Šta je novo?

Path of Exile

 
Ne znam da li je neki ispratio live ali ovo je jedan od većih i boljih update-ova u poslednje 2 godine.
Prevazišli su sami sebe.



Možda jedna od najbitnijih novina je Currency market.
Trade.png
 
Poslednja izmena:
Nijedna liga me do sada nije privukla kao ova.Mislim da je bas po mom ukusu.
 
 
^
Ne brini nista,cekace te kada se vratis.Letovanje sa porodicom je ipak neprocenjivo.
 
 
A čuveni Shitstain Steve. Čovek koji je bukvalno obrnuo igricu :D

For anyone curious, the game simply isn't letting him go further down, if he clicks a node below this nothing happens. (Because he hit the 16 bit max -> 65,536).

1,566 hours and 41 minutes. The league is live for 2,856 hours (well, slightly less but I'm rounding up to Friday). On average, he's played over 13 hours a day since the league launched
 
Ko se prijavio za PoE 2 closed betu neka proveri mail :) .
 
Nema ništa kod mene :(
 
Traje 7 dana i počinje u četvrtak.
Spominju NDA tako da ne znam da bi smeo da vama veteranima da podelim nalog. Svi smo u Srbiji pa jedino ako bi pratili neki hardware ID mašina i public IP opseg provajdera.
Svakako ne bi mogli da me pravno gone tj. traže pare 😁 . Mada ko će ih znati ipak su na NZ.

To bi hteo da uzvratim zajednici jer davne 2012. neko mi podelio beta nalog za D3 mada je bila Open varijanta. A ovo je Closed.
 
Edit: Mada sad čakam još 12 sati da mi pošalju NDA a tek posle stiže installer. Možda se predomisle :D
 
Ftl86AbXwAAppXw.jpg


Šalu na stranu. Nemoj se glupirati sa nalogom. Šteta da popiješ ban.

Dovoljno je da nam preneseš lične utiske.
 
@Alex iskreno nisam igrao PoE 1 negde od 2018. godine. I 1 ili 2 lika sto ima nisu ni kampanju presli. Tako da i da mi banuju account nije na odmet.

PoE2 pratim jer vidim da poboljšavaju igru u svakom smislu i uzimaju iz PoE1 to najbolje i naravno ostavljaju prostor da dodaju.
Kao što sam pre pisao nema živaca da igram PoE1 što mi mehanika komplikovana i pored D4 ne stižem ništa drugo da igram.
Iskrneo više sam ljubitelj ove "pitkije" ARPG mehanike kao što je u Girm Dawn, D2R ili D4 gde već kad krećem da igram znam otprilike šta da jurim od itema.
 
^
Meni takodje vise sada prija D4 ili Last Epoch nego PoE.Previse mi vremena oduzima,a ima toliko toga da je postalo vise kao posao,a ne uzivanje.Nadam se da ce Poe 2 biti malo "osiromasen" u nekom smislu.
 
PoE je mnogo bolji hack and slash nego li Diablo četri, da se ne lažemo.
Ali iako sam svašta pisao u temi, Last Epoch mi je trenutno najbolji aRPG na PC-ju.
PoE i dalje ima te neke blesave buildove i ludnicu u end game-u, ali Last Epoch nije daleko.
Diablo 4 je smor...
 
PoE ima ogroman endgame, ali i ogroman development time. igra je live vise od deset godina
 
Majko mila, zbogom živote kad ovo izađe. Koja je ovo BOMBA od igre.

Sviđa mi se kako su redizajnirali skill gem sistem.
Ima Gold (kao u ostalim ARPG) pored standardnih PoE valuta.
Lik kod kretanja i animaciji skillova ima blagu inerciju pa ne možeš baš da oštro menjaš uglove, ovo je čudno ali radi kako treba i ne smeta.
Postoji dobar animation cancellation, jer neki skillovi su baš spori bez valjda faster cast rate.
Skillove lepo možeš da kombinuješ i baš je zanimljivo provaliti šta kako može da praviš komboe.
Vidi se da su odmah išli da omoguće neku sinergiju između skillova. Npr. Monk ima skill gde se baci nazad i ostavi komad leda koji širi chilled ground ako se razbije onda baci mnogo chill i može da zaledi a ne mora neprijatelj da ga razbije možeš i ti bilo kojim target napadom. Isti fazon je kod Druida (nije otključan) sa onim skillovaima gde se kao medved podigne i tu kad je gore ako castuješ ground slam onda pravi veći dmg.
Dizajn nivoa je prelep - rame uz rame sa D4 ako ne i bolji jer mislim da grafika nije do maks omogućena (inače zakucan FPS na 144 bez DLSS igra klizi na mašini iz potpisa).
I VELIKI plus su oni tooltips sa hiperlinkovima ka daljim objašnjenima šta je šta. To strašno pomaže. Npr. ne mora na netu da kopam šta power charges rade i čemu služe sve piše u interfejsu igre.

Passive skill standarno konfuzan, mada malo smisleniji jer se primeti da možeš da se račvaš i ispreplićeš između jedno 3, 4 ili 5 grana od starta (centra) pa ka spolja.
Naspram D4 kliktanje 1-5 za HP i Mana napitke je baš naporno, razmazi se čovek.

Napravili sui jebeni souls-like ARPG, nisam ovoliko ginuo od pokušaja igranja Dark Souls i Elden Ringa
Zato ima neograničeni dodge roll (space), moraš da izbegavaš napada jer bossove od jedno 3-4 napada uvek imaju jedan koji pravi masivan dmg.
Baš sam se pomučio da ubijem neke bosove (čak i rare (žute) monsteri su izazov) i ne bi otišao da spavam (u 4:00) da mi jedan boss nije zadao muke i kreno da me one shotuje sa jednim napadom.

Sad mi se ne igra D4. Realno nije D4 loš samo tamo su skoro krenulu da ubacuju neke legendary aspecte koji menjaju skillove i pojačavanje sa Tempering (aoe, duration).
I redizajnirani mythical unique konačno prave značajnu razliku kod builda.
Samo tamo ne vidim neke sinergije sve se uglavnom svodi na što brži resourse build up i brust dmg. sa spender skillovima.
Zato otvde udaraš po mana napicima samo tako, pozicioniraš se i stalno razmišljaš koji prvi skill da udariš pa drugi da sa trećim napraviš što veći dmg.
 
 
Već 15.11.2024 😲 . Ja mislio sad kad izbace neki februar ili mart sledeće godine.
Brate kolko dobrih igara izlazi do kraja godine, ko će sve to igrati.
 
Majko mila, zbogom živote kad ovo izađe. Koja je ovo BOMBA od igre.

Sviđa mi se kako su redizajnirali skill gem sistem.
Ima Gold (kao u ostalim ARPG) pored standardnih PoE valuta.
Lik kod kretanja i animaciji skillova ima blagu inerciju pa ne možeš baš da oštro menjaš uglove, ovo je čudno ali radi kako treba i ne smeta.
Postoji dobar animation cancellation, jer neki skillovi su baš spori bez valjda faster cast rate.
Skillove lepo možeš da kombinuješ i baš je zanimljivo provaliti šta kako može da praviš komboe.
Vidi se da su odmah išli da omoguće neku sinergiju između skillova. Npr. Monk ima skill gde se baci nazad i ostavi komad leda koji širi chilled ground ako se razbije onda baci mnogo chill i može da zaledi a ne mora neprijatelj da ga razbije možeš i ti bilo kojim target napadom. Isti fazon je kod Druida (nije otključan) sa onim skillovaima gde se kao medved podigne i tu kad je gore ako castuješ ground slam onda pravi veći dmg.
Dizajn nivoa je prelep - rame uz rame sa D4 ako ne i bolji jer mislim da grafika nije do maks omogućena (inače zakucan FPS na 144 bez DLSS igra klizi na mašini iz potpisa).
I VELIKI plus su oni tooltips sa hiperlinkovima ka daljim objašnjenima šta je šta. To strašno pomaže. Npr. ne mora na netu da kopam šta power charges rade i čemu služe sve piše u interfejsu igre.

Passive skill standarno konfuzan, mada malo smisleniji jer se primeti da možeš da se račvaš i ispreplićeš između jedno 3, 4 ili 5 grana od starta (centra) pa ka spolja.
Naspram D4 kliktanje 1-5 za HP i Mana napitke je baš naporno, razmazi se čovek.

Napravili sui jebeni souls-like ARPG, nisam ovoliko ginuo od pokušaja igranja Dark Souls i Elden Ringa
Zato ima neograničeni dodge roll (space), moraš da izbegavaš napada jer bossove od jedno 3-4 napada uvek imaju jedan koji pravi masivan dmg.
Baš sam se pomučio da ubijem neke bosove (čak i rare (žute) monsteri su izazov) i ne bi otišao da spavam (u 4:00) da mi jedan boss nije zadao muke i kreno da me one shotuje sa jednim napadom.

Sad mi se ne igra D4. Realno nije D4 loš samo tamo su skoro krenulu da ubacuju neke legendary aspecte koji menjaju skillove i pojačavanje sa Tempering (aoe, duration).
I redizajnirani mythical unique konačno prave značajnu razliku kod builda.
Samo tamo ne vidim neke sinergije sve se uglavnom svodi na što brži resourse build up i brust dmg. sa spender skillovima.
Zato otvde udaraš po mana napicima samo tako, pozicioniraš se i stalno razmišljaš koji prvi skill da udariš pa drugi da sa trećim napraviš što veći dmg.
Cek, jel si ti to igrao dvojku? Ako da, kako?
 
@Marezz prijavio se za closed betu još davno i pre 10 dana mi stigao mail da sam izabran. Traje od četvrtka do još sutra do 00:00.
Prva 2 acta su otključana i nema svih klasa, fali recimo druid i onaj mercenery koji roka sa crossbows.

Za sada jako zadovoljan skoro pa svime što sam video. Iskreno po meni vredi dati pare za ovo pare kao za AAA igru, ne znam kako planiraju early access ako je igra free, ako se bude plaćalo rado ću da keširam. Mrskom mi sad da dam za D4 DLC pored ovoga jer igra je stvarno pažljivo napravljena.

+ Vizuelno igra je prelepa, animacije su fluidne i precizne, efekti nisu prebudženi nego tamam kako treba, dizajn mapa je jako detaljan čak po meni i previše. Randomizacija mape je odlično odrađena nisam primetio da nešto izglitčuje pa da izgleda neprirodno.

+ Svaka mapa ima skroz drugačije dizajn i drugačije monstere, ali prati atmosferu acta. Ja do sad nisam video 2 ista samo reskinovana monstera, možda par sličnih po modelu. Ajde što se razliku po veličini, ali i po brzini napada, i po načinu napada. Neki izleću iz zemlje, neki ispadnu iz zida ako je neka tunnel mapa. Neki se kotrljaju po zemlji, neki eksplodiraju. Neki imaju dupli HP prvo su spori a posle brži.
Iskreno D4 je tu jako siromašan, ovde sam u prvih act ipo to je nekih možda 15 zona video više različih nepijatelja nego u D4 i skoro sa D2R zajedno.
Skoro u svakoj zoni postoji unique boss, neki je u okviru main questa a neki su tu samo kao izazov. I svi su drugačiji sa raznom paletom napada, zavisi od veličine arene kad je veća arena onda imaju neki range napad ili se bace ili dotrče. Mogu da se izbegavaju napadi sa space (dodge), ali nije moguće sve. Dovoljno ako se ima defense i HP da se preživi najači napad. Sa monkom sam većinu iz 2-3 pokušaja uspeo, za sad naleteo na jednog koji je previše brz i u jednom trenutku napuni arenu poison gasom i samo crknem. U gde sam stao u Act 2 gde dođem mu do 10% HP nema više napitaka.

+ Zvuk i muzika sve na mestu. Komentari likova takođe odlični.

+ Performanse su odlične, nikakav shuttering nisam imao ili FPS drops. Zakucano na 144 FPS na mašini iz potpisa i to grafička na oko 90% optrećenja. Mada mislim da nisu sva grafička podešavanja omogućena na maks., nema ih nešto puno. Skoro sve može na High i opcija za senke i SAOO Ultra. Iskreno meni veća podešavanja ne trebaju od ovoga.
Igram sa uključenim DLAA jer nema nikakva druga opcija za AA pa se vidi da je sve malo nazubljeno zbog previše detalja. DLAA tamam umekša sliku i podesi se sharpening ko kako voli.
Nema (za sada) DLSS Frame Generation, ako omoguće za sve grafičke opcija Ultra tu će već trebati FG.

+ Combat i spellovi meni je ovo više kao odgovarajući nastavk Diablo 2 nego što je D3 i D4 ikad bio. Borba je nekako koherentnija i vidiš šta se dešava i za sada dokle sam stigao nema milion neprijatelja pa da ih brišeš sa ekrana sa jednim spellom konstanto i ako monk ima takav nije ga lako stalno baciti. Kretanje u borbi u početku izgleda malo kilavo, mada tako je i u D2 bez movement speed. Isto tako i castovanje spellova posebno sa Monkom koji ima duge animacije. I lik sam od sebe kad se igra sa M+K kad tipa se klikna da ide nazad on hoda unazad ili u stranu, što je OK ne kvari sad nešto, ali baš čudno izgleda jer tako nešto nisam viđao u izometrijskim RPG-ovima.

(-) Fali buyback sa iteme koje prodaš za gold. Disenchant je kao sell u prvoj igri.
(-) U Act 2 se krećeš na onim caravan platformama i tu u jednom dalu malo pozadina sa strane se preklapa.

Nisam uspeo da pređem Act 2 sa monkom jer u jednom trenutku kao da kreće ogroman difficulty spike. Kao da su to namerno tako podesili. Krene main priča da se račva na 3 zone gde svaku treba posetiti. I u svakoj od te 3 ima neki summoner enemy i casteri.
U zoni gde sam uspeo da dođem do bossa neki lichovi bacaju tornada koji idu tamo-vamo (nisu targeted na igrača) a usput se šetaju neki skeletal džinovi i ajde što imaju sporu animaciju gaženja nego fora im je što samo padnu napred i ako me poklope ode HP a imajuj veliki range. Najgore što ih ponekad nevidiš da su u tornadu i samo ispadnu.

Krenuo još sa Sorceress i ajde što sam imao jedan Unique (offhand) i ring sa faster cast speed od monka. Nego i spellovi su joj jači u startu. Bukvalno skoro pa brišem ekran. Monk nije balansiran 100%.
Plus kod monka nisam znao defense da budžim mora Evasion i Energy Shield a ja sam tom kasno skontao i sad se jedva izvlačim u Act 2.
Sorceress ima većinu spellova kao u Diablo, samo neki su skroz drugačiji i postoje interesante sinergije isto kao kod monka.
Sorceress i Witch (pljuniti Necromancer) kreću sa iste tačke u passive tree samo tamo gde je speel dmg. ili elementala dmg za Sorceress tu je +minion dmg.% ili samo +minion dmg.%
I drugo početno oružje dobijaju. I ako je isti model, imaju malo drugačiji glas i komentare.
Kod Witch intereseanto je da u jednog ruci drži wand a drugoj scepter koji joj daje +100 spirit (može i passivno da se dobudži) koji služi za buff skilove a dignuti skeletoni koji se šetkaju su kao buff spell. Monk isto u jednom trenutku dobije buff skill geme samo što usput dobiješ i item koji ti trajno daje +30 spirit da možeš da imaš aktivan taj buff.
 
Poslednja izmena:
Već 15.11.2024 😲 . Ja mislio sad kad izbace neki februar ili mart sledeće godine.
Brate kolko dobrih igara izlazi do kraja godine, ko će sve to igrati.
Kakvi već. Ovo je posle 2 pomeranja. Samo da izadje.

Šteta što će biti samo kampanja bez endgame. Tako da se opet mora čekati 😭
 
@Marezz prijavio se za closed betu još davno i pre 10 dana mi stigao mail da sam izabran. Traje od četvrtka do još sutra do 00:00.
Prva 2 acta su otključana i nema svih klasa, fali recimo druid i onaj mercenery koji roka sa crossbows.

Za sada jako zadovoljan skoro pa svime što sam video. Iskreno po meni vredi dati pare za ovo pare kao za AAA igru, ne znam kako planiraju early access ako je igra free, ako se bude plaćalo rado ću da keširam. Mrskom mi sad da dam za D4 DLC pored ovoga jer igra je stvarno pažljivo napravljena.

+ Vizuelno igra je prelepa, animacije su fluidne i precizne, efekti nisu prebudženi nego tamam kako treba, dizajn mapa je jako detaljan čak po meni i previše. Randomizacija mape je odlično odrađena nisam primetio da nešto izglitčuje pa da izgleda neprirodno.

+ Svaka mapa ima skroz drugačije dizajn i drugačije monstere, ali prati atmosferu acta. Ja do sad nisam video 2 ista samo reskinovana monstera, možda par sličnih po modelu. Ajde što se razliku po veličini, ali i po brzini napada, i po načinu napada. Neki izleću iz zemlje, neki ispadnu iz zida ako je neka tunnel mapa. Neki se kotrljaju po zemlji, neki eksplodiraju. Neki imaju dupli HP prvo su spori a posle brži.
Iskreno D4 je tu jako siromašan, ovde sam u prvih act ipo to je nekih možda 15 zona video više različih nepijatelja nego u D4 i skoro sa D2R zajedno.
Skoro u svakoj zoni postoji unique boss, neki je u okviru main questa a neki su tu samo kao izazov. I svi su drugačiji sa raznom paletom napada, zavisi od veličine arene kad je veća arena onda imaju neki range napad ili se bace ili dotrče. Mogu da se izbegavaju napadi sa space (dodge), ali nije moguće sve. Dovoljno ako se ima defense i HP da se preživi najači napad. Sa monkom sam većinu iz 2-3 pokušaja uspeo, za sad naleteo na jednog koji je previše brz i u jednom trenutku napuni arenu poison gasom i samo crknem. U gde sam stao u Act 2 gde dođem mu do 10% HP nema više napitaka.

+ Zvuk i muzika sve na mestu. Komentari likova takođe odlični.

+ Performanse su odlične, nikakav shuttering nisam imao ili FPS drops. Zakucano na 144 FPS na mašini iz potpisa i to grafička na oko 90% optrećenja. Mada mislim da nisu sva grafička podešavanja omogućena na maks., nema ih nešto puno. Skoro sve može na High i opcija za senke i SAOO Ultra. Iskreno meni veća podešavanja ne trebaju od ovoga.
Igram sa uključenim DLAA jer nema nikakva druga opcija za AA pa se vidi da je sve malo nazubljeno zbog previše detalja. DLAA tamam umekša sliku i podesi se sharpening ko kako voli.
Nema (za sada) DLSS Frame Generation, ako omoguće za sve grafičke opcija Ultra tu će već trebati FG.

+ Combat i spellovi meni je ovo više kao odgovarajući nastavk Diablo 2 nego što je D3 i D4 ikad bio. Borba je nekako koherentnija i vidiš šta se dešava i za sada dokle sam stigao nema milion neprijatelja pa da ih brišeš sa ekrana sa jednim spellom konstanto i ako monk ima takav nije ga lako stalno baciti. Kretanje u borbi u početku izgleda malo kilavo, mada tako je i u D2 bez movement speed. Isto tako i castovanje spellova posebno sa Monkom koji ima duge animacije. I lik sam od sebe kad se igra sa M+K kad tipa se klikna da ide nazad on hoda unazad ili u stranu, što je OK ne kvari sad nešto, ali baš čudno izgleda jer tako nešto nisam viđao u izometrijskim RPG-ovima.

(-) Fali buyback sa iteme koje prodaš za gold. Disenchant je kao sell u prvoj igri.
(-) U Act 2 se krećeš na onim caravan platformama i tu u jednom dalu malo pozadina sa strane se preklapa.

Nisam uspeo da pređem Act 2 sa monkom jer u jednom trenutku kao da kreće ogroman difficulty spike. Kao da su to namerno tako podesili. Krene main priča da se račva na 3 zone gde svaku treba posetiti. I u svakoj od te 3 ima neki summoner enemy i casteri.
U zoni gde sam uspeo da dođem do bossa neki lichovi bacaju tornada koji idu tamo-vamo (nisu targeted na igrača) a usput se šetaju neki skeletal džinovi i ajde što imaju sporu animaciju gaženja nego fora im je što samo padnu napred i ako me poklope ode HP a imajuj veliki range. Najgore što ih ponekad nevidiš da su u tornadu i samo ispadnu.

Krenuo još sa Sorceress i ajde što sam imao jedan Unique (offhand) i ring sa faster cast speed od monka. Nego i spellovi su joj jači u startu. Bukvalno skoro pa brišem ekran. Monk nije balansiran 100%.
Plus kod monka nisam znao defense da budžim mora Evasion i Energy Shield a ja sam tom kasno skontao i sad se jedva izvlačim u Act 2.
Sorceress ima većinu spellova kao u Diablo, samo neki su skroz drugačiji i postoje interesante sinergije isto kao kod monka.
Sorceress i Witch (pljuniti Necromancer) kreću sa iste tačke u passive tree samo tamo gde je speel dmg. ili elementala dmg za Sorceress tu je +minion dmg.% ili samo +minion dmg.%
I drugo početno oružje dobijaju. I ako je isti model, imaju malo drugačiji glas i komentare.
Kod Witch intereseanto je da u jednog ruci drži wand a drugoj scepter koji joj daje +100 spirit (može i passivno da se dobudži) koji služi za buff skilove a dignuti skeletoni koji se šetkaju su kao buff spell. Monk isto u jednom trenutku dobije buff skill geme samo što usput dobiješ i item koji ti trajno daje +30 spirit da možeš da imaš aktivan taj buff.
Toeto brale, hvala ti! Znači odmor se uzima.
 
Kakvi već. Ovo je posle 2 pomeranja. Samo da izadje.

Šteta što će biti samo kampanja bez endgame. Tako da se opet mora čekati 😭
Ja nisam čuo ni za jedna prošli release date, samo da će open beta kao biti ovo leto a release kraj ove godine. Što se manje više poklopilo.

Iskreno mislim da je i bolje da u startu bude kao Season 0 bez nekog endgame-a. Taman da ispeglaju još neke bugove i balansiraju klase kolko tolko.
A valjda će u sledećih 6 meseci ubaciti endgame mehanike koje planiraju.

Svakako mene fascinira što će igra biti džaba. Očekujem opasan pad D4 igrača kad ovo izađe.
Konkurencija nikako nije na odmet.
 
Nije bilo zvaničnih datuma izaska ali su pominjali kroz intervjue.

Inače mislim da su D4 i PoE 2 su veoma različite igre iako istog žanra. Casual publiku će privući PoE 2 grafički i na hype ali kompleksnost je i dalje tu. Kad se krene u endgame grind tu mnogi odustanu.
 
Evo spomenuli soulslike mechanics u boss borbama i to mogu da potvrdim lično. Možete relativno brzo ubijati obične mobove, ali bossovi ako nemati reflekse i dovoljno odbrane mogu da vas one hittuju.
Spominju balansiranje bosova i sigurno će radiit na tome. Što sam igrao sa Monkom većinu bosova sam ubio iz 2-3 pokušaja. Dok sa Sorceress i ako lakše ubija obične mobove pre sam došao do bosa kojem ni pola HP ne mogu da skinem a da me ne ubija ili one shot ili previše skine HP i ne nemam više čime da se lečim.
 
Isti klip samo im 4K rezoluciju i zvuk je kako treba.
 
Nazad
Vrh Dno