Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Samo ukoliko si u mogucnosti da otvoris PP nalog kao rezident EU. Svojevremeno dok nisu trazili licni dokument za otvaranje naloga, mnogo pre nego sto je PP omogucen u Srbiji, otvorio sam jedan takav nalog na slovenackom PP-u. Taj nalog i dalje koristim regularno sa nasim platnim karticama i iskljucivo samo za placanje "prijateljima" u EU bez provizije. Povlacenje sredstava sa tog racuna nisam radio.
 
Da li u Srbiji postoji banka čija je obračunska valuta američki dolar? Hteo bih da dolare sa PP prebacim u dolare na račun u banci, a ne da konvertujem u evro.
 
@prvu ukratko, ne postoji. Postojala je Inteza do 2018. godine kada je promenila politiku poslovanja da na dolarskim karticama obračunska valuta bude evro, te dolazi do trostruke konverzije (USD->EUR->RSD->USD) i kada sam povlačio na dinarsku Visa Prepaid NLB Komercijalne banke do prošle godine, knjiženo je po prodajnom kursu USD u dinarima. Problem kod ove kartice je što moraš od support-a da tražiš promenu kategorije kartice na Credit ili Debit, pritom nema garancije da će agent to i izvršiti.
Napomena: kada je obračunska valuta kartice vezane za devizni račun EUR, konverziju iz USD radi Visa 1:1, uz pretpostavku da si od PP support-a tražio da ti card currency nameste na USD.
 
Po našem zakonu obračun može biti samo u dinarima ili evrima.

Na PP ne treba dase kontaktira podrška kako bi se izbegla dupla konverzija, već možeš sam to da podesiš. Ranije je bilo na vidnom mestu, pa su promenili lokaciju na neko zabačeno mesto ali je stari link do tog podešavanja radio (okačio sam link u PP temi tada, mislim da je u FAQ-u na toj temi). Jedino ako su opet to menjali pa da sada mora da se kontaktira podrška.
 
Da uprostim, kartica je u evrima, ali pretežno plaćam u dolarima i zatražio sam da mi nameste valutu na USD. Isto bi važilo i za povlačenje.
IMG_20230801_122218.png
 
Jedno pitanje. Imam pare u $ na PP-u, i imam dve kartice banke Intese povezane na taj PP nalog, jednoj je valuta $, a drugoj Eur. Na koju da povlačim pare da izbegnem duple konverzije?

EDIT: Jel me mnogo oderu za npr. povučenih $2000 da dobijem 1760e? A na drugoj slici je opcija ako povučem na USD karticu.
 

Prilozi

  • Screenshot_3.jpg
    Screenshot_3.jpg
    12.7 KB · Pregleda: 21
  • Screenshot_4.jpg
    Screenshot_4.jpg
    17 KB · Pregleda: 21
Poslednja izmena:
Bukvalno je gore sve objasnjeno!

Dobio bi da si na vreme povezao EUR karticu (USD baci i otkazi) 1824E, sada moras da cekas ponedeljak da zatrazis od pp podrske da ti oni tu EUR karticu prebace u USD...
 
Nije mi hitno, sačekaću. Već sam ih jednom cimao da mi za USD karticu promene withdrawal currency u $. Bio je Euro. Znači sad za ovu Euro karticu da tražim da mi promene withdrawal currency u $? Ako sam dobro razumeo.
 
Tako je! Jedino sto je danas kurs 1.096 ako prebacis, a od veceras ce biti preko 1.1026+, tako da nece vise biti 1824 nego manje, ali u svakom slucaju vise od onoga sto ti oni nude.
 
I dalje ne stiže kod na mts brojeve, na svu sreću imao sam i jedan jetel kao rezervu, pa sam juče usepo da se ulogujem

zvao sam MTS i kazu da je sa njihove strane sve ok, kao 15.08 su izdali obavestenje da je sa telekomove strane sve ok, i da pozovem PP. Ludilo
 
Tako mogu PP i MTS da igraju unedgled ping pong sa vama koji imate broj u MTS-u.
 
Koliko vidim, i jedni i drugi prebacuju odgovornost na onu drugu stranu.
Promeni broj u nalogu i završi posao, jednostavnije je.
Aha, sad vidim da ti treba kod koji stiže na SMS da bi se ulogovao. Zovi podršku PP i objasni zašto ne možeš da se uloguješ i traži da ti promene broj, iako, može da bude zez, sigurno će ti tražiti dodatne provere, jer tako može neko da kompromituje nalog, kad bi odradili samo promenu broja tek tako.
 
Alternativno, prenos pripejd broja u drugu mrežu, 60 dana provedete u kontinuitetu i vratite broj nazad. Što se A1 tiče, nude popust 6 meseci na mesečni plan 400 i 600 upola cene za prenos do kraja godine pa imate razlog više da budete na dobitku.
 
Poslao sam poruku PP-u na twiteru, javili mi se i pitali za podatke i posle 5min mi stigao kod.... Izgleda da nije do vrljavog MTS-a.
 
Meni ne stiže broj na MTS kada treba da se ulogujem preko "još uvek nepouzdanog" uređaja. Za pretraživače koje sam ocenio kao "pouzdane" ne traži mi kod.
 
Skinuo sam novu aplikaciju za Android, probao sam oba broja telefona (MTS i A1); sada dolaze poruke i prolazi validaciju, ali se vraća na početak (prijava korisnika - logovanje).
 
Evo i kod mene problem na MTS-u,ne stiže mi autorizacioni kod sa paypala.
Da li neko ima neki email na koji da se žalimo paypalu?
 
Evo i kod mene problem na MTS-u,ne stiže mi autorizacioni kod sa paypala.
Da li neko ima neki email na koji da se žalimo paypalu?
Ima irski broj +35314369111 koga je najbolje da zoveš kreditom nekog VoIP provajdera. Ako se ne varam, Viber nudi besplatno kao dobrodošlicu neku količinu saobraćaja za Viber Out, ali proveri za svaki slučaj.
 
@HDMI: preko koje aplikacije se priključuješ?

Ja sam bio skinuo Pay Pal for Business i tu nije radio. Kada sam skinuo običan Pay Pall app (iako je business account) - radilo je.
 
Evo i mene u klubu " Ne stiže autorizacioni kod preko MTS-a". Da li ima možda veze što je broj pripejd? Ako treba na svakih nekoliko meseci da kontaktiram irsku filijalu i da se smaram sa konverzacijom i spelovanjem, bolje da odmah menjam mrežu.
 
Do tada instaliraj Authenticator app za 2FA da se ne majes sa sms-om.
 
Nakon čišćenja gomile grupisanih SMS poruka (između ostalih i svih onih starih verifikacionih kodova od Paypala) a onda isključenja Wifi-ja pa onda restartovanja telefona konačno uspešno stigao autorizacioni kod. A ovu ideju sa Google Authenticatorom umesto SMS definitivno treba ozbiljno razmotriti. Eto tako danas prođe moja avantura nerviranja pa možda nekome pomogne ovo što sam i ja uradio.
 
Residents of El Salvador, Panama, Ecuador, Uruguay, Oman, Qatar, Bahrain, Georgia, Mauritius, Serbia, Moldova, Egypt, Albania and Kuwait: We are increasing the withdrawal fee for withdrawals from a PayPal account to a US bank account from 0.0% to 3.00 % per withdrawal.
 
Vrh Dno