Šta je novo?

Path of Exile

Pa dobro, to je samo jedan respec point, koristi taj pasiv dok ne budes nasao nekoliko aura (ili kad budes video da si jednostavno slab), jer, tesko da moze da se igra na Merciless tezini bez ijedne ako se igra solo...
 
znas kako si me obradovao... nemas pojma... :D

ja cu stvarno da batalim ovo ako shvatim da je ISTO kao d2. msm ja kad sam igrao d2 bio sam osnovna skola, imao sam vremena... vidim da jedan build koji sam imao na normal ne moze da se koristi na sledecoj tezini, onda krenem drugog, pa shvatim da to ne moze da prodje na sledecoj, pa krenem iznova da napravim sledeceg samo za najtezu, pa se mucim da cuvam poene kako bih nabuzdio lika da bude dobar za poslednju tezinu... ali brate manite me toga, ako je poe isti takav ima samo da bude: fu bre idem da drndam nesto drugo. jenbo ih ja ako treba da relolujem svaku tezinu iznova.

bacicu im neku paru za to sto se trude, ali fu bre, necu da igram hardcore samo da bi video endgame content.... :/
 
Poslednja izmena:
Ostavi Blood Magic, ja igram sa mojim marauderom bez problema. Ako ti budu ikad trebale aure, onda ides samo u grupe. 40% mana reserved skillovi nisu za nase buildove.

Inace, samo kao primer, moj build:

Marauder Blood Magic Softcore

Trenutno koristim Anger, Heavy Strike (sa Melee Physical Damage + Life Leech + Cold Damage), Sweep (sa 2 x Life on Hit), Rejuvenation totem, Warlord's Mark, Endurance Cry, Leap Strike, Lightning Strike (sa Weapon Elemental Damage). Trudim se da u svakom trenutku imam 4 Endurance Charge-a uz pomoc Endurance Cry + Warlord's Mark, koristim Sweep za grupe koje imaju 3+ moba, Heavy Strike za sve ostalo. Lightning Strike koristim za mobove koji imaju Physical reflect ili mobove koji eksplodiraju ili im ne smem prici. Leap Strike za bezanje + brze kretanje.
 
Poslednja izmena:
@Versus: Preporucujem ti da stavis added fire damage umesto added cold damage, zato sto imas veliki physical damadze (2-handed si) a added fire daje procenat fizikala umesto flat damadze kao added cold.
Isto i za auru - bolja ti je Hatred, koja dodaje cold dmg kao procenat tvog fizikala. Jedino je problem sto je Hatred inteligence skill i sto rezervise manu po procentu.
Inace, ko igra sa Blood magic, to ima prednosti i mane - mana je sto mozes da zaboravis na aure koje rezervisu manu (tj. helt) po procentu. Prednost je sto ne moras vise da budzis manu i mana leach, nego se koncentrises samo na life i life leach.
Vidim da izbegavas life reg pasivne, pretpostavljam da ides na Vaal Pact? ;)
 
Poslednja izmena:
^
Al' sve jedno opet ti kad tad zatreba Inteligence makar zbog "džem"-a ako ne zbog opreme...
Cold je bolji u svakom slučaju od Fire jer i ako nanosi manje štete on usporava protivnike (manje udaraca mogu da ti "isporuče") ako ih ne zaledi skroz (one koji uopšte nisu otporni na Cold)...

Što se tiče ekonomije, da znate, da vas ne prevare:
1 Chaos Orb = 2 Alch Orb
1 Alch Orb ~ 1 unique predmet
1 Alch Orb > bilo kakav gem
1 Alch Orb ~ gem + support gem

Ovome bi dodao:
1 Alch Orb = 1 fusing orb = 3 Chance Orb = 10 Chrome Orb = 20 Alternation Orb
Unique's može da vredi i znatno više, zavisi od bonusa ali i socket-a kojih / koliko ima i da li su povezani...
 
cudi me da niko ne pominje resolute technique, ja sam progledao kad sam ga uzeo...

edit: e da, ovaj pasiv sto daje "cannot be stunned", jel se to odnosi i na zamrzavanje?
 
Poslednja izmena:
^^Resolute Technique mi je previse daleko za moj build, ali bi mi to bio drugi najveci passivni kad bi mogao.

Sto se tice Orb odnosa i sl.:

http://www.poeex.info/

Zadnji put je updatovano 16.-og januara, tako da nije 100% tacno i naravno sve zavisi od ljudi i njihove volje za trgovinu, ali ovo moze biti blagi orijentir.

Preporucujem ti da stavis added fire damage umesto added cold damage, zato sto imas veliki physical damadze (2-handed si) a added fire daje procenat fizikala umesto flat damadze kao added cold.
Isto i za auru - bolja ti je Hatred, koja dodaje cold dmg kao procenat tvog fizikala. Jedino je problem sto je Hatred inteligence skill i sto rezervise manu po procentu.
Inace, ko igra sa Blood magic, to ima prednosti i mane - mana je sto mozes da zaboravis na aure koje rezervisu manu (tj. helt) po procentu. Prednost je sto ne moras vise da budzis manu i mana leach, nego se koncentrises samo na life i life leach.

Added Cold damage sam stavio zbog vise razloga: Prvo, weapon mi ima linked 3 Red i 1 Green socket, tako da nisam imao izbora, a i ovo mi je jedini koristan Green support gem za sada. Verovatno cu promeniti kad dobijem jos jedan Faster Attacks. Drugo, upravo ovo sto je SuperStarr spomenuo, sto je veca tezina, vaznije mi je usporavanje mobova. Ali kasnije, ako budem nasao sekiru sa 4 Red linked ili uopste neki drugi deo, i jos da ta sekira ima fire damage, onda prelazim sa Heavy Strike na Infernal Blow i uzimam onaj 30% Fire Damage passivni.

Za Vaal Pact jos uvek nisam siguran, ne mislim da cu uzimati posto previse zavisim od flaskova za sada. Sve u svemu, ovo mi nije finalan build. Moguce da cu morati uzimati i vise Accuracy rating posto sam konstantno oko 90%.
 
... Sweep (sa 2 x Life on Hit)...
Dva ista support gema ne dupliraju bonuse na skill-u tako da ti je jedan socket prakticno prazan, stavi jos jedan melee physical ako imas i sweep ce ti biti znacajno jaci...


cudi me da niko ne pominje resolute technique, ja sam progledao kad sam ga uzeo...
Ja koristim resolute technique jer mi je jako bitno da svaki udarac pogodi protivnika.

edit: e da, ovaj pasiv sto daje "cannot be stunned", jel se to odnosi i na zamrzavanje?
Ne
 
Poslednja izmena:
pa gubi se kritikal, i sta ce mi :) realno jedna stvar manje koju treba da racunam :D gledam samo base dmg... ovo sto je versus pisao za taj fire build nije lose, al sta ces kad naidjes na fire resistant moba :D ono to i nije problem posto ti je base dmg phys... tako da cool :)
 
znas kako si me obradovao... nemas pojma... :D

ja cu stvarno da batalim ovo ako shvatim da je ISTO kao d2. msm ja kad sam igrao d2 bio sam osnovna skola, imao sam vremena... vidim da jedan build koji sam imao na normal ne moze da se koristi na sledecoj tezini, onda krenem drugog, pa shvatim da to ne moze da prodje na sledecoj, pa krenem iznova da napravim sledeceg samo za najtezu, pa se mucim da cuvam poene kako bih nabuzdio lika da bude dobar za poslednju tezinu... ali brate manite me toga, ako je poe isti takav ima samo da bude: fu bre idem da drndam nesto drugo. jenbo ih ja ako treba da relolujem svaku tezinu iznova.

bacicu im neku paru za to sto se trude, ali fu bre, necu da igram hardcore samo da bi video endgame content.... :/

ako neas vremena odes lepo na forum i uzmes proveren build i nemas sta da razbijas glavu ... stim da tako izgubis pola zabave :)
 
Dva ista support gema ne dupliraju bonuse na skill-u tako da ti je jedan socket prakticno prazan, stavi jos jedan melee physical ako imas i sweep ce ti biti znacajno jaci...

Hvala na savetu, tek sam sad primetio da ne stackaju. Moracu koristiti life leech za sada, nisam imao srece sa Red support gemovima.
 
Aj kad neko bude hteo da krene novog lika da se dogovorimo da krenemo HC?
Malo se opreznije igra a i ako zaginete nije strašno toliko, ostaje vam lik (prebacuje se) za Default ligu...
 
Razmisljao sam o HC od pocetka, ali zbog losih servera i cinjenice da sam potcenio Merciless (tj. end bossove), sacekacu jos malo.
 
Ok, mozda ce zvucati malo smesno to sto postavljam ovakva pitanja a presao sam igru, ali sve jedno, imam par pitanja koja su mi pala na pamet pre par dana:
1)Da li se gemovi leveluju samo tako sto se nose u socketu ili je potrebno da se koriste ti gemovi u borbama(osim support gemova koji su passive)?
1a) ako je potrebno da se koristi u borbama da li se gem leveluju kada se neprijatelj ubije, tj po ubistvu ili po koriscenju istog u ubijanju?
2)Da li preveliki broj gemova (znaci ako nosis neki nepotrebni gem) usporavaju levelovanje ostalih gemova koji su ti bitni? ili to nema veze ?
2a) postoji li neka sema po kom redosledu se leveluju gemovi?
3)ne vidim promenu u statsovima (statsovima karaktera(C)) prilikom ubacivanja/vadjenja support gema, jel to normalno ?
Pitam posto imam jedno 15 gemova koje ne koristim, a svi itemi mi imaju po 4 socketa, pa ne znam da li pored korisnih gemova da popunim teprazne sockete odgovarajucim gemovima koje necu koristiti(cisto da bi se levelovali) ili je bolje da popunim samo gemovima koje koristim.
 
Ok, mozda ce zvucati malo smesno to sto postavljam ovakva pitanja a presao sam igru, ali sve jedno, imam par pitanja koja su mi pala na pamet pre par dana:
1)Da li se gemovi leveluju samo tako sto se nose u socketu ili je potrebno da se koriste ti gemovi u borbama(osim support gemova koji su passive)?

Gemovi dobijaju experience u socketima kako ti dobijas xp ubijanjem mobova, nema veze da li se koristi taj skill ili ne.

2)Da li preveliki broj gemova (znaci ako nosis neki nepotrebni gem) usporavaju levelovanje ostalih gemova koji su ti bitni? ili to nema veze ?

Nema veze.

3)ne vidim promenu u statsovima (statsovima karaktera(C)) prilikom ubacivanja/vadjenja support gema, jel to normalno ?

Zavisi koji je support gem u pitanju. Navedi neke primere.

Pitam posto imam jedno 15 gemova koje ne koristim, a svi itemi mi imaju po 4 socketa, pa ne znam da li pored korisnih gemova da popunim teprazne sockete odgovarajucim gemovima koje necu koristiti(cisto da bi se levelovali) ili je bolje da popunim samo gemovima koje koristim.

Nemoj da levelujes gemove koje ne planiras da koristis u skorije vreme. Uvek ces imati priliku da ih levelujes, ali neces uvek imati priliku da smanjujes njihov level (zbog cene takvih stvari) ako budes trebao da ih koristis za druge karaktere koji nemaju dovoljan broj statova.
 
pise u opisu support gema da ne daje bonus heroju, nego skillu za koji je zakacen... inace, nabavio sam prvi item sa 5 linkovanih soketa, svi crveni. ubacio sam ground slam+life leech+life on hit+add phys dmg + add fire dmg. lol

nego ovaj life leech gem uvek daje bonus 1%? sta se dobija lvlovanjem istog?

edit: ah sad vidim na wiki, da se tek od 4 lvl dobija 2%
 


Da ne bih snimao sada kako nema promena, nadam se da ce SS znaciti nesto, kako bi mogao/mogli da mi objasnite zasto.
 
pise ti u opisu: this is a support gem. it does not grant a bonus to your character, but to skills in sockets connected to it
 


Da ne bih snimao sada kako nema promena, nadam se da ce SS znaciti nesto, kako bi mogao/mogli da mi objasnite zasto.

U Character Screenu izaberi skill na koji si stavio support gem i videces da se menjaju cifre. Ti trenutno poredis Main Attack koji nema veze sa skillovima.

EDIT: Ako nisi siguran o cemu pricam, klikni na skill iznad tabova "Offense", "Misc", itd.
 
Mnogi su vec pomogli ali evo kako bi to vizuelno izgledalo: http://i.imgur.com/WdRMI6j.jpg

Stavis Skill, vezes Support i dole predjes misem preko tog Skilla i videces promene...
 
Stupid me je kasnije procesljao malo path of exile forum i shvatio sam koji sam retard bio sto nisam znao za te stvari :D sad sam povezao gemove tako da je skoro svaki gem linkovan sa bonus gemom
 
Vjestici Arijani nije ispao nijedan unikat a s' njom sam igrao do 41. nivoa a lvl26 maroderu Sabahudinu danas u razmaku od lapo sata ispale unikatne i pomalo gej ljubicaste cizme i amajlija... :D
 
meni padose tri komada na marauderu, a na vestici ni jedan, doduse ona je lvl 31, batalio sam je jer je mnogo squishy, ali bogme i ovog maraudera mi 2 shotuju :/
 
Pa ne znam zašto samo jurite damage skilove... Prvo se lepo usvinjite sa skilovima za Armor i life a posle mlo nabacite damage.... Da ne govorim da su resists i life gear must have
 
to je neki opsti reflex. u drugim slicnim igrama , defence , resistance obicno ide automatski sa povecanjem nivoa. ovde sam se i aj tako za****. :d
 
Ovo nije kao D3 gde samo budzis dmg i dodas malo life steal-a i dobar si. Ovde:
1) life steal radi na sledeci nacin: 'ukradeni life' = % od svog demidza ali samo lecenje nije instant vec radi kao regeneracija jednaka 20% maksimum life-a po sekundi. Osim u slucaju da se uzme pasivni Vaal Pact, kada je lecenje instant ali se gubi lecenje iz bocica i regeneracija helta - znaci veliki udar. Znaci life steal sam po sebi nije dovoljan.
2) igra je veoma teska i na merciless tezini se gubi 15% experience-a (15% od exp-a potrebnog za sledeci level, naravno nece da te vrate na prethodni level :)). To znaci ako pogines 2,3 puta zaredom ispred sledeceg levela a igrao si sat,dva (ili vise) da dodjes dotle, sansa da tastatura plati udarcima je veca od 50%.
3) ni range build-ovi nisu postedjeni, naprotiv. Glass cannon ovde ne vazi, jer ce te konstantno one-shot-ovati strelci (pogotovo one statue u Vaall ruins sa chaos demidzom).

Dakle, mora da se organizuje neka odbrana - life, energu shield, armor, evasion... Rezistensi obavezni.

4) I pored jake odbrane postoji potreba za jos nekim mehanizmom kao sto su totemi i minioni.
 
nije tacno da jurim samo damage skillove, ja sam i d3 igrao kao cist tenk. pokupio sam sve health nodove koje sam mogao i sve hp regeneration. citao sam dosta o tome kako je armor u ovoj igri irelevantan kada imas preko 500 hp po sec regen i da su onda poeni investirani u armor baceni, tako da nisam investirao u armor bonuse. problem je sto mi je gear malo shitty :D ali da mi je ok dps, ok je. 1 shotujem trash na act3 cruel sa lvl52 herojom. 2 ili 3 shot sa aoe spellom. samo treba da fixujem defense. ma i ova igra je gear check kao diablo, imas dobar gear, nije ni bitan build ili znanje kako igras.
 
Normalno da je gear check, koje znanje (u smislu skill-a) ti pa treba u H'n'S igrama? :D
 
Vrh Dno