Casteri u Diablo igrama su OP u startu ali kasnije imaju nekada nepremostive penale u vidu mobova koji znaju biti otporni na sve elemente. Svaki borac ima neprijatelje koji njemu ne lezi. To isto postoji i u PoE, samo sto su oni kada su skapirali koliko su neinventivne osnovne klase kreirali, odlucili da nabace passive skill mrezu koja efektivno brise razlike izmedju klasa i ostaje samo izgled tj. kozmetika. Meni je to na primer bitno i Diablo II (vanilla) ima najboljih pet klasa u bilo kom aRPG (Paladin, Varvarin, Carobnica, Amazonka i Nekromanser). Diablo 3 je tu debelo podbacio i to sto su otisli u cartoon fazon je samo zacementiralo propast. PoE ima klase na nivou prvog Sacreda, jos kada nabacis vatrena krila tek postaje komicno...
Mape kojima se odusevljavas su samo pokazatelj da je Diablo moder koji je pravio ovu igru, totalno pogubio kompas u RNG preterivanju. Osim sto sluze da zamene cuveno Player8 tj. da ti omoguce bolji loot, te mape nemaju nikakvog smisla. Nesto su pokusali kroz lore to da objasne ali su samo unistili lore koji je i u startu uzasan. Ideja da kupujes mape koji ti daju bonuse na loot je bezvezna, to se moglo resiti drugacije. Tim forsiranjem loota po svaku cenu su totalno ubili sarm igre, nesto cega Diablo I i II imaju za izvoz. Diablo I i II uniques i set itemi su imali neku tezinu, nudili satisfakciju. Od kako je Blizzard napravio World of Warcraft loot u aRPG igrama je izgubio svaki smisao. Nikad ga vise nije bilo, ali nikad se bezveznije nisam osecao kada mi padne nesto retko.
Mislim ono, igra u kojoj je najbitniji item onaj koji radi dupe drugih itema. Koristio bi teske reci da objasnim koliko je uzasna ideja, ali nema svrhe. Onaj kome je jasno zasto je to uzasno, on odavno ne igra PoE. Onaj kome nije, njemu dzabe pricati.
Nemam ja problem sto ljudi igraju PoE, ali me nervira kada se predstavlja kao naslednik Diablo II. To je toliko pogresno za reci, ova igra nije ni do kolena DII.
Mape kojima se odusevljavas su samo pokazatelj da je Diablo moder koji je pravio ovu igru, totalno pogubio kompas u RNG preterivanju. Osim sto sluze da zamene cuveno Player8 tj. da ti omoguce bolji loot, te mape nemaju nikakvog smisla. Nesto su pokusali kroz lore to da objasne ali su samo unistili lore koji je i u startu uzasan. Ideja da kupujes mape koji ti daju bonuse na loot je bezvezna, to se moglo resiti drugacije. Tim forsiranjem loota po svaku cenu su totalno ubili sarm igre, nesto cega Diablo I i II imaju za izvoz. Diablo I i II uniques i set itemi su imali neku tezinu, nudili satisfakciju. Od kako je Blizzard napravio World of Warcraft loot u aRPG igrama je izgubio svaki smisao. Nikad ga vise nije bilo, ali nikad se bezveznije nisam osecao kada mi padne nesto retko.
Mislim ono, igra u kojoj je najbitniji item onaj koji radi dupe drugih itema. Koristio bi teske reci da objasnim koliko je uzasna ideja, ali nema svrhe. Onaj kome je jasno zasto je to uzasno, on odavno ne igra PoE. Onaj kome nije, njemu dzabe pricati.
Nemam ja problem sto ljudi igraju PoE, ali me nervira kada se predstavlja kao naslednik Diablo II. To je toliko pogresno za reci, ova igra nije ni do kolena DII.
Poslednja izmena: