Šta je novo?

OutRun 2006: Coast 2 Coast

forsaken demon je napisao(la):
Nemojte samo praviti klasifikacije kome je ova igra namenjena, molim vas. Ne sviđa vam se, to je OK, i to je dosta reći. Krivo mi je samo što znam da niko nema neku pravu, konkretnu zamerku. Samo mi nemojte reći da je problem igre što nije realna. Otkad je to faktor zabavnosti?

Po tome, tebi je svaka igra zabavna :D Novi outrun se nije pomerio od starog, a on nam je bio interesantan pre 15 ili 20 godina kada smo bili klinci. Kako takva igra moze da bude zabavna danas i ko to ima iste standarde kao pre 20 godina ? :D
 
Po toj logici, niko ne bi trebalo da igra Doom, Quake, Counter Strike, sportske igre...
 
[fd], pa sve igre koje si nabrojao su bar 10 godina mladje od outruna, a opet niko danas ne igra Doom1 ili Quake1. Counter je mnogo mladji od outruna, i ako vec treba da igram fps, prvo bi igrao njega, jer ima najbolju fiziku, zvukove, atmosferu do danas, i deshava se u realnom svetu bez chudovishta i melodic metala :D

Uopshte se ne bih bunio da danas izadje takav fps sa nevidjenom grafikom, ali da na prvom mestu ispunjava uslove fizike, zvuka i da nije SF, a toga ne da ima sve manje, vec ga i nema vishe. Secate se druge polovine 90ih kada je dugo vremena izlazilo 90% izometrijskih strategija ? Bukvalno je bilo dva endzina i svi su pravili igre na njima, i sve igre su lichile. E, to se deshava danas. Ne toliko izrazeno, ali sa PC igrama se osim grafike ne deshava nishta. A to nije ni chudno, jer grafichke karte ubedljivo najvishe napreduju, sve ostalo mili.
 
Poslednja izmena:
Counter i bilo koji klasični FPS jesu samo blaga evolucija osnovne ideje, baš kao i Outrun 2006. Možda nisi shvatio, ali Outrun 2006 je NAMERNO pravljen tako da zadrži osnovicu originala...krajnje je neozbiljno da misliš da za 20 godina nisu mogli da smisle nešto novo. Kako bi ti želeo da izgleda ovaj Outrun? Jel' trebalo da se pretvori u Burnout ili Gran Turismo?

S obzirom da opet pričaš o fizici jasno mi je šta je tebi jedina zamerka. Meni je izazov daleko bitnija stvar od jurcanja sa 5 bezglavih protivnika kao u Gran Turismu npr.
 
Boze, ova rasprava nema kraja i svaki put moraju da se potezu isti argumenti.

Svaka slicnost sa originalom je namerna, ali i sami kriterijumi zabave su se promenili, tako da je tesko reci ko je u pravu. Danas se uopsteno neki zanrovi smatraju neisplativim za ulaganje. Platforme, p&c avanture, sidescroll tabacine. Zamislite koliko bi fliperi profitirali od napredne fizike. Trendovi na trzistu su realnost. Outrun cilja na tu grupu nostalgicnih igraca koji zele povratak "starih vrednosti" i kriterijuma zabave. Nove igre su kompleksne i izazovne na jedan drugaciji nacin, jednostavnost i zaraznost nisu vise toliko na ceni. S druge strane mislim da Outrun nije mnogo zabavan ni u granicama kriterijuma arkadnih voznji. Burnout je neuporedivo kvalitetniji. Meni najvise smeta sto se automobili razlikuju cisto kozmeticki, pored svih problema koji su posledica traljavo odradjenog porta. Razlike su toliko beznacajne u voznji da se skoro ne ne primecuju.
 
Poslednja izmena:
forsaken demon je napisao(la):
Counter i bilo koji klasični FPS jesu samo blaga
evolucija osnovne ideje, baš kao i Outrun 2006.

Kakva evolucija, pa josh uvek ne postoji igra koja se moze porediti sa counterom.

Možda nisi shvatio, ali Outrun 2006 je NAMERNO pravljen tako da zadrži osnovicu originala...krajnje je neozbiljno da misliš da za 20 godina nisu mogli da smisle nešto novo. Kako bi ti želeo da izgleda ovaj Outrun? Jel' trebalo da se pretvori u Burnout ili Gran Turismo?

Shvatio sam, ali nisam shvatio zashto zadrzati shmek igre stare 20 godina ?!?!
Nemam nishta protiv arkadne fizike, i to neko igra, ali su trebali da stave arkadnu fiziku kao u voznjama na modernim automatima. Vec sam rekao da coast2coast na automatu nije ista igra, i ta igra ima shmek, ova nasha verzija ne.

S obzirom da opet pričaš o fizici jasno mi je šta je tebi jedina zamerka. Meni je izazov daleko bitnija stvar od jurcanja sa 5 bezglavih protivnika kao u Gran Turismu npr.

Izazov u out runu ? U njemu sreca ima najveci faktor, jer u igri ne postoje zakoni fizike koji se odnose na upravljanje automobilom, tako da ako znash kako se automobil krece, ovde to ne vazi. A igra je inache prelaka za one koji igraju simulacije.
 
Ja sam razocaran. Picio sam malo, smorio se (razocarao), i makao je. Nije vise to sto je nekad bilo...
 
sta god da su hteli, developeri nisu napravili nista vredno paznje...

Kao prvo... smek originalne igre definitivno NISU uspeli da prenesu u ovaj nastavak!
 
driver je napisao(la):
Kakva evolucija, pa josh uvek ne postoji igra koja se moze porediti sa counterom.

Rainbow Six? A šta ćemo sa Doomom, Quake-om ili Serious Samom koji je postigao ogroman uspeh, a bukvalno nema nikakvih novina u sebi. Šta tek reći za genijalne remake-ove poput Resident Evila za GameCube? Da su loši jer nemaju inovacija?

Shvatio sam, ali nisam shvatio zashto zadrzati shmek igre stare 20 godina ?!?!
Nemam nishta protiv arkadne fizike, i to neko igra, ali su trebali da stave arkadnu fiziku kao u voznjama na modernim automatima. Vec sam rekao da coast2coast na automatu nije ista igra, i ta igra ima shmek, ova nasha verzija ne.

Zvuči jako čudno, jer se ovi iz Sumo Digitala kunu da je ovo pravi arkadni port, kome nedostaje samo par grafičkih sitnica. A i iskreno, nigde nisam čuo nekoga da se žali kako su kontrole na automatu drugačije, što zvuči sasvim logično.

Izazov u out runu ? U njemu sreca ima najveci faktor, jer u igri ne postoje zakoni fizike koji se odnose na upravljanje automobilom, tako da ako znash kako se automobil krece, ovde to ne vazi. A igra je inache prelaka za one koji igraju simulacije.

E ovo je već glupost, stvarno ne mogu da nađem blaži izraz! Automobili se ponašaju na stazi po određenom sistemu, i sve što napraviš na stazi, svaka greška je isključivo tvoja!

A to koliko je igra laka, prosudi ako je ikada završiš.
Meni je GT4 stravično lak zbog loše zamišljenog GT moda i nepostojećeg AI-ja.

jox je napisao(la):
sta god da su hteli, developeri nisu napravili nista vredno paznje...

Kao prvo... smek originalne igre definitivno NISU uspeli da prenesu u ovaj nastavak!

Pa to je krajnje subjektivno...fanovi serijali tvrde upravo suprotno, a i mnogi poznati časopisi i sajtovi poput Eurogamera su jako nahvalili ovu verziju igre. Ne znam ni sam koliko sam vremena proveo igrajući original što na automatima, što na Sega Master Systemu, što preko MAME i za mene je ovaj Outrun ono što sam želeo.
 
Poslednja izmena:
A to koliko je igra laka, prosudi ako je ikada završiš.

Verovatno znas o cemu pricam. Flagman 3, professional, sve do tada bilo je previse lako. Drugi ili treci izazov, sumanuta trka sa 30 automobila koju pocinjes od poslednjeg mesta, a ima samo 4 etape. Ne znam da li ima smisla otkljucavati neki drugi automobil posto pokusavam sa Enzo Ferrarijem a to je poslednji i verovatno najbolji automobil (mada stvarno ne vidim neku razliku). Ne secam se kada sam se toliko nervirao poslednji put, odvozis perfektno celu trku i jedina sitna greska, dovoljno da te uspori na 150-160 i prestigne te 5 automobila, inace imaju tu gadnu naviku da prestizu pred cilj.
 
Ostalo mi je jako malo trka do kraja, stvarno se ne sećam da li sam to prešao ili ne. Uglavnom, evo par saveta, možda ti može pomoći.

1. nabudženi Enzo nije najbolji automobil u igri. Bolji od njega je nabudženi Testarosa -neznatno je sporiji ali ima bolje ubrzanje i lakše se vozi.
2. voziš li sa manuelnim menjačem? Sa njim se proklizavanje vrši kratkim prebacivanjem u niži, pa odmah vraćanjem u viši stepen. Na taj način gubiš mnogo manje brzine u krivinama nego kod klasičnog kočenja.
3. analogni kontroler omogućava finiji prolazak kroz blage krivine, sa manjim gubitkom brzine.

Nego, jesi probao online? S obzirom da se patim na modemu, samo jedna partija od 4 do sada mi je prošla normalno, bez nestajanja staze i sličnih simptoma. I tada sam pobedio :)
 
Aahahaha, ovo pod 2. ti je zakon :) Da ne znam da prichash o voznji, mislio bi da se radi o upravljanju viljushkarom :D
 
Molim PACERE za Outrun da se ne javljaju. Ispadaju smešni.
 
Poslednja izmena:
1. nabudženi Enzo nije najbolji automobil u igri. Bolji od njega je nabudženi Testarosa -neznatno je sporiji ali ima bolje ubrzanje i lakše se vozi.

Mislis na outrun verziju? Meni je frka za otkljucavanje jer dobijam jako malo milja, a hocu da otkljucam jos neke melodije i sl; taj automobil trazi oko 250.000 cini mi se. Ima da predjem challenge sa obicnim Enzom, makar mi to bilo poslednje...

2. voziš li sa manuelnim menjačem? Sa njim se proklizavanje vrši kratkim prebacivanjem u niži, pa odmah vraćanjem u viši stepen. Na taj način gubiš mnogo manje brzine u krivinama nego kod klasičnog kočenja.

Podesio sam kocenje na trigger tako da samo kratko pritisnem i odmah proklizava u kombinaciji sa naglim menjanjem pravca. Ne gubi bas mnogo na brzini, ne spusta se ispod 200. Dobro proklizavanje je stvarno umetnost. Fizika je smesna i sve sto je rekao driver stoji, ali ipak trazi dosta osecaja i vestine. Igra me vise podseca na veleslalom nego na voznju. Zvuci suludo, ali cak ima neki reli feeling :)
 
padawan je napisao(la):
Mislis na outrun verziju? Meni je frka za otkljucavanje jer dobijam jako malo milja, a hocu da otkljucam jos neke melodije i sl; taj automobil trazi oko 250.000 cini mi se. Ima da predjem challenge sa obicnim Enzom, makar mi to bilo poslednje...

Da, mislim na Outrun verziju. Pa nije tako skupa, možda je maksimalno 30000 kredita. To su prva kola koja sam kupio u PC verziji.
 
Zavrsio sam sve trke u sve 4 kampanje sa onim debeljkom... cak i one zeznute sa po 100 automobila (zapravo samo jedna je bas krs skroz koja ima skyscrapers na kraju to sam vozio bar 7-8 puta 3 puta bio b u poslednjoj krivini).

Meni igra skroz odgovara... zabava za par dana... ali vredi, kad se naviknete na drifting i arkadni (onaj pravi) osecaj, shvatite kako je igra zapravo zabavno.

Posebna preporuka za ljude sa slabijim kompovima posto igra prosto leti... perporucjem da frame rate nabudzite na oko 60 posto sve preko i igra radi prebrzo...

1280/aa i af i garant ce na vecini konfi raditi extra glatko...
 
Vrh Dno