Po prvi put ću možda morati potezati PP za zaštitu, trebaju mi saveti sta i kako...
Prodavac je neki sajt u HR kod kog su kupljene balteanke (dečije papučice za balet), rok isporuke naveden 7-12 dana, cena za 2 para sa poštarinom 14,34€.
Nigde nije bilo naznaceno da bi rok isporuke mogao biti duzi ili kraci u zavisnosti izbora cene za postarinu... a pogotovo nije naznaceno da salju iz Kine a ne iz Hr.
Sad vrdaju da sam izabrao najjeftiniji oblik slanja (zasto prilikom izborom slanja i dostave ne navedoše da ce biti duže vreme dostave pa ne bih kupovao kod njih uopste), pa kazu da još cekam i da obicno stigne sva roba za 60-90 dana.
Kako prodavac za sada odbija da izvrsi povrat novca, a meni se ne čeka njihova milost, kako se pokreće postupak zaštite kupca kod PP?
Nadjem transakciju u PP listi plaćanja, kliknem na nju, u detaljnom sadrzaju transakcije dole levo gde pise "Need help? If there's a problem, make sure to contact the seller through PayPal by 13 May 2020." kliknem na plavi link (tekst) "You may be eligible for purchase protection." i onda na narednoj stranici pod "Buyer Protection" , dole levo kliknem na link "Contact Us" ...
Šta onda bude, šta onda ja radim, sta prilazem od dokumentacije, cime kitim zahtev da bude sto bolje srocen i opravdan ...
Da li je neisporuka u roku navedenom prilikom kupovine valjan razlog za trazenje zastite od PP i zahtevanje povrata novca u celosti, sve sa postarinom?
Kupljeno 15.11.2019. i do danas nije stiglo?
Trebalo deci od neke rodbine za neki dan posle 15.12.'19. tako da smo svi bas "veseli" sa isporukom...