenili su se racuni, ali sam iz banke dobio obavestenje da karticu i dalje najnormalnije koristim.
Ima li ko ideju sta raditi?
Hvala
 
@jozaboza moje lično mišljenje je da kartica je postala isključivo dinarska i nije više vezana za devizni račun pa pošto na dinarskoj partiji nema pokrića, transakcija je odbijena. Dobra strana ove priče je što kada budeš bio uplatio dinare, primeniće se MasterCard kurs, a ne nepovoljni bankarski. S obzirom na to da AIK banka izdaje kartice po pripadajućim računima, moraćeš da otvoriš Flexi štednju kako bi dobio besplatnu evro karticu, pošto se članarina za karticu deviznog računa po viđenju naplaćuje 100 dinara mesečno. Suma sumarum, uplati dinare na bankomatu i probaj ponovo.
 
@jozaboza moje lično mišljenje je da kartica je postala isključivo dinarska i nije više vezana za devizni račun pa pošto na dinarskoj partiji nema pokrića, transakcija je odbijena. Dobra strana ove priče je što kada budeš bio uplatio dinare, primeniće se MasterCard kurs, a ne nepovoljni bankarski. S obzirom na to da AIK banka izdaje kartice po pripadajućim računima, moraćeš da otvoriš Flexi štednju kako bi dobio besplatnu evro karticu, pošto se članarina za karticu deviznog računa po viđenju naplaćuje 100 dinara mesečno. Suma sumarum, uplati dinare na bankomatu i probaj ponovo.
Pa dinare i imam, i prosli mesec je iskonvertovao dinare u evre prilikom placanja. a na istoj kartici su vezani i dinarski i devizni racun.
ali da je transakcija odbijena, morao bih dobiti sms da je odbijena, zar ne?
 
Može li savet, uplaćen mi je neki novac na PP i kad sam pokušao da ga prebacim na mastercard karticu izbacivao mi je grešku. Kasnije sam video da kartice bivše MTS banke ne mogu da povlače novac iako sam dobio novu karticu sa logom poštanske. Mogu li uneti tuđu (bratovu) karticu, verifikovati i onda povući novac ili alternativa mi je otvaranje računa negde samo da to odradim i onda ponovo da zatvorim. Tu mi je opcija raifaisen banka sa iračunom. Ima li neko iskustva sa njima, mogu li na njihovu virtuelnu karticu povući novac.
 
@VladaR76 povlačenje na MasterCard karticama uslovljeno je u dinarima i instant transferom, koga Poštanska ne podržava. Za Visa kartice ovih ograničenja nema. Najlakši način da dođeš do Visa kartice je da video pozivom otvoriš dinarski pa potom devizni iRačun bez troškova u Raiffeisen banci, a zatim kada ti stigne poštom, u filijali zatražiš vezivanje kartice na deviznom. Meni je lično ovo glavna opcija, s obzirom na to da me ništa ne košta pa ni nalozi, a od skoro je čak i promena pina besplatna. Korišćenje tuđe kartice nije preporučljivo i može biti alarm za trajno ograničenje naloga.
 
Dali je neko do sada ima problem sa logovanjem na Paypalu kada mu izađe poruka "Sorry, we couldn't confirm it's you". Dakle prihvati e-mail, password a onda ova poruka koja vam blokira pristup nalogu. Prvi put mi se ovo dešava za sve ove godine korišćenja paypala. Uvek sam koristio isti Crome browser. Čak sam i počistio cookies ali opet isto.

A kada pokušam da ih kontaktiram preko Live Chat-a (po savetu sa YT) paypal mi ne otvara prozor za chat već mi nudi samo opciju logovanja i promenu lozinke. Izluđujuće. Bukvalno zatvoren krug. Ostaje mi izgleda jedino da vrtim ove telefone pa koliko da košta. Nisam očekivao ovakvu buđavu podršku sa njihove strane i nikakvo pojašnjenje fraze "Žao nam je ali sumnjamo da ste to vi".
Meni se ovo uvek dešavalo kada aktiviram 2FA. Sad radi normalno jer mi je jedino aktivan security code koji stiže kao SMS.
Aktiviram li 2FA, eto odmah poruke "Sorry, we couldn't confirm it's you".
U slučaju da vas blokiraju a vikend je kad ne radi irski support, slobodno nazovite US support i kad im objasnite odakle ste, preusmeriće vas prema drugom operateru i rešen problem.
 
Nazad
Vrh Dno