Šta je novo?

Orion Telekom

Pozdrav svima,

i ja sam se žalio na iznos računa i dobio sam sledeći odgovor:

"Poštovani,

U vezi sa Vašim emailom upućenim dana 12.12.2022. godine, zavedenim u Orion telekomu pod brojem ********, obaveštavamo Vas o sledećem:

Po prijemu prigovora, uzimajući u obzir Vaše navode, nakon izvršene provere naloga umanjen je račun za mesec novembar u iznosu od *. RSD, te Vas obaveštavamo da će iznos računa ostati nepromenjen, dok će se usluga održavanja i podrške fakturisati u okviru ugovorene cene.

Da li to sad znači da je moja žalba urodila plodom? Račun će ostati po starom bez stavke "održavanja"?
Isti sam odgovor dobio, ali očekujem da će ovo važiti samo za mesec novembar. U decembru nas čeka nova borba. Obzirom na skoru informaciju "Efektive", verovatno će svima biti uračunata ta usluga, a zauzvrat će dati kako kome (dodatni kanali, brži net, novi ugovor...).
 
Sve su to meni već ponudili, tako da možete to i da očekujete. Samo još čekam RATEL da mi odgovori?
 
Isti sam odgovor dobio, ali očekujem da će ovo važiti samo za mesec novembar. U decembru nas čeka nova borba. Obzirom na skoru informaciju "Efektive", verovatno će svima biti uračunata ta usluga, a zauzvrat će dati kako kome (dodatni kanali, brži net, novi ugovor...).
- Ljudi matematika je jednostavno vas zanima krajnji racun ne sta taj racun cini, sami su sebe sjebali sa tim sto kao uvode odrzavanje koje je i do sada moralo postojati da bi opravdali poskupljenje, umesto samo da poskupe zbog trzisnih razloga pa kome odgovara odgovara.

- dakle svima kojima su "pristali" da ne poskupe u prevodu ce smanjiti racun za odrzavanje tj u zbiru sa odrzavanjem placace isto, tako da ne komplikujte dodatno situraciju, suma sumarum placate isti racun, ako i naplate vise ulozite zalubu jednom dvaput na racun i korigovace.

Novi racun = (Stari racun - odrzavanje) + odrzavanje == Stari racun
 
Dobio sam njihov novi Laki box 4k. Da li neko zna kako isključiti HDR na njemu? Sa uključenim HDR, slika je 4x lošija nego na starom boxu.
Opcija sa onim disable color depth ne radi. I dalje prikazuje HDR only modove na podešavanju slike. Hisense 65U7QF je tv.
Da ponovim još jednom i postavim pitanje korisnicima koji koriste m6cw 4k box. Da li možete proveriti kakav signal vam šalje box? Da li je HDR? Kod mene na njihovoj aplikaciji, konstantno stoji HDR i nemoguće je isključiti. Pokušavao sam sve živo, i na TV-u i na BOX-u, pa slika izgleda gore nego na m6cw - box iz nekog razloga na svim kanaima forsira HDR.
Upravo sam više od 15 minuta razgovarao sa "tehničkom" podrškom, koja me ubeđuje da box šalje HD sliku, ne shvatajući da HD i HDR nisu isto. Sad mi je žao što nisam probao sliku pre nego sam ga ažurirao, jer je tražio ažuriranje čim sam ga izvadio iz kutije.
Hvala na čitanju.
 
Ima li taj box neki način da se uđe u Android OS Settings (dakle ne Settings Orion aplikacije)? Pa da tamo tražiš podešava Display-a & podešavanja u vezi HDR?

Da li je na te Laki boxeve moguće povezivanje raznoraznih "Remote" aplikacija?
 
Isti sam odgovor dobio, ali očekujem da će ovo važiti samo za mesec novembar. U decembru nas čeka nova borba. Obzirom na skoru informaciju "Efektive", verovatno će svima biti uračunata ta usluga, a zauzvrat će dati kako kome (dodatni kanali, brži net, novi ugovor...).

Gledam u aplikaciji Moj Orion cena paketa stoji i dalje uvećana tj. nisu vratili na pređašnje stanje... Takođe očekujem decembarski račun opet uvećan i ajde i ovo nanovo...
 
Ima li taj box neki način da se uđe u Android OS Settings (dakle ne Settings Orion aplikacije)? Pa da tamo tražiš podešava Display-a & podešavanja u vezi HDR?

Da li je na te Laki boxeve moguće povezivanje raznoraznih "Remote" aplikacija?
Ima, deo podešavanja, ali postoje podešavanja samo za dolby Vision i color depth, oba su na off.
 
da li ih uzeti ?
 
Problem je los kabl ili konektori od njihovog switcha do tebe(i tvog komsije) ako probleme imate u razlicitom trenutku, ili izmedju njihovog sw i 60ghz antene ako imate problem istovremeno.
Oni urade down/up etherneta, veza se vrati na 1g i to onda opet radi... jednotavno treba da promene kabl/konektore i bice sve ok :)
Kada su meni uvodili internet, pošto sam bio pre toga na prepaidu, ali nisam plaćao dve godine, nije bilo signala na mom lan kablu. Otišli su na krov, ustanovili su da je switch neispravan, nakon dva sata su došli ponovo i stavili novi. Problem se dešava svima u isto vreme, kažu da je problem na drugoj strani antene tj uplinku do koga dolazi optika, a ne na našoj zgradi. Evo večeras je kiša, komšija nema neta, a ja imam normalno. Zvao ih je, kažu proslediće problem kolegama :D Meni je za sada brzina ok, do duše u nedelju su resetovali konekciju nakon mog poziva, videću kada će sledeći put pasti na 94/94 pa ću napisati ovde.
 
Tri tiketa sam otvarao dok se neko nije udostojio da me zapravo i pozove i, naravno, ponudili su mi sve sto sam napomenuo da ne zelim, sem onog sto sam trazio, a to je da ostanu isti uslovi kao sto je ugovoreno.
Nista, clan 88 ZZP, Efektiva i Ratel. Steta, apsolutno probelma nisam imao sem onog pinga u WoT-u prvog meseca koriscenja usluge.

Razumem da je inflacija, sve je poskupelo, ali ugovor je ugovor, lepo se razidjemo i eto nisu na steti. Na stranu sto su stan iznad pre 10ak dan ugovorili isti ovaj paket za manje love nego sto sam placao pre poskupljenja.
Samo nek ne budu u trosku samnom kao korisnikom...:censored:
 
Tri tiketa sam otvarao dok se neko nije udostojio da me zapravo i pozove i, naravno, ponudili su mi sve sto sam napomenuo da ne zelim, sem onog sto sam trazio, a to je da ostanu isti uslovi kao sto je ugovoreno.
Nista, clan 88 ZZP, Efektiva i Ratel. Steta, apsolutno probelma nisam imao sem onog pinga u WoT-u prvog meseca koriscenja usluge.

Razumem da je inflacija, sve je poskupelo, ali ugovor je ugovor, lepo se razidjemo i eto nisu na steti. Na stranu sto su stan iznad pre 10ak dan ugovorili isti ovaj paket za manje love nego sto sam placao pre poskupljenja.
Samo nek ne budu u trosku samnom kao korisnikom...:censored:
Mene jos nisu zvali..
Kako pokreces sada taj raskid? Samo im odneses opremu? Ili pises mail?
 
Najbolje predati u pisanoj formi u poslovnici, pozoves se na jednostranu promenu uslova zakljucenog ugovora sa kojom se ne slazes. Jedan primerak ostavis njima, drugi, overen, uzmes ti.

Sad vidim mejl, prosledili moj slucaj sektoru za brigu o potrosacima. To je valjda poslednji stepenik, ne trazim nista spec, samo da se postuje ugovor. Ima sad i povoljnijih novogodisnjih ponuda kod drugih operatera, ali zaista nemam nikakav problem da ostanem kod Oriona po uslovima koje smo inicijalno ugovorili, a oni nude sve sem bas toga.
 
Najbolje predati u pisanoj formi u poslovnici, pozoves se na jednostranu promenu uslova zakljucenog ugovora sa kojom se ne slazes. Jedan primerak ostavis njima, drugi, overen, uzmes ti.

Sad vidim mejl, prosledili moj slucaj sektoru za brigu o potrosacima. To je valjda poslednji stepenik, ne trazim nista spec, samo da se postuje ugovor. Ima sad i povoljnijih novogodisnjih ponuda kod drugih operatera, ali zaista nemam nikakav problem da ostanem kod Oriona po uslovima koje smo inicijalno ugovorili, a oni nude sve sem bas toga.
Bukvalno potpisujem sve sto si rekao..
Fora je sto je rok za placanje racuna 20ti a oni ne zovu.
Jako prljavo igraju... jako
 
Ma svi su isti, smaraju mejlovima i SMS za svaku glupost, ali ovako bitnu stvar sakriju na sajtu. Sto je najgore, zbog ove teme sam bio obavesten o tome (hvala OP) i pitao sam ih i rekose ne kaci me promena, inace bih jos tad podneo zahtev za raskid. E to je krs deo price, sto kazu jedno rade drugo.
 
Gpon light, i večeras brzina 94/94 Mbps od mogućih 600/120 Mbps. Pozvao sam tehničku podršku, prvo je bilo sa naše strane je sve ok proverite opremu, rekoh proveriće ratel. Rekla mi je da sačekam naprednu podršku, i brzina se vratila nakon provedenih 35 minuta na vezi. Sada je 586/116 Mbps. Ovo im je druga lična za manje od 7 dana😂 A opis problema je genijalan, kaže znate port pada na 100 Mbps jer ulaze insekti u opremu. Rekoh, stavite UV lampu ja ću da doniram kao i napajanje za nju, a može i komarnik :D Šou sa njima zaista.
 
Uvek je bila muka sa tim bežičnim netom, izgleda da se ništa nije promenilo.
 
Legenda kaže da su rešili smetnje na samoj baznoj stanici od 17.07.2015.
 

Prilozi

  • IMG_20221216_230624.jpg
    IMG_20221216_230624.jpg
    172.8 KB · Pregleda: 60
I onda je ona poslala nekoga na krov zgrade da izduva insekte iz opreme? :p
Pustili su neku visoku frekvenciju koja je spržila insekte, pretvorila ih u pepeo, a vetar je odradio svoje, i nakon daljinskog reseta opreme, port se vratio na 1Gbps :D Svaki put uradim speed test na ratel sajtu pre i nakon poziva podrške, to zabeležim, kao drugo snimim razgovor uvek, i onda ću čini mi se vrlo brzo imati osnova za raskid.
 
Bukvalno potpisujem sve sto si rekao..
Fora je sto je rok za placanje racuna 20ti a oni ne zovu.
Jako prljavo igraju... jako
Ako si podneo reklamaciju na račun, dužan si da u roku platiš nesporni deo računa (ono što si plaćao pre povećanja cene).
Ne smeju da ti ukinu uslugu ako ne platiš osporeni deo dok je postupak u toku.
 
Gpon light, i večeras brzina 94/94 Mbps od mogućih 600/120 Mbps. Pozvao sam tehničku podršku, prvo je bilo sa naše strane je sve ok proverite opremu, rekoh proveriće ratel. Rekla mi je da sačekam naprednu podršku, i brzina se vratila nakon provedenih 35 minuta na vezi. Sada je 586/116 Mbps. Ovo im je druga lična za manje od 7 dana😂 A opis problema je genijalan, kaže znate port pada na 100 Mbps jer ulaze insekti u opremu. Rekoh, stavite UV lampu ja ću da doniram kao i napajanje za nju, a može i komarnik :D Šou sa njima zaista.
Mene zezaju nedeljama sa ovim, zovem svaki put kad se setim( na 2-3 dana). Dajem im fore do ng da reše, imam uslova za raskid.
 
Svaki put uradim speed test na ratel sajtu pre i nakon poziva podrške, to zabeležim, kao drugo snimim razgovor uvek, i onda ću čini mi se vrlo brzo imati osnova za raskid.
To za snimanje, ja to ne bih naglasavao zvanicno (u formi pisanog dokumenta) ako ih prethodno niste upozorili na to da snimate razgovor. Samo im date argument za opstrukciju vaseg zahteva i ev. tuzbu ako se zainate. A snimak imaju oni ako zatreba, mada sigurno ne bi doslo do toga.
 
proverite u aplikaciji koje cifre imate...recimo, cifra za aktuelno plaćanje je bez naknade za održavanje, a kad uđete u moj nalog tamo je cifra uvećana za 350 dinara...?
 
Pustili su neku visoku frekvenciju koja je spržila insekte, pretvorila ih u pepeo, a vetar je odradio svoje, i nakon daljinskog reseta opreme, port se vratio na 1Gbps :D Svaki put uradim speed test na ratel sajtu pre i nakon poziva podrške, to zabeležim, kao drugo snimim razgovor uvek, i onda ću čini mi se vrlo brzo imati osnova za raskid.
Snimanje bez obaveštenja druge strane je krivično delo.
Zato svaki put kad ih nazoveš, odmah ih obavesti da se razgovor snima. Tako možeš da koristiš snimak kao dokazni materijal a i oni će malo da pripaze šta govore.
proverite u aplikaciji koje cifre imate...recimo, cifra za aktuelno plaćanje je bez naknade za održavanje, a kad uđete u moj nalog tamo je cifra uvećana za 350 dinara...?
Proverio. Nije.
Screenshot_3381.pngScreenshot_3382.pngScreenshot_3383.png
 
Da ponovim još jednom i postavim pitanje korisnicima koji koriste m6cw 4k box. Da li možete proveriti kakav signal vam šalje box? Da li je HDR? Kod mene na njihovoj aplikaciji, konstantno stoji HDR i nemoguće je isključiti. Pokušavao sam sve živo, i na TV-u i na BOX-u, pa slika izgleda gore nego na m6cw - box iz nekog razloga na svim kanaima forsira HDR.
Upravo sam više od 15 minuta razgovarao sa "tehničkom" podrškom, koja me ubeđuje da box šalje HD sliku, ne shvatajući da HD i HDR nisu isto. Sad mi je žao što nisam probao sliku pre nego sam ga ažurirao, jer je tražio ažuriranje čim sam ga izvadio iz kutije.
Hvala na čitanju.
Ne mogu trenutno da proverim, ali mislim da je na svim 4k rezolucijama forsiran HDR. Ako hoćeš to da izbegneš, smanji na 1080p, pa vidi da li će ti tako izgledati bolje. Takođe, proveri kako je podešen kvalitet slike u samoj Tv aplikaciji (nizak, srednji ili visok). Samo da napomenem, imam 2.1 verziju aplikacije, koja je uzgred jako loša. Bug-ova koliko nećeš...
 
Nazad
Vrh Dno