Šta je novo?

Path of Exile

Casteri u Diablo igrama su OP u startu ali kasnije imaju nekada nepremostive penale u vidu mobova koji znaju biti otporni na sve elemente. Svaki borac ima neprijatelje koji njemu ne lezi. To isto postoji i u PoE, samo sto su oni kada su skapirali koliko su neinventivne osnovne klase kreirali, odlucili da nabace passive skill mrezu koja efektivno brise razlike izmedju klasa i ostaje samo izgled tj. kozmetika. Meni je to na primer bitno i Diablo II (vanilla) ima najboljih pet klasa u bilo kom aRPG (Paladin, Varvarin, Carobnica, Amazonka i Nekromanser). Diablo 3 je tu debelo podbacio i to sto su otisli u cartoon fazon je samo zacementiralo propast. PoE ima klase na nivou prvog Sacreda, jos kada nabacis vatrena krila tek postaje komicno...

Mape kojima se odusevljavas su samo pokazatelj da je Diablo moder koji je pravio ovu igru, totalno pogubio kompas u RNG preterivanju. Osim sto sluze da zamene cuveno Player8 tj. da ti omoguce bolji loot, te mape nemaju nikakvog smisla. Nesto su pokusali kroz lore to da objasne ali su samo unistili lore koji je i u startu uzasan. Ideja da kupujes mape koji ti daju bonuse na loot je bezvezna, to se moglo resiti drugacije. Tim forsiranjem loota po svaku cenu su totalno ubili sarm igre, nesto cega Diablo I i II imaju za izvoz. Diablo I i II uniques i set itemi su imali neku tezinu, nudili satisfakciju. Od kako je Blizzard napravio World of Warcraft loot u aRPG igrama je izgubio svaki smisao. Nikad ga vise nije bilo, ali nikad se bezveznije nisam osecao kada mi padne nesto retko.

Mislim ono, igra u kojoj je najbitniji item onaj koji radi dupe drugih itema. Koristio bi teske reci da objasnim koliko je uzasna ideja, ali nema svrhe. Onaj kome je jasno zasto je to uzasno, on odavno ne igra PoE. Onaj kome nije, njemu dzabe pricati.

Nemam ja problem sto ljudi igraju PoE, ali me nervira kada se predstavlja kao naslednik Diablo II. To je toliko pogresno za reci, ova igra nije ni do kolena DII.
 
Poslednja izmena:
@toxicm: Vidi, ono sto grind u PoE izdvaja od drugih hack&slash RPG-ova (recimo od D3) je upravo to sto je igra bogatija pa tako grind-ovanje u PoE ukljucuje:

- standardno jurenje za dobrim rare/unique item-ima koje ima svaki aRPG
- prikupljanje losih rare/unique itema i njihova prodaja za alteraion - > jeweler - > fuse koje onda mozes relativno lako da zamenis za exaltede
- levelovanje gemova koje mozes da korisits/prodas/koraptujes
- jurenje divination karti
- jurenje delova za Atziri run-ove
- potraga za mapama koje mozes da prodas ili iskoristis i to samo za sebe ili za rotacije sa drugim igracima (sa jednom mapom recimo lvl 80 u punoj grupi odigraces 6 mapa level 80) ili da startujes public grupu pa da naplacujes mape

I tako dalje..ja bas mislim da ces u PoE lakse doci do kinte za opremu nego recimo u D3, jer u PoE, cak i da ti nista ne ispadne, samo skupljanjem i prodavanjem nebitnih itema ces doci do alterationa koje pretvaras u jewelere i fusove (preko mastera po povoljnijem kursu) koje lako trade-ujes u bilo sta drugo. Ne znam kako sad stoji D3 ali ranije dok sam ja igrao jedini nacin da dodjes do kinte i da kupis nesto bolje, bio je da ti ispadne neki dobar item sa dobrim rolom koji ces prodati.
Druga stvar je to sto vi gledate najskuplje predmete (kraftovane pa mirorovane) do kojih retko ko moze da dodje a koji ti realno nisu potrebni da bi napravio solidan build.
diablo 3 se jako mnogo promenio, pogotovo sa ovim zadnjim patchem 2.3.0

diablo 2 je ostao ono sto jeste i posle njega nema nista tako. glupo je bilo koju modernu arpg igru porediti sa d2. zasto to uporno radite?
 
Citajuci postove G@W-a, covek moze samo da se smeje...gomila nalupavanja, argumenti nula, sticem utisak da on uopste ne prica o PoE nego o nekoj drugoj igri..
 
Casteri u Diablo igrama su OP u startu ali kasnije imaju nekada nepremostive penale u vidu mobova koji znaju biti otporni na sve elemente. Svaki borac ima neprijatelje koji njemu ne lezi. To isto postoji i u PoE, samo sto su oni kada su skapirali koliko su neinventivne osnovne klase kreirali, odlucili da nabace passive skill mrezu koja efektivno brise razlike izmedju klasa i ostaje samo izgled tj. kozmetika. Meni je to na primer bitno i Diablo II (vanilla) ima najboljih pet klasa u bilo kom aRPG (Paladin, Varvarin, Carobnica, Amazonka i Nekromanser). Diablo 3 je tu debelo podbacio i to sto su otisli u cartoon fazon je samo zacementiralo propast. PoE ima klase na nivou prvog Sacreda, jos kada nabacis vatrena krila tek postaje komicno...

Mape kojima se odusevljavas su samo pokazatelj da je Diablo moder koji je pravio ovu igru, totalno pogubio kompas u RNG preterivanju. Osim sto sluze da zamene cuveno Player8 tj. da ti omoguce bolji loot, te mape nemaju nikakvog smisla. Nesto su pokusali kroz lore to da objasne ali su samo unistili lore koji je i u startu uzasan. Ideja da kupujes mape koji ti daju bonuse na loot je bezvezna, to se moglo resiti drugacije. Tim forsiranjem loota po svaku cenu su totalno ubili sarm igre, nesto cega Diablo I i II imaju za izvoz. Diablo I i II uniques i set itemi su imali neku tezinu, nudili satisfakciju. Od kako je Blizzard napravio World of Warcraft loot u aRPG igrama je izgubio svaki smisao. Nikad ga vise nije bilo, ali nikad se bezveznije nisam osecao kada mi padne nesto retko.

Mislim ono, igra u kojoj je najbitniji item onaj koji radi dupe drugih itema. Koristio bi teske reci da objasnim koliko je uzasna ideja, ali nema svrhe. Onaj kome je jasno zasto je to uzasno, on odavno ne igra PoE. Onaj kome nije, njemu dzabe pricati.

Nemam ja problem sto ljudi igraju PoE, ali me nervira kada se predstavlja kao naslednik Diablo II. To je toliko pogresno za reci, ova igra nije ni do kolena DII.

Nastavljas da lupetas ko maksim po diviziji.

Klase i Skil stablo je dizajnirano na samom startu igre i to su jedne od ideja i inspiracija igre.

Brother Laz je prvenstveno dizajnirao unique iteme. Map su nastale kao posledica UKLANJANJA mealstrom of chaos end gamea Brother Laz tada nije saradjivao vise sa GGG. A sam dizajn tog featurea je i mozda jedan od najboljih aspekata same igre.

Sto se "tezine" unique itema u POE tice imas pregrst video klipova pa pogledaj kako se ljudi ponasaju kada nadju neki od redjih itema tipa shavs ili mjolner itd. Da nema setova u igri to po meni jeste mana ali da itemi nemaju tezinu je samo pokazatelj da nemas pojma sta pricas.

Da ne govorim da ignorises sve mane koje je npr rune sistem ucinio sa skoro svim itemima u igri i istim tim osecajem koji dizes u nebesa.

Trazis logiku i smetaju ti mape i kako su objasnjene U POE, a u igrama u kojima mozes i treba da ubijas istog bosa milion puta. Kako to moze. Kako je to objasnjeno u Diablo2 Lore sto ubijas istog bosa npr mephisto run 100 puta u sat vremena? Gde je tu lore? Pa nema ga, jer nije logicno da postoji niti ti treba za end game ako je igra dizajnirana oko toga.
Sto je najgore mape u poe su sasvim ok objasnjene za mene licno, to sto se tebi nista ne svidja u poe pa ni to je tvoja stvar, sto se mene tice to sto su se iscimali da to ubace u lore i objasne je sasvim ok.

Za nekoga ko govori kako se nista inovativno ne ubacuje u aRPG previse ti smetaju sve stvari koje nisu iste kao u d2. Odluci se hoces novo ili hoces reskin d2.
 
diablo 2 je ostao ono sto jeste i posle njega nema nista tako. glupo je bilo koju modernu arpg igru porediti sa d2. zasto to uporno radite?
Zato što i ako smo 10+ godina stariji, rado bi preveli po koji sat nedeljno ili dnevno uz tako nešto da postoji a pošto ne postoji onda tražimo utehu, u raznim igrama koje nisu vredne epiteta nastavka D2, ko pijanci po kafanama. :)
 
Ne, ja igram samo na standard. Ako išta znači, kreirao sam novi karakter u 2.0, dogurao sam ga do 96.

Mislim da svako može da je ubije, ali pod uslovom da znaju borbu i šta treba da rade. Ako se ide potpuno na slepo, pretpostavljam da bi ih trio ubio.


Znaci treba skill.

Grind nije u opisu nijednog zanra, grind je izmisljen da se vestacki i neintuitivno poveca sadrzaj online igara. U PoE je on doveden do novog nivoa, nije samo dosadan i jednolican, vec je sve tezi i tezi. Pritom tezina sadrzaja je najgluplja ikad vidjena u igrama.

mozes da biras , duze da grindujes i da ti bude veoma lako ili da ubrzas grind sa povecanjem tezine

Sustina svakog aRPG jeste da ubijas monstere koji ti daju bolji gear da bi opet ubijao monstere da bi opet dobio bolji gear da bi opet ubijao monstere itd itd itd.

To je zabava u igri. Ko to ne voli nema sta da trazi u aRPG igrama osim da predje igru i pricu i prekine da igra.

A grind do 99 svi znamo kakav je bio u d2.
Dok U POE posto je mnogo modernija igra grind nije jednolican vec mozes da biras sta kako i gde i kojim tempom ides.

Takodje postoji vise strana onoga sto neko zove end game. Ne mora tebi cilj da bude da dodjes do lvl100, ciljeve sam sebi postavljas. Ubiti atziri, uber atziri, kraftovati najbolji gear, trgovati / flipovati, magic runovati juriti mape ili boss runs da akomuliras veliko bogatstvo i skupiti unique iteme itd. Da ne govorimo o trkama sa strane kao potpuno drugom meta game sistemu, twinkovanju low level karaktera itd.

Ici do lvl 100 je ono samo jedna od opcija koju objektivno juri jako mali broj igraca i uopste nije u tome srz ove igre.
 
Poslednja izmena:
U PoE ubijanjem mobova ne dobijas bolji gear, igras lvl80+ mapu sa najtezim modovima i MF-om da bi ti pala 2 vendor uniqe i ogroman broj vendor rare itema. Ceo sistem dropa je, kao i sve ostalo, skroz random. Ne zavisi ni od cega i verovatno je najgori koji sam video u igrama ikad. O dropu mapa nema smisla ni pricati. Ubiti uber Atziri je gotovo nemoguce za vecinu igraca jer je ogranicena healing fazom za koju treba basnosnovni dmg. Ubio sam je, uzgred, ali su sada usrali evasion i tesko da bi imao zivaca da igram opet sa strelcem i samo da cekam kad ce nesto da me 1 hit-uje, a hoce sigurno. Bem ti top boss-a koga vecina build-ova ne moze da ubije jer je tako napravljen. Trgovina u PoE je smesna. Kraft ne postoji. Trke su prakticno besmislene. PvP niko ne igra. Koj crni end game?

S druge strane, GW2 izgleda odlicno i za sada mu nisam nasao manu. Ebes PoE. ( :
 
Drop je random kao i u drugim aRPG igrama s tim sto ovde mozes znatno da utices na taj random, npr. putem mapa. Mape su odlicno smisljena fora za end game, to su prakticno delovi originalne igre samo sa vecim levelom mobova koje mozes dodatno da obradjues sa orbovima, plus mozes da dodajes modove od svih dosadasnjih liga preko Zane.
E sad, to sto vi nabijete najjace modove i onda vas boss one-shot-uje, je druga prica.

Orbovi tj. currency je jos jedan element igre koji je karakteristican samo za PoE i koji je takodje odlicno smisljen i jos bolje funkcionise.
Trgovina je takva kakva jeste za sada, ali barem niko ne moze da te za*ebe u trenutku trgovine sto je u D3 bio standard (bio pristutan kad su druga za*ebali).

Ovih dana sam se igrao sa filterom i mogu reci da mi se zaigrala igra samo zbog toga :)

@toxicm: gore si rekao da samo itemi cine razliku a da skill-ovi nisu bitni, sto opet nije tacno. Evo samo premestanjem nekoliko skill gemova i respec-ovanjem nekoliko pasivnih skilova sam dosao do buil-a koji mi bolje lezi za igru. To je po meni i najveca lepota PoE-a, kastomizacija i isprobavanje hiljade razlicitih kombinacija.

PoE je aRPG a sustina istog je, kao sto StormScion rece, ubijanje monstera iznova i iznova zarad boljih itema i levelovanja, tj. grind. Nista tu PoE nije promenio, a ovi ostali koji misle drugacije, zive u zabludi.

EDIT: Kao manu bih naveo preveliku tezinu nekih bosova. Ne mislim na uber Atziri, ona je posebna prica i treba da bude teska. Mislim na pojedine bosove standardnih mapa, recimo na 76 mapi Malformation, bos me je ubio za delic sekunde a igram sa nekim mojim tank Marauderom.

Poenta je u sledecem: sa novim patch-evima i update-ima igra, PoE dobija vise opcija od kojih su neke opasne. Ko hoce da se brzo leveluje treba da izbegava te opcije (recimo uopste ne ide na jake bosove, ne rola kombinaciju jakih modova mapa..) i bice ok. Od 2.0 level mapa je povecan sa 78 na 82. Dobro organizovana grupa moze brzo da napreduje ukoliko se drzi ovih nacela i radi rotaciju mapa velikog nivoa.
 
Poslednja izmena:
Muzes juce da utices na drop. Ne 1 hit-uje me boss sa najjacim modovima, nego ne baci nista vredno u 100 partija. Jbni Shavs mi je dropao na plavoj lvl71 mapi iz carto box-a sa pack i magic modom bez MF opreme. Koj djavo da igram vece mape osim zbog levelovanja, pritom, da bi igrao uopste, moras da igras tenk bildove ili da imas opremu vrednu par mirror-a? Pa cak i sa tenk build-om sa dobrom opremom ce pre ili kasnije neko da te rokne i izgubices sate i sate igranja. Uber Atziri mapa i borba nije teska, samo je glupa i ogranicena. Dominus-a ili Tortur chamber boss-a mozes da predjes sa skill-om, vecina ostalih je skroz besmislena, ili su prosti ili te 1 hit-uju random udarcima koje ne mozes da predvidis.

Grind zarad boljeg i boljeg dropa ne postoji, postoji samo dosadni i preterano dugacki grind mapa da bi se dostigao level 100.

Sa dobrom opremom, skill je nebitan, a dobru opremu sada mogu da imaju samo oni koji igraju igru od open bete ili oni koji je kupe za dolare/evre. Igrao sam sa jednim botom koji je kupio veci deo opreme i njemu je igra stvarno na easy, kompletan sadrzaj. Znaci samo ide napred i drzi desni klik, mora malo da se mrdne samo kod par boss-a.

Sa novi patch-evima igra postaje sve losija.
 
Poslednja izmena:
U PoE ubijanjem mobova ne dobijas bolji gear, igras lvl80+ mapu sa najtezim modovima i MF-om da bi ti pala 2 vendor uniqe i ogroman broj vendor rare itema. Ceo sistem dropa je, kao i sve ostalo, skroz random. Ne zavisi ni od cega i verovatno je najgori koji sam video u igrama ikad. O dropu mapa nema smisla ni pricati. Ubiti uber Atziri je gotovo nemoguce za vecinu igraca jer je ogranicena healing fazom za koju treba basnosnovni dmg. Ubio sam je, uzgred, ali su sada usrali evasion i tesko da bi imao zivaca da igram opet sa strelcem i samo da cekam kad ce nesto da me 1 hit-uje, a hoce sigurno. Bem ti top boss-a koga vecina build-ova ne moze da ubije jer je tako napravljen. Trgovina u PoE je smesna. Kraft ne postoji. Trke su prakticno besmislene. PvP niko ne igra. Koj crni end game?

S druge strane, GW2 izgleda odlicno i za sada mu nisam nasao manu. Ebes PoE. ( :

Kako moze biti najgori sistem kada je isti sistem kao i diablu2 koja je najbolja igra svih vremena? Evo pitaj G@Wa ako mi ne verujes.
Nacin na koji dolazis do geara (magic runovanje) je bukvalno preslikan D2 sistem. Plus naravno trgovima sa drugim igracima.

Stim sto u POE imas i crafting. Craftingom pravis najbolji gear u igri i pravis sebi upgrades.
I pored toga imas sada Divination Cards ako hoces unique da farmujes.
Te dve opcije nisu postojale u D2 npr.

Veliki broj igraca smatra POE duhovnim naslednikom D2 bas zbog tih stvari koje od pocetka igre i do end gamea su definitivno inspirisane diablom i u mnogim stvarima se nadovezuju na te iste stare sisteme igranja.
Ko ne voli rng ne treba da igra ove igre.

PS
Igrao sam GW2 godinu dana i u nekim stvarima je genijalna (open economy itd) a u nekim stvarima je katastrofa uzasna.
Takodje smesno je sto ti smeta gearovanje u POE a igras GW2 gde odes na AH i kupis sve sto ti treba instant (kad nafarmujes dovoljno golda) i onda imas 99% geara koji ce ti ikada trebati (minus oprema za fraktale koji smrde). Npr gearovanje u toj igri se svodi na sminkanje heroja tj farmovanje itema da bi pravio izgled tvog charactera.
To je po meni legitimno ali je trivializovalo customizaciju igre.
Da ne govorim koliko im je fejltovao pokusaj da uklone holy trinity i unakazio itemizaciju u PVE za sve klase i specove. Zato sam uglavnom i igrao PVP koji isto ima neke svoje druge probleme.
 
Muzes juce da utices na drop. Ne 1 hit-uje me boss sa najjacim modovima, nego ne baci nista vredno u 100 partija. Jbni Shavs mi je dropao na plavoj lvl71 mapi iz carto box-a sa pack i magic modom bez MF opreme. Koj djavo da igram vece mape osim zbog levelovanja, pritom, da bi igrao uopste, moras da igras tenk bildove ili da imas opremu vrednu par mirror-a? Pa cak i sa tenk build-om sa dobrom opremom ce pre ili kasnije neko da te rokne i izgubices sate i sate igranja. Uber Atziri mapa i borba nije teska, samo je glupa i ogranicena. Dominus-a ili Tortur chamber boss-a mozes da predjes sa skill-om, vecina ostalih je skroz besmislena, ili su prosti ili te 1 hit-uju random udarcima koje ne mozes da predvidis.

Grind zarad boljeg i boljeg dropa ne postoji, postoji samo dosadni i preterano dugacki grind mapa da bi se dostigao level 100.

Sa dobrom opremom, skill je nebitan, a dobru opremu sada mogu da imaju samo oni koji igraju igru od open bete ili oni koji je kupe za dolare/evre. Igrao sam sa jednim botom koji je kupio veci deo opreme i njemu je igra stvarno na easy, kompletan sadrzaj. Znaci samo ide napred i drzi desni klik, mora malo da se mrdne samo kod par boss-a.

Sa novi patch-evima igra postaje sve losija.

Pojedini unique itemi imaju lvl requirement tipa Doon Cuebiyari koji ima lvlrequirement 77. Osim takvih unique itema mape vece od 76-78 se rade ako zelis da ides na lvl 93 i vise, mape 80-82 su za lvl100 ljude koji to jure.
One ti nece doneti nikakve specijalne benefite osim BOLESNOG XPa. I naravno crafting bases. Dakle ako hoces lvl87 beli item da iskraftujes i da napravis neki bolestan rare trebaju ti lvl82 mape. Sto znaci da potencijalno najbolji gear dolazi iz upravo tih mapa putem high end craftovanja a high end craftovanje sa masterima na lvl8 je 90% deterministicki sistem.
Dakle veoma malo RNG koji se svodi samo na to koliko ces para imati da potrosis i koji je trenutno cak i kapovan (dakle sa meta crafting modovima mozes 100% da namestis da dobijes koji mod zelis na itemu).

Dakle do 76-78 mapa radis za profit preko toga uglavnom se rade mape za xp i crafting i pojedine unique iteme koji padaju u tim mapama. Lepota map sistema je da radis ono sta ti odgovara. Sam biras svoju tezinu itd.

Npr da su namestili da shavs pada samo od lvl80 mapa 99% populacije nikada ne bi imalo NIKAKVU sansu da dobije shavs i slicne iteme i to bi bilo glupo do bolja.
Ovako uvek znas i kada igras opustene low end mape nije totalno gubljenje vremena uvek imas sansu za neki slatki drop a jedini penal koji imas je na XP.


LJudi koji kupuju power za pare na ilegalan nacin ima u svim online igrama. Da li si prijavio tog lika sa kojim si igrao ?

PoE je aRPG a sustina istog je, kao sto StormScion rece, ubijanje monstera iznova i iznova zarad boljih itema i levelovanja, tj. grind. Nista tu PoE nije promenio, a ovi ostali koji misle drugacije, zive u zabludi.

EDIT: Kao manu bih naveo preveliku tezinu nekih bosova. Ne mislim na uber Atziri, ona je posebna prica i treba da bude teska. Mislim na pojedine bosove standardnih mapa, recimo na 76 mapi Malformation, bos me je ubio za delic sekunde a igram sa nekim mojim tank Marauderom.

Poenta je u sledecem: sa novim patch-evima i update-ima igra, PoE dobija vise opcija od kojih su neke opasne. Ko hoce da se brzo leveluje treba da izbegava te opcije (recimo uopste ne ide na jake bosove, ne rola kombinaciju jakih modova mapa..) i bice ok. Od 2.0 level mapa je povecan sa 78 na 82. Dobro organizovana grupa moze brzo da napreduje ukoliko se drzi ovih nacela i radi rotaciju mapa velikog nivoa.


Ja koristim modifikovan (za moje potrebe) oftrta's filter. Ako hoces mogu da ti dam. Prilicno je agresivan filter u smislu da dosta stvari uklanja ali uklanja ih bazirano na nivou na kom se nalazis i koji trenutno igras. Takodje smanjuje velicinu itema i slicno.
Nije popularan filter kao neki drugi ali je po meni bolji od drugih popularniji (neversink i ziggyD i slicni).
 
Poslednja izmena:
Ja D2 nigde nisam pominjao, PoE je pravljeno po uzoru na D2, ali je ispala potpuno drugacija igra. Drop sistem je ocajan. Na vecim mapama/regijama bi trebalo da padaju itemi sa veci statovima i vecim levelom, ne da mi na top mapama dropaju pocetnicki itemi sa pocetnim modovima (od normal do uniqe).

U PoE craft ne postoji, randomizacija modova preko orbova nije kraft. Ono kod mastera je smejurija, pogotovo posle par nerfa i uklanjanja modova. Moze da posluzi za levelovanje i to je to. Divination Cards je bespotrebna glupost. Busenje rupa i linkovanje je tek... Ovo za opremu i GW2 vec ne znam sta pricas.

Na 79+ mapama se ne dobija bolestan xp, jesi igrao uopste? Shavs u ligama i nema 99% populacije, a ni na standardu do skoro nije bila bolja situacija. Naravno legacy iteme na standardu (koji su tek smejurija) 99,99% igraca nikada nema da ima. Mirror oprema je jos dalje.

Ljudi koji kupuju opremu za pare rade to zato sto drugacije nikada nece da je imaju, a imaju kesa i volje da plate. Znaci, sada da krene neko da igra PoE i da cepa jedno 3 godine, ono bas da igra, opet nece moci da ima tu opremu bez da je kupi za pare. Mogli su da je sakupe samo oni koji su poceli PoE od open bete.
I naravno da ga nisam prijavio, zasto bi to radio? To je problem igre jer nema alternativu.
 
Poslednja izmena:
Ja D2 nigde nisam pominjao, PoE je pravljeno po uzoru na D2, ali je ispala potpuno drugacija igra. Drop sistem je ocajan. Na vecim mapama/regijama bi trebalo da padaju itemi sa veci statovima i vecim levelom, ne da mi na top mapama dropaju pocetnicki itemi sa pocetnim modovima (od normal do uniqe).

U PoE craft ne postoji, randomizacija modova preko orbova nije kraft. Ono kod mastera je smejurija, pogotovo posle par nerfa i uklanjanja modova. Moze da posluzi za levelovanje i to je to. Divination Cards je bespotrebna glupost. Busenje rupa i linkovanje je tek... Ovo za opremu i GW2 vec ne znam sta pricas.

Na 79+ mapama se ne dobija bolestan xp, jesi igrao uopste? Shavs u ligama i nema 99% populacije, a ni na standardu do skoro nije bila bolja situacija. Naravno legacy iteme na standardu (koji su tek smejurija) 99,99% igraca nikada nema da ima. Mirror oprema je jos dalje.

Ljudi koji kupuju opremu za pare rade to zato sto drugacije nikada nece da je imaju, a imaju kesa i volje da plate. Znaci, sada da krene neko da igra PoE i da cepa jedno 3 godine, ono bas da igra, opet nece moci da ima tu opremu bez da je kupi za pare. Mogli su da je sakupe samo oni koji su poceli PoE od open bete.
I naravno da ga nisam prijavio, zasto bi to radio? To je problem igre jer nema alternativu.

Posto ne znas sta je to procitaj meta crafting mods... definitivno mozes da napravis najbolje iteme u igri putem meta craftinga i sistem nije random.
Najbolji itemi u igri su rare itemi.

Noobovi koji ne znaju da prave pare nikada nece moci da igraju igru i prave currency kako treba (jer nemaju znanje i volju da uce kako se cene itemi i da trguju itemima). Zbog toga oni ce da kupuju za prave pare. OK neka to rade iako nije po TOS i neka rizikuju da ih banuju i slicno. Ostace zauvek prosecni igraci. Meni je to ok objektnivno nemam nista protiv toga ali uvek ce vecina da igra posteno i da napreduje koristeci svoje znanje.
Jedna od lepsih stvari jeste kada SOPSTVENIM razumevanjem nesto postignes. Time sto si dao pare iskoristio si precicu i ustvari si cheatovao samog sebe.

Evo ti primer:

Za 30 dana igranja Tempest lige preko mog karaktera je preslo 60tak exalted orbova (mozda 25 exalteda pure ostalo chaos). Od toga 11ex je bilo od prodaje jacih itema koje bi mogao da nazoves "srecom". Dakle veliki deo nekih 40 do 50ex vrednosti sam napravio prodavajuci self craftovane jewels i self craftovane ringove i amulete i slicno. Taj deo je veoma determinsticki jer takvih jewelsa, amuleta i ringova je bilo na stotine.
Sa tim currencijem moze da se uzme odlican gear.
A ja sam mozda tek malo iznad prosecnog igraca daleko od dobrog igraca sa maksimalnim znanjem.

U sustini ovo je poenta dobar igrac ce bez obzira na srecu da u veoma kratkom roku ima odlican item koji je 6 linkovan i generalno bolestan gear.
Za mirror worthy gear ce to da potraje ali ako zelis da imas mirror worthy item ili sam mirror to nece potrajati vise od par nedelja pa makar bio najmanje srecan lik u poe. Sve sto ti treba jeste da znas da igras igru i da investiras vreme igrajuci igru.


Problem je sto 99% igraca ne zna da oceni gear koji ima ne razume koliko je vredan i slicno. Ja sam npr pre god dana prodavao iteme za par chaosa koji su vredeli nekoliko exalteda i slicno... jer sam bio noob. Tj kada ne znas kada nemas znanje i iskustvo u POE (a igrao sam igru od closed bete) nisi ni svestan koliko si bogat i koliko mozes da zaradis i slicno. Samim tim neki itemi ti izgledaju nedostizno.
Zato je item fliping toliko popularan (nadam se da znas sta ovo znaci).



Jos mesec dana igre i mogao bi da uzmem moj prvi mirror item da zelim da pravim perfect gear karaktera (ne zelim RIPovao sam nekoliko charactera sve ukupno mozda ~20ex vrednosti u gearu a ostalo mi je na drugim characterima).
Meni je u POE kul da napravim izbalansiran karkater koji ima relativno jeftin gear a prilicno je jak i da imam vise karaktera itd.
 
Poslednja izmena:
Dakle ovo je moja konacna konstatacija.
Ljudi koji kupuju iteme za prave pare (RMT) rade to jer nikada nece moci da imaju dobar gear iz razloga sto ne ZELE da nauce da igraju POE.

To sto ne zele da nauce igru je njihov IZBOR.
A ne neko fiktivno ogranicenje u igri.
 
Naprica se ti dosta toga sto nema veze s istinom. PoE ne igram od open bete, ali sam ga igrao par godina i nisam bas noob. Uz meta craft moze da se napravi dobar item, ali to opet ima da kosta vise nego sto sam ja ikada imao orbova, a imam u opremi i ovako dosta. Meta craft ti znaci koliko i eternal orbovi, njih si barem mogao da prodas ovako su samo nebitni mod kod mastera. Kraft ne postoji u PoE. Dobar 6L za kratko vreme jedino ako mislis na Tabulu. A za 30 dana 60 exa ima da skupis samo ako te usere neki dobar drop, a sanse za to su marginalne.

Ok, tebi se svidja PoE, ja nemam nameru vise da ga igram. Uskoro ce vas koji ga igraju i onako biti nedovoljno da se igra isfinansira. Bas zato sto je toliko dobar.
 
Za jednu prosecnu F2P igru stvarno ima jaku fanboj bazu cak i na ovom forumu. Ide se do te mere da se propust dizajnera iz Diablo 2 koji su ljudi exploitovali do besvesti (Mephisto runs), klasifikuje kao poenta igre i uzima za osnovu kako treba dizajnirati aRPG.

Zaista nema svrhe diskutovati sa ljudima cije shvatanje aRPG se svodi na RNG masturbaciju. Treba ih pustiti da do besvesti tepaju krabe i majmune uz 29% better chance to drop rare item gde crabs are dealing 80% more damage and monkeys are dealing 114% more damage. Na kraju kada padne master dupe item nek skacu od srece jer su presli igricu.

Kad ce vise taj Grim Dawn biti zavrsen da ima sta smisleno da se igra...
 
Naprica se ti dosta toga sto nema veze s istinom. PoE ne igram od open bete, ali sam ga igrao par godina i nisam bas noob. Uz meta craft moze da se napravi dobar item, ali to opet ima da kosta vise nego sto sam ja ikada imao orbova, a imam u opremi i ovako dosta. Meta craft ti znaci koliko i eternal orbovi, njih si barem mogao da prodas ovako su samo nebitni mod kod mastera. Kraft ne postoji u PoE. Dobar 6L za kratko vreme jedino ako mislis na Tabulu. A za 30 dana 60 exa ima da skupis samo ako te usere neki dobar drop, a sanse za to su marginalne.

Ok, tebi se svidja PoE, ja nemam nameru vise da ga igram. Uskoro ce vas koji ga igraju i onako biti nedovoljno da se igra isfinansira. Bas zato sto je toliko dobar.

Nije problem sto ne znas da igras nego je problem sto si ignorant :)
Kao sto sam rekao imao sam dva dropa voltaxic rift i belly of the beast koje sam zajedno prodao za 11.5ex sve ostale currency sve je doslo iz craftovanja i preprodaje (i malo iz flipovanja).

Sto se tice kraftovanja to sto se tebi ne svidja kako crafting funcionise je jedna stvar i imas pravo da ti se ne svidja a mozes i da porices njegovo postojanje i to je tvoje pravo iako tvoje poricanje njegovog postojanja ustvari ne menja nista sem sto tebe ogranicava u shvatanju igre :)

Za jednu prosecnu F2P igru stvarno ima jaku fanboj bazu cak i na ovom forumu. Ide se do te mere da se propust dizajnera iz Diablo 2 koji su ljudi exploitovali do besvesti (Mephisto runs), klasifikuje kao poenta igre i uzima za osnovu kako treba dizajnirati aRPG.

Zaista nema svrhe diskutovati sa ljudima cije shvatanje aRPG se svodi na RNG masturbaciju. Treba ih pustiti da do besvesti tepaju krabe i majmune uz 29% better chance to drop rare item gde crabs are dealing 80% more damage and monkeys are dealing 114% more damage. Na kraju kada padne master dupe item nek skacu od srece jer su presli igricu.

Kad ce vise taj Grim Dawn biti zavrsen da ima sta smisleno da se igra...

Mefisto speed run je bio greska ? Jesi ti igrao d2 na bnetu? To su oni smatrali feature. Kao i baal runs itd.

A ti si tek hipokrit na kvadrat , sta ces smisleno da radis u GrimDawn? Warden runove? Mnogo je to dubokoumnije nego POE ili D2.
Reci mi sta si ti radio u diablu ? Nego si do besvesti ubijao krave... izvini ja nisam rasista krava ili kraba meni je sve jedno.

Sve ove igre dele jedan te isti legacy koji je d2 stvorio. To sto ti mislis da je mephisto run previd ili baal runs itd to je tvoja zabluda :) D2 je bio dizajniran oko tih stvari, bile su MASOVNO popularne i definisane oko tih features. Ti samo imas neku romanticarsku ideju premazanu nostalgijom kako bi nesto trebalo da postoji i kakvo je trebalo da bude.

cisto da pokazem koliki ste licemeri :



Grim Dawn End Game :

runs( deprived sanctuary, warden kill speed run itd)
crafting deep progresija itd
steps of torment (slican sistem kao mape i riftovi ali sa twistom)
novi karakteri i novi buildovi
unlokovanje bosova kao u titan questu
loot hunt epic legendary itd

POE end game :

challenges
achievement
atziri/uber farming
loothunt / magic rare unique find
mape (progresija xp farming)
crafting (craftovanje najboljih itema)
pvp
trke
ladder
runs (dominus, piety, voll)
domination cards farming
trading
pravljenje i dizajniranje novih buildova
twinkovanje (lowlvlpvp)


D2 end game:

pvp
loot hunt / magic rare unique find
runs (COW runs, baal, mephisto, pindle, chaos runs itd)
ladder
high end zone farming za max lvl
skupljanje setova
skupljanje runa farmovanje najbolji rune setova


D3 end game

riftovi farmovanje
loot hunt
max level i velik paragon
bounties hunt
ladder
skupljanje setova
skupljanje setova radi isprobavanja drugih buildova


Kao sto vidis presek.
Mnogi elementi su podeljeni medju svim ovim igrama.

Dakle danas imamo izbor izmedju 4 moderne aRPG igre. Sto je ok. Imamo torchlight (po meni iskreno najslabija igra). Grim Dawn koji ima najjaci crafting sistem interesantan sistem klasa i kul pricu. Itemizacija je isto veoma lepo uradjena i za ljude koji mrze da trguju i vole self found je veoma dobro optimizovana.
D3 je znamo svi "najzabavniji" tj estetski zadovoljava i ima interesantan loot hunt sistem gde se jure samo setovi i naravno apsolutno je best self found game posto samo to i moze da se radi. Nazalost nema nikakav repeatability i pravljenje buildova i slicno ne postoji. Iskreno blizzard sta radi sa lore mi se ne svidja i generalno igra nema dubini kao bilo koja od gore pomenutih igara. Plitka je.
I POE je tu na kraju o kome necu pricati pozitivne stvari jer sam ih vec dosta puta postovao , ali cu se sloziti da nepostojanje setova dosta smara, i da se igra previse zasniva na trgovini a trade sistem je veoma smaracki. To su po meni (pored uzasnih performansi koje onegucavaju party play sa 6 ljudi i slicne gluposti) glavne stvari koje bi trebali da isprave. JEdna od stvari koja je bila slaba je bio lore u POE ali sada sa izlaskom cetvrtog akta po meni je lepo zaokruzen i nemam mnogo da se bunim kao sto sam imao ranije.
 
Poslednja izmena:
Ja koristim modifikovan (za moje potrebe) oftrta's filter. Ako hoces mogu da ti dam. Prilicno je agresivan filter u smislu da dosta stvari uklanja ali uklanja ih bazirano na nivou na kom se nalazis i koji trenutno igras. Takodje smanjuje velicinu itema i slicno.
Nije popularan filter kao neki drugi ali je po meni bolji od drugih popularniji (neversink i ziggyD i slicni).

Koristim ovaj:

https://www.reddit.com/r/pathofexil..._filter_released_one_filter_to_rule_them_all/

Veoma je detaljan, malo sam ga modifikovao i radi mi super.

Hehe..tema se pretvorila u 'ko je gori toxicm ili G@W' dakle, pricas i pricas ali ne vredi :)
 
Kad ce vise taj Grim Dawn biti zavrsen da ima sta smisleno da se igra...

ne znam zasto ne proveris na GD topicu ?

Koristim ovaj:

https://www.reddit.com/r/pathofexil..._filter_released_one_filter_to_rule_them_all/

Veoma je detaljan, malo sam ga modifikovao i radi mi super.

Hehe..tema se pretvorila u 'ko je gori toxicm ili G@W' dakle, pricas i pricas ali ne vredi :)



E pa da ovaj koji koristim je modifikovana verzija tvog .
Mnogo je dobar.

Inace da ovaj toxic je i ok , jeste isfrustriran ali je normalan u smislu da covek i dalje igra ovu igru pa ovde iznosi neke stvari koje mu se ne svidjaju u igri koju igra. Apsolutno legitimno.

Ono sto je bolesno ali bas bolesno jeste ovaj G@W koji koliko i vidim ne igra igru nego samo troluje na random topicu i hejtuje igru koju ne igra ali ono sto je najgore , on ne hejtuje POE oko stvari oko kojih je POE objektivno los i koje se lako i logicno mogu kritikovati, nego on ima neke svoje hipster ideologije i ezotericne stavove koje pokusava da projektuje na POE sve kroz mantru random nepovezanih i trolova.
Jos sve to pomesano sa sindromom nostalgije postaje veoma umarajuce :)
 
Poslednja izmena:
Ti zaista mislis da je Diablo II, igra koja je izasla 2000. godine kreirana sa fokusom na multiplejer? Da sve sto pominjes postoji zbog multiplejera i da ljudima ne bi bilo dosadno? Naravno da nije, bnet Diablo II je exploit galore a razlozi sto Blizzard to nije znacajnije krpio su ti sto njih u principu zabole za balans iako vaze za nekakve opasne balansere online igara a drugi mnogo bitniji jer im je s tim exploitima upala kasika u med jer je vestacki produzena popularnost igre posto su se ljudi navukli ko mladi majmuni i nisu mogli da batale pa su izmislili broken mehanike da se zanimaju. Ista stvar ko u WoWu one bolesne sado mazo igre po trgovima i kafanama kada su igraci preorali vanillu a ekspanzija jos nije izasla. Developeri nemaju osecaj koliko je prosecan online igrac luzer i u stanju da proguta sav sadzaj koji mu bace na sto.

Da je tako kao sto ti kazes, da su Mephisto i Baal farmovanje smisljeni od strane Blizzardovih dizajnera pa zasto onda ne izbalansirati stvari i napraviti sve bossove jednako podesne za farmovanje, sto diskriminisati? Baal je dizajniran nekoliko godina kasnije od strane vec novog tima i to se osetiti u LoD koji nema taj vajb vanilla D2. Sto bi znao da si igrao vanilla D2 nekad u zivotu a ne ko Igoritza prvi put video Diablo II u igranici Zamak na Vidikovcu :)

Mephisto je jednostavno tako dizajnirana mapa i nije se vodilo racuna o "kapacitetu za farming". Nisu znali ljudi da ce whirlwhind barb da cisti Diablovog buraza za par minuta po run-u. Tek su kasnije skontali u cemu je problem i onaj 1.2 patch ili kako su ga vec zvali (posle cuvenog 1.9d) je unistio i whirlwhind i life/mana leech buildove jer su to bili broken buildovi.

Slobodno veruj da je Brother Laz neki prorok akcionog RPGa ako ti to pomaze da zaspis nocu. Uzivaj kada je u hardcore njegov nazovi bugged bat odvali na 90 nekom nivou i vrati te u standard. Jer to je bug znas, nije on to tako pravio jos u prvoj verziji Mediana gde je u Ice Cave opali isto tako neki baja sa thorns 100000000% :)

Sto se GD tice, vidim tema je mrtva. ima neke veze sa cenom igre pretpostavljam. Izaci ce kad izadje a tada ce ova igra u zasluzeni zaborav. Valjda ce sledecu da sklepaju kako valja, nece moci da se vade na to sto su bivsi moderi do kraja zivota ;)
 
Ti zaista mislis da je Diablo II, igra koja je izasla 2000. godine kreirana sa fokusom na multiplejer? Da sve sto pominjes postoji zbog multiplejera i da ljudima ne bi bilo dosadno? Naravno da nije, bnet Diablo II je exploit galore a razlozi sto Blizzard to nije znacajnije krpio su ti sto njih u principu zabole za balans iako vaze za nekakve opasne balansere online igara a drugi mnogo bitniji jer im je s tim exploitima upala kasika u med jer je vestacki produzena popularnost igre posto su se ljudi navukli ko mladi majmuni i nisu mogli da batale pa su izmislili broken mehanike da se zanimaju. Ista stvar ko u WoWu one bolesne sado mazo igre po trgovima i kafanama kada su igraci preorali vanillu a ekspanzija jos nije izasla. Developeri nemaju osecaj koliko je prosecan online igrac luzer i u stanju da proguta sav sadzaj koji mu bace na sto.

Da je tako kao sto ti kazes, da su Mephisto i Baal farmovanje smisljeni od strane Blizzardovih dizajnera pa zasto onda ne izbalansirati stvari i napraviti sve bossove jednako podesne za farmovanje, sto diskriminisati? Baal je dizajniran nekoliko godina kasnije od strane vec novog tima i to se osetiti u LoD koji nema taj vajb vanilla D2. Sto bi znao da si igrao vanilla D2 nekad u zivotu a ne ko Igoritza prvi put video Diablo II u igranici Zamak na Vidikovcu :)

Mephisto je jednostavno tako dizajnirana mapa i nije se vodilo racuna o "kapacitetu za farming". Nisu znali ljudi da ce whirlwhind barb da cisti Diablovog buraza za par minuta po run-u. Tek su kasnije skontali u cemu je problem i onaj 1.2 patch ili kako su ga vec zvali (posle cuvenog 1.9d) je unistio i whirlwhind i life/mana leech buildove jer su to bili broken buildovi.

Slobodno veruj da je Brother Laz neki prorok akcionog RPGa ako ti to pomaze da zaspis nocu. Uzivaj kada je u hardcore njegov nazovi bugged bat odvali na 90 nekom nivou i vrati te u standard. Jer to je bug znas, nije on to tako pravio jos u prvoj verziji Mediana gde je u Ice Cave opali isto tako neki baja sa thorns 100000000% :)

Sto se GD tice, vidim tema je mrtva. ima neke veze sa cenom igre pretpostavljam. Izaci ce kad izadje a tada ce ova igra u zasluzeni zaborav. Valjda ce sledecu da sklepaju kako valja, nece moci da se vade na to sto su bivsi moderi do kraja zivota ;)

KO pominje brother laza SEM TEBE ?! Sta je tebi? Ja cak i nisam igrao njegov mod pre POE nisam ni znao ko je on.

On je dizajnirao nekoliko itema u POE koji su lvling items i uopste nisu ni OP ni previse popularni ... vise su za flavour fazon. Ti ocigledno gajis neku mrznju prema liku jer te je neko ubio u njegovom modu njegovim itemom pa je projektujes na POE jer je on bio u nekom kontaktu sa POE igrom.
Njega niko ni ne pominje osim tebe i sveukupnoj slici on je nebitan a to sto ti mislis da je brotherlaz = GGG je urnebesno.



Da d2 je postao legendaran zbog battle neta i da mi smo ga tada igrali offline jer znas i sam kakav je net bio pocetkom 2000 kod nas.
Objektivno gledano bnet je katapultirao i wc a ponajvise sc i diablo.

Ja sam na bnetu poceo da igram d2 znatno kasnije bas zbog uzasnog neta.
A inace cim je mogao kod nas da se kupi ja sam uzeo diablo2 posto sam obozavao kao klinac diablo keca i generalno sve blizzard igre... diablo sam uzeo preko trampe dune2000 heroji3 i nfs za diablo , uzimajuci u obzir prva dva naslova mozes da zakljucis koliko mi se igrao :) .

Inace da diablo2 vanila je bolji od LOD po meni najvise zbog rune sistema koji ne volim.

Sto se tice tvog zakljucka zasto nisu izbalansirali... jesu izbalansirali su lepo ali tek u LOD gde mozes skoro svakog da farmujes za razlicite rune i slicno.
A ocigledno je da nisu sve izbalansirali kako treba na startu u vanili zbog kompleksnosti igre, nije tada izlazio patch svake nedelje kao danas druga vremena.
Uostalom nije ni bilo toliko strasno uvek si imao raznovrsnost sta ces da radis. Mephisto sigurno nije bio najbolji za levelovanje i slicno.
Inace da im to nije odgovaralo odmah bi promenili a ne da to podrzavaju i balansiraju kasnije.
Diablo je loot hunt skupljanje itema da bi ubijao monstere da bi skupljao iteme. To je srzh, sve ostalo oko toga je fluff.

I dok sam igrao sam kada sam imao 8 sorserki igra mi je sama navodila na mephisto runove DO Kojih sam sam dosao niko mi nije rekao jednostavno je logicno doci do tog zakljucka sa teleport sorserkom da je tako bilo najbolje doci do itema kada igras ofline solo igru :D

Uostalom sta si drugo mogao da radis kada predjes. Imao si PVP (ne moze ofline), reroll drugu klasu ili spec, ili leveluj do maxa (bolesno) ili idi na mephisto run da skupljas item. Vrlo Vrlo jednostavno, ali mocno. Slicno je i u POE.
 
Poslednja izmena:
Pritom tezina sadrzaja je najgluplja ikad vidjena u igrama.

Već smo apsolvirali da kukaš na težinu jer si ranije trsio sve sa svojim nabudženim buildovima na Standard a onda je došao 2.0 i više ne možeš no gineš na svakom koraku sa svojim 2k HP buildovima, dok resto igračke baze igra sasvim normalno sa opremom inferiornijom od tvoje i na HC. Sorry, ne mogu tvoje pritužbe da shvatim seriozno. Prilagodi se kao i svi, pravi svoje likove kako treba i git gud. Šta da ti kažem...

Bem ti top boss-a koga vecina build-ova ne moze da ubije jer je tako napravljen.

Nije džaba TOP boss. I s razlogom je naprav5ena da ne može svako da je rokne. Da je nisu napravili tako, kukali biste "bem ti top bossa koga svaki build može da ubije"...Znaš li ti uopšte šta hoćeš?

Kraft ne postoji. Trke su prakticno besmislene. PvP niko ne igra.
U PoE craft ne postoji
Ono kod mastera je smejurija

Posle ovih stvari oficijelno prestajem da te konstatujem. Ti si, izgleda, ras'o na drvetu...ili nismo igrali istu igru...

Grind nije u opisu nijednog zanra
Grind je nuspojava loseg dizajna igre, nista drugo

Greške. Postoje bar 2 žanra gde je grind integralni deo igre, MMO i ARPG (da ne pominjemo što su počeli da ubacuju grind i u ostale igre, što je priča za sebe). MMO je slučaj za sebe, tamo je grind zaista oruđe za produžavanje igre, ali kod H'n'S igara je jedna od stvari koje ih definišu. Navedi jedan ARPG gde ne moraš da grinduješ za bo5u opremu ili da bi napredovao? Čovek vam je lepo nacrtao to, ali vi uporno pokušavate da od ARPG žanra napravite nešto šta nije, da kukate što nešto šta je na tržištu goodinama nije oblikovano po vašim že5ama...koje se, izgleda, svode na to da vam smeta što morate da uložite vreme i trud da biste dobili nešto u ovim igrama. Nije vam palo na pamet da nisu igre pogrešne već ste vi pogrešni igrači za ove igre?

@ G@W:

Ti meni nisi jasan. Prosipaš neke priče o tome kako bi žanr koji postoji već par decenija i koji je već etabliran i jasno definisan trebalo da izgleda kao da si game designer kome se upalila lampica četvrt veka kasnije. Alo, čovek, ARPG je takav kakav je. Kad bi ARPG pravili onako kako ti zamiš5aš (a deluje mi da ni ti nemaš predstavu šta ustvari želiš, na stranu gluposti o D2), H'n'S igre bi prestale da budu to šta jesu. Ma koliko ti priže5kivao...šta već? Hoćeš ARPG gde ti sve šta želiš pada u krilo, nećeš RNG, nećeš grind? Igraš pogrešan žanr, hombre, u ovim igrama to nećeš naći. Što me dovodi do pitanja, šta uopšte tražiš u podforumu o ARPG igri? Da promovišeš svoje ideje o tome kako bi taj žanr trebalo da izgleda? Žicaš posao game designera po forumima?

Kad ce vise taj Grim Dawn biti zavrsen da ima sta smisleno da se igra...

U slučaju da nisi dobio memorandum, GD je takođe ARPG, preslikani Titan Quest, takođe bi grindovao kao što se grinduje u D2, kao što se grinduje u D3, u PoE, u TL2, u TQ...kapiraš već?
Elem, GD će izaći prekasno...voleo sam TQ, po meni je drugi najkomplexniji ARPG posle PoE, ali predugo ga prave...kad konačno bude izašao to neće biti to.

Inače, PoE branimo prosto zbog toga što je trenutno najbo5e šta ARPG ima da ponudi. Najkomplexnija igra u žanru (ima 5udi kojima to ne leži, tu su druge igre, hvala Bogu), inovacije (nemam pojma odakle onom ko je rekao da žanr stagnira ta ideja), lore koji je, realno, među najbo5ima među H'n'S igrama (što nije neko dostignuće, ARPG nije poznat po tome niti je to fokus), solidan gameplay...i povrh svega, F2P, aman. Od developera koji može da drži lekcije drugima kako tretirati igrače...

Dakle, ne znam šta vi hoćete, ***...
 
Poslednja izmena:
Citam temu poslednjih nekoliko strana,onako iz radoznalosti,ali dvojica likova(da ne upotrebim neku drugu rec,zbog koje bih popio ban,a trebao bih al ajde...)napravise papazjaniju.Mogli bi da nam otkriju dal samo lece svoje frustracije ili ih neko placa(gori su od SNS botova),ja nesto trece ne vidim :d
 
lore koji je, realno, među najbo5ima među H'n'S igrama (što nije neko dostignuće, ARPG nije poznat po tome niti je to fokus)

Ti ocigledno nikada nisi igrao Diablo ili si se rodio juce, sto bi drajver znao reci. Posto zaista ne znam kako da objasnim kako neko moze da kaze da kopija Diablo koja se 50% odvija u zungli gde tamanis mutirane majmune i krabe ima bolji lore od originala. Ako mene pitas, ova igra ima toliko budjav lore da se moze reci da ga i nema. Kada smo vec kod aRPG igara koje imaju kvalitetan lore, to bi islo ovako nekako:

1. Diablo
2.
3.
...
...
100. Titan Quest
101. Grim Dawn
...
...
...
1001019287722. Sacred
1001019287723. Path of Exile

Citam temu poslednjih nekoliko strana,onako iz radoznalosti,ali dvojica likova(da ne upotrebim neku drugu rec,zbog koje bih popio ban,a trebao bih al ajde...)napravise papazjaniju.Mogli bi da nam otkriju dal samo lece svoje frustracije ili ih neko placa(gori su od SNS botova),ja nesto trece ne vidim

Reci ono sto ti je na umu. Nemoj da se ustezes. Ja se ne ustezem, niti ikoga vredjam licno jer nema potrebe za tim. Diskutujemo normalno. Pogledaj naseg druga damirbaja. Covek bio deset godina na forumu a u pitanju je patoloski slucaj. Niko ga nije provalio od moderatora. Bolje budi onakav kakav si i u stvarnom zivotu, bar da ljudi znaju sa kim imaju posla :)

Inače, PoE branimo prosto zbog toga što je trenutno najbo5e šta ARPG ima da ponudi.

Najbolja od najgorih, ako poredimo aktuelne igre. Ova igra je totalno free, nema zackoljica. Svaka iole kvalitetna free igra je megapopularna (Dota 2, LoL, WoT, War Thunder). PoE ne igra ni promil ljudi koji igra te igre, valjda to govori o tome koliko je dobra :)
 
Poslednja izmena:
@jurodivi
Pise se Lj ili Љ, ne 5. 5 je broj lj je slovo.
 
Citam temu poslednjih nekoliko strana,onako iz radoznalosti,ali dvojica likova(da ne upotrebim neku drugu rec,zbog koje bih popio ban,a trebao bih al ajde...)napravise papazjaniju.Mogli bi da nam otkriju dal samo lece svoje frustracije ili ih neko placa(gori su od SNS botova),ja nesto trece ne vidim :d

Amin. Gubimo vreme odgovarajući...
 
aj da ovo obrnemo u pravom smeru :)

Igrao sam PoE jos u 2013 .... i prestao ... imam Shadow lika .... lvl 58, resetovani mi svi skilovi :)

Sad trebaju mi saveti ....

1. koj build valja posle svih ovih patcheva, ja sam preferirao dual claw ... i imam tu opremu, ako neko ima koj savet da ne citam ceo PoE forum :)
2. sta od onih kamencica orbova i ostalog je sad na ceni?
3. koji skilovi su na ceni? posto imam pola jednog taba sa skilovima :)

i ako imate jos koj savet za nooba koj se vratio slobodno pisite :)

hvala unapred :)
 
1. "koj build valja posle svih ovih patcheva ? "

od 2.0 skoro sve moze da se igra. Skoro ni jedan build nije los. Tj naravno mozes da ga napravis lose ali lepo su izbalansirali igru sada svi skilovi u igri sem shield charge i elemental hit gemova mogu da se igraju efikasno i kompetitivno pod uslovom da se napravi solidan build. Tu ima oko 100 skilova ako se ne varam, a solidnih buildova ima sijaset.

Za claw doduse najbolji je verovatno reave. Tj najpopularniji izbor efikasan i fluidan gejm plej stajl :)
Mozes dual wield crit reave da ga igras bas sa shadow classom.
Tuces samo main handom (tako reave radi) ali je ubaceno nekoliko jeftinih (i malo skupljih unique itema) za offhand koji su tu ne da biju vec da daju specijalne kul bonuse zbog cega bi mogao da odaberes dual wield umesto shielda (koji je nekada bio popularniji).

Naprimer jeftine opcije za offhand :
18sFeJB.png

sxvcmhP.jpg

brightbeak_war_hammer.png


Imas i neke interesantne (ne preterano) unique kandze za main hand. A inace nosis dobar rare, kandzicu. Mozes i sa macevima ili sekirama one hand ili shield crit ili ne itd itd ima mnogo opcija sve rade odlicno jer reave radi kandza, sword (one hand), axe (one hand).

Ako te interesuje do detalja guide za ovakav reave trazi na youtube southpaw reave guide i pogledaj da li ti se svidja.

Takodje savetovao bih ti da pogledas isto neke druge skilove cisto da vidis da li ti se svidjaju kako izgledaju i kako se igraju posto kao sto rekoh trenutno iako postoje meta skilovi 99% skilova moze da se igra veoma efikasno a od kada ti ne igras ubacili su MNOGO novih skilova.

2. "sta od onih kamencica orbova"

Sto se tice orbova, mogu da govorim samo za hardcore (tempest league) cene, cene na standardu i warbands itd znatno se razlikuju.
imas
a) Obicne "mini" orbove alterations, augmentatios, transmute, chromatics, chance itd koji nemaju neku veliku vrednost sami po sebi (samo ako ih prodajes u gomili). 16 alterations je 1 chaos uglavnom.
b) Osnovni orbovi su ti fusing alchemy i chaos orb. alchemy = fusing, chaos : fusing/alchemy je 1:2 . Chaos je glavna valuta za sitnije stvari
c) Super vredni orbovi su ti divine orb, exalted orb i mirror of kalandra naravno. Exalted orb varira od 40chaos orbova do 70chaos orbova i glavna je valuta za najbolje iteme u igri. Mirror je ono random cena do ludila varira od 30 do 100exalteda.

Postoje tu jos sporedni regal scouring blessed ali ne moras o tome mnogo da brines. Relativno su retki a nisu super vredni tako da ih cuvaj i koristi po potrebi itd

3. "koji skilovi su na ceni?"
Od zadnje ekspanzije ubacen je sistem prodaje gemova kod vendora. Kada zavrsis quest dobijas ponudjene skilove da kupis ( za veoma malu cenu nekada 1 wisdom skrol). Skilovi su odgovarajuci za tvoju klasu i prodaju ih kod vendora za nakit i portal skrolove ( Nessa NPC u prvom gradu npr). Na vrhu imas tab br2. Uvek to proveri kada zavrsis quest.
Iz tog razloga Gemovi su na mnogo nizoj ceni nego ranije. Najvrediniji su mozda jedan chaos vredni i to su uglavnom spell echo, cast when damage taken, greater multiple projectiles i slicni.
Quality gem preko 15% moze da bude vredan ako je npr neki popularan gem (incinerate poison arrow itd). Quality 20% gem npr moze da ide i do 1exalted.
Levelovan gem preko lvl18 moze da se proda do nekoliko chaos orbova ako je popularan gem npr. LvL20 gem je vredan najmanje kao 20% quality gem mozda cak i vise.
Ako imas kombinaciju high lvl i high quality popularnog gema mozes da zaradis dobre pare ( po nekoliko exalted orbova ili stotine chaos orbova).
 
Poslednja izmena:
Reave nije zgodan izbor za dual wield jer ne koristi oba oružja već udaraš naizmenično...trenutno baš i nemaš neki izbor za pravi dual wield, mada definitivno možeš da koristiš off-hand oružje za statove i dual wield passive. Onda možeš da furaš i druge melee skillove...

Reave je jedan od bo5ih melee buildova, preporuka za njega. Ali radije koristi 1H+shield...
 
Vrh Dno