Destroyer_083
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 12.05.2010
- Poruke
- 66
- Poena
- 159
Шта ти пише под опцијом "Begin a limitation review" и који је статус докумената која си послао. Да ли је све "complete" и да ли постоји додатна напомена (напомена када треба поново додати документа), а то је опција "Resolve". Такође имаш и напомену "Appeal limitation and fix your account" ако су потребна додатна документа. Све то пише на налогу, а такође било би пожељно да и овде приложиш неки "screenshot" јер ово све делује мало конфузно, искрено речено.
Навео сам само пример "било је случајева" што никако није имплицирало да је то твој налог у питању или да неко забрањује логовање са више ИП адреса, него је био уопштен одговор, а ти онда наводиш да су теби забранили приступ налогу баш због тога (замена теза), друго спусти лопту и нема потребе за расправом "Па нико никада не би имао налог ако се логује са друге адресе", нико не каже да ти је забрањено да се логујеш или региструјеш налог са друге локације (ИП адресе), него то ради софтвер (скрипта) унутар ПејПал система, која по неким параметрима то препознаје као ситуацију где треба реаговати, не сам човек. Ако примети активности као нпр. код тебе има у фирми 10 запослених, па довољно да је неко "приступио" спорном налогу или да је имао проблем као ти и да то буде аларм (скрипти) да лимитира налог, то ти не можеш да знаш али они могу (ово за фирму и запослене ти је само пример ситуације која може бити спорна, али не и утицати директно на тебе).
Druže, tebi hvala na odgovorima i asistenciji, a što se tiče 'dizanja i spuštanja lopte' to se naravno ne odnosi na vas članove foruma, već sam toliko besan zbog svega da hejtujem unaokolo. Vidim svi ovde pišete jako pohvalno o Pay Palu, primate novac, plaćate, podižete, a mi ne možemo bre ni običan nalog da otvorimo! 10 dana se ovim bavimo, otvaramo VISA karticu, verifikujemo, šaljemo sva tražena dokumenta, da bi nam neka gamad tamo iz PayPal-a zatvorila tek otvoreni nalog bez ikakvog ljudskog objašnjenja !!! Kakvi 'security razlozi' kad bukvalno ništa i nismo uradili na tom nalogu, ni uplatili ni isplatili išta ??? Ja se iskreno sa njima ne bi ovoliko ni bakćao, niti bi im ispunjavao sve njihove i d i o t s k e zahteve, nego to radim supruzi koja radi nešto i trebaju joj uplate iz inostranstva a u srećnim zemljama na Zapadu ljudi većinom koriste Pay Pal (nisam siguran da na njih primenjuju tako restriktivne 'security razloge')
Što se tiče tvog prvog pitanja, molim te samo da mi napišeš gde to da potražim, jer ja sem osnovnih funkcija


I još jedno pitanje : Kako da objasnim njima da moja supruga nije ta koja je ranije pristupala (ukoliko je to razlog) sa neke sporne adrese ako mi ne dozvoljavaju da imamo normalnu komunikaciju argumentima? Neverovatno je da jedan takav priznat i poznat online servis nema Live chat, žive operatere koji rešavaju sporne situacije ili sl....strašno.....
Poslednja izmena: