Šta je novo?

Path of Exile

Znas kako, Vaal oblasti jesu teze, pogotovo bosovi, ostatak igre nije.

Nije tačno.
Ima Invasion boss-ova koji me ubiju u 2-5 shota, gotovo nemoguće pobeći a nemam naviku da izlazim iz igre kad vidim da ću da zaginem... Sve ovo na nivoima od 10-40, dalje nisam stigao ali izgleda da ima "disbalansa".
Ubiaju me sa Reflect-om i zamkama, verovali ili ne.
Sledeće što ću da krenem je Armor karakter, ako i tu ginem na isti način - osatvljam igru do daljnjeg... I ovako sam jedini sa foruma koji igra Invasion...
 
^Ako si igrao evasion, ukratko, nemoj, krs je. Evasion u igri ne funkcionise, odnosno, nefunkcionalno je implementiran. Samo armor + blok, sve ostalo je neigrivo bez mirror valute.

Koliko pratim cene, na Ambush-u divljaju i vise nego na standardu. Boss-ovi u igri su neizbalansirani maksimalno, ili su smesno laki, ili besmisleno teski. Neke klase protiv pojedinih boss-ova nemaju nikakve sanse, sto je opet besmisleno. Mogli su da naprave da pojedini build-ovi traze specificnu igru protiv pojedinih boss-ova, ali ne da ne mogu nikako da ih ubiju.
 
Poslednja izmena:
kad je evasion funkcionisao :)
 
Oduvek odlicno uz Iron reflexes! :)
 
@SuperStarr: Ne znam za Invasion :)

Igrali su ljudi evasion build-ove uspesno.
 
Ne moze ovakav evasion nikad da se igra uspesno, pogotovo u HC ligi. Sa evasion nemas nikakvu phy redukciju, a koliko god da imas evasion moras da primis po neki udarac. Protiv obicnih mobova i moze do nekle da se igra, ali svaki phy boss ce da te odvali ili 1hit svaki put kat te udari. Cak i jaci phy mobovi ima da te ubijaju cesto. Plus na to dodas reflect, a svaki evasion build mora da ima veliki dmg. Evasion bi mogao da bude funkcionalan kada bi se (recimo) 50% evasion-a racunalo u armour, ako ne izaberes Iron reflexes.
 
Da, ali sa evasion mozes da ides i na dodge i tako prakticno imas dva evasion check-a.
A mozes da ides na Mind over Matter sto je reduction svih vrsta damage-a.

OK, HC jeste specifican jer se igra iskljucivo sa jakim resistance build-ovima.
 
Pazi, ja sa blokerom imam prakticno 75% evasion sa blind-om (sa BoR-a), imam 75% block sansu (65% spell block) na ono sto uopste uspe da pogodi (a oslepim sve odmah) i 10k+ armour-a posle 800 ES-a i opet pojedini phy boss-ovi upeju da mi skinu po vise od pola HP-a (4k posle patch-a) jer uspeju da me udare i 2x za redom. Ja vratim to odmah, ali ovaj sa evasion build-om je vec umro 2x. :)
 
Dobro, to sa BOR-om, tj. blind + cyclone je posebna prica :)
 
Nije tačno.
Ima Invasion boss-ova koji me ubiju u 2-5 shota, gotovo nemoguće pobeći a nemam naviku da izlazim iz igre kad vidim da ću da zaginem... Sve ovo na nivoima od 10-40, dalje nisam stigao ali izgleda da ima "disbalansa".
Ubiaju me sa Reflect-om i zamkama, verovali ili ne.
Sledeće što ću da krenem je Armor karakter, ako i tu ginem na isti način - osatvljam igru do daljnjeg... I ovako sam jedini sa foruma koji igra Invasion...

igram ja invasion
treci lik lvl 69 za sada :) rikno mi je fire templar na 49 i na 52 marauder (full defense) sada igram maraudera opet ...

neke invasion bosove moras da preskaces a to je po meni super jer uvek se plasis necega, ne mozes da igras na autopilotu
 
Ne moze ovakav evasion nikad da se igra uspesno, pogotovo u HC ligi. Sa evasion nemas nikakvu phy redukciju, a koliko god da imas evasion moras da primis po neki udarac. Protiv obicnih mobova i moze do nekle da se igra, ali svaki phy boss ce da te odvali ili 1hit svaki put kat te udari. Cak i jaci phy mobovi ima da te ubijaju cesto. Plus na to dodas reflect, a svaki evasion build mora da ima veliki dmg. Evasion bi mogao da bude funkcionalan kada bi se (recimo) 50% evasion-a racunalo u armour, ako ne izaberes Iron reflexes.

Dobar je evasion, gledao sam lika sa acrobatics na invasion merciless bez problema radi piety farm i pocetne mape sa krsh gearom.
 
Imam evasion strelca sa acrobatics i nemam ni ja problem da predjem Piety, ali probaj biblioteku da farmas ili da sigurno stignes do Dominusa. :)
 
U 1.1.0 su ubacili ovaj quiver:

http://pathofexile.gamepedia.com/Rearguard

Adds 6–12 Physical Damage+(400 to 450) to Armour
(20 to 30)% increased Projectile Speed
50% increased Block and Stun Recovery
(15 to 20)% increased Projectile Damage
(20 to 24)% Chance to Block
(12 to 15)% Chance to Block Spells

Koji je prakticno stit pa cak i vise od toga jer daje i fiksno chance to block spells

A tu su i ove cizme:

http://pathofexile.gamepedia.com/Atziri's_Step

180% increased Evasion Rating
+(55 to 75) to maximum Life
30% increased Movement Speed
(14 to 16)% Chance to Dodge Spells

Zanimljiv izbor za neki evasion/dodge build :)
 
Ako ides na acrobatics, gubis 50% armour-a, a bez acrobatics ne moze dodge. Problem je sto evasion ne daje phy redukciju, a pojedini mobovi imaju ogroman phy dmg. Pre ili kasnije moraju da te udare, a kako nemas nikakvu phy redukciju (ili skoro nikakvu) velika je sansa da ce da te i 1hit.
 
korisiste endurance charges, molten shell i granite i bice mnogo lakse a ovo za dominusa i scepter of god *** tu se vecina muci :) ne znam zasto bi isao na dominusa merciless ... ok za farmovanje ali mislim da nije game breaking ... manja sansa za par itema i to je to
 
Poslednja izmena:
Posle mnogo meseci ne igranja PoE, poceo sam pre 10ak dana ponovo da igram, na drugarovu inicijativu, igram(o) ambush ligu, cruel tezina, presao sve osim zadnjeg bosa, namerno, kako bih jos farmao oblasti, heroj Scion 57 lvl, ne znam za vas, ali jedino sto moze da me ubije je jako cest desync, cyclone jako retko koristim bas zato sto je desync magnet, ali i pored toga, jako cesto mi se desi da zaginem u borbi i to sve ide lako i onda odjednom primim "zakasneli" dmg i instant zaginem i to i mene i ortaka pocinje da izludjuje, desync se desava cak i ako koristis normalne nacine napadanja kao sto su heavy strike ili dual strike i uvek se nakon njega "slucajno" stvoris u najvecoj gomili mobova koji te istog momenta udare svi zajedno, zaista mega jadno. Citao sam na PoE forumu vezano za desync i kapiram ja sve da server ne moze da izracuna i syncuje dmg/procente/sanse/faktore u delicu sekunde (mehanika igre je mnogo kompleksna) kada je veliki broj mobova u pitanju, ali zaista pocinjem da budem sumnjicav, jer svaki desync te uvek "baci" u najvecu guzvu i dobijes instant udarac od svih mobova, da ne pricam da je desync u stanju da te prebaci tamo gde jos nisi ni bio, par jedinica ispred sebe. Igra je sjajna u skoro svim segmentima, odlicna atmosfera, igrivost, perfektna grafika, sistem trgovine i sve, ali stvari poput cestog desynca i "wtf pogibija" (bijes se normalno i onda odjednom primis toliki dmg da instant padnes mrtav, pritom taj dmg nije crit, vec kao da je "zakasnio").
Da naponem da sam PoE bas iz gore navedenih razloga prestao da igram pre vise od pola godine i nadao sam se da se nesto promenilo po tom pitanju...izgleda da su stvari jos gore, zelim da nastavim da igram igru i da uzivam koliko god mogu uz nju, ali ovakve stvari me samo teraju sto dalje od nje.
 
@M!ST!CX
***,mozes da igras POE sa tim desyncom ili da igras onaj MEH od diabla 3 :)
Meni je desync bio veliki problem kad sam igrao u Domination ligi Marauder heavy strike i leap slam,pa kad uletim a ono desync i cao :D
Sad igram Incinerate Sciona,zauzmem cosak i samo pustim da se incinerate charguje :)Igra kao igra je vrhunska,tek 5 meseci out i sigurno mnogo stvari treba da se promeni/poboljsa,server definitivno prvi u redu.Sa druge strane jedva cekam da vidim u kom pravcu ce pvp da se razvije,jer je to u ovom trenutku minus igre.Sarn Arena je zabavna ali to je to prakticno i to igras samo iz zabave,interesantno u startu,ali (bar meni)posle dosadi.U Reaper of the Souls ce u prvom patchu napraviti sjajne stvari za pvp,dzabe kad je D3 po meni presmesan,ali dobro korak u dobrom pravcu.Cut the Throut race je dobra stvar,ali opet samo trenutna zanimacija,treba nam nesto vece.
U svakom slucaju(i pored svih nedostataka,pre svega tehnicke prirode)najbolji action rpg trenutno.
 
Ne znam zašto ta opsednutost PvP-om u ARPG igrama...da, D2 je imao PvP, ali nije bio zamiš5en kao PvP igra, niti je bio balansovan oko toga. Uopšte, ARPG kao žanr je u suštini PvE orijentisan...oko lika koji jurca okolo, kasapi mobove, skup5ajući loot da bi bo5e kasapio mobove...to je ARPG. PvP je tu nekako nakalem5en, i sada mnogi od ARPG igara zahtevaju da imaju PvP, iz nekog razloga...postoje mnogi drugi žanrovi i igre koje su pro-PvP orijentisane i mnogo pogodnije za to od igara tipa Diablo, Titan Quest, PoE, etc. Bezveze je nametati igrama nešto šta im je suštinski strano, to može samo da rezujtuje isforsiranim dizajnerskim odlukama i lošem balansu...
 
U svakom slucaju(i pored svih nedostataka,pre svega tehnicke prirode)najbolji action rpg trenutno.
pa sta ce ti vec nedostatak u arpg od desync... ako je to uzivanje tako igrati, onda izgleda nemamo isti osecaj za uzivanciju
 
Probao sam bio novu ligu, i za 2 dana mi je bilo dosta, podsetio sam se koliko desynch zivaca pojede. Do merciles jos nekako, ali za endgame - neka hvala.
 
Ne znam zašto ta opsednutost PvP-om u ARPG igrama...da, D2 je imao PvP, ali nije bio zamiš5en kao PvP igra, niti je bio balansovan oko toga. Uopšte, ARPG kao žanr je u suštini PvE orijentisan...oko lika koji jurca okolo, kasapi mobove, skup5ajući loot da bi bo5e kasapio mobove...to je ARPG. PvP je tu nekako nakalem5en, i sada mnogi od ARPG igara zahtevaju da imaju PvP, iz nekog razloga...postoje mnogi drugi žanrovi i igre koje su pro-PvP orijentisane i mnogo pogodnije za to od igara tipa Diablo, Titan Quest, PoE, etc. Bezveze je nametati igrama nešto šta im je suštinski strano, to može samo da rezujtuje isforsiranim dizajnerskim odlukama i lošem balansu...
ppv ne treba da bude standardni capture the flag itd ... mislim da bi pvp mnogo bolji bio da imaju nesto slicno kao sto imaju dota itd...
spawnuju se mobovi u dve ili vise baza ( da ne bude bas kopija dote) lvlujete nalazite orbove i kupujete skill gemove skupljate shrines itd ... mislim da bi to bilo odlicno.
 
Desync jeste problem i to veliki, ali napravili ste toliku buku oko toga kao da je igra neigriva. Postoji par skilova koji su podlozniji desyncu vise nego ostali, ali daleko od toga da ne mogu da se koriste. Primera radi Leap slam je jedan od skilova koji najvise desyncuje, zar ne? Kako se onda meni desi da se desyncujem jednom u 500 skokova kada radim split Piety farm, a koristim Brightbeak sa Leap slam + Faster attack sto je preko 2 skoka u sekundi? Ako igrate Heavy strike sa preterano velikim attack speed-om bice tone desynca, to stoji, ali zar postoji samo 5 buildova koji bi vi igrali? Ako je ova pruza nesto sto druge ne pruzaju onda je to mogucnost da igrate mali milion buildova, a 80% tih buildova nece imati problem sa desyncom. I sad cete vi reci nesto tipa "Da, ali ja hocu da igram ono sto se meni igra, a ne nesto iz tih 80% sto mi preostane, to je ******.", na sta cu ja da kazem "A to sto je Demon Hunter u d3 vanili imao 2-3 builda koji su svi igrali i sto su jedno vreme svi igrali onog blender barba, to je okej, zar ne?" i na kraju ce opet da se ode u neku trecu pricu. :)
edit: evo primera radi bacite pogled na to koliko je streamera poginulo od desynca, a koliko zbog nepaznje ili zbog cinjenice da je igra teska ili neceg treceg, pa da nastavimo dalje. Nije desync toliki problem koliki su brzopletost i nepaznja koji posle dovedu do desynca.
 
Poslednja izmena:
PoE je retka (mozda i jedina) igra koja je besplatna, dovoljno komplikovana da odbije siemka warrior-e (svih nacionalnosti) i dovoljno zanimljiva da odrzi paznju na duzi period. Ono sto najvise fali igri je end game sadrzaj, zato bi mnogi da se u tu pricu ubaci PvP, bar kao jedna mogucnost. Cak i da ubace mape sve do 100. lvl-a, opet ne bi postojao end game, jer sta da radis posto dostignes lvl100? PvP je uvek zanimljiv, a lako i brzo moze da se napravi balans i par tipova PvP-a za svaciji ukus.

Meni u ovoj igri najvise fali kraft, jer trenutni koncept sve je RNG i kraft kamenje je osnovna ekonomija ne dopusta kraft gotovo nikome. Evo ja za 4-5 meseci igranja jos nisam opalio ni jedan exalted orb, a eternal nisam jos ni video u svom stash-u. Pride nosim opremu od jedno 150 exalteda na main char-u.
 
Poslednja izmena:
naravno da nije neigrivo, ali ipak nije ni ok. ja nisam ni igrao barba zbog tog desync, tj igrao ga ali jako malo. a i kod d3 nije toliki problem kad zagines (osim ako ne igras HC, a misilm da vecina nije igrala wirlwind barba na HC), nema exp penala
i naravno da uvek, tj u 90% slucajeva, zagines od nepaznje, ali ako ces ti da razmisljas nonstop da li ce da se desi desync ili ne gde je tu onda uzivanje u igranju :)
 
Razumemo se. :) Ja prvi igram i ne pazim skoro ni na sta, ali kada dostignes level 90 po defaultu krece da budes oprezniji jer ti treba dosta igre da povratis izgubljeni exp, a da ne pricam ako zagines na level 96. Desync se najcesce desi kada skocis u preveliku grupu mobova, a pored tebe je i neka prepreka u vidu kamena, kolica ili nesto slicno i onda u pokusaju da izbegnes/prezivis to desi se desync. Naravoucenije: birajte svoje bitke i pazite gde stajete :)
Slazem se u vezi end game contenta, ali tako je u skoro svakom arpg-u. Svede se na grind fest i rng. Siguran sam da ce uz pvp vremenom dodati jos nesto drugo (rhoa feathers, fishing pool).
Sto se crafta tice svi mi koji smo altoholicari necemo videti ni c od crafta jer kad skupis dovoljno para ti umesto da igras jednog chara i craftujes ti lepo kupis neki item za alta i tako u krug. Svi imucniji igraci igraju iskljucivo jednog chara.
 
Znači Vaal Orb može da bukvalno ne uradi ništa nekom predmetu osim da ga zaključa za dalju modifikaciju? (Slika 1) Bacih Vaal Orb na sekiru i dobih samo "Corrupted", ništa više... :S:
LJ8H5YL.jpg

Pogledajte koliko košta neki gem (predzadnji red), što ga slučajno nemam... :)
AxDxD2U.jpg

A sad i od mene 1 predlog:
Animate Guardian je odličan. Ima više HP-a od zombija, pravi veći DMG jer mu se dodeljuje oružije... Povezao sam ga sa zombijima i Animate Weapon i mogu reći da ima osetnog efekta. Sa bočicama koje dopunju HP Minionima baš ima smisla igrati, Guaridianu ili bacim svu opremu sa Energy Shield-om ako napadam Elemental neprijatelje ili max armor opremu ako napadam nekog glavonju i prijatno sam iznenađen kako veliki efekat ima ovaj Minion. ;)
 
dakle ja sa svojim crit flicker shadow-om bih jos vise pizdeo jer bi me ubilo "nesto" samo sto ovoga puta je igra jos i teza nego inace.
ovu ******stinu sa vaal orb-om ni da ne pominjem - sramotno.

da se razumemo, d3 nastavak sam prakticno dobio za dzabe zbog prodaje itema na rmah-u i sigurno da bih razmislio 2 puta da li da iskesiram 40e za isti, dok za besplatni endless ne bas rewarding grind koji je za dz doslovce, nemam zivaca.

Zao mi je sto i dalje nisu resili taj mrtvi problem sa dsync-om..i meni kao i svima vama se desilo da se spawnujem upravo u gomilu mobova...

Sto se kraftinga tice u prethodnoj sezoni sam imao vise frustracije nego radosti, ali moram priznati da su te male radosti bile mnogo vece nego u D3 od bilo kojeg dropa ili prodaje ili sta god.. Mislim da je krafting u D3 sada vise fer nego u PoE jer ako te RN Dzibus i ispali, barem mozes da biras izmedju 3 zla a ne da ti roll bude samo jedan koji ti apsolutno ne odgovara..
 
Proveri da na toj sekiri nisi dobio beli soket.
 
Proveri da na toj sekiri nisi dobio beli soket.

Nisam. Prosto nema ničeg novog, samo je "Corrupted". Nema veze, prodaće se i ovako za 1 Chaos. :)

Oki:
Desync-a ima, manje nego ranije, zato igram "HC" samo oprezno i uz obavezne Minione. Mislim da je za vikend najstrašnije vreme za igru. :D
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno