Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Шта ти пише под опцијом "Begin a limitation review" и који је статус докумената која си послао. Да ли је све "complete" и да ли постоји додатна напомена (напомена када треба поново додати документа), а то је опција "Resolve". Такође имаш и напомену "Appeal limitation and fix your account" ако су потребна додатна документа. Све то пише на налогу, а такође било би пожељно да и овде приложиш неки "screenshot" јер ово све делује мало конфузно, искрено речено.



Навео сам само пример "било је случајева" што никако није имплицирало да је то твој налог у питању или да неко забрањује логовање са више ИП адреса, него је био уопштен одговор, а ти онда наводиш да су теби забранили приступ налогу баш због тога (замена теза), друго спусти лопту и нема потребе за расправом "Па нико никада не би имао налог ако се логује са друге адресе", нико не каже да ти је забрањено да се логујеш или региструјеш налог са друге локације (ИП адресе), него то ради софтвер (скрипта) унутар ПејПал система, која по неким параметрима то препознаје као ситуацију где треба реаговати, не сам човек. Ако примети активности као нпр. код тебе има у фирми 10 запослених, па довољно да је неко "приступио" спорном налогу или да је имао проблем као ти и да то буде аларм (скрипти) да лимитира налог, то ти не можеш да знаш али они могу (ово за фирму и запослене ти је само пример ситуације која може бити спорна, али не и утицати директно на тебе).

Druže, tebi hvala na odgovorima i asistenciji, a što se tiče 'dizanja i spuštanja lopte' to se naravno ne odnosi na vas članove foruma, već sam toliko besan zbog svega da hejtujem unaokolo. Vidim svi ovde pišete jako pohvalno o Pay Palu, primate novac, plaćate, podižete, a mi ne možemo bre ni običan nalog da otvorimo! 10 dana se ovim bavimo, otvaramo VISA karticu, verifikujemo, šaljemo sva tražena dokumenta, da bi nam neka gamad tamo iz PayPal-a zatvorila tek otvoreni nalog bez ikakvog ljudskog objašnjenja !!! Kakvi 'security razlozi' kad bukvalno ništa i nismo uradili na tom nalogu, ni uplatili ni isplatili išta ??? Ja se iskreno sa njima ne bi ovoliko ni bakćao, niti bi im ispunjavao sve njihove i d i o t s k e zahteve, nego to radim supruzi koja radi nešto i trebaju joj uplate iz inostranstva a u srećnim zemljama na Zapadu ljudi većinom koriste Pay Pal (nisam siguran da na njih primenjuju tako restriktivne 'security razloge') :mad: Zaista se ozbiljno nosim mišlju (a to sam im sad i rekao u odgovoru na 255. moje pitanje i njihov istovetni odgovor) da preko prijatelja koji pišu u nekim ozbiljnim domaćim časopisima objavim jedan brutalan tekst o ponašanju PayPal-a prema korisnicima u Srbiji, a on se očigledno graniči sa aparthejdom :mad:

Što se tiče tvog prvog pitanja, molim te samo da mi napišeš gde to da potražim, jer ja sem osnovnih funkcija 12.jpg kao na ovom screenshot-u kad pristupim desno Resolution centru dobijam sledeći screen 12345.jpg i tu bukvalno ništa ne mogu da uradim. Što se tiče kompletiranja dokumentacije, i tu smo sve uradili. Na početku je u Resolution centru bio niz od 3 dokumenta koja trebamo priložiti, zelena dugmad za Upload istih, mi smo to uredno odradili, dokument po dokument kao JPG ili PDF fajlove i napisano nam je da je primljeno i da je na 'Review' i da će javiti u roku od naredna dva dana. Posle pola dana, dan stigao je mail prvobitne sadržine, da oni iz 'security razloga' limitiraju i zatvaraju za korišćenje nalog a na svako sledeće pitanje u Message centru odgovoreno mi je 'robot odgovorom' na isti način, bez ikakvog dodatnog odgovora ili obrazloženja (tipa da su rekli: 'otkrili smo da ste falsifikovali nešto', 'logovali ste se sa više različitih IP adresa', 'potrebno da još pošaljete to i to', 'potrebno da nam se javite uživo na broj taj i taj' itd itd). I ti ne bi bio besan??

I još jedno pitanje : Kako da objasnim njima da moja supruga nije ta koja je ranije pristupala (ukoliko je to razlog) sa neke sporne adrese ako mi ne dozvoljavaju da imamo normalnu komunikaciju argumentima? Neverovatno je da jedan takav priznat i poznat online servis nema Live chat, žive operatere koji rešavaju sporne situacije ili sl....strašno.....
 
Poslednja izmena:
Da li ima neko iskustva sa Vojvođanskom bankom?
Isključivo me zanima koliko procenta banka uzima tokom podizanja gotovine i da li mogu uspešno povezati njihovu VISA elektron karticu na Paypal (pošto sam čuo da neke kartice ne funkcionišu)
 
Prvi put sam na ovom forumu. Imam pitanje koje me muči .
Treba da mi vrate (refundiraju) neki iznos sa Aliexpressa preko Paypala.
I sad oni trže da im pošaljem Paypal account.
Ja imam otvoren paypal nalog vezan je za moju internet Visa karticu koji funkcioniše, ali sad
PITANJE MOJE GLASI: Šta je sad meni taj Paypal account tj. šta treba da im prosledim da bi oni mogli da mi pošalju novac?

1. da li je to broj moje internet Visa kartice (onaj od 16 brojeva na kartici 4 grupe po 4 broja)?
2. ili je to onaj link što sam ga napravio kao npr. paypal.me/PPetrovic (i dali kod linka treba neka podešavanja da preuzimanje protekne uspešno, da li je dovoljno samo copy taj link , ili je potrebno da se podese neka share-ovanja tog linka )
3. ili treba da im prosledim neki drugi podatak ali neznam koji

Uglavnom prilično sam zbunjen.
 
Ti insistiraj da ti refundiraju na karticu sa koje si platio, zasto bi se maltretirao sa otvaranjem PP?
 
Aliexpress nema nikakve veze sa pp to je fora kao ti zatvoris dispute a on ti vrati na pp. Ti zatvoris on te ispali.
 
Email kojim si otvorio paypal

Sent from my MI 5s using Tapatalk
 
Aliexpress nema nikakve veze sa pp to je fora kao ti zatvoris dispute a on ti vrati na pp. Ti zatvoris on te ispali.

Kako te ispali? Prvo ti uplati, pa onda zatvaraj dispute! Ali insistiraj da posalju kao DONATION, tj. kao da salju za "Friends and Family" a ne da placaju za Goods and Services. Tako nema sta da te zahebu.

Osim sto ce te kostati 4$ da povuces to na Visa karticu.
 
Pa i 4$ (+1,5$ za aktivaciju naloga) dovoljan je razlog da uopste ne ulazi u PP pricu samo zbog refundacije. Neka vrate odakle je uplaceno, to je najstandardnija praksa.
 
Kaze da ima PayPal :D
 
Pa i 4$ (+1,5$ za aktivaciju naloga) dovoljan je razlog da uopste ne ulazi u PP pricu samo zbog refundacije. Neka vrate odakle je uplaceno, to je najstandardnija praksa.

a posebno kad se radi o povraćaju 6 eura, izaćiće me skoro skuplje nego da odustanem od povraćaja. Hahaha...
Dakle da potvrdim famozni Paypal account je ipak
Email kojim si otvorio paypal
. To sam skroz ispustio iz vida.

I jeste imam PayPal jel onda ne plaćam onih 1,5$ za aktivaciju naloga?
I zašto treba 4$ za prenos sa PP na Visa karticu, jel to nije automatski privezano?
 
Poslednja izmena:
Kod nas nije automatski.
 
Ako na to nasednes, ne zasluzujes povracaj :)
Ali svejedno mozes opet da otvoris dispute.
 
Kod nas nije automatski.

Jos jedno pitanje na sajtu/blogu
https://itkomsija.wordpress.com/2015/07/23/paypal-nalog-sve-sto-treba-znati/comment-page-1/
piše da navodno ako imas na PP nakačenu Internet (Visa) karticu nećeš moći da primaš novac , nego PP mora biti zakačen za Visa Elektron
Dakle NE VISA INTERNET KARTICU, nego VISA Electron!!! Visa Electron vam za razliku od Visa Internet kartice omogućava i da primate novac i da podižete novac na bankomatu, kao i da plaćate u radnjama, što nije slučaj sa Visa Internet karticom. Kada dođete da pravite VISA Electron karticu, NAPOMENITE da hoćete da vam kartica bude vezana za vaš devizni račun koji ste prethodno napravili.
Jel to istina?
 
Moze i na Visa Internet, nego se neko zbuni sa pojmom "podizanje sa kartice" (ne moze sa kartice, nego sa racuna za koji je vezana, sto u slucaju Visa Internet kartice znaci, tehnicki, da se prvo prebaci na obican devizni racun, dok je Electron automatski vezana za obican devizni pa nema potrebe za prenosom).
Znaci obe mogu. Ako vec imas Internet a nemas Electron, ne moras da se cimas za Electron.

Ako hoces novu, onda idi na Electron.
 
Moze i na Visa Internet, nego se neko zbuni sa pojmom "podizanje sa kartice" (ne moze sa kartice, nego sa racuna za koji je vezana, sto u slucaju Visa Internet kartice znaci, tehnicki, da se prvo prebaci na obican devizni racun, dok je Electron automatski vezana za obican devizni pa nema potrebe za prenosom).
Znaci obe mogu. Ako vec imas Internet a nemas Electron, ne moras da se cimas za Electron.

Ako hoces novu, onda idi na Electron.

Hvala Alfunits

Strategijsko pitanje koje me muči je zašto uopšte koristiti PayPal (koji je prepun nekakvih provizija) u odnosu na toliko drugih načina plaćanja (koji su bez provizija - ili se varam).
Odnosno šta je uopšte prednost payPala u odnosu a druge načine plaćanja.
Šta je ustvari tolika prednost toliko hvaljenog i prizivanog PayPala u odnosu na druge vrste plaćanja (Internet karticama npr.)
To mi nije jasno.
 
Poslednja izmena:
Kako misliš da ti neko uplati pare iz inostranstva na karticu??? a preko banke je tek komplikacija

Sent from my MI 5s using Tapatalk
 
Imam racun u Telenor banci gde automatski dobijete visevalutni racun i na tom racunu imam dinare i evre za online placanje. Do sada sam dva puta kupio nesto na ebay-u preko PayPal-a, i to prvi put u dolarima a drugi put u evrima i oba puta su mi sa racuna skinuti evri posto sam odmah na pocetku podesio PayPal nalog da mi konverziju radi MasterCard a ne PayPal.

Juce kupim ponovo nesto u dolarima i vidim na email od Telenor banke da mi je racun zaduzen u dinarima. Pitam se zbog cega kakda sam imao dovoljno evra na racunu mislio greska banke, krenem malo u istrazivanje kad vidim da u PayPal podesavanjima je podeseno Use PayPal's conversion process to complete my transaction using my card's currency.

O cemu se ovde zapravo radi. Kako sad ovo kada znam sigurno da nista nisam cackao posle da bi moglo biti promenjeno. Jel se dogadjalo nekom nesto ovako?
 
Namerno menja PayPal cesto. Moras uvek da proveris.
 
Uvek pre placanja vidi na onom prozoru dal se pominju neki dinari. Ako pise dinari onda je ukljuceno to.
 
Da pre 10 minuta sam se vratio na prvu stranu ove teme i procitam to:
Ukoliko tokom placanja PayPalom igde vidite da se pominju Dinare/RSD, znaci da konverzija nije iskljucena!

Tacno se secam da sam tokom procesa kupovine video negde RSD. Hvala na pomoci. Definitivno sledeci put cu voditi racuna i povremeno proveravati na PayPalu podesavanja konverzije, ovaj put me je to dodatno kostalo 7 evra.
 
Kao što alfaunits reče, sa tom opcijom paypal ima veću korist tako da često to menjaju, ti namestiš da konverziju radi tvoja banak i to ostane tako 1-2-5 plaćanja i onda se opet odjednom vrati na dinare, uvek treba gledati pri plaćanju...
 
Pre neki dan bila samo rezervisana sredstva a danas proknjizeno i umesto 215 evra koliko bi trebalo da mi se skine po MasterCard kursu skinuto mi je 222 evra.

Bilo bi dobro na prvoj strani napisati upozorenje korisnicima da nije dovoljno samo na pocetku podisiti: "Bill me in the currency listed on the seller's invoice" i odradili ste posao vec proveravati svaki put neposredno pre placanja PayPal-om zato sto kompanija PayPal menja podesavanja da bi naplatili proviziju prilikom konverzije.
 
Meni se isto desilo. Sami su promenili podesavanja za konverziju i racunali mi evro 129din :mad:
 
Nisam posebno obraćao pažnju, možda postoji i situacija gde kad potvrđuješ plaćanje na PP nema ispisanog iznosa koliko se plaća ali do sad mislim da je meni uvek pisao taj iznos i jedino ako se baš ne gleda tj. klikće na slepo onda im prođe ova navlakuša u suprotnom čim vidiš da je iznos plaćanja prikazan u dinarima znaš da je PP umrsio svoje prstiće tu i da treba menjati pre finalnog "confirm payment".
 
^ Potvrdjujem istu situaciju, podeseno mi je da se naplata vrsi u originalnoj valuti prema kursu kartičarske organizacije, i tako je bilo n puta i odjednom - dinari, i u podesavanjima promenjeno da PayPal vrši konverziju, što svakako nisam menjao.

Ipak, uvek pri čekautu postoji link da se ovo promeni. Ako plaćate u $, dinari u čekautu znače alarm da je setovanje promenjeno.
 
Pre neki dan bila samo rezervisana sredstva a danas proknjizeno i umesto 215 evra koliko bi trebalo da mi se skine po MasterCard kursu skinuto mi je 222 evra.

Bilo bi dobro na prvoj strani napisati upozorenje korisnicima da nije dovoljno samo na pocetku podisiti: "Bill me in the currency listed on the seller's invoice" i odradili ste posao vec proveravati svaki put neposredno pre placanja PayPal-om zato sto kompanija PayPal menja podesavanja da bi naplatili proviziju prilikom konverzije.

Dodato u prvi post.
 
Druže, tebi hvala na odgovorima i asistenciji, a što se tiče 'dizanja i spuštanja lopte' to se naravno ne odnosi na vas članove foruma, već sam toliko besan zbog svega da hejtujem unaokolo. Vidim svi ovde pišete jako pohvalno o Pay Palu, primate novac, plaćate, podižete, a mi ne možemo bre ni običan nalog da otvorimo! 10 dana se ovim bavimo, otvaramo VISA karticu, verifikujemo, šaljemo sva tražena dokumenta, da bi nam neka gamad tamo iz PayPal-a zatvorila tek otvoreni nalog bez ikakvog ljudskog objašnjenja !!! Kakvi 'security razlozi' kad bukvalno ništa i nismo uradili na tom nalogu, ni uplatili ni isplatili išta ??? Ja se iskreno sa njima ne bi ovoliko ni bakćao, niti bi im ispunjavao sve njihove i d i o t s k e zahteve, nego to radim supruzi koja radi nešto i trebaju joj uplate iz inostranstva a u srećnim zemljama na Zapadu ljudi većinom koriste Pay Pal (nisam siguran da na njih primenjuju tako restriktivne 'security razloge') :mad: Zaista se ozbiljno nosim mišlju (a to sam im sad i rekao u odgovoru na 255. moje pitanje i njihov istovetni odgovor) da preko prijatelja koji pišu u nekim ozbiljnim domaćim časopisima objavim jedan brutalan tekst o ponašanju PayPal-a prema korisnicima u Srbiji, a on se očigledno graniči sa aparthejdom :mad:

Što se tiče tvog prvog pitanja, molim te samo da mi napišeš gde to da potražim, jer ja sem osnovnih funkcija Pogledajte prilog 228636 kao na ovom screenshot-u kad pristupim desno Resolution centru dobijam sledeći screen Pogledajte prilog 228637 i tu bukvalno ništa ne mogu da uradim. Što se tiče kompletiranja dokumentacije, i tu smo sve uradili. Na početku je u Resolution centru bio niz od 3 dokumenta koja trebamo priložiti, zelena dugmad za Upload istih, mi smo to uredno odradili, dokument po dokument kao JPG ili PDF fajlove i napisano nam je da je primljeno i da je na 'Review' i da će javiti u roku od naredna dva dana. Posle pola dana, dan stigao je mail prvobitne sadržine, da oni iz 'security razloga' limitiraju i zatvaraju za korišćenje nalog a na svako sledeće pitanje u Message centru odgovoreno mi je 'robot odgovorom' na isti način, bez ikakvog dodatnog odgovora ili obrazloženja (tipa da su rekli: 'otkrili smo da ste falsifikovali nešto', 'logovali ste se sa više različitih IP adresa', 'potrebno da još pošaljete to i to', 'potrebno da nam se javite uživo na broj taj i taj' itd itd). I ti ne bi bio besan??

I još jedno pitanje : Kako da objasnim njima da moja supruga nije ta koja je ranije pristupala (ukoliko je to razlog) sa neke sporne adrese ako mi ne dozvoljavaju da imamo normalnu komunikaciju argumentima? Neverovatno je da jedan takav priznat i poznat online servis nema Live chat, žive operatere koji rešavaju sporne situacije ili sl....strašno.....

Niko nikakav odgovor ili sugestiju????
 
Pa jesi li zvao podrsku, uplati malo Skype kredita pa pozovi.
 
Vrh Dno