Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Ima li neko neke nove informacije od PP ili mtsa
meni nece da da odgovor MTS support. moj broj je tata uzeo preko firme gde radi. i mts da bi vrsio "provere" traze da im se posalje broj telefona, i posto se jelte broj vodi na pravno lice dali su mi samo broj tel i mejl na koji VLASNIK broja da se zali. e sad ja da smaram tatu da smara sefove mi ne pada na pamet.

tako da za MTS ne mogu nista da kazem.

paypal kaze da se zove irksa, sto je meni, licno preskupo da radim. da li bi mogao da zovnem US support mozda posto imam USA voip broj to je pitanje
 
Ne znam koliko vam pomaze, ali eto informacija.
Za login koristim 2FA. Ali za potvrdu transakcije PP cesto trazi verifikaciju SMSom. Upravo izvrsio transakciju i potvrdio SMS kodom, uredno je stigao na MTS broj (pripejd).
Medjutim, koliko vidim vi imate problem sa logovanjem.
 
Cuo sam se sa ovima iz Irske.

Prvo je rekao da probam sa telefonom koji nije dual sim (iako koristim samo jednu karticu). Kako nemam trenutno takav, onda je rekao da probamo sa nekim ko ima drugog telekom provajdera da stavi privremeno kako bih usao i onda zamenio, pa sam uzeo telefon od ukucana koji nije mts. Na kraju sam uzeo mamin telefon koji je Yettel, zamenio je broj, poslao SMS na njega i tako sam uspeo da udjem preko browsera na nalog. Sada jos samo da namestim 2FA a da nije opcija preko SMS-a, vec preko aplikacije.
 
Cuo sam se sa ovima iz Irske.

Prvo je rekao da probam sa telefonom koji nije dual sim (iako koristim samo jednu karticu). Kako nemam trenutno takav, onda je rekao da probamo sa nekim ko ima drugog telekom provajdera da stavi privremeno kako bih usao i onda zamenio, pa sam uzeo telefon od ukucana koji nije mts. Na kraju sam uzeo mamin telefon koji je Yettel, zamenio je broj, poslao SMS na njega i tako sam uspeo da udjem preko browsera na nalog. Sada jos samo da namestim 2FA a da nije opcija preko SMS-a, vec preko aplikacije.
moj trenutni, moj stari, i tatin telefon su svi dual sim. znaci jedino mi preostaje da kupim a1 ili yettel prepaid, da se zove irska i da lazem da sam izgubio karticu, spelujem adresu na nalogu i broj pasosa i zamene mi? samo moram da sacekam jedno extra dan, poceo sam da dobijam "sorry we couldn't verify this is you" koliko puta sam probao da dobijem kod zadnjih par dana
 
Samo kazes da nemas pri sebi telefon koji nije dual sim, ali nisam siguran ni da li je to u pitanju, mozda ni onda ne bi proslo. To je samo prvo pomenuo da moze da bude razlog.
Onda je sam predlozio ovo za neki broj koji nije mts ako imam osobu od poverenja ciji broj mogu da dam da potvrdim kod. Tako ne moras da kazes da si izgubio i slicno, sam me je pitao kojeg operatera koristim i da vidi tamo da nisu isporucene SMS poruke za verifikaciju.

Od podataka trazi da spelujes email adresu i 4 poslednje cifre kartice koja je vezana za nalog.

Doduse sada imam drugi problem da ne mogu da podesim 2FA preko aplikacije, svaki put bi baca "something went wrong error" pa cu verovatno morati opet da ih cimam za to. Tako za sada idem preko ovog drugog broja gde stize.
 
Samo kazes da nemas pri sebi telefon koji nije dual sim, ali nisam siguran ni da li je to u pitanju, mozda ni onda ne bi proslo. To je samo prvo pomenuo da moze da bude razlog.
Onda je sam predlozio ovo za neki broj koji nije mts ako imam osobu od poverenja ciji broj mogu da dam da potvrdim kod. Tako ne moras da kazes da si izgubio i slicno, sam me je pitao kojeg operatera koristim i da vidi tamo da nisu isporucene SMS poruke za verifikaciju.

Od podataka trazi da spelujes email adresu i 4 poslednje cifre kartice koja je vezana za nalog.

Doduse sada imam drugi problem da ne mogu da podesim 2FA preko aplikacije, svaki put bi baca "something went wrong error" pa cu verovatno morati opet da ih cimam za to. Tako za sada idem preko ovog drugog broja gde stize.
znaci sms poruke NISU isporucene, dakle, problem je do MTS-a ne do njih. sra mo tno. najveci operater da ima ovakav messup i to ovoliko dana.
nista mi onda ne preostaje nego da kupim pripejd sim, uplatim dodatnih 350 din kredita i zovem irsku..
 
U jednom trenutku je rekao nesto da je do operatera, ali opet samo prenosim njegove reci.
Ono sto je jedino proslo na kraju da mi zameni na drugi broj (Yettel) i odmah se stigla poruka.

Inace sam Irsku zvao sa ovog glavnog broja (MTS), a drugi broj sam koristio samo da primim SMS poruku, jer tamo ne bih imao ni dovoljno kredita. Tako ne mora poziv i sa drugog broja, moze i glavni.
 
U jednom trenutku je rekao nesto da je do operatera, ali opet samo prenosim njegove reci.
Ono sto je jedino proslo na kraju da mi zameni na drugi broj (Yettel) i odmah se stigla poruka.

Inace sam Irsku zvao sa ovog glavnog broja (MTS), a drugi broj sam koristio samo da primim SMS poruku, jer tamo ne bih imao ni dovoljno kredita. Tako ne mora poziv i sa drugog broja, moze i glavni.
problem je taj sto mtsov broj placa tata, a ne ja. ne bi bilo u redu da se tati nabije racun zbog mog problema
 
Onda za svaki slucaj pripremi malo vise novca. Meni je ovo nabilo oko 700 din racuna i pritom queue je bio samo 3-4 minuta. Ali je potrajalo dok sam video za drugi broj i to.
Mada ima i opcija oni tebe da zovu, ali posto nije bilo predugo cekanje sam odlucio ovako.
 
Onda za svaki slucaj pripremi malo vise novca. Meni je ovo nabilo oko 700 din racuna i pritom queue je bio samo 3-4 minuta. Ali je potrajalo dok sam video za drugi broj i to.
Mada ima i opcija oni tebe da zovu, ali posto nije bilo predugo cekanje sam odlucio ovako.
a jel moze da se zove onaj US support broj, posto imam VOIP aplikaciju koja zove USA za dz, a ove ostale brojeve jako jeftino. ili mora irksa posto je evropski account?
 
Moze verovatno i taj (to mi je na aplikaciji izbacivalo da zovem taj broj), ali sam ja zvao ovaj za Irsku jer su mi dosta skuplji minuti bili ka USA.
 
Poslednja izmena:
Moze verovatno i taj (to mi je na aplikaciji izbacivalo da zovem taj broj), ali sam ja zvao ovaj za Irksu jer su mi dosta skuplji minuti bili ka USA.
probacu sutra onda da zovnem preko https://www.textnow.com to je voip broj koji dzabe moze da zove ameriku i kanadu, a ako si zapravo u americi mozes da uzmes i pravi sim
 
kodovi JOS UVEK ne stizu, stvatno cu morati da zovem paypal sutra jfc
 
Sad probao stigao kod al sam pre toga resetovao telefon mozda je to pomoglo nemam pojma al kod stigao, odma otisao u security da ubacim google app authen, kad ono opet trazi novi kod koji naravno nije stigao :D probam resend nista, opet reset telefona i resend dodje kod i odradim sve proslo, al corak nije sacuvalo nista i ako je pisalo da je uspesno dodat google app authen i opet iznova trazi novi kod, tu sam odustao da mi ne blokiraju nalog jos. Dok nesrede ili samo proradi xD
 
Sad probao stigao kod al sam pre toga resetovao telefon mozda je to pomoglo nemam pojma al kod stigao, odma otisao u security da ubacim google app authen, kad ono opet trazi novi kod koji naravno nije stigao :D probam resend nista, opet reset telefona i resend dodje kod i odradim sve proslo, al corak nije sacuvalo nista i ako je pisalo da je uspesno dodat google app authen i opet iznova trazi novi kod, tu sam odustao da mi ne blokiraju nalog jos. Dok nesrede ili samo proradi xD
restart mi nije pomogao i dalje ne stize izgleda cu stvarno morati da zovem pp support da mi pomognu
 
Kod mene takođe nema SMS kada probam da kažem forgot password i odgovorim na secuirity question opet hoće da šalje sms a kada to kliknem kaže žao mi je ne propoznajem te,....
 
Kod mene takođe nema SMS kada probam da kažem forgot password i odgovorim na secuirity question opet hoće da šalje sms a kada to kliknem kaže žao mi je ne propoznajem te,....
to znaci da ti je nalog zakljucan iz bezbednosnih razloga, sad moras da cekas izmedju 24 i 48 sati pre ponovnong pokusaja logovanja. kad neko pokusa mnogo puta da se uloguje a nema 2fa kod, to postaje paypalu sumljivo i privremeno blokira tvoj nalog da bi ga zastitio
 
Pazi posle toga sam dobio SMS :) ali samo jednom...i logovao sam se na nalog. Sve je bilo ok ali kada sam se odlogovao i ponovo probao opet nema SMS. Ništa ne diram neko vreme da se stvarno ne zaključa...
 
Probao sam malopre i dobio sam SMS. Dodao sam i authenticator app za 2FA pa je stigao i drugi SMS za potvrdu. Moguće je da je definitivno proradilo i da nije u pitanju sreća.
 
Da sad stize sve, proradilo je izgleda :D
 
Ја сам променио шифру и успео да се повежем. Ставио сам сад А1 број као примарни и google authenticator и све ради како треба.
 
-a9zb0g.jpg
evo, stižu i kod mene kodovi jedino što pošiljalac više nije paypal nego infomessage
 
kod mene i dalje ne radi. mts.
edit: kako sam pisao post i kliknuo na resend, jer nije uspelo iz prvog puta, tako mi je stigao kod
 
Pozdrav drustvo! Da li ima jos pametnih glava kao ja koja se razmisljaju da li prijaviti porez za novac koji se dobije na PP a ne povuce na devizni.
Dakle, ako zanemarimo cinjenicu da ce poreska moci jednom da ima direktan uvid u prilive na PP, Payo i ostale platform koje posluju u skladu sa NBS pravilnikom, kako taj novac izvuci osim poslati nekom od poverenja na PP? Mi iz Srbadije moramo da platimo 3.5% prenos jer nemamo Friends and Family opciju.
I da, po zakonu o deviznom poslovanju ne sme da se salje drzavljaninu Srbije na PP...
 
Kupuj ljudima igre na online servisima i neka ti uplaćuju dinare preko pošte.
 
Već drugi dan ne stiže SMS od PayPal ne mogu da se logujem niti da platim.
Yettel, nisam menjao broj, sve ostalo stiže osim PP.
 
Ima li neka fora tipa transfer novca prijatelju ili ti klijent salje pa da je fee manji? Koristi li neko cesto PayPal? Postavio bih par pitanja.

Već drugi dan ne stiže SMS od PayPal ne mogu da se logujem niti da platim.
Yettel, nisam menjao broj, sve ostalo stiže osim PP.

Cimaj Live podrsku.
 
Nazad
Vrh Dno